Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptyzo dec 27, 2015 12:07 am

Flareon is life. De roodharige had haar armen om zijn hals geplaatst en hing nu als een of andere ding aan hem, al lang ze ook half op hem, naja ze lagen beide op de bank daar kwam het op neer. Vervolgens had ze maar gesproken dat ze hém wilde en de groenharige reageerde terug dat ze hém ook kon krijgen. Ze was wat dichterbij gekomen en ze had nog wat gesproken, maar daarna had ze snel haar lippen op de zijne gedrukt en had ze haar ogen gesloten om op te gaan in het moment. Oke dit was echt veel te lang geleden geweest dat ze een momentje hadden zoals dit. Het mocht nog wel even duren hoor, maar ze moesten ook niet overdrijven natuurlijk. Na een tijdje haalde ze dan ook subtiel haar lippen van de zijne en zuchtte ze lichtjes en opende ze haar ogen weer zodat ze recht in zijn gouden ogen keek. Ze bleef hem even zonder een woord te spreken aan kijken waarna er lichtelijk een blos op haar gezicht verscheen en ze even grinnikte. Haar rode ogen keken dan ook even weg, maar ze hield haar armen om hem heen. Haar ogen keken hem uiteindelijk weer aan "Dat was veel te lang geleden" sprak ze geamuseerd waarna ze een hand rond zijn hals weg haalde en haar wijsvinger op zijn lippen legde. "Maar het is nog steeds even goed" sprak ze vervolgens een tikkeltje geamuseerd en ze liet ook haar hand weer zakken en schoof wat rode haren achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptyzo dec 27, 2015 11:09 am

Het voelde nog steeds heerlijk aan, ze hadden dit al een lange tijd, als je het hem vroeg veels te lang, niet gedaan en dan was dit weer geweldig. Na een klein tijdje haalde de ander langzaam haar lippen van de zijne af, waarop hij zijn ogen opende en daardoor in haar rode ogen keek. Ze kek voor even weg, maar keek de groenharige daarna al met een kleine blos aan, sprekend dat het veel te lang geleden was. Hij wou erop antwoorden, maar toen had zij haar vinger op zijn lippen gelegd. Hij grinnikte kort toen er werd gesproken dat het nog steeds even goed was, waarna ze haar vinger weghaalde van zijn mond. "Ja, dat is het zeker." sprak hij met een glimlachje, wel een beetje op neiden dingen die waren gezegd. Scheelde wel weer wat voor hem dat hij niet steeds zijn haren even ergens door moest laten tegen houden, leek hem best vervelend om eerlijk te zijn. Zonder verder eigenlijk veelmte wachten op Riddle, drukte hij weer vollop zijn lippen op de hare. Het was hem echt vele te lang geleden dat de twee een momentje hebben gehad zoals nu, dus dan wou hij het wel graag gebruiken hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptyzo dec 27, 2015 8:42 pm

Ze had de zoen gestopt door haar lippen van de zijne te halen en had vervolgens even weg gekeken, al had ze hem voor een minuut in zijn gouden ogen aangestaard. Ze keek hem weer terug aan en had ondertussen een blos op haar wangen gekregen, voornamelijk vanwege haar opmerking dat het te lang geleden was geweest en dat het nog steeds goed was. De groenharige stemde daar echter mee in, al had ze niet anders van hem verwacht. Als hij er niet mee had ingestemd dan was er iets goed mis geweest en dan zat ze hier niet meer zo te glimlachen met die blos op haar gezicht. Ze grinnikte bij zijn woorden en wilde eigenlijk haar mond weer openen om wat te zeggen, maar die kans kreeg ze niet, want de jongen drukte zonder er lang op te wachten of over na te denken zijn lippen weer op de hare en flink ook. Riddle reageerde wat verrast door haar ogen wat groter te laten worden, maar al snel sloot ze haar ogen en kon ze een grinnik onder de zoen door niet onderdrukken. De roodharige liet hem helemaal zijn gang gaan, want ze vond het alles behalve erg op het moment. Langzaam plaatste ze haar handen op zijn wangen en hield ze de zoen nog even vast al stopte ze voor even en haalde ze haar lippen weer van de zijne af, vooral om Nathan nu plagerig aan te kijken en lichtelijk te grinniken "Duidelijk geen geduld" sprak ze geamuseerd "Heb je me zó gemist?" sprak ze weer geamuseerd en nog steeds erg plagerig. Ze hield echter haar handen op dezelfde plek, maar wachtte nog eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptyma dec 28, 2015 6:10 pm

Hij had het nog net aan kunnen zien hoe Riddle wat wou zeggen, maar de jongen had dat gewoon zonder enig pardon onderbroken door haar weer volop te zoenen. Het was te voelen hoe ze langzaam haar handen op zijn wangen had geplaatst, waarna ze nog even leek dor te gaan, maar toen stopte ze en keek de roodharige Nathan wat plagerig aan. Er had grinnikend geklonken dat hij duidelijk geen geduld had, natuurlijk had hij dat niet. Dit was een van de weinige tijden die de twee even samenhadden tegenwoordig. Hij greende even lichtjes toen er plagerig klonk of hij haar dan zo zo erg nad gemist. "Natuurlijk, wat denk jij dan." sprak hij bijna dezelfde toon. Het was duidelijk geweest dat ze gewoon zou wachten tot hij antwoord had gegeven, zoals hij net nad gedaan, anders zou ze waarschijnlijk wel op dezelfde manier so blijven zitten. Niet dat hij het trouwens erg vond, nee, absoluut niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptydi dec 29, 2015 5:01 pm

Hij had zijn lippen weer op de hare gedrukt zonder dat ze de kans had gekregen om nog iets te zeggen. Ja, meneer was ongeduldig geweest en daarom stopte ze de zoen wat eerder, expres, gewoon om een beetje te plagen. Met die plagerige blik keek ze hem dan ook aan, al had ze nog steeds haar handen op zijn wangen geplaatst. Ze grinnikte lichtjes en bleef de jongen aan kijken, al keek ze hem nu ook geamuseerd aan. Ze had gesproken dat hij duidelijk geen geduld had, maar daar kwam nog geen direct antwoord op, want daarna sprak ze plagerig of hij haar zó gemist had. En er verscheen een grijns op zijn gezicht, oke die had ze aan kunnen zien komen, maar het was enorm amuserend om dit soort reacties uit Nathan te krijgen. Hij sprak weer en bij die woorden moest ze nog wat meer grinniken en ze liet even haar handen van zijn wangen glijden "Ik denk dat het té lang geleden was..." sprak ze terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken met haar rode ogen. Ze schoof even een rode pluk haren uit haar gezicht en drukte maar weer haar lippen op de zijne, omdat het kon en het fijn was en ze kon nog wel honderd redenen bedenken. Ze waren nu met zijn tweetjes dus niemand die ze kon storen, oke alleen de pokémon, maar die deden vooral zelf waar ze zin in hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 2:35 pm


Misschien mocht het wel voor de rooharige amuserend zijn dat hij zo deed, maar het was wel de waarheid vond hij. De roodharige grinnikte even bij zijn woorden, waarna zij haar handen over zijn wangen liet glijden. Er klonk van haar dat het té lang geleden was, ja, voor zijn gevoel was dat het eigenlijk wel. Ze bleef hem doordringend in zijn ogen aankijken en andersom ook. Hoe lang was het geleden? Heel lang inderdaad. Niet veel later drukte ze weer haar lippen op de zijne, wat hij maar terug op 'antwoordde' op dezelfde manier. Ja, het was toch wel zeker weer een goed gevoel dat hun twee dit hadden, nu nog niemand die hun stoorde, zoals nu dus, en het zou perfect blijven. Of alhoewel.. Misschien dat er nog wel iets anders bij kon komen..? Vast wel, was leuk joh. Na een tijdje, die toch wel even had geduurd stopte hij langzaam, om haar daarna even aan te kijken. "Zullen we anders ook nog even iets lekkers erbij te halen~? Bijvoorbeeld iets zoals drank." hij had misschien wel een klein drinkprobleem, maar het was heus niet alsof hij zich daarmaa niet kon beheersen en enkel daarvoor uit gaan geven... Zo erg was het dus ook weer niet hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 2:54 pm

Ja, ze was erg geamuseerd door zijn reactie, maar die reactie van hem vond ze alles behalve erg hoor. Dat liet alleen maar zien dat meneer ook nog steeds wat voor haar voelde en andersom natuurlijk. Als hij dit soort dingen niet interessant vond... en dan ook nog op deze leeftijd dan klopte er iets totaal niet. De roodharige had haar lippen weer op de zijne gedrukt en haar handen rustte uiteindelijk op zijn borst en voor even was het weer doodstil in de kamer en had ze haar ogen gesloten om te genieten van dit moment. Echter toen de groenharige weer stopte en dus zijn lippen van de hare haalden, gingen haar ogen weer open om hem weer recht aan te kijken. Ze keek hem een tikkeltje nieuwsgierig aan, zeker toen hij vroeg of ze er iets 'lekkers' bij moesten halen, echter werd het haar al een stuk duidelijker bij zijn laatste woorden, of te wel... drank. Ze knipperde even wat verbaasd, maar uiteindelijk verscheen er een glimlach op haar gezicht, waarom niet? Ze waren thuis dus er kon niet veel mis gaan en als er iemand stom dronken werd dan kon diegene direct het bed in... dus geen probleem! Ze knikte vervolgens maar enthousiast "Waarom ook niet" sprak ze geamuseerd waarna ze omhoog kwam en van de bank af hopte. Toen ze eenmaal stond, rekte ze zich toch nog even uit, was altijd 'vermoeiend' om in een houding te liggen voor langere tijd. "Waar heb je precies zin in dan?" vroeg ze maar terwijl ze eigenlijk al richting de keuken wilde lopen. Ze bleef toch nog even staan om hem aan te kijken en te wachten op antwoord, maar niet heel lang wachtte ze meer, want ze bedacht zich dat hij vast wel zou volgen of ze hoorde hem in de keuken wel gewoon. Eenmaal in de keuken trok ze gelijk de koelkast open, dat ding zat altijd vol met alles en nog wat... dus vast ook wel wat drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 3:22 pm

Zorda hij had gestopt, keek de roodharige hem wat nieuwsgierig aan en al helemaal toen hij begon met praten. Het moest blijkbaar nog even tot de roodharige doordringen, maar zodra dat was gebeurd had er een glimlach op haar gezicht verschenen. Kijk eens aan, hij kon wek gewoon dingen verzinnen die een goed idee waren.. Soms dan, dit was absoluut niet altijd zo het geval. Er werd op zijn voorstel enthousiast geknikt, waarbij ook nog een "Waarom ook niet." klonk en Riddle van de bank afkwam. Er had nog geklonken wat hij wou, maar daarna realiseerde Riddle haarzelf wasrschijnlijk dat hij ook mee zou komen, gezien ze alweer naar de keuken liep. Al duurde het bij hem even iets langer, kwam hij uiteindelijk ook overeind en volgde hij de roodharige naar de keuken, om even een blik te werpen op de inhoud van de koelkast. "Hebben we iets van rum, zoals Captian Morgan?" als dat zo was, zou hij bijvoorbeeld dat wel kunnen mixen met cola, was namelijk ook lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 3:34 pm

Riddle was al in de keuken verdwenen, maar ze had geen antwoord meer gekregen op haar vraag, nog niet in ieder geval. Ze ging er inderdaad vanuit dat meneer haar wel volgde om zelf te kunnen beslissen wat hij wilde waarschijnlijk. Daarnaast had ze geen idee gehad wat ze nog in de koelkast hadden... er leefde hier soms meerdere mensen namelijk, al was het al een hele tijd alleen hun tweetjes geweest. Ach, wat kon het haar schelen, was tenminste lekker rustig. Haar rode ogen keken Nathan aan toen hij uiteindelijk ook in de keuken was verschenen, dat had iets langer geduurd dan Riddle. Hij vroeg vervolgens of ze iets van rum hadden, zoals Captain Morgan, oh gosh. Ze trok terwijl ze keek al een fles cola uit de koelkast, want cola was er altijd. En ze had denk ik al wel door wat meneer wilde, dus. De roodharige boog wat voorover om onderin de koelkast te kunnen kijken. Ze trok een lade open en daar lag nog wat meer drank dan dat in de deur stond. En Nathan had geluk, want er lag nog een volle fles. Ze trok het tevoorschijn en zette het naast de cola op het aanrecht waarna ze de groenharige aan keek "Alsjeblieft" sprak ze met een glimlach. Zelf dook ze zowat weer de koelkast in. Er lag genoeg bier en wijn... maar daar had ze geen zin in. En rum... nee dat vond ze te sterk. Ze sloot de koelkast weer en keek weer even naar Nathan "Ik kijk nog even in de kast" sprak ze waarna ze naar de opslagkast liep en deze opende en het licht aan klikte. De roodharige liep naar binnen en keek ondertussen om haar heen. Haar blik viel echter al snel op een fles met Safari en een glimlach verscheen op haar gezicht. Mooi, iets wat ze kon mixen, wat zoet was en niet ongelofelijk sterk. Ze nam de fles mee en deed het licht van de opslag weer uit en de deur weer dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 3:48 pm

Het was nog vroeg en meteen al aan de drank gaan, wat een geweldig idee zeg.. Niet echt eigenlijk, maar toch, het was wel lekker. Blijkbaar snapte Riddle ook al meteen dat hij het wou gaan mixen, gezien er als eerst een fles cola uit de koelkast werd getrokken. Ze keek even wat dieper in de koelkast, om daarna een fles rum uit de lades te vissen, kijk eens aan. Er klonk met een glimlach van haar een "Alsjeblieft." Waarop hij, natuurlijk antwoordde met een "Bedankt." terwijl hij twe glazen uit een kastje pakte, ze beiden op het aanrecht zette en alvast voor zichzelf inschenkte, aannemend dat Riddle iets anders zou nemen. Hij had gelijk ja, want de koelkast werd gelsoten, waarbij er ook nog klonk dat ze in de kast ging kijken. Nathan knikte er even enkel op, ten teken dat de jongen het had begrepen. Het duurde even of hij hoorde vaagjes dat de kast weer werd gesloten. Geen idee wat ze eigenlijk had, hij kon het vragen en daarna iets anders nog pakken als ze het nodig had. Geen idee. "Nog iets nodig om te mixen?" klonk hij, nog steeds vanuit de keuken. Hm, hij zal zo wel het drinken meenemen vanuit de keuken, geen idee hoeveel hij zou drinken, maar om nou de gehele tijd heen en weer te lopen had hij nu ook weinig zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 3:59 pm

Bij Riddle was het compleet langs haar heen gegaan dat het eigenlijk nog veel te vroeg was voor drank, maar het kon haar op het moment erg weinig schelen zelfs en wie zei dat ze zich helemaal vol gingen zuipen? Ze wist niet wat Nathan van plan was, maar hij kon goed tegen alcohol en Riddle was gewoon niet van plan om heel veel te drinken, aangezien ze snel 'last' had van de alcohol, daar had ze maar een paar glazen voor nodig. De groenharige had haar bedankt en vervolgens was ze zelf nog even de kast in gegaan op zoek naar iets wat zij lekker vond. Niet veel later was ze er weer uitgekomen met een fles Safari in haar handen. Ze merkte echter op dat Nathan nog steeds in de keuken was en dus op haar wachtte, ze glimlachte dan ook lichtjes en schudde haar hoofd bij zijn vraag of ze nog iets nodig had om te mixen. "Nee, de cola is goed" sprak ze met dezelfde glimlach waarna ze naar het aanrecht liep en ook de twee glazen vast pakte. Vervolgens liep ze de keuken weer uit "Neem jij de cola en je rum mee?" vroeg ze, terwijl ze eigenlijk alweer in de woonkamer was en hij het eigenlijk wel mee moest nemen. Goede actie Riddle. De roodharige plofte weer op de bank neer zette de twee glazen en de fles Safari op tafel. Haar rode ogen keken vervolgens naar de tv die nog steeds aan stond en gek genoeg was er nu eindelijk iets interessants op tv. De roodharige bleef dan ook geïnteresseerd naar de tv staren terwijl ze een klein beetje Safari in een glas schonk. De cola kwam daarna pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 4:18 pm

Bij het antwoord op zijn vraag knikte hij kort, dat was dan handig om te weten. Ze liep de keuken uit, waarna er ook nog klonk of hij de cola en rum ging meenemen. "Sure." zij had al de glazen en haar eigen drankje gepakt, dus dat scheelde dan weer voor hem om mee te dragen. Hij pakte de cola en rum, beide dingen in een andere hand en liep toen naar de woonkamer om daar de dingen rustig neer te zetten op de tafel. De groenharige schonk eerst wat van de rum in, daarna pas de cola, wat hij ook maar meteen deed voor de roodharige gezien ze toch al klaar was met het inschenken van de Safari. Hm, dat was eigenlijk ook wel lekker, maar nee, daar had hij voor het moment even geen zit in. Zodra hij klaar was met inschenken voor hen beiden, pakte hij zijn glas op en sprak even simpel "Proost." om vervolgens er wat te van gaan drinken.

~timeskip~

Geen idee had hij hoe veel glazen hij nu al ophad, iets van vier of vijf. Arceus, dat was iets van veel te snel gedaan hoe lang hij over het drinken. Hij was overduidelijk niet meer zo heel helder als eerst, niet raar dat hij zich nu al met dit zo voelde, het was namelijk niet dat het drankje nou weinig alcohol bevatte. Hm, was toch wel zeker heerlijk. Riddle had ondertussen haar aandacht gericht op de televisie, waarop iets van dinosaurussen te zien was. Hij had nog steeds het glas in zijn hand, om daar vervolgens het laatste beetje van de inhoud leeg te drinken, hm, nu al. Jammer zeg. Hij keek Riddle aan, het zag er waarschijnlijk wel heel erg anders uit dan hij dacht, zijn blik dan. De jongen dacht dat het gewoon een kleine, goedbetekende grijns was. In werkelijkheid.. Moeilijk te zeggen. lijkt op avatar :') Maar goed, waarschijnlijk zou het haar een soort van halve hartaanval geven als ze nu op dot ene moment naar hem ging kijken. Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 4:27 pm

Riddle was zo opgegaan in het gebeuren op de tv dat ze helemaal niet meer door had gehad dat Nathan al heel veel verder was dan zij. De roodharige had nog wel haar glas gepakt en ook een 'proost' gesproken en een slok genomen van haar drankje, maar daarna had ze weer veel te nieuwsgierig naar de tv gestaard en was ze weer in de tv opgeslokt. Na een tijdje merkte ze op dat ze haar glas nog zo goed als vol had en nam ze het ding maar naar haar liggen om er een slok van te nemen. Automatisch draaide ze zich daarna wat naar Nathan toe en keek ze hem aan. Ze had echter geen idee gehad dat de jongen al enorm veel drank op had en een wat ongure blik op zijn gezicht had gekregen. Gelijk bij het zien van zijn gezichtsuitdrukking voelde ze hoe haar hart in haar keel schoot en ze moeite moest doen om niet haar glas te laten vallen. Met grote ogen staarde ze hem aan, wat... wat... wat...?! Had hij al zoveel op?! Een ongemakkelijke glimlach verscheen op haar gezicht "H..hhoe veel heb je op Nathan" kwam er wat stotterend uit. Gosh, dit was niet goed... of wel? Of was hij niks van plan? Ze slikte even, misschien was drank drinken toch niet zo'n heel geweldig idee geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 4:56 pm

Oh ja hoor, daar had ze hem al aangekeken en het was duidelijk te zien dat ze er even een soort hartverzwakking kreeg.. Oeps. Nee niet echt eigenlijk, daavoor dacht hij op het moment eeniet genoeg voor na. Hij werd met grote ogen aangestaard, waarna er daar een ongemakkelijke glimlach verscheen oo het gezicht van de roodharige. Er klonk stotterend de vraag hoeveel hij al ophad, maar de jongen zat ergens anders met zijn hoofd. Hij kwam wat dichterbij, waarna hij zijn handen vlak naast haar op de bank zette. Met zij gezicht kwam hij wat dichterbij, om haar nog even op diezelfde manier aan te staren. Misschien moest hij stoppen. Als hij niet dronken was, zou hij dat nu ook absoluut hebben gedaan, maar gezond verstand was gewoon even voor nu uitgeschakeld. Misschien niet geweldige tijd vor Riddle op het moment, maar dat was wel hem even een stuk anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Emptywo dec 30, 2015 5:15 pm

De roodharige zat het ene moment nog rustig tv te kijken, maar toen ze had besloten om wat van haar drankje te drinken en vervolgens naar Nathan te kijken... dat was een slecht idee geweest, of misschien juist niet. Als ze naar de tv was blijven kijken dan had ze het niet eens opgemerkt en dat was misschien een veel erger probleem geweest. Haar hart was bijna uit haar lichaam geschoten bij het zien van zijn gezichtsuitdrukking en heel eerlijk gezegd had ze geen idee wat ze er mee aan moest en... wat meneer hier van plan was. Ze bleef hem aan kijken, maar kreeg het uiteindelijk wel voor elkaar om hem een vraag te stellen. Helaas voor haar kwam er geen enkel antwoord en kon ze hem alleen maar terug blijven aanstaren. Ja, het was heel duidelijk, hij had veel te veel op in een te korte tijd en de alcohol had zijn brein en gevoelens over genomen. Toen hij dan ook ineens dichterbij kwam en zijn handen naast haar geplaatst had en nu nóg dichterbij kwam en haar op dezelfde manier bleef aan kijken. Oke dit had ze een tijdje terug toen ze op hem lag totaal niet erg gevonden, maar nu... ze was dan ook een tikkeltje rood geworden. Ze slikte weer even en keek even naar het glas wat ze in haar hand had en probeerde zo casual mogelijk wat weg te schuiven en het glas op tafel te zetten en terwijl ze dat deed, stond ze op en draaide ze zich wat naar Nathan toe "Ik uh... moet even naar de uh... keuke... uh nee toilet" sprak ze, oke ze lulde echt uit d'r nek nu, maar misschien dat als zij even zou weg zijn dat zijn drank dan zou zakken... of ze kon op z'n minst wat water voor hem gaan halen, ja ze zou gewoon terug komen met water voor hem zodat ze hem vol kon gieten daarmee en hij geen verschrikkelijke kater zou krijgen en hij ook niet uh... rare dingen ging bedenken om te doen of zo. Met een nerveuze glimlach bleef ze hem dan ook aan kijken terwijl ze recht stond en vervolgens een poging waagde om zichzelf om te draaien en weg te lopen vluchten naar de wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why are you even here?! (Nathan Malone)
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)
» What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
» Up and Down Again |& Nathan Malone
» Take 2!~ (Nathan Malone)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Anistar City-
Ga naar: