|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 11:56 pm | |
| Taking this to the grave Het meisje merkte op dat het klonk alsof hij veel avonturen had gehad, waarop hij opnieuw moest lachen. Avonturen? Oh, veel te veel… Maar, het was misschien beter om zijn vele avonturen privé te houden. Allereerst omdat hij bang was dat de Kanto-prinsesjes hem zouden komen halen en hem dingen aandeden die hij vreesde, maar ook omdat hij deze kant van Lilium niet wilde verpesten. Ze zag er zo schattig en jong uit dat hij de neiging had om in haar wangen te knijpen en haar nog veel erger te pesten. Het eerste liet hij zitten, maar dat tweede was een goed idee. “Natuurlijk. Avonturen beleven hoort in de jonge jaren,” grijnsde hij. “Hoezo? Je gaat me niet vertellen dat je dat allemaal hebt gemist. Ben je dan zo braaf?” vroeg hij met opgeheven wenkbrauwen. Waarom hij geïnteresseerd was in wat ze deed? Ze was apart. En voor nu verveelde ze hem nog niet, zelfs na hoe vaak ze elkaar tegen kwamen. Dat was een heel wonder, dus hij had niet het idee dat ze echt braaf kon zijn. Anders zou ze saai zijn. Toen het meisje voorstelde Jack te vragen om hem af te koelen in de rivier, speelde hij wat met Tyrion’s ball die hij nog altijd vast had. “Ik kan je ervan verzekeren dat je dat niet overleeft,” grijnsde hij, nadat ze een opmerking had gemaakt over de Paras. “Als ik dat ding ergens vind, dan zal je pas echt te maken krijgen met wraak,” grijnsde hij. Oh, ja. Wakker worden in een nest Spinaraks leek hem een goed idee. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. za sep 13, 2014 12:04 am | |
| wake me up when it's all over Lilium kruiste haar benen en bleef op die manier op een nog kleinere manier zitten. Ze vond dit gepraat maar niks, je kon het aan haar hele houding aflezen. Ze was dan ook nog redelijk onschuldig op dit vlak, dat moest ze toegeven. En ze kon dan ook niet zo goed omgaan met dit soort dingen. "Ah.. Fijn om te weten.." reageerde ze dan ook, wat zachter dan dat ze gewild had. "En nee, eigenlijk niet, beschermende ouders, verhuizingen, enzovoort." Reageerde ze vervolgens wat korter. Daarover kon ze wel eerlijk zijn. Haar ouders hadden haar nooit de kans gegeven om op dat soort manieren avonturen te gaan beleven. Nu moest ze toegeven, dat zou ze zelf ook niet zo snel doen. Ze zag er het praktisch nut niet van in. Je gaf iets van jezelf weg aan mensen die je niet eens zo goed kende en ze konden dit gedeelte veel te makkelijk kapot maken. Nee, niet aan haar besteed. Lilium trok haar wenkbrauwen eventjes op naar Aiden toen deze sprak. "Het zou je verbazen hoe hard ik kan rennen en het zou je verbazen hoe verleidelijk het idee is." Vertelde het meisje hem nog redelijk kalm. "En trouwens, als ik mezelf naar de andere kant van de regio verplaats, denk ik dat ik relatief veilig ben. Of ik neem een vakantie naar Kanto, regio ruilen ofzo." Niet dat ze dat zou doen, ze had er alleen al niet het geld voor. Verder vond ze een avontuur naar een nieuwe regio redelijk eng.
notes notes notes notes robb stark |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. za sep 13, 2014 12:12 am | |
| Taking this to the grave Het meisje was niet op haar gemak. Alles behalve. En haar ongemak maakte het moment zoveel malen beter. Hoe onervaren ze leek op het vlak maakte het nog veel grappiger. Ze was dus toch aardig braaf. Of ze dit van zichzelf was, of dat het iets was wat er in gehamerd was vroeg hij zich ook af. Al leek ze hem een type wat nooit iets slechts zou kunnen doen (behalve hem opzadelen met een Miltank), dus zou het vast ook wel aangeboren zijn. Ze vertelde over haar beschermende ouders en verhuizingen, waardoor hij haar verbaasd aankeek. “Beschermende ouders?” vroeg hij. “Dat is nieuw,” merkte hij toen droogjes op. Ja, zijn moeder had een overdosis genomen en z’n pa was een lid van Team Rocket. Hij was benieuwd of hij ook zowaar aardig zou zijn geweest als hij goede ouders had gehad. “Wacht! Vertel me niet dat je dan ook nog nooit wat gedronken hebt?” vroeg hij geamuseerd. Oh, Arceus. Hij zou haar ooit aan de alcohol krijgen. De eerste keer alcohol was altijd het mooiste om te zien.
Toen ze zei hard te kunnen rennen, hief hij zijn wenkbrauwen op. “Oh ja joh?” grijnsde hij, maar ze ging al snel verder. Toen ze zei een vakantie te nemen in Kanto, fronste hij. “Ah, eigenlijk is dat wel een goed idee. Dan geef ik je de sleutel van mijn huis! Als ‘t goed is, is er niemand thuis de komende tijd,” knipoogde hij geamuseerd. Aangezien zijn vader hier was, was er niemand thuis. Zou ze nog een lekker groot vakantiehuis hebben ook. Alhoewel… Als daar nog foto’s stonden van… “Of nee, doe maar niet,” merkte hij vervolgens op. Nope. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. za sep 13, 2014 12:18 am | |
| wake me up when it's all over Ouders, dank Arceus. Dat was een beter onderwerp. Nog steeds vervelend, maar al veel beter dan het onderwerp wat ze zojuist aangesneden hadden. En ze haatte het onderwerp ouders. Dat mocht toch nog wel wat zeggen. Ze knikte zachtjes. "Nou ook geen feest." Mompelde ze vervolgens. Haar ouders hadden elke vorm van ondersteuning die ze konden bieden afgesneden tot ze terug naar huis zou komen en haar reis zou opgeven. Ze was niet de enige die zo eigenwijs als een Tauros was in de familie. Vooral haar moeder kon er wat van. Behoedzaam keek ze op bij het volgende onderwerp, een lichte frons op haar gelaat. "Nee, nog nooit, ook geen behoefte aan, dank je." Reageerde ze, waarna ze Alyss' staart wat steviger beetpakte. De Ninetales keek eventjes licht verstoord op door de plotselinge aanraking, maar legde daarna haar kop weer neer. Het was immers haar trainer maar. Ze vertrouwde Aiden en Alcohol eigenlijk voor geen meter. Wie weet eindigde ze dan in een sloot ofzoiets, want zonder alcohol eindigde ze al in een rivier. Aiden maakte een hele omslag in de fractie van 30 seconde. Het was toch ergens wel knap. "Hoezo niet?" Besloot ze toch door te vragen, "niet dat ik het hoef, maar ik ben nu wel nieuwsgierig." Merkte het blonde meisje rustig op, al zei de nieuwsgierige blik iets anders dan rust.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. za sep 13, 2014 10:34 pm | |
| Taking this to the grave Lilium vertelde dat het ook geen feest was om beschermende ouders te hebben en Aiden fronste voor een moment. Hij had er geen ervaring mee, dus kon er vrij weinig over zeggen. Toch had hij het idee liever beschermende ouders te hebben, dan een moeder die haar geld verdiende met een bepaald lichaamsdeel. Ook het snuiven, slikken en spuiten was nooit al te charmant geweest. Het drinken zag er tenminste nog enigszins natuurlijk uit. En dan was hij niet eens begonnen over zijn vade, die ergens een jaar een midlife crisis had gehad, waarin hij gekleed ging als een soort emo. Het was allemaal vrij interessant geweest. Toen het onderwerp alcohol op kwam, zei Lilium dus inderdaad nog nooit gedronken te hebben. Aiden’s uitdrukking veranderde compleet en zeer geamuseerd keek hij haar aan. “Oh, daar moet je echt eens verandering in brengen,” grijnsde hij. Hij was zelf geen enorme drinker en wist niet te ver door te moeten gaan, maar het toekijken hoe anderen aangeschoten raakten was toch iets dat hem… Amuseerde. Vooral het blondje zou nog wel eens grappig kunnen zijn met een redelijke hoeveelheid alcohol in haar systeem. Na zijn opmerking over zijn huis, vroeg ze waarom hij toch van gedachten was veranderd. “Ik ben weggegaan met alleen geld,” verklaarde hij rustig. “En ik ben bang dat niemand thuis de moeite heeft genomen om mijn jeugdfoto’s op te rapen,” vervolgde hij. Arceus. Dat moest hij ooit eens langs Tyrion’s staart laten gaan. Al wilde hij zijn Pokédex best terug… Daar stonden nog aardig wat geregistreerde Pokémon in, die hij in Kalos nooit tegen was gekomen. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:01 am | |
| wake me up when it's all over Toen het gesprek naar alcohol verschoof, voelde ze toch een lichte dreiging opkomen en het beviel haar niks. Op zich verwachtte ze dat Aiden er wel tegen kon om een slok op te hebben. Ze zag hem niet echt als het persoon die als hij begon met drinken, dat hij dan weinig zou drinken en op het gegeven moment moest er toch gewenning optreden... Maar ja, ze had niet echt zo'n hoge pet op van Aiden op dat vlak, vooral niet na zijn verhalen over zijn 'avonturen'. Het feit dat hij zo geïnteresseerd was in haar drinkgedrag liet wat alarmbellen rinkelen. Het was dat ze niet nog verder weg kon kruipen in de pels van haar Ninetales, want anders had ze dat wel zeker gedaan. Gelukkig kon je je in negen pluizige staarten als niet al te groot persoon je nog wel redelijk verbergen. "Nee, bedankt. Geen behoefte," reageerde ze dan ook. Hopelijk liet hij het nu zitten. Het volgende onderwerp bracht haar toch wat meer houvast en maakte dat ze weer wat tussen de staarten vandaan kwam. "Jeugdfoto's moet je ook niet weggooien.." Murmelde ze zachtjes, "Zitten vast wel goede herinneringen bij." Een wat plagerige glimlach verscheen op haar lippen. "En ik zou er heus niet teveel misbruik van maken.." Zoals de Paras. Waar had ze die Pokéball eigenlijk gelaten? Ze pakte hem weer op van het gras, voordat Aiden hem stiekem het water in rolde of zo om ervan af te zijn.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:07 am | |
| Taking this to the grave Het blondje wees het af en zei geen behoefte te hebben, waardoor Aiden fronste. Oh, daar zou ze nog wel op terug komen. Ooit zou hij haar wel zo ver weten te krijgen. Hoe wist hij nog niet, maar ze leken elkaar vaak genoeg tegen te komen, dus de gelegenheid zou zich vast nog wel eens voordoen. En dan zou hij pret gaan hebben om haar rode, belazerde hoofd. “Oké,” grijnsde hij daarom droogjes. Hij zou er niet veel verder op in gaan. Vroeg of laat zou hij haar wel aan de drank krijgen en dan zou hij zich vast prima vermaken. Tenzij ze zo’n deprimerende drinker was die begon te huilen. Dat zou dan weer minder zijn… Lilium merkte op dat jeugdfoto’s niet weggegooid moesten worden en merkte op dat er vast wel goede herinneringen bij zaten. “Nee, joh,” merkte hij op, nadat ze had gezegd er niet te veel misbruik van te maken. “Ik heb het idee dat je er onschuldiger uit ziet dan je in werkelijkheid bent,” merkte hij op. Ja, hij had het idee dat ze nog flink wat in huis kon hebben. Al kon dat misschien ook gewoon zijn omdat ze zo onderhand zo aan zijn geklier gewend was dat ze in zijn buurt het zelfde begon te doen. Met d’r stomme Paras. Oprotten mocht dat ding. Hij was er absoluut geen fan van en dat mocht ze weten ook. Branden zou het, mocht het eens in zijn buurt komen. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:15 am | |
| wake me up when it's all over De opmerking van Aiden liet haar lichtjes grinniken, terwijl ze haar kin weer op één van de staarden van haar Ninetales legde. Het pluis verborg de helft van haar gezicht weer, maar de pretlichtjes in haar ogen waren duidelijk zichtbaar. "Ach.. Misschien," reageerde ze, "Maar ja, ik begin ook langzaam gewennen aan het constante geklier van een zeker persoon." Ze haalde haar schouders lichtjes op en aaide Alyss over haar kop. De Ninetales begon duidelijk een beetje kriegel te worden van al het gepluk aan haar staarden, maar bleef voor nu liggen. Nog eventjes volhouden Alyss, ze vond dit gesprek nog niet veilig genoeg om de 'veiligheid' van de staarten te verlaten. Ze kon zich wel achter Jack verstoppen, maar dat was.. anders. "Dank je voor de Paras trouwens," zei ze met een onschuldig lachje, "ik zal er goed voor zorgen." Het was heerlijk om hem een keertje terug te kunnen klieren. Het was een grote fout geweest van hem om die Paras aan haar te geven, zeer grote fout. Ze zou het ding niet gaan mishandelen door het direct op Aiden af te sturen, want een Flamethrower in je gezicht was absoluut niet prettig. Maar indirect pesten was heel erg, heel erg leuk op het moment.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:27 am | |
| Taking this to the grave Na opgemerkt te hebben dat Lilium niet zo onschuldig was als ze leek, fronste Aiden even. Ze reageerde dat dit misschien inderdaad zo was, al merkte ze ook op langzaam aan te gaan wennen aan het geklier van een zeker persoon. Hij zuchtte even. “Echt waar?” vroeg hij licht verbaasd. “Wordt je geklierd, Lilium? Door wie dan?” vroeg hij met een fronsje. Hij was compleet onschuldig. Hij zou haar nóóit klieren. Hij was een schatje! Oké, dit was niet volledig waar. Haar klieren was gewoon… Veel te leuk. Hij was al meerdere meiden tegengekomen in Kalos, natuurlijk, maar die reageerden allemaal veel flauwer en hadden niet die overdreven reacties die het klieren zo leuk maakten als het was bij Lilium. Toen de blondine hem bedankte voor de Paras, snoof hij even zacht. “Ik had hem je niet terug moeten geven,” zuchtte Aiden, zijn fout nu pas inziend. “Ik had dit verder door moeten denken,” vervolgde hij vervolgens. Hij keek haar even met een fronsje aan. “Houd het alsjeblieft bij me uit de buurt?” vroeg hij vervolgens. Ach, hij kon het altijd proberen, toch? Niet geschoten was altijd mis. En hij wilde het echt heel graag uit zijn buurt. Hij had geen idee of het ding sterk genoeg was om te evolueren, maar als het voor zijn neus zou evolueren zou hij een boom in klimmen. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:41 am | |
| wake me up when it's all over De jongen reageerde als de onschuld zelve en Lilium was er eigenlijk niet door geamuseerd. Ze sloeg haar armen wat over elkaar heen. Ze besloot er echter niet direct om in te gaan. "Mwah, door een roodharige kwal uit Kanto met een Charizard. Verder gaat alles goed met me hoor," vertelde ze kalmpjes. "En ik raak eraan gewend, dus dat komt vanzelf goed." Een wat zelfverzekerder glimlach verscheen op Lilium's lippen. Als ze eenmaal Aiden ervan kon overtuigen dat klieren niet meer werkte, zou hij dan ophouden. "En hij is enorm bang voor bepaalde gras Pokémon.. Dus ik heb een dreigement." Ze tikte eventjes op de Pokéball van Paras. Geweldig dit. Misschien moest ze een Leafstone aanschaffen ofzo. Hoe evolueerde een Paras eigenlijk? Lilium lachte zachtjes. "Nee, ik ben heel dankbaar voor je geschenk," zei ze met glimmende ogen van plezier. "Ik zal het koesteren.. Misschien dat ik het wel train en evolueer." Hopelijk zou ze niet zometeen weer in de rivier liggen. Maar tegelijkertijd had ze Alyss nu bij zich. Die zou Aiden's hand met alle liefde verbranden op het moment dat hij iets probeerde waarschijnlijk. Dus voor nu kon ze hem blijven provoceren. Ze was veilig~! "Ik zal erover nadenken waar ik hem laat." Zei ze met een onschuldig lachje op zijn volgende woorden.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 1:55 am | |
| Taking this to the grave ‘Mwah,’ begon Lilium. Ze begon te vertellen hoe een roodharige kwal uit Kanto met een Charizard haar schijnbaar klierde. Hij fronsde even. Nou ja, zeg. Kwal. Dat was ook niet aardig om te zeggen. Zijn bijnamen waren veel vriendelijker. Prinsesje, simpel, Lillipup… Die waren toch veel liever? En dan noemde ze hem een klier. Stiekem was zij gewoon de pestkop hier. Ze zei onderhand aan het klieren gewend te zijn en Aiden hief één wenkbrauw op. “Ah… Misschien moet de kwal dan maar beter zijn best gaan doen,” merkte hij met een lichte glimlach op. Echt, hoor… Het was helemaal niet de bedoeling dat ze aan zijn geklier zou wennen. Dan zou het vast veel minder leuk zijn om in haar buurt te zijn. Voor nu kon hij zich namelijk prima vermaken met het blondje. Toen ze zei dankbaar te zijn voor zijn geschenk en het misschien wel zou evolueren, fronste hij. “Nee, dat zou ik absoluut niet waarderen,” zuchtte hij. Nou ja, zeg. Ze vond dit veel te leuk. “Moet ik die ball komen halen en ‘m persoonlijk het water in kegelen?” vroeg hij met een fronsje. Tegen de Ninetales had hij immers Ronan altijd nog. Ronan’s Hydro Pump zou de Ninetales vast wel heel even stil krijgen, terwijl Aiden die ball eens even zou jatten. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 2:04 am | |
| wake me up when it's all over Lilium vernauwde haar ogen lichtjes en omklemde Alyss haar staarten wat meer toen de jongen toch een lichte dreiging uitte. Nee, daar had ze nou net weer geen trek in. Ze leunde wat tegen de rug van haar Ninetales aan. "Nee, dat is niet nodig, dat lukt hem toch niet," probeerde ze zo rustig mogelijk te zeggen. Ze voelde haar zelfverzekerdheid toch iets door elkaar geschud worden door de woorden die de jongen uitsprak. Maar ze weigerde om toe te geven, zoals altijd. Wanneer gaf ze überhaupt op? Praktisch nooit eigenlijk. Ze omklemde de Paras Pokéball dan ook wat meer toen ze de woorden van Aiden hoorde. "Ik geloof dat dat onder Pokémon mishandeling valt," merkte het blonde meisje op, "Ik geloof verder dat ik je daarvoor aan zou kunnen geven." Kwam er vervolgens op een wat gespannener toon achteraan zetten. Alyss wierp een waarschuwende blik op de roodharige trainer. De Ninetales was nog steeds geen fan van Aiden, sinds het hele grot verhaal eigenlijk.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 2:11 am | |
| Taking this to the grave Lilium leek niet de handigste zijn. Haar reacties lokten zijn geklier nog veel meer uit dan zijn bedoeling was. En zo ook haar volgende woorden. Dat lukt hem toch niet, had ze gezegd. Alsof ze hem uitdaagde. Ze vroeg er bijna om. Als ze nou had gezegd dat ze dat niet zou waarderen, of iets anders, had hij zich misschien nog wel ingehouden. Maar…. Dat lukte hem niet? Dat zouden ze nog wel eens zien. “Ah…” sprak Aiden geïnteresseerd. “Daar ben ik zeer benieuwd naar,” grijnsde hij daarom. Wennen? Aan zijn geklier? Nee, nee. Dat zou niet gebeuren. Toen ze zei dat het Pokémon mishandeling zou zijn en dat ze hem daarvoor kon aangeven, fronste hij. “Wat nou als ik het terug gooi in dat ruil-apparaat?” vroeg hij vervolgens. “Zou dat een betere oplossing zijn?” vroeg hij hoopvol. Arceus, wat wilde hij graag van die Paras af. Hij had zoveel spijt dat ding aan haar gegeven te hebben, joh… Als hij slim was geweest, had hij een spin of ander eng ding gevangen en dát aan haar gegeven. Niet een Paras. Dat was zijn domste actie tot nu toe. Hij zuchtte een keer. Arceus. Dit had hij zichzelf aan gedaan. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. zo sep 14, 2014 2:51 am | |
| wake me up when it's all over Lilium snoof eventjes lichtjes toen de jongen op geïnteresseerde toon begon te spreken. Dat beviel haar maar niks. Ze had een fout gemaakt in haar woordkeus, maar dat had ze zich pas beseft toen ze de woorden uitgesproken had. Haar blik was dan ook mild gealarmeerd, maar ze hield zichzelf voor de rest redelijk sterk. Ze zou het nog steeds niet zomaar opgeven. "Ik niet eigenlijk,' zei ze met licht vernauwde ogen. Ze had haar vest wat meer om zich heen getrokken om zichzelf warm te houden. Het liefste had ze zelfs de capuchon over haar ogen getrokken, maar dat stond ook wel erg stom. Misschien dat ze zo maar eens naar het Pokémon center ging om zichzelf om te kleden en om weg te vluchten uit dit gesprek. Lilium hield de Pokéball tussen haar vingers geklemd. Deze Paras ging haar team niet verlaten. Nou ja, eigenlijk wel, maar dat hoefde Aiden niet te weten. Eindelijk had zij chantage materiaal. Alleen jammer dat Paras geen zak kon beginnen tegen een Charizard. "Nee, hij hoeft niet geruild," sprak het meisje zoetjes, waarna ze opstond. "Maar, dankzij jouw onverwachte.. bad, heb ik het heel erg koud gekregen, dus ik ga naar het Pokémon center." Ze keek de jongen nog eventjes aan met een licht wantrouwige blik, zwaaide nog eventjes en liep vervolgens weg. Ajuus Aiden~
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Cool down. | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |