► Evolution . - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

► Evolution .

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Delsin Manning
Member
Delsin Manning
Punten : 328
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1314-delsin-manning https://pokemon-journey.actieforum.com/t1315-delsin-s-pokedex#20099

► Evolution . - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ► Evolution .   ► Evolution . - Pagina 3 Emptyma sep 05, 2016 8:42 pm

a king without a throne
Toen het meisje vroeg wat hij te doen had, knikte hij richting de Magneton. “Dit is stap één,” sprak hij rustig. “Ik was onderweg naar New Mauville om hem te evolueren in een Magnezone. Een interessante Pokémon. Compleet anders, dus ik wil dat graag gedaan hebben nu ik zo dichtbij ben,” sprak hij rustig. Plus, mocht er wat gebeuren op patrouille, had hij een sterkere Pokémon. “En ik moet een Pokémon ophalen die mij daar kan brengen - immers ligt het van het vaste land af en ik ben niet zo’n fan van boten,” merkte hij vervolgens geamuseerd op. “Morgen deze tijd dan. Ik zie je daar,” merkte hij op, zijn hand even geamuseerd over haar hoofd heen halend, zoals je bij een jonger meisje deed, voor hij met zijn handen in zijn zakken weg liep, zijn Magneton meewenkend. Dit kon nog interessant worden.
But in the end you'll be the misery of mankind
Terug naar boven Ga naar beneden

► Evolution .
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» My own evolution {&Cat}
» The key to a new evolution
» Evolution.
» Evolution += 2[Open]
» Last evolution. [OPEN]