{ Light me on fire, walk clean away
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { Light me on fire, walk clean away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptyza apr 11, 2015 6:01 pm

Ragya zat rustig op een rood gepand dak. Ze wist precies tot wie deze behoorde, een van de vele café's die deze stad telde. De jonge vrouw speelde met een vlammende lucifer. Haar rode haren werden bespeelt door de wind en haar blik gleed over de drukke straten van Lumiose City. Het mooie was dat zowat niemand haar zag zitten. Zodra niemand verwacht een meid op de daken te zien, zullen ze die ook niet makkelijk zien. Natuurlijk zat ze ook en was ze niet enorm groot, dit kon zeker helpen. Aldrei echter was een ander verhaal. De glimmende Ninetales kon zeker een opvallend beeld zijn. Daarom bleef de roodharige ook niet te lang zitten. Ze doofde de vlam door haar vingers nat te maken en hierna de vla met haar vingers te doven. Haar duim en wijsvinger hadden nu de kleur van as maar het maakte niet uit. Soepel stond ze op en knikte richting Aldrei, deze keek haar kil als altijd aan en volgde haar voorbeeld. Zo liep het tweetal over de daken richting een van de zijweggetjes. Hier vond ze al snel een manier om naar beneden te komen via de opgestapelde dozen en kratten. Haar blik vond de stevigste manier om naar beneden te komen en met enkele sprongetjes vonden haar voeten weer de vaste grond. Achter haar deed Aldrei hetzelfde maar met een nieuwe manier van sierlijkheid. Samen liep het tweetal de drukke straten op terwijl de roodharige alweer met een lucifer zat te spelen. Iemand botste tegen Aldrei op en deze begon haar pokémon met enkele benamingen af te doen terwijl hij weer verder liep. Ragya had zich hierom omgedraaid en de nog smeulende lucifer richting dien gegooid, hopend dat deze in de vreemde zijn tas zou komen. Jammer genoeg werkte achteruit lopen niet in een drukke stad en botste ze tegen iemand op terwijl ze zich om draaide. 'Afsakið' sprak ze met haar accent die het einde van haar zin dieper maakte. Het woord betekende een simpele 'Sorry' Maar wie weer wat de ander er van zou maken.

{ Eerste post Floyd~
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptyza apr 11, 2015 6:53 pm

Rustig liep Floyd over de straten van Lumiose City. Doordat Team Rocket aan de macht was gekomen waren deze veel rustiger dan ze eerder waren. Normaal gezien was er een stormloop van mensen, maar dat was niet meer. De meeste leken de stad te vermijden als de pest. Natuurlijk had je sommige die dat niet deden. Eén ervan was een meisje dat problemen leek te zoeken met iemand, maar die persoon schonk geen aandacht aan het meisje dat achteruit aan het lopen was. Het was dat ze vervolgens tegen hem aan liep en vluchtig wat zei, anders had hij haar nooit zoveel aandacht geschonken. ‘Ik hoop dat je niet verwacht dat ik weet wat dat betekend,’ was het eerste wat dat Floyd zij bij het horen van het rare woord. Als je het hem vroeg klonk het als één of andere naam die je een pokémon zou geven, maar naar zijn weten was hij nog lang geen pokémon, en dat ging ook nooit zo worden. Of het was iets totaal anders en het betekende wel iets. In ieder geval bleef hij daar niet te lang bij stil staan. Zijn blik gleed naar de Ninetails die het meisje volgde. Mooie pokémon, maar te sierlijk voor hem. Anderen daarin tegen zouden de pokémon maar al te graag in hun binnenzak steken en meenemen. ‘Een beetje gevaarlijk om met zo een pokémon openlijk over de straten van Lumiose te wandelen,’ zei Floyd zonder verdere uitleg. Ze snapte vast ook wel dat hij bedoelde dat de idioten van Team Rocket altijd op de loer lagen. Zelf behoorde hij dan ook wel tot de organisatie, maar hij behoorde niet tot de kant van de idioten. De kant die jammer genoeg het grootste was. Het waren die idioten die tegenwoordig van de daken zouden kunnen schreeuwen dat ze van Team Rocket zijn omdat ze Lumiose city toch hebben overgenomen. Idioot en hopeloos dus.
Vanuit zijn ooghoeken kon Floyd zien hoe dat Castiel rond de goudkleurige pokémon zweefde en ieder details in zich op nam. Toch iemand die interesse toonden in de grootte vos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptyza apr 11, 2015 7:49 pm

Ragya week snel achteruit, niet om bijzonder veel redenen anders dat ze liever niet met iedere vreemde knuffelde. Vanuit een confortabelere positie keek ze omhoog om haar blik de zijne te laten ontmoeten. Aangezien ze bij iedereen omhoog moest kijken was het niet vreemd dat de ander groter was. Verder had hij donker haar met lichtte ogen. En zo kwam ze tot de conclusie dat hij over het algemeen niet zo noemingswaardig was. Bij zijn woorden keek ze koel terug. 'Nee hoor, dat verwachtte ik zeker niet' Haar toon was nonchalant, iets wat niet vreemd was bij de roodharige. Ze deed al aanstalte weer weg te lopen toen de vreemde weer begon te praten. Ragya had zelf ook wat meegekregen van Team Rocket die weer actief werd en je pokémon kwam stelen. Maar zelf vond ze het tot nu toe meer een verhaaltje om te zorgen dat kinderen niet zomaar door de straten gingen dwalen. Er waren veel geruchten die haar hadden bereikt over dit onderwerp. Al waren de meeste zo belachelijk dat ze niet eens informatie genoemd mochten worden. Zelf vreesde ze dit team niet. Zelfs al waren haal levels nog niet zo denderend en was haar team mentaal een wrak. Ze had er vertrouwen in dat zowel zij als Aldrei sneller waren dan een grunt die achter haar pokémon aankwam. Daarbij was ze geen klein kind meer en stond ze niet boven huiselijk geweld, of een vuurtje. Als laatste was Team Rocket of voor haar pacht ieder andere straatrover vast te dom om met succes wat te stelen. Maar dat was haar mening. En haar antwoord was des te simpeler 'Valt best mee, ik red me wel' Ondertussen keek Aldrei met haar altijd trotse houding richting de vreemde. Haar standaard kille blik gleed van hem naar zijn pokémon. De zwevende Metang ontving een zachte grom en een humeurige zwiep met al haar negen staarten. Ook dit was niet persoonlijk op te nemen. Aldrei had haat aan alles wat leefde of er blijk aan gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 6:24 pm

Floyd had ergens wel verwacht dat de andere hem zou zeggen wat het woord nu eigenlijk betekende, maar een verdere uitleg kreeg hij niet van haar. Zelf wilde hij zijn woorden er ook niet aan vuil maken dus keek hij haar enkel afwachtend aan, hopend dat ze de blik snapte. Als hij de betekenis niet te horen kreeg dan was het ook zo. Hij ging er toch zeker niet aan dood, en wakker zou hij er ook niet meteen van liggen. Zijn advies werd daarbij ook niet erg goed opgevat. ‘Madam denkt dat ze de wereld aan kan?’ waren dan ook Floyd zijn simpele woorden. Het was dus zo’n type. Iemand die zich geen zorgen maakten om zij die sterker waren en die vast dacht dat ze niks te vrezen had. ‘Moest ik de juiste materialen bij de hand hebben gehad, had ik graag het tegendeel bewezen,’ sprak de zwart harige man met een niet gemeende glimlach die na enkele seconden weer vervaagde. De grom deed hem even kort opzij kijken, maar hij liet de pokémon doen. Cas was nog maar net in zijn team, wist niet van zijn gewoonten en het zag er ook naar uit dat hij nog vrij veel te leren had. Het kon geen kwaad als de pokémon problemen zocht, of als hij in de problemen zou belanden. De pokémon leek echter niet blij te zijn met de humeurige reactie van de pokémon met de vele staarten. Klaar om een Confusion af te vuren keek hij even naar Floyd, die nietszeggend terug keek. Cas dacht vast dat het niet mocht, want hij liet de aanval voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 6:54 pm

Haar rode ogen keken in de lichtte van de vreemde, zijn blik was duidelijk en de betekenis evengoed. Aangezien ze besloot dat ze hem al genoeg tegen de haren in wreef gaf ze verduidelijkend antwoord; “Ik zei pardon” Niet zo heel spannend en ietwat antiklimactisch maar dat maakte niet uit. Toen de simpele woorden van de zwartharige volgde deed ze niks meer dan haar wenkbrauw optrekken. Echt, als dit ook al een power-ranger type was hielt ze het niet meer. Nee, ze dacht niet dat ze de wereld aan kon dank u zeer. Ze was alleen geen doodsbange burger, was dat zo’n probleem? Toen ze haar woede opmerkte eiste ze zichzelf weer kalmte toe en keek koud terug. “Nee dat denk niet, al geloof ik wel dat ik hem niet moet vrezen.” Ze geloofde ook dat een laffe optie nog steeds een optie was. En niks persoonlijks, ze dacht dat ze deze vreemde wel voorbij kon rennen. Bij zijn volgende woorden keek ze lichtjes sceptisch. “Wat een behulpzame ziel..” sprak ze vastberaden, al was de wantrouw in haar houding verborgen. Ze had nog geen persoonlijke ontmoeting gehad met iemand die letterlijk van plan was haar pokémon te stelen. Al verwachtte ze weinig medewerking van Aldrei, de gedachte was zeker koud en onbehagelijk. Toch wou ze niet weglopen maar het gesprek afwachten, ze bleef haar standpunt immers trouw. Naast haar begon Aldrei te dreigen met een Dark Pulse, al was een goed gemikte por van haar voet genoeg om deze poging te staken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 7:22 pm

Het meisje wist uiteindelijk te zeggen wat ze eerder had gezegd, en blijkbaar had ze toch meer manieren dan de jongeman had verwacht. Hij vond het enkel niet de moeite waard om te reageren, dus deed hij dat ook niet. Wat dat er nadien uit haar mond kwam negeerde hij ook voor de helft. Zijn blik gleed even naar de Metang. Als ze het over hem had, had ze in ieder geval gelijk.
‘Zo ben ik nu eenmaal, klaar om op ieder moment iemand te helpen.’ Het moest vast zo duidelijk te horen zijn dat er geen woord van waar was. De zwart harige zou haast nooit echt iemand helpen. Hij zag niet in waarom dat het nodig was. Ongelukken konden helpen tegen de overbevolking, maar niet iedereen zag dat in. Ondanks dat Floyd niet degene was die moest zeggen dat je positief moet denken, moet je toch positief denken. Over alles. ‘Maar ik beloof de volgende keer om te laten zien hoe goed jij jezelf red,’ zei Floyd. Ja, hij moest binnenkort echt weer een dark ball aanschaffen, dat zou het leven vast een heel stuk makkelijker maken als hij makkelijke doelwitten zou tegenkomen. Zijn pokémon en die van de andere waren dan toch zeer goede vrienden aan het worden, en nadat ook de Ninetails wilde aanvallen was het voor Cas genoeg. Een Confusion werd uiteindelijk toch afgevuurd. Niet zozeer om schade aan te brengen, maar wel om de andere pokémon gewoon te irriteren. Daar was de aanval namelijk perfect voor. ‘Neem het gedrag van mijn pokémon niet kwalijk, hij heeft nog niet door dat hij aanvallen moet gebruiken die daadwerkelijk schade opleveren als het hem niet aan staat,’ zei Floyd alsof dat wat hij zei volledig logisch was. Hij moest echter echt wel toegeven dat hij liever had gehad dat de Metang een Metal Claw had gebruikt, of iets wat erop leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 7:56 pm

Hmm hmm, echt, vertrouwbaar typje hier. Zou je zo al je geld op kunnen zetten. Ze keek alsof ze ieder word hem geloofde en hem totaal begreep. Natuurlijk sarcastisch maar goed. De vreemde kon toch ook niks anders verwachten? Bij zijn belofte knikte Ragya alsof ze net een afspraakje had geregeld met een knappe jongen. Al zaten er in die zin minstens drie leugens. “Natuurlijk, misschien gelijk een etentje?” opperde ze droog. Dit was een normale reactie van de roodharige. Aangezien ze zowat bevestigd kreeg dat de man haar op het moment niks kon doen voelde ze zich zeker genoeg om die houding aan te nemen. Toch zou ze uitkijken als ze hem nog eens zag en twee keer denken voor ze tegen hem aan botste. Naast haar schudde Aldrei zich ongemakkelijk uit. Grommend zette ze haar vacht op en liet ze haar ogen oplichten op een Will-O-Wisp te doen, deze niet alleen op de Metang afvurend maar ook de nabije omgeving. Alsof het dagelijks gebeuren, wat niet helemaal gelogen was, trapte ze een vlammetje naast haar uit. Toen de ander casual zijn excuses aanbood omdat zijn pokémon de hare niet inmaakte maakte ze een bevestigend geluidje. “Manieren zijn toch ook moeilijk af te leren of niet dan?” Op een toon alsof de ander er alles over moest weten om zijn manieren te verliezen. Al bedekte ze het met haar beleefde klanken. Aldrei ging star zitten, haar blik nog steeds op de ander gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 8:10 pm

‘Deal.’ Alsof dat het al vast stond dat er een etentje ging komen had hij het gezegd. Je zou bijna gaan denken dat Floyd op dat moment een agenda boven zou halen om een datum te noteren en een uur. ‘Maar dan betaal jij wel, het moeten niet altijd de mannen zijn die betalen,’ zei hij. Daarom dat Floyd ook niet graag ergens wat ging eten. Het koste altijd veel meer dan als je zelf iets in de winkel zou gaan kopen. Hij gaf sowieso al niet graag geld uit, en het zou niet de eerste keer zijn dat hij een restaurant buiten wandelde zonder eerst te betalen. Wie letten er ook op? Ga even naar de wc, maar in plaats van naar je plek te gaan, ga je naar buiten. Gratis maal.
De persoon die voor hem stond had echter geluk dat de aanval van haar pokémon hem niet had geraakt. Het maakten hem weinig uit dat de Metang wel werd geraakt en tegen een vuilnisbak aan knalde. Als de aanval hem echter had geraakt zou het niet zo’n zonnige dag worden voor het meisje. Omstanders om de twee waren echter minder gelukkig. Sommige waren misschien geraakt, of net niet maar de opmerkingen waren niet al te vriendelijk. Floyd luisterde er echter niet naar. ‘Het is nog moeilijker af te leren dan aan te leren,’ ging hij er gewoon rustig verder op in. Bellamy was één van die pokémon die zijn goede manieren altijd leek te houden, maar misschien ook niet erg. Als de Blastoise er niet was geweest zou iemand gefrituurd zijn geweest. De blauwe pokémon zorgde dat de rust nog een beetje bleef. Wie weet hoe het zou zijn moest de pokémon er ineens niet meer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydi apr 14, 2015 9:37 pm

Oké, ze had een etentje geregeld. Leuk zeg, eerst uit eten en dan gezellig haar pokémon laten bestelen. Wat een leuke avond zou dat toch worden. Ze had er nu al zin in. Toen er ook nog van haar werd verwacht zuchtte ze wat klagelijk. “Goed dan, maar dan moet je geen duur restaurant verwachten.” Gaf ze toch toe. Echt, ze kende de ander zijn naam niet eens maar ze hadden al wel een afspraak. Haar gevoel voor volgorde leek de afgelopen tijd heel erg door de war te zitten. Haar rode ogen gleed naar Aldrei die blijkbaar redelijk had gericht en de Metang had geraakt. Ze grijnsde kort en voldaan terwijl de Ninetales met haar kop trots in de lucht ging zitten. Naast haar werden ook wat langs lopende mensen geraakt, klagelijk hadden ze het vuur gedoofd en enkele vriendelijke woorden hun kant op gesmeten. Heerlijk toch, mensen verbranden op een zonnige dag. “Dat neem ik maar van je aan” antwoorde ze droogjes. Niet echt wetend wat anders te zeggen. Het was ook niet dat dit gesprek zo soepel verliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptywo apr 15, 2015 5:16 pm

Wonderen waren de wereld nog niet uit. Zoals het er toen uit zag had de zwart harige een afspraakje, al was het moeilijk te zeggen of het definitief was. ‘Maar natuurlijk niet,’ de simpelste plek was voor Floyd goed, zolang dat het eten er maar eetbaar was en hij er niet van ging sterven, of ziek van werd. Haast overal kon je bijvoorbeeld wel een spaghetti eten, en dat was één van de goedkoopste gerechten die er waren. ‘Het is wel zo handig om de naam te weten van de persoon die zo graag een etentje wilt met mij,’ vroeg Floyd want hij wist nog steeds niet wie dat het meisje nu juist was. Nadat hij die van haar wist zou hij zelf nog wel zien of hij zijn eigen naam zou prijs geven. Sommige mensen moesten die gewoon niet weten, of daar wilde hij niet van dat ze zijn naam wisten.
De mensen om hun heen waren nog steeds niet de vrolijkste, en één wilde op hen afkomen, waarschijnlijk om te klagen, maar Castiel was eerder. Hij duwde de brede man uit de weg omdat die persoon zijn weg versperde om bij de Ninetails te geraken. De klauwen van de Metang vergroten en hij haalde uit met een metal claw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptywo apr 15, 2015 9:16 pm

Het was bijna grappig hoe serieus ze hierop in gingen. Vooral als je nagaat hoe dit eigenlijk voortkwam uit een sarcastische opmerking omdat ze haar pokémon niet graag liet stelen. Maar ja, misschien als het etentje goed was kwam ze er onderuit? Of was het gewoon voor de gezelligheid? Ragya stelde het etentje uit tot een plan B en hielt de vreemde ontwijken als plan A aan. De stad was groot of niet dan? Toen om haar naam werd gevragen gaf ze een beleefd knikte waarna ze haar naam volgde, of ja, haar vaste afkorting; 'Jammer, dan ben ik geheime aanbidder meer. Maar goed, Ragya Airon, aangenaam' sprak ze op een plechtige maar droge toon. Naast haar zag ze hoe Aldrei een Metal Claw ontweek door niks meer dan geluk en haar snelheid. Toch zag ze de ongeloof in diens vurige ogen. Ze vuurde een Dark pulse af en maakte zich al klaar voor een vervolg aanval, waarschijnlijk een Solar beam als ze de pokémon goed genoeg kende. Ragya wist dat het verspilde moeite was, de pokémon van de ander was vast sterker en de hare kon maar beter goed ontwijken als haar leventje haar lief was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydo apr 16, 2015 11:03 am

Floyd had niet vaak gesprekken die niet vijandig verliepen of die niet vervelend waren. Het gesprek dat hij die dag had was er één die niet op zijn zenuwen werkten en die niet meteen moest eindigen. Een wereldwonder als je het aan hem zou vragen. Het tot dan nog onbekende meisje stelde zichzelf voor als Rayga Airon. ‘Ik ben sowieso geen voorstander van geheimen,’ reageerde Floyd nog. ‘Floyd, aangenaam,’ stelde hij zich vervolgens op zijn beurt nog voor. Als hij zich goed kon herinneren had hij zich nog maar zelden voorgesteld met voor en achternaam, en dat wilde hij ook liefst zo houen.
Hun pokémon hielden zich ondertussen ook nog altijd met elkaar bezig. Een gevecht midden in de stad was ontstaan en mensen leken er niet bepaald blij mee te zijn. De Dark Pulse werd door de Metang ontweken die op zijn beurt wel een take down probeerde uit te voeren bij zijn tegenstander. Het was hem niet meteen opgevallen dat de andere zich voorbereide voor een nieuwe aanval. ‘Dit gaat een beetje de verkeerde kant op,’ zei hij met zijn blik gericht op de twee pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptydo apr 16, 2015 2:42 pm

Floyd, geinige naam, het rolde lekker over de tong en zou waarschijnlijk beter klinken in haar accent. Zelf hielt ze haar naam liever op Ragya Airon dan Rayata Katarinadóttir Baltasardóttir. Dat klonk ook weer zo stijf en was een pijn te onthouden. Daarbij zou niemand dat op kunnen schrijven. Of uberhoud uitspreken. "Ik waardeer hun zelfiniatief wel" opperde ze droogjes. Ze keek toe hoe Aldrei stand hielt en een Solarbeam recht op de Metang afvuurde. Jammer genoeg werd ze hierdoor wel half geraakt door diens takedown. Ze grauwde fel en brandde nog een Will-O-Wisp op. Deze aanval bleef zeer algemeen en Ragya moest nu haar jackje doven. Op de kalme manier hoe ze het vuur uitveegde zag je dat het haar niet bevreemd was. "Maar je hebt misschien gelijk" voegde ze hierdoor echter wel toe. Ze begonnen daarbij ook steeds meer van de straat af te branden en om te gooien. Hehe, ze kende ergere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptyma apr 20, 2015 4:49 pm

Floyd wierp even een blik op zijn pokémon, maar die leek geen aandacht voor te hebben. Zacht kuchte de zwart harige jongen om de aandacht van zijn pokémon te krijgen, en net op tijd. Castiel wilde een andere aanval uitvoeren, maar keerde zich toch aan de zijde van zijn trainer wanneer die hem soort van riep om te komen. Dat was niet zonder kwade blikken te richten naar de andere pokémon.
Het meisje zei dat hij gelijk had. Wauw, dat hoorde hij niet vaak uit iemands mond komen, ‘Ik heb meestal gelijk, maar mensen geloven me niet altijd,’ was zijn reactie terwijl hij even de schade bekeek. Eén vuilnisbak aan de zijkant zou zeker moeten worden vervangen. Dat ding was niet meer in een goede staat en was op één plek bijna volledig weggesmolten door de hitte. Als iemand vroeg hoe dit kwam was het niet zijn schuld. Hij was medeplichtig maar dat was bijzaak. ‘Maar over het algemeen valt alles nog mee, zolang dat de po-’ Floyd. Je moet leren je mond te houden, want juist wanneer hij wat wilde zeggen over de politie kwam er één af. Een oudere man met een snor.
Snorremans keek niet al te vrolijk om zich heen. Straks zou hij nog gaan grommen. De blik van Snorremans was echter al snel op het tweetal gericht, en sprak niet veel goeds. Damn, hij haatte de politie. Daar had hij in het verleden al genoeg problemen mee gehad, niet dat ze hem iets konden doen in Lumiose City. Long live team Rocket.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Emptyma apr 20, 2015 8:22 pm

Ragya keek rustig naar het vechtende tweetal toen Floyd zijn deel een halt toe riep. De Metang zweefde weer naar dien toe en Aldrei volgde zijn voorbeeld. Haar ambere blik lag dodelijk op de steel type gericht, alsof ze hem al in de vorm van een koekenpan zag. Bij de opmerking van de ander trok ze humoristisch haar wenkbrauw op. ‘Waarschijnlijk omdat ze dan moeten toegeven dat ze zelf fout zijn’ beaamde ze kalmpjes. Aldrei naast haar leek alles behalve schuldig om haar schade. De abstracte kunst die ooit een vuilnisbak was leek haar totaal niet te deren. Net zoals de mensen die ze een nieuwe look had gegeven. Daarbij stond Ragya voor creatieve vrijheid en dit viel er wel onder. Ze luisterde naar diens woorden die plotseling werden onderbroken. ‘Speak of the devil and you step on his tail.’ Sprak ze droogjes terwijl ze naar de oudere man keek die een donkerblauw pak droeg in de maat van zijn jongere jaren. Nu stond ze totaal niet bekent als pyromaan ofzo maar dit was vast niet goed voor haar imago bij het gerechtshof. Sceptisch keek ze naar Floyd en weer terug terwijl Aldrei naast haar weer begon te grauwen. Toen meneer –ik pas vast nog maatje m- bij hun kwam staan en zijn evengoed grijze ogen op hun legde sprak deze boekdelen. Hij wou een verklaring. Even keek ze opzij naar de zwartharige. Gold bij politie ook dames eerst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ Light me on fire, walk clean away Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Light me on fire, walk clean away   { Light me on fire, walk clean away Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Light me on fire, walk clean away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: