What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What do you want from me?!~ (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2015 11:41 pm

ze had het niet zien aankomen, tja, niet echt raar. "Als je het een jaar geleden met me hierover had, was het ook wel heel anders geweest." Bij haar voorstel om hier te blijven overnachten ging zijn blik snel naar een klok, waarop aantoonde dat het na elven was. "Ik mag niet eens meer over straat dus ja, ik wel. En jij dan? Blijf je gezellig hier?" hij moest even glimlachen, ergens klonk het voorstel zo kinderachtig. Het bed was zo een tweepersoons bed, wat betekende dat of hij kreeg het ding voor zichzelf, of Riddle kwam bij hem liggen. Beide opties die hij niet erg vond, al was het tweede wel leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2015 11:55 pm

De jongen sprak tegen haar dat als ze het een jaar geleden met hem het er over had gehad dat het dan al heel anders was geweest. Ja, daar had hij meer dan gelijk in, waarschijnlijk had ze dan weer keihard moeten rennen of had ze een blik gehad waarbij de blik haar had gedood als dat kon, ja zeker. De jongen sprak vervolgens dat hij niet meer over straat mocht en vervolgens vroeg hij wat zij ging doen en of ze dan gezellig hier bleef. Ze keek hem wat scheef aan en grinnikte even "Nou... dat weet ik nog niet zo zeker hoor" zei ze nog steeds grinnikend "Nee... de keuze is wel heel makkelijk niet? Ik bedoel volgens mij heb ik geen enkel bewijs bij me dat ik bij TR hoor..." zei ze terwijl ze Nathan aan bleef kijken "En daarnaast vind ik het absoluut niet erg om hier te slapen" zei ze met een grijnsje. Ze draaide zich vervolgens om waarna ze naar het bed liep en erop ging zitten "Daarnaast is het ook nog wel een heerlijk bed". Ze rekte zich een keer uit en ze trok alvast haar schoenen uit en begon haar haren in een staart te knopen. Haar rode ogen keken ook even naar Nathan die nog steeds op die kruk zat "Kom je nog? of wat?" zei ze met een wat uitdagend glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 12:14 am

Hmm, daar had ze een punt ja. Geen enkel bewijs dat ze erbij hoorde. Ondertussen was ook hij zelf overeind gekomen om schoenen en dergelijk uit te doen, kort grinnikte de groenharige toen Riddle sprak of hij nog kwam. "Ik kom eraan, ik kom eraan." al niet heel veel later ging hij ook op het bed, naast de roodharige liggen. Het enige licht dat aan was gedaan was van een lamp die op de nachtkastjes stond, wat scheelde. De groenharige strekte zichzelf even uit, om vervolgens schuin naar Riddle te gaan kijken. Gelukkig was het net, nog voor het het Pokécenter in waren gekomen goed gegaan, hij zou niet willen denken wat er dan was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 10:05 am

Ze was zelf uiteindelijk ook maar op het bed gaan liggen, het lag wel lekker dus ze vond het wel goed zo. Ze kon echter zo in slaap vallen, het enige waar ze enorm van baalde was dat ze nu dus die koopavond had gemist en dus helemaal niks heeft kunnen kopen of zo, daardoor zuchtte ze eventjes lichtjes. Haar blik ging naar Nathan die tweemaal zei dat hij er aan kwam waarna ze moest grinniken, veel te grappig dit. De jongen kwam naast haar liggen en ze merkte op dat hij zich flink uit rekte. Zelf staarde ze even naar het plafond, maar haar blik gleed al snel naar de groenharige die haar ook aan keek. Ze glimlachte vervolgens "Nu ben je wel verplicht om morgen met mij te gaan winkelen" zei ze met een brede grijns, nee hij kon er niet van ontkomen, waarschijnlijk had hij zelf namelijk ook aardig wat kleding nodig. Tenminste dat vond zij waarschijnlijk, meneer vond winkelen niet boeiend. Niet zoals zij het vond in ieder geval. "En je hebt helemaal geen keus, want ik sleur je gewoon mee" zei ze geamuseerd terwijl ze hem even aan bleef kijken en vervolgens op haar zij ging liggen, zijn kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 10:43 am

Natuurlijk, moest hij de volgende dag met Riddle mee gaan, winkelen. Nog voordat hij enig bezwaar kon gaan zeggen zei Riddle al dat ze hem gewoon ging meesleuren, nou ja zeg. Ergens was het wel eerlijk ja, immers had hij haar van het winkelen 'berooft'. Een klein zuchtje kwam van de jongen, al was hij niet geïriteerd. "Gezellig..?" wist hij het, de jongen hield niet van winkelen dus hij deed het ook niet bepaald veel. Toen de roodharige hem aankeek glimlachte hij even. Het idee om te gaan winkelen stond hem totaal niet aan, het idee om tijd met Riddle te spenderen wel. Dus hij ging maar gewoon mee ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 11:08 am

Ja, hij moest gewoon mee, want nu had ze niet kunnen winkelen, dus nu moest het de volgende dag. Daarnaast kon het geen kwaad om iemand bij te hebben met een mening, dan kon ze tenminste ook een keer vragen of het niet raar stond of iets dergelijks, al betwijfelde ze het of er allemaal fatsoenlijke woorden uit gingen komen. De jongen zuchtte waardoor ze hem aan keek, er kwam een 'gezellig' uit, maar dat was ook meer een vraag. Ze bleef hem dan ook aan kijken, maar die glimlach op zijn gezicht zei haar al genoeg. "Misschien ga ik wel iets heel leuks passen" zei ze met een onschuldig glimlachje terwijl ze hem aan bleef kijken. Echter werd ze nu wel aardig moe, het was dan ook al wel weer laat, ze gaapte een keer en rekte zichzelf nu ook even uit. Ze had nog steeds al haar kleding aan, behalve haar schoenen dan. Na ja het kon geen kwaad voor een keer, ze zuchtte dan ook even en sloot voor even haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 11:32 am

Ineens kwam er een glimlachje bij Riddle, eentje die wel heel erg schijnheilig keek in zijn ogen. Wat was ze van plan. Iets leuk passen? Dit riep enkel vraagtekens bij de groenharige op, wat bedoelde ze daar wel niet mee? "En met dat leuke bedoel je?" misschien dat de jongen wel ergens een idee had ja. Maar, zo onvoorspelbaar dat de roodharige kon zijn had Nathan dus geen idee of zijn voorgevoel wel waar was. Of het er überhaupt in de buurt lag. Ach, aks ze er geen antwoord op zou gaan geven zou hij er wel morgen achter gaan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 11:49 am

Langzaam had ze haar ogen weer geopend zodat ze Nathan aan kon kijken. De groenharige jongen had waarschijnlijk nu allerlei vragen of meneer wist niet goed wat hij van haar woorden moest vinden, dat kon ook natuurlijk. Al snel kwam er dan ook de vraag wat ze met dat leuke bedoelde. Hierdoor moest ze gelijk grinniken en bleef ze hem met hetzelfde glimlachje aan kijken "Tja, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag" sprak ze wat plagend waarna ze weer even moest lachen. Het kon van alles zijn, zelf wist ze nog niet eens wat ze ging passen, sowieso gewoon kleding natuurlijk, maar geen idee naar welke winkels ze gingen. Waarschijnlijk had ze wel nog een bikini nodig of zo, gewoon een hele garderobe dus, ja sowieso. Vervolgens verplaatste ze zichzelf zodat ze nu tegen hem aan lag "Nu maar slapen dan..." mompelde ze zachtjes waarna ze haar ogen sloot en zo bleef liggen, ja ze was veel te moe om nog langer op te blijven, dat was zeker waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2015 12:01 pm

Haar antwoord hielp niet echt mee met zijn vragen, het liet ze juist onopgelost en roepte meer vragen op. Ach tja, ze was niet de enige die niet alles vertelde. Dat wist Nathan maar al te goed. Toen Riddle ineens tegen hem aanlag verplaatste de jongen zijn arm zo, dat deze zachtjes over de roodharige heen rustte. Er werd wat gemompeld dat ze nu maar moesten slapen, ja, dat was wel goed ook. Met zijn vrije arm reikte hij naar de lamp en deed deze uit. Al snel was de kamer in complete duisternis gehuld. Zodra hij zijn ogen dichtdeed was het langzaam te voelen hoe hij in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?!~ (Nathan Malone)   What do you want from me?!~ (Nathan Malone) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Up and Down Again |& Nathan Malone
» None like it hot ;; Nathan Malone
» Where were you?~ (Nathan Malone)
» Why are you even here?! (Nathan Malone)
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: