Clean - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Clean

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 11:35 am

"Nee, het is wel erg" zei ze waarna ze haar gezicht begon op te kuisen. Het servetje kleurde rood van de saus die ooit aan haar gezicht had gehangen. Hij grinnikte even zachtjes. "Het is gênant, niet fatsoenlijk en ik zie er niet uit nu" Hij keek toe hoe ze een beetje moeite had met alles op te kuisen van haar gezicht. Daarom leunde hij wat naar voren, pakte hij haar hand vast en begon hij samen met haar alles mooi op te kuisen. "Je ziet er altijd wel mooi uit," zei hij met een kleine, charmante lach op zijn lippen terwijl hij teder zijn hand het werk liet doen. Zijn ogen keken strak in de harte terwijl hij rustig verder deed met de rode saus van haar gezicht te halen. Arceus, had je dit van hem verwacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 11:44 am

Celestia had natuurlijk geen spiegel dus ze moest echt uit gaan van haar gevoel waar al die tomatensaus zat en waarschijnlijk smeerde ze het ook nog zo uit dat heel haar gezicht er rood van werd of zo. Terwijl ze al rood was van awkwardness. Lekker dan, dit. Opeens merkte ze op dat Matthew wat naar voren leunde en haar hand met het servetje erin opeens werd vast gepakt. Hij begon haar gezicht ineens schoon te maken met haar hand en het servetje. Ze was wat stomverbaasd terwijl ze Matt recht in de ogen aan keek en gewoon stil bleef zitten, omdat ze het absoluut niet had verwacht. Echter zijn volgende woorden waren de druppel. Hij zei dat ze er altijd mooi uit zag. Haar ogen werden iets groter en ze sloeg nog roder aan dan ze al was, dit keer niet van schaamte, maar een iet wat warm gevoel van binnen. Hij keek haar strak aan en haar ogen zochten een uit weg om even de andere kant op te kijken, maar ze keek hem al snel weer aan, maar ze kon haar gezicht niet weg draaien, dus ze zat daar met een rood hoofd. Haar paarse ogen konden soms even ontsnappen, maar zijn ogen waren te hypnotiserend. Ze bleef hem dan ook recht in de ogen aan kijken terwijl hij haar gezicht aan het schoon maken was. Jeetje, waar ging dit heen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 11:48 am

Hij grijnsde even kort toen ze rood aansloeg. "Je bent zo schattig als je je zo gedraagt," zei hij zachtjes terwijl hij zelf ook even at rood aanliep en daarom grinnikte hij ook even zachtjes. Uiteindelijk, na een heleboel halen over haar gezicht te hebben gemaakt, leunde hij terug naar achter. Hij had de neiging gehad zijn lippen op de hare te drukken, maar dat vond hij nog ietsje te vroeg. Hij moest eerst weten hoe en wat... Dan pas... Dan pas zou hij het durven te doen. Niet dat hij nu niet durfde... Het was eerder dat hij haar eerst meer vertrouwen wilde geven. Hij keek nog een laatste keer naar haar en grinnikte zachtjes. "Kom op anders word het koud," zei hij terwijl hij zelf ook verder ging met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 11:57 am

Celestia bleef hem met haar paarse ogen aan kijken. Het was een raar gevoel dat hij zo haar gezicht aan het schoon maken was. Celestia moest dan ook even slikken, maar zijn volgende woorden lieten haar hart een paar keer overslaan. Roder dan dit kon ze in ieder geval niet worden. Hij vertelde haar dat ze zo schattig was als ze zich zo gedroeg. Celestia vond zichzelf absoluut niet schattig, maar om dat van een jongen te horen was wel weer wat anders. Haar gezicht was echter blijkbaar schoon, dus Matthew ging weer terug zitten. Celestia keek even naar haar hand en legde het nu vieze servetje even weg. Met een rood hoofd keek ze even weg, waarna ze weer voorzichtig zijn kant op probeerde te kijken. Ze glimlachte lichtjes "Dankjewel" mompelde ze verlegen. Het moment dat Matthew ook wat rood was geworden had ze van binnen even gedacht dat hij ook enorm schattig was zo, maar ja tegen een jongen zeggen dat hij schattig was, was ook zo. Echter het feit dat hij zijn lippen op de hare had willen drukken wist zij natuurlijk niet, het was haar ook voor een split second tot gedachten gekomen, maar Celestia zou zoiets helemaal niet durven. De jongen zei vervolgens dat ze weer moest gaan eten anders werd het koud. Celestia knikte lichtjes en met een rood hoofd begon ze weer haar spaghetti te eten. Gelukkig was het bijna op, dus hoefde ze niet weer haar hele gezicht schoon te maken. Eenmaal toen het eindelijk op was pakte ze nog een servetje. Je kreeg altijd een berg servetjes bij afhaal eten, geen idee waarom. Ze haalde het servetje lichtjes langs haar lippen, terwijl ze even stiekem vanuit haar ooghoeken naar Matthew keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 12:03 pm

Toen hij een schep eten in zijn mond bracht keek hij even schuin naar Celes, die nu naar hem lachte. Hij lachte even kort terug en begon rustig te kauwen en slikte toen het eten door. "Dankjewel" Hij knikte enkel naar haar en at rustig verder. Met een ietwat eenzame blik staarde hij naar de ijsblauwe hemel en hij vroeg zich af of alles anders zou gelopen zijn als hij niet naar hier was gekomen, niet haar had meegesleurd en dat soort dingen. Zo zie je maar, zulke dingen konden wel eens uitlopen op magische gebeuren. Hij grinnikte even zachtjes en keek schuin naar Celes, die bijna alles op had. Hij haalde diep adem en zuchtte zachtjes waarna hij ook de laatste happen naar binnen werkte en dan ook even vanuit zijn ooghoek naar de paarsharige keek, die nu bezig was met haar gezicht voor een tweede keer schoon te maken. Hij leunde rustig naar achter en keek haar nu volledig aan. "Lukt het?" zei hij met een klein lachje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 12:14 pm

De jongen was ondertussen weer aan het eten en hij keek ook even naar de lucht en er was even een stilte. Een niet echt ongemakkelijke stilte though. Gewoon een stilte, omdat mensen aan het eten waren waarschijnlijk. Celestia was ondertussen helemaal klaar met eten, gelukkig. Het was wel super lekker daar niet van, maar ze hoefde nu niet meer te klungelen met die rot slierten. De jongen naast haar, Matthew, was ook zo goed als klaar. Celestia was ondertussen al begonnen met haar andere servetje haar gezicht schoon te maken, al was het dit keer beperkt gebleven tot haar mond. Terwijl het servetje langs haar lippen gleed, keek ze Matthew aan. Hij vroeg haar of het lukte en ze dacht meteen terug aan het moment wat er net nog gebeurd was, toen hij haar gezicht schoon had gemaakt. Celestia liep weer rood aan en keek snel de andere kant op. "Ja hoor" zei ze op een verlegen toon terwijl ze het servetje weg stopte, want haar gezicht was weer schoon. Haar paarse ogen maakte weer een weg naar die van Matthew. "Maar bedankt voor het aanbod" zei ze grinnikend, terwijl ze al het afval in het bakje deed en het dicht drukte. Was makkelijker met weg gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 12:25 pm

"Ja hoor" zei ze op zijn voorstel. Hij grinnikte even zachtjes toen ze terug zo rood aanliep, heel schattig enzo... gewoon voor weg te smelten. Hij keek even snel naar zijn lege potje en toen zuchtte hij zachtjes. "Maar bedankt voor het aanbod" Hij knikte naar haar. "Ik doe het met plezier," zei hij met een kleine lach op zijn lippen. Misschien een beetje te graag, maar ze had niet tegen gewerkt, dus zo erg moest ze het ook niet hebben gevonden zeker. Toen ze het afval verzamelde, kwam Matthew overeind en pakte hij ook zijn afval vast en nam hij ook de tas van eerder. "Dus, wat wil je nu doen?" zei hij met een kleine lach op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyma feb 16, 2015 12:32 pm

Ze bedankte hem voor het aanbod, naja je moest mensen toch bedanken, dat was netjes toch. Maar de jongen gaf al snel een antwoord terug door te zeggen dat hij het met plezier deed. Misschien iets te veel plezier, niet dat Celestia dat zo erg vond. Haar blos op haar gezicht bleef dan ook, ze voelde zich ook wel gevleid. Ze keek hem even aan op het moment dat hij die woorden had gesproken en ze kon alleen maar lichtelijk grinniken. Ze had nog niet genoeg lef om er een antwoord op terug te geven. Toen ze echter haar afval bij elkaar had, stond Matthew op en had hij de tas van de winkel nog vast en zijn eigen afval. Haar blik ging naar zijn ogen terwijl hij aan haar vroeg wat ze nu wilde gaan doen. Celestia grinnikte "Het afval weg gooien" zei ze lichtjes waarna ze het afval van Matthew uit zijn hand griste en ze naar een van de prullenbakken toe liep en het daar in dumpte samen met dat van haar. Vervolgens liep ze terug naar Matthew. Wat wilde ze nu gaan doen? Dat was een goede vraag. Bij hem zijn de rest van de dag klonk haar goed in de oren, maar om dat nou zo hardop te zeggen. Misschien wilde hij dat ook wel helemaal niet. Ze keek even weg met een kleurtje op haar gezicht "Mij maakt het niet niks uit" begon ze "Maar als we het samen kunnen doen vind ik het niet erg" ging ze verder met een verlegen stem. Voor even durfde ze hem niet meer aan te kijken en stond ze daar met een rood hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptydi feb 17, 2015 7:55 pm

Ze had moeten blozen en Arceus, wat was dat schattig. Hij kon het niet laten alleen dat te denken over haar. Hij zuchtte dan ook even en schudde kort het hoofd waarna hij even schuin keek naar haar. "Het afval weg gooien" antwoordde ze op zijn vraag en ze viste het afval uit zijn handen waarna ze het in vuilbak gooide. Matthew volgde haar, maar bleef toch op een afstandje. Toen ze eenmaal klaar was, antwoordde ze definitief op zijn vraag. "Mij maakt het niet niks uit" Hij keek even kort naar de hemel. Het was al in de late middag, bijna avond... Toch? Niet dat hij er veel van wist. "Maar als we het samen kunnen doen vind ik het niet erg" Hij keek terug naar haar, opnieuw was ze ubberschattig. Te schattig voor woorden. "Anders kunnen we nu even naar Lumiose gaan," zei hij. Santalune lag niet zo van de stad en er waren daar vele dingen te doen, plus, hij woonde daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptywo feb 18, 2015 9:22 am

Ze had zijn afval ook gewoon uit zijn handen gepakt om het weg te gooien. Het was ook wat om het hare weg te gooien en hij ermee opgescheept te laten zitten. Hij had haar ook geholpen om haar gezicht weer schoon te krijgen. Hoe charmant het ook klonk. Vervolgens was ze terug naar Matt gelopen en had ze hem aangekeken en gezegd wat ze wilde. Dat had wel wat moeite gekost, vooral om dat laatste te zeggen. De blos was dan ook nog niet helemaal van haar gezicht verdwenen. De jongen keek haar weer aan na haar laatste woorden en Celestia keek hem dan ook recht aan, terug in zijn ogen. Wat was hij toch ook hypnotiserend om naar te kijken. De jongen zei vervolgens dat ze dan nu wel even naar Lumiose konden gaan. Ze keek hem even kort nieuwsgierig aan "Is goed" zei ze vervolgens met een glimlach op haar gezicht. Niet wetende dat hij daar ook woonde. Maar Lumiose was inderdaad een stad waar je veel meer kon doen dan hier. Met een iet wat rood hoofd pakte ze zonder pardon zijn ene hand vast en trok ze hem mee richting Lumiose met een lichtelijke geamuseerde glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptyzo feb 22, 2015 9:10 pm

Het duurde niet lang en daar was hij blij om, het bevestigde haar zelfvertrouwen en dat ze hem vertrouwde! Dat gebeurde niet vaak dus hij juichte wel lichtjes vanbinnen. Liefde, het was zo mooi dat er eindelijk liefde voor hem was. Nuja, het was eigenlijk zo dat er eindelijk liefde werd getoond voor hem. Hij wist best wel dat er meer mensen waren die hem wilden kussen, zijn gezichtje was gewoon perfect. "Is goed" zei ze waarna ze zijn hand pakte en hem meetrok in de richting van de stad waar hij woonde. Hij grinnikte even kort en volgde haar snel. "Dus Celes," zei hij toen hij haar terug had ingehaald. "Vertel eens wat meer over jezelf," Hij wist immers nog niet zoveel over haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptydi feb 24, 2015 7:03 pm

Niet wetend dat Matthew erg blij was met het feit dat hij 'eindelijk' liefde kreeg liep ze met hem richting Lumiose. Celestia wist ook niet goed wat ze voelde, ze was nooit echt verliefd geweest en bij deze jongen had ze al andere gevoelens die ze ooit had gehad, dus het was vreemd. Ze had hem dan ook gewoon brutaal mee getrokken richting Lumiose en dat kon haar dus helemaal niks schelen, hij had haar tenslotte al genoeg mee gesleurd, dus nu was het haar beurt. De jongen volgde haar en dat was een goed teken. De paarsharige keek om toen ze zijn stem weer hoorde, ze zorgde nu dat ze gewoon naast hem liet en liet zijn hand los met een licht blosje op haar gezicht. De jongen begon met 'Dus Celes' en ze keek hem nieuwsgierig aan, nu ging het komen hoor. De jongen zei dat ze wat meer over zichzelf moest vertellen en ze bleef hem even aan kijken waarna er een glimlachje verscheen op haar gezicht. "Dan zal ik maar meteen vertellen dat ik geen ouders meer heb..." ze zuchtte lichtjes "Maar gelukkig heb ik mijn pokémon nog zei ze erna" met een glimlachje. "Ik keek op naar mijn ouders, door hun is de liefde ontstaan voor evoluaties en tja mijn favoriet is op zich wel duidelijk" grinnikte ze, doelend op de Eevee en Eeveelutions die ze had. "Mijn doel is in ieder geval om ze allemaal te verkrijgen, gewoon voor mijn ouders" zei ze met een glimlach terwijl ze Matthew weer aan keek. Ze was echter nog nooit zo open geweest tegen een 'vreemde'. Het was raar, maar het leek vanzelf te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Emptydi maa 03, 2015 8:59 pm

Ze lachte naar hem, hij hield van die lach, echt, het was voor te smelten. "Dan zal ik maar meteen vertellen dat ik geen ouders meer heb..." Hij fronste even naar haar. Hij had nooit echte familie gehad en daarom gaf hij ook niet veel om ouders. De eerste man die voor hem had gezorgd was een vage silhouette voor zijn ogen en het koppel die hem zijn fortuin had gegeven hadden zichzelf van kant gemaakt. Hij kende het woord 'warme familie' niet en zou het ook nooit kennen, dat was duidelijk. "Maar gelukkig heb ik mijn pokémon nog," vervolgde het meisje en hij knikte. "Ik keek op naar mijn ouders, door hun is de liefde ontstaan voor evoluaties en tja mijn favoriet is op zich wel duidelijk" Eevee, eeveelutions... Hm, dat moest hij onthouden. Hij lachte kort. "Mijn doel is in ieder geval om ze allemaal te verkrijgen, gewoon voor mijn ouders" Hij knikte begrijpend naar haar. "Dat is iets goeds om je op te focussen," zei hij met een knikje, waarna hij zijn groene ogen even liet dwalen over de weg voor hen. Zijn lach veranderde langzaam in een plat streepje terwijl hij gewoon voor zich uit bleef staren, denkend aan vroeger. Iets dat hem niet zo goed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Clean - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clean
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clean
» Clean Capture
» { Step two, walk clean away
» { Light me on fire, walk clean away

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: