What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What do you want from me?!~ (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 8:18 pm

Ze was al een tijdje aan het wandelen door alle dorpjes en straten heen. Geen idee hebbend dat ze als ze door bleef lopen in Lumiose terecht zou komen waar Team Rocket nog steeds gevestigd zat en het was ook alweer avond, maar het was koopavond, dat had ze begrepen, dus het was tijd om te shoppen. Echter had Nathan haar nog steeds dat ene ding niet verteld over Team Rocket en thuis was ze er ook nog niet achterkomen, haar ouders waren dan ook voor een aardig lange tijd weg van huis. Op het moment woonde alleen hij en zij in dat grote huis. Ze had een handtas om haar schouder hangen en had gewoon wat casual kleding aan en ze had dan ook geen enkel bewijs bij d'r dat ze van TR was en aangezien ze dus heel die organisatie was vergeten, wist ze ook niet dat ze hier niet zomaar zonder problemen kon lopen. Niet veel later belandde ze in de aardige drukke winkelstraten waarna ze nieuwsgierig om haar heen keek, op zoek naar een leuk winkeltje. Ze haalde haar haren nog een keer door haar rode plukken heen. Het was echt heel erg druk. Bij een van de winkels bleef ze voor de etalage stilstaan om naar binnen te kijken. Terwijl ze haar ene hand op het glas legde en naar de kleding staarde die binnen te vinden was, voelde ze ineens dat er iemand tegen haar op liep. Verbaasd en overrompeld viel ze bijna om en zocht ze meteen met haar ogen naar de persoon die tegen haar aan was gelopen. Het was een jongeman die, aan zijn kop te zien, niet veel goeds van plan was. Echter het eerste wat haar op viel was de rode R die hij op zijn jasje had staan. Ze fronste wat, maar de gast gaf haar geen tijd om verbaasd te zijn, want er werd al snel naar haar hoofd geslingerd dat ze op moest passen. Zij oppassen? Volgens haar was hij tegen haar aangelopen? Er werd nog iets gesnauwd over dat mensen die niet van TR waren hier niks hadden te zoeken en nog wat andere rare dingen. Echter was het toch wel enorm druk op deze avond? Echter greep de persoon haar vervolgens bij haar bovenarm om een poging te wagen om haar mee te sleuren. Riddle deed gelijk een poging om zich los te wringen, maar dat hielp niet echt, shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 8:40 pm

Rustig slenterde de groenharige door Lumiose City, zolang hij maar gewoon bleef oppassen zou er niets aan de hand zijn. Zijn gele ogen scanden de straten, al was het best druk, viel het echt enorm veel mee in vergelijking met een tijd geleden. Weinig aan te doen, het had geen nut meer m erover te gaan zeiken. Er was geen enkele mogelijkheid dat iemand, helemaal alleen iets er tegen kon doen. Niet dat het hem heel veel meer uitmaakte natuurlijk. Er was niemand bekend tussen, ach, waarom had hij eigenlijk überhaupt zoiets verwacht. He, maar wacht eens even. Toch kwam wel al een niet al te groot, roodharig persoon die hij maar al te goed herkende in zicht. Al kwam hij eerst met een kleine glimlach op haar aflopen, verdween deze wel al vrij snel toen hij zag hoe iemand haar probeerde mee te sleuren. Te zien aan haar gezichtsuitdrukking wou Riddle dat totaal niet. Nathan versnelde zijn pas heel wat, zodat hij nu nog maar een meter of vier, drie van haar weg was. Twee meter, een meter. Hij stond nu naast de roodharige. In een halve seconde probeerde de jongen de situatie op te nemen, iets wat al heel snel gedaan leek te zijn. Zijn stem, koud en ook dwingend klonk duidelijk tegen de man "Laat haar los." natuurlijk ging het niet werken. Waarom had de jongen gedacht dat het wel ging werken met enkel vragen? Well, het leek erop dat deze man van Team Rocket was, dus nou echt een gevecht opzetten zou niet gaan werken, stel voor dat hij collega's ging roepen. Nee, dat kon de jongen niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 8:54 pm

De persoon liet haar niet los, echter maakte ze nu ook niet veel kans, want net zoals in de meeste gevallen was de persoon een paar koppen groter dan haar en ook nog is een stuk sterker, fijn had zij weer. Ze wilde gewoon gaan winkelen en dan loopt er zo'n vreemde gast tegen haar op en is het ineens haar schuld? En dan had die gast ook nog is rare kleding aan, alsof hij van een of andere bende was. Helaas had de persoon haar arm al te pakken gekregen en was hij voorlopig niet van plan om los te laten. Hoe ging ze dit nou oplossen? De mensen om hun heen waren duidelijk te druk met andere bezigheden. Opeens verscheen er nog een ander persoon naast haar, nee niet nog een? Echter toen ze op keek zag ze zijn groene haar en goudkleurige ogen. Alsof er een last van haar schouders veel, ze had gewoon altijd geluk, want het was Nathan. Ze hoorde de ijzige stem van de groenharige die de andere jongeman even vertelde om haar los te laten. De gast was er niet echt van gediend en riep meteen terug wie hij dan wel niet mocht zijn, terwijl hij Riddle nog steeds vast hield. Riddle zelf deed nog een poging om los te komen, helaas was dit tevergeefs. Ze beet op haar lip, waarom waren mensen altijd zo ruw. Er verscheen een grijns op het gezicht van de jongen waarna hij Riddle dichterbij trok en haar kin vast pakte en zelf dichterbij kwam met die grijns op zijn gezicht. Riddle's ogen werden groot en probeerde gelijk afstand te verkrijgen tussen haar en die achterlijke persoon. De gast keek Nathan aan met een grijns en sprak dat ze waarschijnlijk heel belangrijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 9:16 pm

Er werd wat geroepen met wie hij wel niet mocht zijn, oh, simpel. Een kwade vriend van Riddle. Toen de man Riddle bij zich toetrok balde hij zijn hand tot een vuist. Oh Arceus ja dat hij hier later last van ging krijgen maar het was nu echt nodig. Ja, Riddle was heel erg belangrijk voor hem. Daarom moest deze man met zijn poten van haar afblijven. "Ik zei dat je haar los moest laten." hij zette enkele stappen dichterbij, om vervolgens met zijn vuist in diens gezicht te beuken. Er klonk vrijwel meteen een gekreun, waarna het net leek alsof de grip rond Riddle's arm leek te verslappen. Gelukkig. Hij zorgde ervoor dat de arm de roodharige helemaal niet meer vasthield waarna hij haar hand vastpakte en riep "Kom! Ik denk dat er snel genoeg meer komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 9:34 pm

Ze werd dichterbij die rare gast getrokken, echter was het absoluut geen pretje dit. Ze probeerde uit alle macht afstand te krijgen tussen haar en die rare creep. Haar rode ogen keken naar de groenharige die duidelijk aan zijn gezichtsuitdrukking te zien, absoluut niet happy was. Haar ogen gleden terug naar de gast die haar nog steeds vast hield en te dicht in haar personal space was. Echter hoorde ze Nathan's stem weer en voordat ze hem überhaupt aan kon kijken, zag ze hoe er een gebalde vuist in de kaak van de gast werd gepland en waarschijnlijk had ze het nog nooit zo van dichtbij mee gemaakt, gelukkig was zij niet het slachtoffer. De persoon liet gelijk zijn grip op haar arm veel losser en hij was aardig kreunen van de pijn. Wat verbaasd keek ze de persoon aan, echter werd de aandacht afgepakt door Nathan toen hij zorgde dat ze helemaal los kwam en haar hand werd vast gepakt en ze nu door hem werd mee gesleurd terwijl hij vertelde dat er nog wel meer gingen komen. Meer? Was het een bende dan of zo? Wat verbaasd bleef ze de groenharige jongen aan kijken terwijl ze snel met hem mee liep. Nee, bij hem zou ze zich niet los rukken, ze werd toch echt wel liever door hem meegesleurd dan die rare creep van net. "Nu zag ik weer die rode R...." zei ze hard genoeg om voor Nathan te horen "Het komt me zo bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen" vervolgde ze haar woorden terwijl ze gehoorzaam met Nathan mee liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 9:49 pm

Tijdens het lopen werd er door de roodharige gesproken dat ze weer het teken van Team Rocket had gezien. Hm, kon hij het dus niet zo lang een 'geheim' blijven houden als dat hij had gehoopt. Hij knikte enkel, waarna er wel nog snel kwam "Ik leg je zo wel meer uit." eerst moesten ze voldoende afstand hebben tussen die man die hij net had neergeslagen. Oké, een Pokécenter zou wel gaan werken. "We gaan eerst naar een Pokémon center, daar kan het in alle rust worden besproken." Nathan loosde haar door de straten, voor de verandering wist hij nu wel waar het gebouw zich bevond. Na enkele minuten gelopen te hebben kwam een gebouw het het al bekende rode dak in zicht, eindelijk. Meteen liep hij door naar de balie "Zouden we een kamer voor twee kunnen krijgen?" gelukkig kostte het vrij weinig, op het moment had de jongen niet echt veel geld mee. Snel kreeg hij de sleutel, met als mededeling dat de kosten pas als de kamer niet meer werd gebruikt, oke, gelukkig. Kamer 5, niet zo ver. al snel had hij het ding gevonden en liep naar binnen, vervolgens wachtte hij tot ook Riddle naar binnen was gekomen en sloot vervolgens de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 9:56 pm

Ze had weer gesproken over Team Rocket, maar de jongen stopte niet en bleef dus gewoon door lopen terwijl hij haar vast hield, ze kon hem nog net bijhouden, want blijkbaar had hij enorme haast. Nathan zei dat hij het haar zo wel zou vertellen, waarna ze nog even had geknikt en hem ondertussen gewoon was gevolgd, na ja veel keus had ze niet, want hij sleurde haar gewoon mee door de straten. Er werd nog gezegd dat ze een Pokémon Center moesten vinden en dat ze daar alles konden bespreken. Ze trok een wenkbrauw op, wow dit was wel heel erg serieus allemaal. Ze hield echter voor nu haar mond maar, ook al was ze hartstikke nieuwsgierig nu. Had hij haar nog wat te vertellen wat ze nog steeds niet wist? Eenmaal in het pokémon center werd er een kamer gevraagd en kregen ze al snel een sleutel. De kamer werd opgezocht en ze gingen naar binnen, kamer nummer 5. Eenmaal binnen keek ze naar de groenharige die de deur meteen sloot. Ze liep vervolgens maar naar het bed wat er stond waar ze op neer plofte en ze Nathan dus aan bleef kijken met een wat nieuwsgierige blik op haar gezicht. "Oké, kom maar op" zei ze met een glimlachje. Ze sloeg ondertussen haar ene been over haar andere been heen. "Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig hoor" grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:05 pm

Nadat hij de deur achter zich had gesloten ging hij tegenover haar zitten op een random kruk die in het kamertje stond. Misschien zou het handiger zijn als hij eerst even voor wat andere dingen ding zorgen. Hij begon met praten, zijn stem doodserieus "Als eerste.." hij stopte even voor het effect "Ga me alsjeblieft niet slaan of dergelijk als ik ben uitgepraat." Toch kon hij die serieuze toon niet lang volhouden gezien de groenharige al vrij snel even moest grinniken om zijn eigen woorden. Het klonk ergens zo dom. Eigenlijk deed hij dit om de sfeer wat te verlichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:15 pm

Zelf was ze neer geploft op het bed en had ze het zichzelf comfortabel gemaakt, maar haar blik was gefocust op de jongeman voor haar die op een random kruk ging zitten tegen over haar. Het voelde echt als een of andere overhoring of zo'n gesprek op school, echter was hij wel veel leuker om naar te kijken dan die stomme leraren en leraressen. De jongen begon vervolgens heel serieus waardoor ze hem ook aan bleef staren, hij begon zijn woorden met 'als eerste', echter toen hij even stopte en weer verder sprak en zei dat ze hem niet moest slaan als hij uitgepraat was, werden haar ogen eventjes een tikkeltje groter, oke waar the hell ging dit heen? De groenharige jongen zelf moest al snel grinniken waarna ze weer gewoon keek en er bij haar zelf ook een glimlach op haar gezicht verscheen. "Waarom zou ik je slaan?" vroeg ze met een licht schijnheilig grijnsje op haar gezicht. Oké er waren waarschijnlijk genoeg redenen om hem te slaan, maar ook genoeg om het niet te doen, alleen heel eerlijk gezegd werd ze alleen maar nerveus hier van, geen idee wat hij nu allemaal ging vertellen. "Maar... vertel het maar dan zie je het vanzelf wel" zei ze lieflijk, met nu wel een lieflijke glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:22 pm

Poging mislukt om de sfeer te verlichten, geweldig. Weinig aan te doen dan maar, straight to the point now. "Ik denk, al zou ik het niet zeker willen zeggen, dat de reden waarom je steeds wat over Team Rocket weet, is omdat je zelf bij hen hoort." een korte stilte volgde, het zou hem niets verbazen dat als de roodharige tijd nodig had het te verwerken. "Ik weet niet voor hoelang je dat doet.. deed, maar ik weet wel dat je dingen ophaalde." tja, informatie geven over dingen die hij zelf niet geheel wist was niet het makkelijkste in de wereld. Wat haar reactie was, moeilijk te zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:36 pm

De jongen begon eindelijk met zijn verhaal, ze bleef hem dan ook strak aan kijken met haar rode ogen. Hij begon met dat hij het niet met zekerheid kon zeggen, maar de reden waarom ze steeds dingen zag over Team Rocket was dat ze er zelf bij hoorde. Bij dat punt vertrok haar gezicht even, wat? Hoorde ze bij die organisatie? Hoorde ze bij die gast die haar net half had bedreigd? Lichtelijk fronste ze terwijl ze voor nu nog stil bleef en naar de rest van zijn woorden luisterde. Hij vertelde haar dat hij niet wist voor hoelang ze het deed en dat ze wel is dingen ophaalde. Ze trok voor even haar wenkbrauwen op en fronste al snel weer. Haar ogen gleden naar beneden, naar de grond, ze dacht even goed na, maar er kwam niet gelijk wat boven drijven. Haar rode ogen keken Nathan aan waarna ze lichtjes zuchtte "En... hoelang wist jij dit al? Of beter gezegd hoelang heb je dit stil gehouden?" vroeg ze vervolgens terwijl ze meneer strak aan bleef kijken. Oké, hij had haar geholpen om haar geheugen en alles weer terug te krijgen, maar dat hij dit voor haar verzwegen heeft, vond ze eigenlijk niet zo geweldig. "Maar... betekend dat, dat mijn ouders ook bij TR zitten?" vroeg ze vervolgens maar terwijl ze Nathan aan bleef kijken. Er was niet echt een glimlach op haar gezicht te bespeuren, maar boos keek ze ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:45 pm

Hoe lang hij dat al wist? Tja, zeker al heel lang. Was het niet Berry Fields toen hij erachter kwam..? Ja, dat was het. "Al vier maanden, toen we elkaar voor de twwede keer.. tegenkwamen." ja, dat was wel het goede woord voor toen. Hij knikte bij haar volgende vraag "Jup, dat zitten ze inderdaad." he, ze leek wonder bij wonder niet boos. Niet vragen erover stellen, het gewoon zo laten het er zou niets ergs gaan gebeuren. Had ze nog meer vragen, dan konden deze altijd gesteld worden, hij was bijna uitgesproken. "En alvast voor je het gaat vragen, nee, ik zelf zit nog niet bij Team Rocket." bij zijnn woorden was een stille hint dat het kon veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 10:57 pm

De jongen antwoordde dat hij dit feit al vier maanden wist, dus hij wist het al toen ze elkaar voor de tweede keer tegen kwamen? Ze dacht even goed na, maar bij die gedachte aan hun tweede ontmoeting werden haar ogen eventjes groot waarna ze snel en hevig haar hoofd schudde, oo ja natuurlijk, dat ze daar niet zelf op gekomen was, lekker handig. Ze zuchtte weer even bij zijn woorden dat haar ouders ook bij TR zaten, fijn is dat, fijn dat ze dat niet wist, not. Ze keek Nathan aan en wilde haar mond open trekken om wat te gaan zeggen, maar ze werd onderbroken toen hij ineens begon dat hij 'nog niet' bij Team Rocket zat. Ze trok een wenkbrauw op "Nog niet....?" mompelde ze. Ze bleef hem even aan kijken waarna ze voor even haar ogen sloot en er nu toch wel weer wat herinneringen terug kwamen terwijl ze er sterk aan dacht. Maar wilde hij nu ook bij Team Rocket, voor zover zij wist van hem had hij een hekel aan het hele Team Rocket gebeuren. Ze opende haar ogen weer en hopte op van het bed. Ze kwam dichterbij en ze bleef recht voor zijn neus stilstaan, nu hij zat, kon ze hem een keer recht aan kijken. Ze kneep hem vervolgens in zijn wang waarna er een grijns op Riddle's gezicht verscheen "Volgende keer gewoon meteen vertellen alsjeblieft" zij ze met die brede lach op haar gezicht terwijl ze nog eventjes wat harder kneep, maar al snel los liep. Ze liet haar hand weer zakken, maar ze bleef recht voor hem staan "En... ik dacht dat je een hekel had aan Team Rocket?" vroeg ze hem toch nog wel wat nieuwsgierig, terwijl ze hem wat scheef aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 11:20 pm

Vier maanden, eigenlijk best wel lang. Jeetje zeg. Hij fronste toen Riddle dichterbij kwam en recht voor hem stond, wat in Arceus naam was ze van plan. Er werd in zijn wang geknepen en er werd gesproken dat hij het meteen moest vertellen, voor zover dat kon greens hij even. "Tja, daar is dus wat aan veranderd zou je kunnen zeggen." Toen ze zijn wang los liet wreef hij er zachtjes over, het was geen prettig gevoel als dat werd gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Emptydi jun 09, 2015 11:27 pm

Ondertussen kwamen er toch nog wat meer herinneringen terug, al waren deze op een of andere manier niet zo extreem als in het begin toen ze nog helemaal niks meer wist. Na ja beter ook, alleen die kneep in zijn wang had hij wel verdiend, een pets in zijn gezicht was waarschijnlijk iets te ver gegaan en eerlijk gezegd wilde ze hem nu op dit moment ook niet boos maken, ze was namelijk in een kamer samen met hem in een Pokémon Center, niet de perfecte plek om te flippen. Ze had hem vervolgens gezegd dat ze dacht dat hij een hekel had aan die organisatie, maar daar was nu dus iets aan veranderd, interessant hoor. Ze keek hem even scheef aan waarna ze glimlachte "Heel eerlijk gezegd had ik dat niet aan zien komen" nee, echt niet, ondanks zijn karakter, had ze dit niet verwacht, echter had meneer net dus wel een soort van 'collega' neer geslagen, maar diezelfde 'collega' had haar ook bedreigd dus hij had zijn goed recht, ze was sowieso erg blij dat hij op was komen dagen. Haar ogen gleden de kamer rond, op zoek naar een klok. Op een van de nachtkastjes stond er eentje, het was ook al wel weer laat, na elven in ieder geval. "De tijd vliegt" mompelde ze "Blijven we hier overnachten?" vroeg ze dan maar, terwijl ze de groenharige vragend aan bleef kijken. Tja, protest dat hij ook bij TR wilde, was er dan ook absoluut niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Up and Down Again |& Nathan Malone
» None like it hot ;; Nathan Malone
» Where were you?~ (Nathan Malone)
» Why are you even here?! (Nathan Malone)
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: