|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 9:35 pm | |
| wake me up when it's all over Aiden deed heel erg mysterieus over zijn wraak en Lilium moest toegeven dat dat haar ábsoluut niet leek. De jongen was op dat vlak best gevaarlijk, aangezien zijn wraak acties meestal slecht nieuws voor haar betekenden. Toch weigerde het meisje toe te geven, koppig zoals ze altijd was. “Inderdaad, dat zullen we nog wel zien.“ Reageerde ze zo kalm als ze nog kon. Het idee van wraak leek haar nog steeds niet. Wat waren de vorige wraak acties okalweer? Flauw laten vallen, Charmander schenken, in de rivier dumpen? Nee, Lilium hield niet van wraak. Aiden kon zelf in de rivier vallen met zijn wraak. Aiden was haar wat te vrolijk en Lilium moest zeggen dat ze zich er lichtelijk aan ergerde. Ze had het nog steeds koud en dat deed haar humeur niet ten goede. Ze had een extra handdoek moeten inpakken. De enige die ze nu had hield het ei warm en het ei was haar wat meer waard dan dat haar eigen gezondheid was. “Engerd,“ gromde ze hem dus enkel toe, waarna ze haar knieën wat hoger optrok en zichzelf op die manier warmer probeerde te houden. Ze hield niet van zwemmen, het was koud en nat. Bah. Lilium haalde haar schouders vervolgens op. “Of wel, wees vooral maar bang,“ merkte ze op met een rustige toon in haar stem. Ze verzon nog wel wat. Ze stonden nog lang niet gelijk voor die dump in de rivier. Daar zou hij nog voor boeten. “Arme Treecko,“ meldde ze vervolgens, “Maar ja, Tyrion had er ook op kunnen gaan zitten, dan was hij zieliger geweest.“ Ergens vond ze het wel zielig voor de Treecko. Maar Aiden was in de buurt. Ze bevroor dan ook toen de dreiging naar haar hoofd geslingerd werd en keek eventjes naar de Pokéball. Ook voor haar duurde het niet meer dan 10 tellen voordat alles klikte. Een brede, niet veel goeds voorspellende glimlach verscheen op haar lippen. Aiden was bang voor één specifieke soort Pokémon. Dat moest de reden zijn dat hij zo spastisch in. “Heb je een Parasect gevangen?“ Ze kon haar lach niet inhouden. Ze rolde de Pokéball wat in haar vingers. “Oh wat als ik hem er per ongeluk uithaal~“
notes notes notes notes robb stark |
| | | Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 9:46 pm | |
| Taking this to the grave ‘Inderdaad,’ stemde het blondje in, zeggende dat ze het nog wel zouden zien. Hij wist vrij zeker dat zijn wraakacties indruk op haar gemaakt hadden. De keer dat hij haar een Charmander had overhandigd, had ze hem immers geslagen, maar ze had hem niet meer terug willen geven. En hij wist vrij zeker dat het in het water vallen wel iets was wat ze niet snel zou vergeten. Al hadden hun meeste ontmoetingen iets waardoor hij het niet zou vergeten. Vast zitten in een grot, flauwvallen… Saai kon je het in ieder geval niet noemen. Ze noemde hem een engerd toen hij opmerkte dat samen zwemmen gezellig was en hij kon een lach niet onderdrukken. “Och, is het prinsesje nu boos?” vroeg hij met een zuchtje. Ze was enorm amuserend. Meestal reageerden mensen niet goed genoeg of juist té erg op zijn geklier, dus dan was het niet leuk. Maar zij? Het was vrij lastig om haar níet te laten reageren en dat maakte het klieren zo veel leuker. Ze merkte op dat hij wel bang moest zijn en hij zuchtte. “Ik zal me voorbereiden,” zuchtte hij. Hij had ook niet het idee dat het hierbij zou eindigen. En als zij weer wraak zou nemen, zou hij het ook doen. Dan zouden ze tenminste om de beurten pret hebben en dat was vrij eerlijk. Het leek erop dat Lilium begon te begrijpen waarom hij de Pokéball zo graag gesloten wilde houden. ‘Heb je een Parasect gevangen?’ vroeg ze, ineens veel te vrolijk. De Pokéball rolde wat in haar vingers en haar volgende opmerking deed hem wegkijken, niet geamuseerd. “Ik gooide die Miltank van je in de Wondertrade, in de hoop op iets… Vermakelijks,” gromde hij. “Het verliep niet zoals gepland.” ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
| | | Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 9:50 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium stoorde zich duidelijk aan het feit dat ze weer de benaming prinsesje kreeg. Het blonde meisje verstarde en vernauwde haar ogen lichtjes, maar hield wijselijk haar mond over de bijnaam. Als ze teveel ging reageren, zou het enkel en alleen maar grappiger worden voor de roodharige jongen en dat gunde ze hem niet. "Op jou? Misschien." Bromde ze de jongen toe, waarna ze haar natte gezicht even in Alyss staart begroef. Waarom moest ze nou net weer hem treffen. "Als ik nou eens Pokémon ging breeden en naar de andere kant van de regio ging, zou ik dan nooit meer last van je hebben?" vroeg ze zich hardop af op droge toon, "of zou ik wonder boven wonder alsnog over je struikelen?" Ze vroeg zich dit eigenlijk echt af. Het feit dat ze een mogelijke bangmaker in de Pokéball had zitten gaf meer dan genoeg kansen voor zoete, zoete wraak. Een brede glimlach liet haar mondhoeken omhoog krullen totdat het bijna zeer deed en toen de jongen wegkeek leek het al helemaal op een overwinning. "Ah.. Ik zal het onthouden, Arceus staat dan blijkbaar toch aan mijn kant," sprak ze zoetjes tegen hem. Eindelijk had zij eens een keertje de touwtjes in handen. "Misschien dat ik hem wel toevoeg aan mijn team," vroeg ze zich hardop af, nog steeds op hetzelfde zoete toontje. "Zou vast een waardevolle aanvulling zijn."
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 9:59 pm | |
| Taking this to the grave Lilium merkte op misschien boos op hem te zijn en hij lachte opnieuw kort. Arceus. Hoe kon het toch dat ze nooit scheen te begrijpen dat reacties als deze het alleen maar leuker maakten? Misschien was het haar Tauros-trekje die daarvoor zorgde. Misschien moest hij haar ooit maar eens een Tauros cadeau doen… Moest hij er wel aan één zien te komen. “Oh, dat vind ik wel héél erg,” zuchtte hij dan ook dramatisch. Toen de blondine een verhaal begon over breeden aan de andere kant van de regio, hief hij één wenkbrauw op. “Ik denk dat, als je uit mijn buurt wil blijven, je vooral langer rond de eerste gym moet blijven hangen,” sprak hij droogjes. “Aangezien ik de rest van de regio nog langs moet voor de volgende vijf,” grijnsde hij toen. Ze kwamen elkaar inderdaad wel absurd vaak tegen. Wat was dat toch?
De glimlach op haar gelaat zinde hem niet. Het feit dat ze een Paras had nog minder. Ze zei het te onthouden en merkte op dat Arceus aan haar kant stond, waarop hij fronste. Toen ze opmerkte het ding toe te voegen aan haar team, snoof hij eventjes. “Tsk,” kwam er uit zijn mond. “Gelukkig brandt een Paras goed.” Het was zo. Vooral degene met Dry Skin brandden enorm goed, met de grootste weakness (5x!) tegen fire-moves. En dan had hij natuurlijk die mooie Charizard, waar Lilium al geen fan van was, die die Paras met alle liefde zou verbranden… ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:05 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium snoof eventjes toen Aiden opmerkte dat ze dan vooral bij Santalune City moest blijven rondhangen. Jammer weer, daar wilde ze nou net weer niet zijn. De blondine zuchtte zachtjes en haalde haar hand door haar vochtige haar, het op een beetje een onhandige manier uit haar gezicht vegend. "Nou dat is dan weer jammer, één van de twee steden in de regio waar ik niet wil zijn." Merkte ze op droge toon op, "Dan blijf ik maar gyms doen denk ik." Ze rekte zich eventjes uit. Ooit wilde ze Aiden faliekant verslaan. Maar dat moment was niet nu. Eerst sterker worden. Hij zou immers haar hele team van de tafel vegen waarschijnlijk op dit moment. Het Paras verhaal maakte haar op haar beurt weer een stuk vrolijker. De glimlach was niet van haar gezicht te slaan. Ook de opmerking dat een Paras goed brandde deerde haar niet. "Nou.. Dan ben ik toch blij dat ik een Pokémon met Flash Fire in mijn team heb zitten," vertelde Lilium, nog steeds met pretlichtjes in haar ogen. Oh wat was ze blij dat ze een Ninetales met Flash Fire had. Dat maakte haar Charizard problemen een stuk makkelijker op zich.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:10 pm | |
| Taking this to the grave Het blondje merkte op dat Santalune één van de twee steden was waar ze niet wilde zijn, waardoor ze maar zei gyms te blijven doen. “Eén van de twee?” vroeg hij met één opgetrokken wenkbrauw. “En wat is de ander?” vroeg hij toen met enige interesse. Hij was toch wel benieuwd in welke andere stad ze niet wilde zijn. Zelf was hij nog in flink wat steden niet geweest, dus die wilde hij wel eens langs. Ook had hij wat punten gemist, zoals de berry fields en het parfume palace. Misschien moest hij plekken als dat ook maar eens langs gaan. Wie weet wat er te vinden was. Misschien zou hij Ronan wel bij zich kunnen houden met bessen. Toen ze opmerkte een Pokémon met flash fire in haar team had, hief Aiden één wenkbrauw op. “Pft. Moet ik je hele team uitroeien om die Paras te kunnen verbranden? Want ik zou het doen, geloof me,” merkte hij op. Echt waar, als ze die Paras los liet zou hij door haar hele team gaan om dat geschifte ding uit zijn buurt te houden. Hij was benieuwd of haar team de zijne aankon, dus het zou een perfecte test zijn. Het was al lang geleden dat hij een goede uitdaging had gehad. Misschien zou ze hem nog wel kunnen verslaan ook. Hij had geen idee hoe sterk haar team was. Maar, de Paras zou branden. Al moest hij het zelf doen met een aansteker. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:25 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium had eigenlijk helemaal geen zin om een notitie te maken voor Aiden waar ze niet heen wilde. Straks liet hij Tyrion uit zijn Pokéball en liet hij haar erheen vliegen voor een volgende wraak ofzo. Maar ja, wat had het ook voor zin om erover te liegen? Ze keek naar een struik in de verte, die plotseling verdacht interessant was geworden en reageerde redelijk nukkig. "Ambrette Town.." In allebei de steden had ze gewoond, in allebei de steden wilde ze dus ook niet zijn. Allebei slechte herinneringen. En in Ambrette Town had je ook nog eens een keer dat vage café waar ze absoluut nooit meer wilde werken. Brr. Nee, dat was geen succes geweest. En natuurlijk kwam je dan ook net dan een bekende tegen. Want zo werkte Arceus (Anita). Lilium kon het niet laten om eventjes zachtjes te lachen toen ze Aiden's reactie hoorde over de Paras. Echt, ze had de jongen nog nooit zo spastisch zien reageren op iets. Die Paras ging ze echt houden, geniaal dit. Nee, ze had er geen ruimte voor, dus waarschijnlijk zou hij de Wonder Trade ingaan, maar voor nu was het grappig. "Je bent nu toch bijna schattig nu je zo bang bent voor die Paras," merkte ze op, nog steeds met pretlichtjes, waarna ze haar tong uitstak. Nee, schattig was hij niet (Het was immers Aiden), maar ze wilde gewoon zijn reactie weten op deze woorden. Hij bracht haar immers altijd uit balans met zijn woorden, eens kijken of dat andersom ook werkte.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:31 pm | |
| Taking this to the grave Het meisje zei dat de andere stad Ambrette Town was en even hief Aiden zijn wenkbrauwen. “Ambrette en Santalune,” merkte hij op, waarna hij fronste. “Ik zie de logica hier niet in. Wonen hier vervelende ex-vriendjes?” vroeg hij met een grijnsje. Oh, wat schattig! Zou ze van die exen hebben die d’r soms nog aanspraken en wilde ze er nu niet meer in de buurt komen? Of zou ze hen iets aangedaan hebben? Arceus, dat was best interessant. Toen ze opmerkte dat hij bijna schattig was met zijn angst voor de Paras, vernauwde Aiden zijn blik en staarde hij haar even zo aan. Schattig. Durfde ze dat serieus te zeggen? Was dit serieus haar grote comeback na zijn geklier? Hij snoof eventjes droogjes, maar keek haar uiteindelijk weer licht geamuseerd aan. “Ja, ik ben enorm schattig,” sprak hij, duidelijk niet serieus. “Maar Tyrion een stuk minder,” zei hij er nog achteraan. Echt waar. Ze moest die toekomstige zombie uit zijn buurt houden, hij had er een gigantische hekel aan en snapte niet hoe een soort als dat nog niet uitgestorven kon zijn. Zouden die paddestoelen ook mensen kunnen zombieën? Tot zombie maken? Was daar een werkwoord voor? Hij slikte even. Gadverdamme, nu wilde hij er nog minder graag bij in de buurt komen. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:41 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium kreeg een hoogrode kleur toen de jongen zijn eigen conclusies trok en maakte ontkennende gebaren met haar handen. Alleen Aiden wist er zoiets van te maken. Het was toch echt wel een talent moest ze zeggen. "Nee, doe niet zo gek," bracht ze heel erg vlug uit. Nee, ze hield er totaal niet van als Aiden dat soort dingen ging zeggen. Ze had wel eens een vriendje gehad, maar heel serieus was dat niet. Zo'n tiener relatie enzo. Het was duidelijk een fout geweest om Aiden met de informatie die ze had gegeven in te laten. Ze zonk weer wat weg in Alyss haar vacht, een deel van haar gezicht op deze manier verbergend. De Ninetales leek ook niet echt geamuseerd door de woorden van Aiden, aangezien ze haar trainer van slag maakten. De Pokémon vernauwde haar ogen lichtjes maar bleef voor nu echter wel liggen. De blik was voldoende om haar opnieuw in de lach te doen schieten. Grote boze Aiden die bang was voor een Paras(ect), het was gewoon echt heel erg grappig. Zelfs de dreiging van Tyrion was niet voldoende om het teniet te doen eigenlijk. "Ja ja," zei ze, nog altijd zachtjes grinnikend. Het was goed om de jongen eindelijk een keer ongemakkelijk te zien.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:46 pm | |
| Taking this to the grave Toen Lilium een rode kleur kreeg en begon te gebaren met haar handen, schoot Aiden opnieuw in de lach. Ze bracht vlug uit dat hij niet zo gek moest doen, waardoor hij het enkel grappiger vond. De vernauwde blik van de Ninetales deerde hem niet enorm, waardoor hij even moeite had om een serieuze uitdrukking terug op zijn gezicht te laten verschijnen. “Zo, zo. Vertel eens, wie is het?” vroeg hij. Gezien haar rode kop geloofde hij geen woord van wat ze gezegd had. Het was sowieso een zeer interessant onderwerp. Lilium en relaties. Dat was iets waar hij nog totaal niet over had nagedacht. Zou ze net zulke pestbare vriendjes hebben? Want dan zou hij er best eens één willen ontmoeten. Kon hij nog veel harder lachen. Het gegrinnik om de Paras zinde hem echter minder. Hij fronste even en zuchtte. “Ik snap niet dat je die dingen niet angstaanjagend vindt,” sprak hij verbaasd. “Parasects zijn zombies. Zombies,” vervolgde hij droogjes. Dat was toch echt zoveel malen enger dan een schattige Charizard, dat hij niet snapte waarom ze dat niet doodeng vond. Sowieso snapte hij al vrij weinig van het meisje, dus dit was niets nieuws. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 10:56 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium zonk alleen maar verder weg in de warme pels van haar Ninetales toen Aiden het onderwerp alles behalve liet liggen. Arceus verdomme, had zij weer. Nog even en ze zou Jack commanderen om hem het water in te blazen of iets dergelijks. Daarna moest ze wel heel erg hard rennen en hopen dat Aiden niet verdronk. In het laatste geval zou ze haar handen wassen in onschuld. Geen bewijzen toch? Hij was gewoon heel erg dom in de rivier gevallen en had zijn hoofd gestoten in dat geval. Maar nee, dan kon ze waarschijnlijk niet met zichzelf leven, als ze iemand vermoord had. "Niemand. Mijn ouders wonen in Ambrette." Sprak Lilium kort. Het was nog niet eens gelogen, op dit moment had ze niemand en om eerlijk te zijn, ze had er ook geen behoefte aan. De jongen bleef echter spastisch doen over Parasects. Ze lachte nog eventjes door. "Ik kan niet geloven dat je zo bang bent voor hulpeloze gras Pokémon die je met gemak aan de grond gelijk kunt maken." Grinnikte ze zachtjes. Nee, dit was op zich wel weer goud.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 11:02 pm | |
| Taking this to the grave ‘Niemand,’ antwoordde het meisje. Al geloofde Aiden niet dat ze nog nooit een vriendje had gehad, aangezien ze zeker niet de lelijkste was die hij tegen was gekomen, fronste hij even door haar volgende woorden. Schijnbaar woonden haar ouders in Ambrette. Zijn blik gleed even weg en hij fronste. Dat was dan weer iets wat hem minder zinde. Met zijn eigen liefde - ahum - voor zijn ouders, kon hij best begrijpen dat iemand graag weg bleef van zijn ouders. “Ah…” sprak hij met een fronsje. “Maar, je gaat me niet vertellen nog nooit een vriendje te hebben gehad, toch? Zelfs niet die clown?” vroeg hij vervolgens. Het onderwerp vriendjes was veel leuker dan ouders, dus hij wilde daar naar terug. Het onderwerp Paras was echter veel minder leuk, al leek het meisje het hier niet mee eens te zijn. Haar woorden deden hem zuchten en hij ging even met zijn hand door zijn vies-aanvoelende haar. “Het zijn zombies, oké,” zuchtte hij. “Dat zijn dingen waar kleine kinderen nachtmerries over hebben en waar een normaal mens de kriebels van hoort te krijgen,” mompelde hij daarna. Arceus, hoe kon ze dat nou niet eng vinden. Hij begreep hier geen zak van. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 11:37 pm | |
| wake me up when it's all over Lilium bromde Aiden wat binnensmonds toe. Ze voelde haar wangen branden. Ze haatte dit onderwerp, het maakte haar altijd enorm verlegen, zeker om het er met Aiden over te hebben van alle personen op deze aardbol. Hij had weer iets nieuws gevonden om haar mee te treiteren. Geweldig. Ze trok de staart van Alyss nog iets verder voor haar gezicht, waardoor in ieder geval haar rode wangen verborgen waren. Ze verschoot dan ook licht toen hij het onderwerp niet noemde en vooral toen hij het onderwerp 'Clown' noemde. "Wat? Alphonse? Nee," reageerde ze meteen, "We zijn gewoon vrienden." Hierna werd haar stem een lichte mompeling. "Ik heb wel een vriendje gehad.. Ooit.. tijd geleden." Hierna besloot ze het onderwerp gewoon door te tossen. "Jij dan. Jij hebt vast al genoeg vriendinnetjes gehad." Reageerde ze, licht cynisch. Ze vond hem er wel een typje voor. Lilium grijnsde wel zwakjes Aiden begon uit te leggen waarom Parasects zo eng waren. Om eerlijk te zijn, ze zag de engheid niet echt. Het waren gewoon grote paddestoelen. "Ik vind ze ergens wel gaaf." merkte Lilium dus ook rustig op. "Paddestoel op pootjes." Eindigde ze vervolgens. Nee, Charizards waren veel enger. Die konden je ook nog eens echt goed bezeren.
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 11:43 pm | |
| Taking this to the grave Het meisje leek steeds verder weg te kruipen achter de staarten van de Ninetales. Ergens was het enorm schattig om te zien en maakte het zijn pret enkel groter. Hoe beschaamder ze zich voelde, hoe leuker het was. Immers was het niets ergs, hij vroeg enkel naar haar relaties. Niet naar details, slechts naar aantallen. Toen ze zei enkel vrienden te zijn met de clown en ooit een vriendje te hebben gehad, hief hij één wenkbrauw op. Eéntje? Eentje maar?! Arceus, zeg. Dat viel hem wel weer tegen van d’r. Met haar… Karakter had hij toch wel verwacht dat jongens haar snel inpakten. Interessant om te weten. Ze merkte op dat hij vast al genoeg vriendinnen had gehad en hij knikte rustig. “Maar natuurlijk,” antwoordde hij. Hij schaamde zich er totaal niet voor, was er enorm luchtig over. Serieuze liefde was het immers nooit geweest. “Dat waren vrij… Interessante tijden,” merkte hij vervolgens op. “Maar, vrouwen zijn zeikerds,” merkte hij vervolgens op. Jup. De meesten waren enorme aanstellers en na een week was er geen pret meer aan. Dat was nou niet iemand waar hij zijn tijd aan zou verdoen. Dan ging hij liever als negentienjarige nog even op reis. De blondine zei Parasects wel gaaf te vinden en merkte op dat het een paddestoel op pootjes was. “Ja! Op gestolen pootjes!” fronste hij. Waarom vond ze dat niet eng. Was ze een held? Dit was niet oké. Als ze dat ding liet evolueren, vond hij dat absoluut niet oké. ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
Icon : | Onderwerp: Re: Cool down. vr sep 12, 2014 11:50 pm | |
| wake me up when it's all over Alyss legde haar kopje voorzichtig op Lilium's schoot om haar trainer toch wat meer op haar gemak te stellen. De Pokémon voelde namelijk zelf ook wel aan dat haar trainster zich niet fijn voelde. De manier waarop ze heen en weer schoof en de manier waarop ze zich steeds verder in haar staarten verborg spraken boekdelen. Lilium had niet zoveel ervaring met relaties. Ze was meestal te verlegen om op jongens af te stappen op die manier. En dan werd je snel overgeslagen. Ze trok haar wenkbrauwen ietsjes op toen ze Aiden over zijn 'avonturen' hoorde praten en dankte de Arceus dat hij niet echt tot details overging. Daar had Lilium immers geen behoefte aan. "Klinkt alsof je veel 'avonturen' hebt gehad," zei Lilium tegen de jongen, een poging doende om niet echt geïnteresseerd te klinken. Ergens was ze namelijk wel nieuwsgierig, en ergens wilde ze het totaal niet horen. Aiden ging vervolgens verder over Parasects. Hij kon er maar niet over ophouden. Hij had echt een fobie, grote Mew. "Rustig nou, of moet ik Jack vragen je af te koelen in de rivier?" Vroeg ze onschuldig. "Pas maar op dat de Paras niet in je tas zit als je wegloopt." Ze begon weer te lachen. Ja, ze zag hier echt de humor van in voor de verandering. De rollen omdraaien was op zich best grappig. Het zou vaker moeten voorkomen.
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Cool down. | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |