Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 5:18 pm

Oh, kijk eens aan, daar kwam een antwoord. Oh, dus het ging over zijn rang? Hij was er toch wel vrij zeker van dat hij het had verteld tegen de roodharige..? Ach, waarschijnliijk beeldde hij zich weer dingen in als het dan zo was. Rustig lusterde Nathan naar wat de roodharige verder nog mee zat, dat ze het wel had verwacht eerder van hem had verwacht te horen dan van de organisatie en dat ze verder gewoon een slecht humeur had. "Sorry, ik dacht zeker dat ik het al tegen je had verteld." het was ook wel een betje dat hij het de laastte tijd gewoon wat drukker nu ook had, dus het zou wel goed kunnen dat de groenharige het zich gewoon dik had ingebeeld ja. Het was nou niet echt dat, als hij zoiets zou vertellen tegen Riddle, dat zijn het zo makkelijk zou vergeten waarschijnlijk dus zijn fout, oeps. Hij haalde even zijn hand door zijn haren, alsof hij even ergens aan het nadenken was, deed hij ook wel, maar dat was nu even niet relevant.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 5:41 pm

Na haar woorden dat ze gewoon een slecht humeur had en dus ook eindelijk had gezegd wat haar dwars zat... voor nu, kreeg ze gelijk en heel erg snel eigenlijk een antwoord terug. Hij verontschuldigde zich ervoor en dat hij het zeker dacht te weten dat hij het haar al verteld had, maar dat was dus niet het geval. Oke ze hadden elkaar al een heel tijdje amper gezien, want meneer had het vooral nogal druk gehad en Riddle zelf uhm... tja die was natuurlijk ook gewoon dingen aan het fixen voor Team Rocket. En het gebeuren in Mossdeep City was ook al aan de gang, ze vroeg zich echter toch wel af wanneer de volgende stap gezet, ging worden, maar goed ze dwaalde af met haar gedachten. Ze haalde haar hand door haar rode haren en keek Nathan weer aan toen ze zag hoe hij ook zijn hand door zijn haren haalde. "Dat had je dan mis..." sprak ze, echter was er een klein glimlachje op haar gezicht verschenen en moest ze even kort grinniken "Maar... het is al goed hoor" sprak ze verder "Misschien ben ik ook gewoon een beetje jaloers" mompelde ze daarna wat zachter verder, doelend op het feit dat meneer al een Elite was geworden. Ze knipperde en liet haar benen weer zakken en draaide zich naar Nathan toe "Maar..." begon ze "Hoe is het om één van de 'grote bazen' te zijn??" grinnikte ze, terwijl ze hem geamuseerd aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 6:32 pm

Ja, blijkbaar had hij dat dus mis. Hij voelde altijd nog wel een pijn in zijn schouder en buik door die brandwonden, maar gezien de jongen deze al zo lang had, waren ze iets geworden waar hij mee had leren leven en dus ook verdragen. Niet het prachtigste zicht, maar dat was ook nu niet echt iets waar hij aan moest denken meer, het ws gebeurd en de wonden zouden waarschijnlijk nooit meer helen. Hij keek even glimlachend naar Riddle toen deze sprak dat het al goed was, vervolgd met dat ze misschien wat jaloers was. "Ik weet zelf ook nog niets eens waarom ik nou Elite ben geworden, in ieder geval niet voor min zonnige humeur." grapte de groenharige. Hoe het nu was om een van de 'grote bazen te zijn'? Bij de vraag fronste hij even, om daarna even kort te gaan nadenken. "Nogal druk, het is vooral veel papierwerk en leden in de gaten houden." vatte hij kort samen, natuurlijk was er nog wel meer erin, maar dit was het in grote lijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 7:39 pm

Haar blik schoof even van zijn gezicht naar beneden... oh ja hij had nog steeds geen shirt aangetrokken. Haar blik bleef even hangen op zijn brandwonden... wat was er toch veel gebeurd als ze erover nadacht, iets wat zij eigenlijk maar weinig van mee had gekregen. Na ja als ze erover nadacht had ze het niet mee willen maken en was het nou eenmaal gebeurd en was het niet meer terug te draaien. Haar rode ogen keken weer omhoog naar Nathan die sprak dat hij zelf niet eens wist waarom hij gepromoveerd was naar Elite en dat dat waarschijnlijk niet kwam door zijn zonnige humeur. Ze grinnikte even lichtjes bij die woorden, zijn humeur was waarschijnlijk wel het laatste wat hem zou promoveren... helaas kon ze niet in Allison's hoofd kijken, maar er zat vast wel een belangrijke reden achter of zo. De jongen fronste bij haar vraag, maar eigenlijk was het een vrij serieuze vraag en de roodharige was gewoon hartstikke nieuwsgierig, dat was Riddle eigenlijk altijd... bij iedereen. De groenharige gaf gelukkig wel antwoord op haar vraag en sprak dan ook dat het nogal druk was en dat het vooral papierwerk was en het in de gaten houden van leden. Ze knipperde wat verbaasd en grinnikte vervolgens even "Jeetje, gezellig" sprak ze grinnikend "Na ja nu mag je wel mensen rond commanderen" ging ze verder. Dat was misschien nog wel het leukste van de rang, maar ook het feit dat je gewoon heel veel mocht plannen om Team Rocket bovenaan te krijgen. Riddle was in ieder geval nog niet van plan om op te geven... ze wist nog niet hoe, maar ze ging hoe dan ook een Elite worden, al moest dat helemaal op eigen kracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2015 8:07 pm

Hij grinnikte lichtjes bij het zien dat Riddle haar blik wat naar beneden was afgedwaald en sprak nog net niet of ze het kon zien, waarschijnlijk dat ze heel ergens anders naar keek, maar alsnog kon het nog wel eens grappig zijn. Hij greens kort toen er werd gesproken dat hij nu mensen kon rond commanderen, ja dat klopte wel. "Klopt, al doe ik het eerder als er een opdracht moet worden uitgevoerd en niet altijd kleine dingen." begon hij eerst, om te vervolgen "Ik kan nu ook keystones uitdelen bijvoorbeeld." het was best raar als hij erover nadacht, Nathan was immers nog iemand die zijn eigen nog had ontvangen toen hij niet bij de organisatie zat. Dan was het zelf toch wel raar op een manier om een zelfde steen door te geven aan andere mensen, geen idee waarom het zo raar was om eerlijk te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyma dec 14, 2015 9:31 pm

Ze had haar blik op zijn bovenlichaam laten rusten voor een tijdje, tja moest hij maar niet zonder shirt door het huis gaan rond rennen... dat deed zij ook niet namelijk, dan kon hij het verwachten. Hetzelfde gebeurde waarschijnlijk als zij zonder kleding door het huis ging lopen rennen, maar dat deed ze niet, je wist nooit wie er ineens binnen kwam zeilen. Haar ouders leefde natuurlijk ook gewoon nog namelijk en die kwamen sowieso al op irritanten momenten binnen zetten, zoals gewoonlijk. De groenharige sprak echter weer wat en ze schoot uit haar gedachten en haar rode ogen keken weer op naar zijn gezicht. Weer besefte ze zich dat ze toch wel erg klein was... verdomme. De jongen sprak dat hij het eerder deed voor een grote opdracht en dus niet altijd kleine dingen. Lichtelijk knikte ze als bevestiging dat ze het begreep. De jongen ging verder dat hij nu ook Keystones mocht uitdelen. Oh ja, of course, ze glimlachte lichtjes, dat was wel nice dat hij dat nu kon. Al had Riddle er geen voordeel meer aan, want ze was al in het bezit van een Keystone. Ze knipperde even en keek weer even naar de tv, de hele pokémon bende om hun heen was nog steeds diep in slaap. "Na ja ieder nadeel heeft z'n voordeel" sprak ze waarna ze vanuit haar ooghoeken weer terug keek naar Nathan, maar haar blik daarna naar de pokémon liet glijden, haar blik viel specifiek op haar Eevee. Ze zou het bijna vergeten, maar ze had Kyra nog steeds haar Fire Stone niet gegeven. "Wacht..." mompelde ze, waarna de roodharige van de bank op sprong en naar boven verdween en niet veel later beneden kwam met de Fire Stone in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptydi dec 15, 2015 10:29 am

Toen er werd gesproken dat ieder nadeel een voordeel had, knikte hij kort. Ja, daar had de roodharige wel gelijk in. Toen Riddle wat leek te mompelen en vervolgens de trap naar boven oprende fronste hij lichtjes, ehm oke dan? Niet veel later kwam mevrouw weer beneden, maar dan met een steen in haar handen. Oh wacht, was dat niet een Fire Stone? Het leek er in de eerste instantie wel op, maar hij zou het zo wel zien. Zijn eigen Pokémon, waarvan hij er maar drie uit hun Pokéball had gelaten gezien de rest simpelweg te groot was, lagen maar wat lui te zijn en waarschijnlijk te slapen. Op de overmaatste kat na dan, deze was gewoon enkel lui en lag ergens op de grond. "Leuk dat je haar laat evolueren." sprak hij met een glimlachje, hij wist wel zeker dat Eevee meerdere evoluties hadden, dus het was ook niet echt dat je kon zeggen dat er 'geen keuze' was. Of in welk geval, dat vond hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo dec 16, 2015 10:12 pm

Toen ze weer beneden was gekomen met de Fire Stone in haar handen was ze weer naast de groenharige op de bank neer geploft. Haar blik ging naar Nathan die in eerste instantie niet snapte waarom ze ineens naar boven was gerend, maar hij leek het te begrijpen bij het zien van de steen. Het was inderdaad een Fire Stone en tja, ze had het ding al zó lang... Ze moest hem nu echt een keer gebruiken voor haar Eevee. In eerste instantie had ze nog zitten twijfelen. Nathan sprak dat het leuk was dat ze haar, of te wel Kyra ging laten evolueren. Met een glimlach keek ze hem aan, oke haar humeur was nu toch wel een tikkeltje beter geworden. De roodharige opende haar mond "Pokémon laten evolueren is altijd leuk" sprak ze geamuseerd "Echter had ik nog wel zitten twijfelen of ik haar zou laten evolueren in een Umbreon, Espeon of een Flareon" sprak ze terwijl ze even naar haar glimmende steen keek. "Maar ik denk dat Flareon toch de beste keus is" sprak ze met nog steeds dezelfde glimlach. Kyra lag op een van de vele kussens opgerold, te slapen. "Kyra" sprak ze hard genoeg dat ze het hoorde, waarna de kleine Eevee haar oortjes spitste en langzaam haar oogjes opende. "Kom eens hier" sprak ze op een zachte toon, zodat ze niet gelijk het hele huis wakker maakte. Ook al waren er alleen nog maar wat pokémon die aan het slapen waren. Kyra sprong van haar kussen af en kwam op Riddle en Nathan afgerend waarna ze op de bank, naast Riddle, sprong en gelijk ging zitten en de roodharige met een kwispelende staart aanstaarde. "Kijk... dit is voor jou" sprak ze geamuseerd waarna ze de Fire Stone bij Kyra hield en niet veel later de steen op begon te lichten en hetzelfde eigenlijk met Kyra gebeurde. Het duurde niet heel lang voordat de steen verdwenen was en er naast haar een Flareon zat. Kyra... die nu dus geen Eevee meer was, keek wat verbaasd naar haar zelf zover dat kon en liet vervolgens een enthousiast kefje horen waarna ze op Riddle sprong en enthousiast verder kefte. Riddle grinnikte en liet haar hand over haar koppie gaan. Haar rode ogen keken even naar Nathan "Geslaagd" sprak ze geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptydo dec 17, 2015 7:45 am


Rustig knikte hij toen er werd gesproken dat het evolueren van Pokémon altijd wel leuk was, daar gaf hij de roodharige wel gelijk in ja. Ze had nog wel in de eerste instantie getwijfeld over of Kyra een Umbreon, Espeon of Flareon zou gaan worden, maar had uiteindelijk duidelijk gekozen voor Flareon. De Eevee werd geroepen, waarna Kyra wakker werd en werd gevraagd hierheen te komen. De bruine Pokémon kwam hun richting op, om vervolgens op de bank tussen Riddle en Nathan in te gaan springen. De steen werd bij Kyra gehouden, waarna zowel de steen als de Eevee begonnen op te lichten. Niet heel veel later was het al te zien, toen de gloed wat wad verminderd, dat Kyra was geëvolueerd. Het licht werd steeds  inder fel, tot het er uiteindelijk niet meer was, wel heel fancy enzo, zo een licht, maaar het was helemaal niet nodig over het algemeen hoor. Blijkbaar was Kyra eerst even wat verbaast, maar daarna wel wat vrolijk. "Flareons zijn wel leuke Pokémon ja." ze waren zo fluffy, niet dat hij zo snel zou toegeven dat de groenharige dat wel leuk vond bij Pokémon, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 5:31 pm

De roodharige had Kyra erbij geroepen en de Eevee was tussen haar en Nathan op de bank gesprongen. Nieuwsgierig had de kleine pokémon de roodharige aangekeken, nadat de Fire Stone naar haar uitgereikt, werd en de Eevee dus in een Flareon evolueerde. Met een glimlach keek Riddle naar haar 'nieuwe' pokémon en haar rode ogen keken ook even Nathan aan die sprak dat Flareons wel leuk waren. Ze knikte "Natuurlijk zijn ze leuk" sprak ze met een bredere glimlach waarna ze haar hand over Kyra's koppie liet gaan die tevreden wat met haar staart zwiepte en genoot van de aandacht. De Flareon keek even om naar Nathan, waarna ze van de bank af sprong en naar Hiro toe rende om hem speels uit te dagen. Oke ze was misschien nog steeds geen match voor een Mightyena... maar ze kon het proberen in haar nieuwe vorm. Daarnaast was Hiro niet het type om een andere pokémon van Riddle te verwonden, nee alles behalve. De Mightyena kwam dan ook omhoog en nam het speelse aanbod aan. Riddle keek weer naar Nathan "Nu alleen Croc nog" sprak ze geamuseerd. Helaas kon ze hem niet evolueren met een item en zou ze daar toch echt voor moeten trainen met hem. Maar dat kwam later wel, ze verveelde zich nu eigenlijk wel. Zonder een woord te spreken, bleef ze Nathan aanstaren en stak ze haar hand weer uit om hem flink in zijn wang te knijpen met een grijns op haar gezicht, misschien een iets té uitdagende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 9:23 pm

Kijk dan hoe fluffy ze was, dat kon iemand onmogelijk ontkennen. Toen er door de roodharige met een nog bredere glimlach werd gesproken dat ze natuurlijk leuk waren, waarop de groenharige even grinnikte. Zijn gouden ogen volgden de Flareon, hoe deze naar Hiro rende en uitdaagde, wel nog speels en de grijze hond daar op reageerde door het te accepteren. Hm, enkel Croc blijkbaar dus. "Denk niet dat het nog heel lang gaat duren." sprak hij met een kleine glimlach. Toen ze echter ineens stil bleef fronste hij lichtjes, al verdween deze toen ze haar hand uitstak en met een ietwat uitdagende grijns hem in zijn wang kneep. Geen idee wat ze daarmee wou zeggen, hij had namelijk echt even het gevoel dat hij nie tmeer kon nadenken, kwam voornamelijk omdat hij net pas wakker was en dan natuurlijk even niet geheel helder nog kon nadenken. "Wat wil je?" klonk er dan ook veel betekenend van hem, ja hoor, dat had hij nog wel door, maar de rest moest nog even tot de jongen doordringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 10:09 pm

Flareons waren gewoon fluffy as Muk. De jongen moest grinniken om haar woorden, zoals gewoonlijk. Riddle had Kyra ook even na gekeken toen de Flareon van de bank af was gesprongen en Hiro had uitgedaagd die er toch maar op in was gegaan, want spelen was altijd leuk, maakte niet uit hoe laat het was en met wie het was. Oke misschien 's nachts niet helemaal, want dan wilde Hiro toch liever slapen. Ondertussen waren hun dan ook aan het ravotten en Riddle had zich op Nathan gefocust, het was inderdaad eventjes stil geweest en ze had met een uitdagende blik in zijn wang geknepen. Oke de jongen was duidelijk nog moe en Riddle was al wel wat langer wakker... na ja het maakte haar geen reet uit op het moment. Het was te lang geleden dat ze het even gezellig hebben gehad. De roodharige knipperde en bleef hem met dezelfde blik aan kijken, zelfs toen hij vroeg wat ze 'wilde'. Echter moest ze nu wel even grinniken en sloeg ze haar armen om zijn nek heen en keek ze hem met puppy ogen aan. "Jou" sprak ze grinnikend terwijl ze hem geamuseerd bleef aankijken. Oke dat was misschien een heel stom antwoord geweest op het moment, maar ze begon al snel lichtelijk te lachen en ze keek dan ook even op zij, al liet ze haar armen om zijn nek heen hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 10:57 pm

Agreed. Maar ja, hij had het op het moment echt even niet door wat de roodharige nou wou, tot ze het natuurlijk zou zeggen of er duidelijk maar ging hinten. Dat zou hem waarschijnlijk ook wel helpen, zou de jongen niets gaan verbazen. En toen lag ze ineens bij hem met haar armen om de groenharige heen gehangen. Kijk, dat was nou wel duidelijk genoeg voor hem hoor. Hij werd met puppyogen aangekeken, waarna de roodharige op zijn vraag 'jou' antwoorde en kort daarna in de lach schoot. Zelf lachte hij ook zachtjes, al dit kon bijna worden gezien als een zeldzaam moment what the hell. "Als je mij wilt.." begon hij "Kan je me krijgen ook." sprak hij, met een kleine glimlach om haar gezicht zachtjes vast te pakken en alvast wat naar voren te leunen. Vast wel dat ze de hint zal begrijpen. Al was het nog maar amper ene hint meer te noemen ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 11:12 pm

Flareon for the win. Oke haar aandacht was compleet van haar pokémon naar Nathan gegaan en de rest om haar heen... wat daar dus gebeurde, die spelende Mightyena en Flareon, dat kwam allemaal niet meer binnen, want ze had alleen oog voor Nathan. Haar rode ogen staarde de groenharige jongen aan met een glimlach. Hij had haar gevraagd wat ze 'wilde' en daar had ze heel simpel 'jou' op geantwoord, waarna ze lichtelijk had moeten lachen. Tja, ze hing om zijn nek heen en lag half op hem, was dat niet duidelijk genoeg? De jongen wilde waarschijnlijk alles zeker weten. Al lachte hij ook eventjes na haar waarna er nu ook wat woorden uit zijn mond kwamen. Nieuwsgierig keek ze hem aan terwijl hij sprak dat als ze hem wilde... even was hij stil en hield ze haar hoofd wat scheef. Ja? Nieuwsgierig bleef ze hem aan kijken. Kon zij hem krijgen ook werd er vervolgens achterna gesproken waarna er een licht grijnsje op haar gezicht verscheen. Ze voelde echter hoe meneer haar kin vast pakte en wat naar voren leunde. Voor even bleef ze hem in zijn gouden ogen aan kijken waarna ze niet veel langer meer wachtte "Oke, mooi" sprak ze enorm geamuseerd, waarna ze zelf ook wat meer naar voren kwam en nog even tot stilstand kwam, net niet zijn lippen rakend, maar daarna drukte ze de hare op de zijne en sloot ze langzaam haar ogen. Haar armen liet ze comfortabel om zijn hals hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2015 11:54 pm

Flareon is love. En toen hingen ze daar wat. Nathan op de bank, Riddle op hem en de bank. Het was serieus ook geen hint meer, eerder gewoon een aankondiging, zo subtiel -niet- kon hij zijn. Er werd nog wat gesproken door de roodharige, maar deze kwam al dichterbij, tot er nog maar een heel kleine ruimte was tussen de twee, maar al snel drukte Riddle toch al haar lippen op de zijne. Net zoals zij sloot hij zijn ogen, al had hij nog wel even naar Riddle gekeken voordat hij dat had gedaan. Nathan liet langzaam zijn hand los van haar kin, om deze maar te laten hangen. Het was echt lang geleden dat de twee zo een tijd hebben gehad, naar zijn geovel echt veels te lang zelfs nog. Lucht? Wie had dat ook nodig. Oke nee, iedereen had dat nodig anders ging je dood. In andere woorden, zo moest hij even gaan stoppen anders zou de jongen stikken aan te weinig lucht, maar nu nog niet, gewoon even genieten van deze tijd die ze hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why are you even here?! (Nathan Malone)
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)
» What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
» Up and Down Again |& Nathan Malone
» Take 2!~ (Nathan Malone)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Anistar City-
Ga naar: