Clean
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Clean

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 8:28 pm

Hij zuchtte even terwijl hij even naar zijn handen keek. Toen hij overeind kwam haalde hij zo'n watervrij handzeepje uit en spoot hij wat van dat ding op zijn handen. Hij stak het tubetje terug van waar het was gekomen en wreef zijn handen er snel mee in. Hij keek even kort rond en zag dat het hier nogal leeg was. Dat had je als je naar verlaten, oude, stinkende dopjes ging, dan liepen daar enkel lelijke oude gasten rond. Wat deed hij eigenlijk hier? Alsof hij het wist. Hij had vandaag groene lenzen in en een groene sjaal zat rond zijn nek gewikkeld, daarbij droeg hij nog eens een simpel jasje dat een donkere kleur droeg zodat het paste bij zijn haar. Jep, alles moest passen en dat zou het ook. Hij sloeg zijn handen van elkaar en stak ze toen in de zakken van zijn jeans. Jep.

{& Celestia Sayaka}
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 8:35 pm

Twee paarse ogen keken recht voor zich uit. Ze was in een dorpje terecht gekomen en het was er akelig stil. Met haar Flareon in haar armen en een Espeon en Leafeon die haar op de voet volgde, liep de meid met haar lange, lichte, paars achtige haar door het dorpje. Ze keek om haar heen, maar er liepen niet veel mensen, na ja wat oudere mensen die soms een pokémon bij zich hadden. Ze voelde een rilling over haar rug lopen en haalde haar eerste pokéball tevoorschijn en riep Espeon terug. Daarna stopte ze deze in haar tasje, vervolgens pakte ze haar tweede pokéball en richtte deze op Leafeon. Braaf ging hij de pokéball weer in en ook deze bal stopte ze in haar tasje waarna ze deze sloot. Haar Flareon, Fina, bleef in haar armen hangen. Celestia had het niet zo op mensen, Pokémon waren honderd keer leuker. Haar paarse ogen analyseerde de straten weer en ze spotte een jongen, een lange jongen, met groene ogen en een groene sjaal om. Ze keek hem iets te lang aan voor haar doen en wendde snel haar blik af. Snel zocht ze een winkeltje waar ze in kon gaan met haar Flareon nog steeds in haar armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 8:43 pm

Het gevoel dat je bekeken werd, het was toch o zo bekend. Toen hij zijn groene ogen even over het stadje liet gaan, stopte deze bij een meisje. Ze keek snel weg en zag eruit alsof ze even oud was als hem. Kon best, kon ook niet. Hij zuchtte even en stapte heel rustig verder. Ze had een Flareon in haar armen, gezellig en warm, maar hij vroeg zich toch af hoe hygiënisch dat was. Hij wandelde zo naar haar toe, in haar richting, maar hij maakte geen aanstalten om te praten met haar. Toen hij echter zag dat ze aan het kijken was naar winkels, stopte hij een eindje nadat hij haar was gepasseerd. Zijn groene ogen bleven even hangen bij een van de lege winkels, daarna grijnsde hij lichtjes en draaide hij zich om. Zonder echt iets te zeggen of iets te doen pakte hij het meisje bij haar arm vast en trok hij haar mee de winkel in. Hoppa~
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 8:51 pm

Celestia hield de jongen in de gaten. Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak in zijn buurt, zeker toen hij haar passeerde voelde ze een rilling over haar rug lopen. De Flareon keek haar wat bezorgd aan. Echter was ze niet helemaal meer op de jongen aan het letten, want iets in de etalages had haar oog gevangen. Fina, de Flareon keek nog even naar de jongen, maar richtte haar blik weer op haar trainer. Echter ging het ineens zo snel. De jongen kwam recht op hun af. Fina had het door en probeerde nog aanstalten te maken om Celestia te waarschuwen, maar ze was te laat. Celestia schrok op toen ineens haar arm vast gepakt werd. Van schrik liet ze Flareon los terwijl ze een van de winkels binnen getrokken werd. Fina kwam met alle pootjes op de grond, maar werd buiten gesloten door de deur die voor haar neus dicht viel. Celestia keek om naar Fina, "Fina" zei ze lichtelijk, paniekerig terwijl ze de winkel ingetrokken werd. Wat the hell was hij van plan? Ze keek weer richting de jongen die nog steeds haar arm vast had en begon te trekken, hopelijk kreeg ze zichzelf los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 9:05 pm

"Fina" Wat zei die nu? Hij liet haar meteen los en keek haar aan. Hij had zich natuurlijk moeten bukken om door de deur van de winkel te passen want met zijn twee meter en vijf centimeter paste hij niet echt door de meeste deuren. Hij zuchtte even en keek haar met een grijns aan. "He, heb je al iets gezien dat je leuk vind?" zei hij. Hij grijnsde nog steeds naar haar terwijl hij even rondkeek. Oeh, hij was helemaal weg van wat ze hier verkochten, ookal was het niet echt iets dat hij zou kopen, maar misschien kon zij er iets mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 9:13 pm

Flareon stond met haar pootjes tegen het raam naar binnen te staren. Haar oortjes hingen half naar achteren hangend en ze keek wat sip naar binnen. Waarom haalde hij haar trainer van haar vandaan. Celestia was ondertussen weer zowat bij zinnen door wat er nou net gebeurd was. Ze begon zich alleen nu pas te beseffen dat ze Fina niet meer in haar armen had. Ze keek ongerust om haar heen, maar de jongen met de groene ogen en groene sjaal kreeg haar aandacht. Ze keek hem recht in de ogen aan toen hij haar iets vroeg. "He, heb je al iets gezien dat je leuk vind?" kwam er uit zijn mond. De grijns die de jongen op zijn gezicht had was alles behalve goed. Celestia keek om haar heen. Ze waren niet zomaar in een of andere winkel terecht gekomen. Ze stonden in een vrouwelijke winkel, of te wel, overal waar je keek hing lingerie. Haar ogen werden groot en ze liep rood aan. "Wat is jouw probleem!" snauwde ze wat naar hem. "Wat is de bedoeling hiervan? En om je vraag te beantwoorden of ik al iets leuks gezien heb, dat gaat je niks aan" zei ze lichtelijk geïrriteerd, maar ook paniekerig, ze wilde hier helemaal niet zijn en zeker niet met een vreemde jongen. Vervolgens keek ze weer om haar heen, op zoek naar haar Flareon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 9:26 pm

Tuurlijk, tuurlijk, heel leuk. Hij ging wel vaker om lingerie met zijn vriendinnen in Hoenn, dus wat was hier zo erg aan? Hij vond het heel leuk die dingen uit te kiezen, soms was ie misschien wel jaloers, maar goed niet dat hij dat liet merken. Ze maakten niet echt van die dingen voor mannen. "Wat is jouw probleem!" Hij keek haar aan, stralende lach op zijn lippen. "Uhm nee, wat is jouw probleem?" zei hij lichtelijk lachend naar haar. "Wat is de bedoeling hiervan? En om je vraag te beantwoorden of ik al iets leuks gezien heb, dat gaat je niks aan" Hij lachte zachtjes en viste zo een rolletje geld uit zijn jaszak. De mooi opgerolde briefjes was iets dat hij vaak mee had. "Ik wilde je enkel trakteren," zei hij met een lachje. "Ik bedoel, gratis geld," zei hij vervolgens terwijl hij haar bleef aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 9:34 pm

Haar oog viel op de deur van de winkel. Achter de deur, dus buiten op straat, zag ze een wollige, rood, geel kleurige pokémon zitten. Flareon keek naar binnen, terwijl haar staart kwispelend heen en weer ging. Een opgeluchte zucht kwam uit haar mond, maar snel kwam ze weer bij de gedachte dat ze in een lingerie winkel stond met een compleet vreemde en dan ook nog is een jongen die haar gewoon mee had gesleurd zonder pardon. "Wat mijn probleem is?" vroeg ze verontwaardigd "jij sleurt me hier naar binnen" zei ze met een iets verhoogde stem. Het enige wat de jongen kon is met een lach op zijn gezicht staan, in een winkel vol met lingerie, serieus wat was zijn bedoeling hiervan? Daar kreeg ze echter geen antwoord op, in plaats van dat zij antwoord kreeg, viste meneer een rolletje met geld uit zijn zak. Waarop hij vervolgens zei "Ik wilde je enkel trakteren" weer met dat lachje erbij. Er volgde nog "Ik bedoel, gratis geld". Ze keek hem niet begrijpend aan "Wat wil je nou bereiken? je sleurt mij, een wild vreemde, een lingeriewinkel in, om vervolgens mij geld aan te bieden? Wil je iets van me? Wil je dat ik je geld aan neem zodat je wat te goed hebt van me?". Ze kon hem niet plaatsen "Welke gek trekt een wild vreemd meisje ergens naar binnen waar geen hond te bekennen is?". Bij die woorden liep er weer een rilling over haar rug. Geld? Ze had geen geld nodig van een wild vreemde. "Als je het niet erg vind, ga ik weer naar mijn Flareon" zei ze afwezig, waarna ze zich naar de deur draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 9:49 pm

Ze was er echt niet blij mee, hij wel, hij vond dit zo geweldig. Hij grijnsde naar haar met zijn beste grijns die hij maar had. Was het haar uitstraling of iets anders? Hm, nee, het lag waarschijnlijk gewoon aan zijn eigen domme karakter. "Wat wil je nou bereiken? je sleurt mij, een wild vreemde, een lingeriewinkel in, om vervolgens mij geld aan te bieden? Wil je iets van me? Wil je dat ik je geld aan neem zodat je wat te goed hebt van me?" Wel meteen schoot hij in de lach. Hij kon het echt niet laten want ze was grappig, dit was grappig. Na enkele tellen keek hij haar terug aan met die grijns op zijn lippen, het rolletje geld zat nog in zijn handen. "Ik kan doen wat ik wil want ik heb hier," Hij opende zijn hand en keek ernaar. "Genoeg van," Hij grijnsde kort en keek haar aan. Met het fortuin van die familie was hij nu steenrijk, hij kon doen wat hij wilde. "Welke gek trekt een wild vreemd meisje ergens naar binnen waar geen hond te bekennen is?" Hij lachte weer naar haar en rolde even met zijn ogen. "Deze gek hier, duh," zei hij terwijl hij haar, toen ze zich omdraaide, bij de kraag van haar vest nam en haar zo weer de winkel uittrok. Hij liet zijn blik langs de winkeltjes gaan en trok haar zo snel als hij maar kon weer mee naar de volgende winkel. Wat voor spulletjes konden ze hier vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptywo jan 14, 2015 10:04 pm

Hij kon alleen maar lachen, wat voor een ding was hij, naja mens. Hij vond het duidelijk hilarisch wat hij deed en hij vond het maar hilarisch om haar te stangen, ze had sowieso een slechte dag vandaag... Hij vertelde haar dat hij kon doen wat hij wilde, want hij had genoeg van 'dit', of te wel, hij had aan fortuinen in zijn broekzak zitten. Zoveel geld zou zij in haar hele leventje niet verdienen, maar hij bood het gewoon aan, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ze snoof een keer, zeker toen hij ermee in stemde dat hij een gek was. Haar ogen vielen op Flareon toen ze zich omdraaide, maar het duurde niet lang voordat ze door hem in haar kraag werd gevat en de winkel uit gesleurd werd. Er kwam een kleine gil uit haar keel, maar toen ze buiten waren sprong Flareon haar achterna. "Fina" zei ze zachtjes, maar weer was de eeveelution te laat. Ze stonden in de volgende winkel en Celestia keek naar buiten. In ieder geval was haar Flareon veilig. Ze keek om haar heen, dit was een normale winkel, beter gezegd het was een winkel met gewone kleding, mannen en vrouwenkleding. Ze zuchtte opgelucht. "Moet je mij nou echt overal mee naartoe slepen?" zei ze wat beduusd en vragend. Dit had ze serieus nog nooit mee gemaakt. Ze had perverts mee gemaakt, enge mannetjes, rare vrouwen die wat van haar moesten hebben, maar dit was gewoon niet te peilen. Ze keek hem aan en ze had het eigenlijk wel een beetje gehad, want er kwam toch geen zinnig antwoord uit zijn mond. "Nou, ga je nog iets kopen dan?" ze keek om zich heen en viste een kledingstuk uit het rek, voor mannen, "hier trek dan aan of zo, dan kan je je geld uitgeven, dat je zo graag wilt" zei ze droog. Ze sloeg haar armen over elkaar heen. Ze zou straks gewoon als hij ging passen of zo een sprint trekken, de winkel uit en wegwezen met haar Flareon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptydo jan 15, 2015 5:12 pm

Een zucht kwam uit haar richting. "Moet je mij nou echt overal mee naartoe slepen?" Hij grijnsde even kort naar haar en knikte vol plezier naar haar. Hij wist haar naam zelfs niet, een echte wildvreemde was ze, maar kijk hoeveel hij daar om gaf. Juist ja, niks dus. Hij grinnikte even zachtjes. "Nou, ga je nog iets kopen dan?" Eindelijk werkte ze een beetje mee. Hij leunde wat tegen de muur die het dichtst bij hem was en keek toe hoe ze een kledingstuk voor mannen uit het rek viste. "hier trek dan aan of zo, dan kan je je geld uitgeven, dat je zo graag wilt" Ok, hij mocht dan misschien dom lijken, maar achterlijk was hij echt niet. Zonder dan ook maar iets van emotie te laten veranderen in zijn gezicht keek hij even naar het shirtje dat ze vast had. Hij kon al zo zien dat zelfs als hij het zou aantrekken het veel te klein zou zijn. Daarom schudde hij zijn hoofd, pakte hij het aan en gooide hij het zo het rek terug in. De shirt viel op de grond, maar daar keek Matthew niet naar. Hij greep haar bij haar pols en wandelde naar de vrouwenafdeling, waar hij haar los liet en voor een rekje met leuke kleedje duwde. Even pakte hij een van de prijskaartjes en keek hij ernaar. Ze waren niet duur, niet goedkoop, eerder tussen de twee. Hij zuchtte even zachtjes en loste het kaartje waarna hij even naar haar keek en toen even grijnsde. Oh, hij had hier zoveel plezier mee~
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptydo jan 15, 2015 5:33 pm

Hij gaf geen antwoord op haar eerste vraag, hij kon alleen maar plezierig lachen en geamuseerd grijnzen. Ze voelde zich net een speelgoed pop die overal naartoe mee gesleurd werd en dan ook alles aan moest passen. Tenminste daar begon het op te lijken, gelukkig hoefde ze zelf niks te passen, ze moest zorgen dat hij ging passen dan kon ze hier wegwezen en haar lieve Flareon weer in de armen nemen. Echter mislukte haar plan om hem een kleedkamer in te krijgen finaal. Hij keek naar het shirtje wat ze hem voor had gehouden, natuurlijk had ze eerst naar zijn maat moeten kijken, voordat ze zoiets bedacht. Het was te klein en dat liet hij ook duidelijk merken. Hij smeet het shirt terug het rek in wat daarna op de grond viel. Celestia was dan nog zo fatsoenlijk om het op te ruimen, maar ook die poging lukte niet, want voordat ze een poging kon doen om het kledingstuk überhaupt van de grond op te rapen, werd ze weer bij haar pols gegrepen en mee gesleurd naar de vrouwenafdeling. Jep, ze was nu officieel een barbie, zo'n ding die je aan kon kleden, zo voelde het in ieder geval voor haar. Ze had nooit naar dit stomme stadje moeten gaan, ze kon niet eens haar Flareon bij houden. Gelukkig zaten haar Leafeon, Espeon en Eevee veilig in hun pokéball. Ze werd los gelaten bij een rek vol met jurkjes. Ze keek even haar ogen uit, waarom moest zij nou weer de dupe zijn. Al trokken de jurkjes wel haar volledige aandacht. Uit automatisme begon ze door de rekken te kijken, waarna ze vanuit haar ooghoek weer die jongen zag, waar ze nou al heel de tijd mee was. Het drong tot haar door dat ze dus ook gewoon naar de kleding aan het kijken was. Ze trok snel haar hand weg en keek hem weer aan "wat wil je dat ik doe, zodat ik weer naar mijn Fina kan?" vroeg ze vervolgens een beetje wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptydo jan 15, 2015 7:53 pm

Het duurde even, maar het meisje was al snel in de ban van de kleren. Nadat ze even naar de kleren had gekeken, keek hij even snel rond. Hij kon, dankzij zijn lengte, zowat overal over kijken. Best handig eigenlijk. "Wat wil je dat ik doe, zodat ik weer naar mijn Fina kan?" Hij knipperde even een paar keer met zijn groene ogen en keek even schuin naar buiten, waar de Flareon stond. Hij zuchtte even en wandelde naar de deur waarna hij deze opende en even keek naar de Fire Type Pokémon. Kom op mormeltje, kom dan. Hij grijnsde even naar de Pokémon en wachtte tot deze naar haar trainer zou gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Celestia Sayaka
Punten : 336
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1430-celestia-sayaka https://pokemon-journey.actieforum.com/t1433-celestia-s-pokedex

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptydo jan 15, 2015 8:10 pm

De jongen keek haar aan met zijn groene ogen en knipperde even. Ze bleef hem even aan staren, ze begon nu pas te beseffen dat hij best mooie ogen had en hij kende zijn naam daarnaast niet eens. Na ja hij kende de hare ook niet. Opeens draaide hij zich om en liep hij richting de deur van de winkel. Ging hij weg? Ze keek hem na, hij deed de deur open, maar in plaats van dat hij naar buiten stapte liet hij de deur open. Zijn doel was dus dat haar pokémon naar binnen zou komen. De Flareon zat nog steeds rustig voor de deur. Ze ging niet weg zonder trainer. Toen ze de jongen op de deur af zag komen, zette ze een paar stapjes naar achter, maar toen de deur open ging, wist ze niet hoe snel ze naar binnen kon rennen en hoe snel ze in Celestia's armen kon springen. Celestia ving Fina op en gaf haar een aai over haar bol. "Eum.... dankje" zei ze wat voorzichtig tegen de jongen. Hij was zo raar, maar hij had ook iets, maar wat? Geen idee. Ze keek weer even naar haar Flareon en glimlachte. Haar paarse ogen keken weer in de groene ogen van de jongen. "Mijn naam is Celestia" zei ze zachtjes, maar wel hoorbaar. Ze wist niet of hij het maar deed als een grap en of hij het überhaupt boeiend zou vinden om haar naam te weten, maar als hij rot zou reageren was ze ook meteen weg. Echter besefte ze nu pas, dat ze al die tijd best aardig tegen hem had gedaan, normaal is ze niet zo 'sociaal'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Emptydo jan 15, 2015 8:22 pm

Het duurde gelukkig niet al te lang voordat de Flareon in de handen zat van het meisje. Hij liet de deur los en stapte terug naar haar. Ze leuk blij te zijn, voor het eerst deze dag. Hij grijnsde daarom ook even kort naar haar. "Eum.... dankje" Zei ze opeens. Wauw, ze bracht er zelf een bedankje vanaf? Hun band werd met de seconde maar sterker, hij kon het voelen. "Mijn naam is Celestia" Ow ow, ze zei haar naam. Hehe, dit werd maar beter en beter he? Hij knikte even naar haar. "De naam is Matthew," zei hij terwijl hij even naar voren leunde en een paarsachtig kleedje uit de reken viste. Hij keek er even naar, checkte de maat snel en keek even naar haar. Dit zou prachtig staan bij haar paarse ogen. Hij keek er even naar. Het kwam niet al te kort, dus dat viel toch ook al mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clean   Clean Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clean
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clean
» Clean Capture
» { Step two, walk clean away
» { Light me on fire, walk clean away

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: