Lost and [not so] found. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Lost and [not so] found.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Lost and [not so] found. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptydo sep 01, 2016 11:54 am

THEY’RE NOT TAKING US ALIVE.

Het hele onderwerp lag Cecille niet lekker. In Lumiose was ze al niet veilig – Kalos stikte van de Team Rocket leden, maar nu was ook Hoenn niet meer veilig? Wat als het oversloeg? Zouden ze al in Johto zitten? Als dat niet zo was, was het wellicht maar een kwestie van tijd. Dat kon de blondine niet hebben. Ze wilde niet dat Team Rocket achter haar ouders aan ging zitten. Ze deden allebei werk waarbij ze in aanraking konden komen met die griezels en dat idee maakte haar alleen maar misselijk. Cecille forceerde zichzelf aan iets anders te denken. Als Team Rocket echt al in Johto was, dan had ze wel iets gehoord. Haar ouders hadden er echter niks over gezegd en haar vader had zelfs verteld dat het rustig ging op z’n werk. Geen enge griezels die pokémon stalen en mensen martelden.

Nathan was blij om te horen dat ze haar pokémon terug had. Cecille knikte. “Het is best mooi om haar zo te zien opbloeien dankzij het werk. Voordat ze bij de Rangers ging was ze echt een sociaal ramp, kan ik je vertellen,” grinnikte de blondine. De switch van Team Rocket naar Yara deed haar eigenlijk heel goed. Ze miste het meisje, maar ze had daar tenminste goeie herinneringen aan. Dat ze samen hadden gevochten en slaagden was een prima voorbeeld van hun sterke band. Dat wisselde ze voor geen goud in.

Cecille trok een grimas bij het horen van Nathans ervaring. “Dat klinkt ook niet als iets wat ik van mijn bucket list wil strepen,” vermeldde ze. Ondanks dat ze wel eens fantaseerde dat ze bij het politie korps zat, zat ze op zulke dingen echt niet te wachten. “Ik ben ook niet alleen out gegaan though. En zelfs als dat zo was, dan had ik nog altijd de na effecten kunnen voelen. Een hersenschudding is geen pretje om een wandeling mee te maken,” reageerde de blondine grappend. Haar bebloede kleren waren ook niet bepaald iets waar ze graag op terug keek, maar gelukkig was dat niet alleen haar eigen bloed geweest. Was het dat wel geweest, dan had ze waarschijnlijk wel langer dan een nachtje in het ziekenhuis moeten liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptydo sep 01, 2016 7:24 pm

Hij zou niet weten eigenlijk hoe het ermee in andere regio's zat, maar als dit het geval was, zou de groenharige er wel zeker wat van hebben gehoord. Het was dus opgelucht ademen voor de meeste mensen, zelf maakte het hem eigenlijk weinig uit. Ze hadden van twee regio's belangrijke steden, dus daar was eigenlijk maar weinig zorgen om over te gaan maken. Maar genoeg over dit onderwerp, gezien het ook wel zeker te gevaarlijk werd voor hem, de kans om namelijk per ongeluk teveel te praten werd groter en groter. Blijkbaar leek de blondine er ook nogal blij mee te zijn om van dit af te zijn, want op het moment dat ze over haar zusje waren begonnen, leek ze ook een stuk vrolijker te ogen. "Het is dat ik d'r nooit heb ontmoet, maar ik geloof je wel op je woorden." klonk er wat geamuseerd van de jongeman, waarbij deze de laatste paar slokken van zijn koffie opdronk, om hierbij een van de serveerders even te wenken. Zelf had de groenharige dit nooit echt meegemaakt bij mensen, maar tja, het was dan ook vaker iets als je iemand dan ook echt goed kon. Iets dat hij dus vaak genoeg ook weigerde, wetende dat het toch vaak genoeg in een en al aan een ramp uitliep. Ugh, hij haatte dat. Maar vaak zat er maar weinig anders op. Hierna was het gegaan over hun niet zo geweldige wonden, iets waardoor hij dan ook zijn hoofd schudde op haar woorden. "Nee, dat is het absoluut niet, er is mij verteld dat het nog vier maanden ging duren om te helen, met pech een half jaar." een half jaar amper wat normaal kunnen gaan doen. Het was vreselijk, die gedachte enkel al, hij wou er niet aan denken maar alsnog gebeurde het. Zijn gedachten van zoiets afzetten ging te moeilijk. Maar blijkbaar was Cecille niet enkel out gegaan, iets waardoor er een nieuwsgierige frons vormde op zijn gezicht, oh? Jakkes, blijkbaar had ze er ook nog een hersenschudding bij gekregen, dat ging ook niet geweldig meer zeg, bij hun beiden eigenlijk dan. "En je weet zeker dat 't gaat?" al mocht hij zelf nooit een hersenschudding hebben gehad, was het te verwachten dat het absoluut geen pretje was.
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2016 10:29 pm

Nathan had haar nog niet ontmoet. Cecille’s mondhoeken krulden lichtjes omhoog tot een klein grijnsje. “Misschien maar beter ook. Ze heeft aan mij al geen goed voorbeeld. Als ze ons samen zou zien…” sprak ze geamuseerd tegen de jongeman. Nee, wat dat betreft was de groenharige heel anders dan Yara. Minder onschuldig. Haar zusje was ook heel naïef. Als Nathan zou doen wat hij bij hun eerste ontmoeting had gedaan waar Yara bij stond, dan zou het meisje nog erger gebroken zijn dan Cecille. Ze had geen negatieve gevoelens voor de jongeman, maar ze wilde haar zusje liever uit zijn buurt houden. Die onschuld wilde ze beschermen. Dat was niks persoonlijks – de blondine zou het gewoon jammer vinden als zoiets gesloopt werd.

Een half jaar?! Cecille trok een grimas. “Damn…” reageerde ze verbouwereerd. “Voel je het? Like, kan je bepaalde bewegingen niet meer maken?” Dat zou zonde zijn. Zijn motoriek zou er achteruit op gaan en dat terwijl Nathan een redelijk goede vechter was. Hij mocht dan geen professional zijn voor zover zij wist, maar ze kon zich voorstellen dat zoiets ook voor een gewoon mens ontzettend balen was. Bovendien had je bepaalde bewegingen ook gewoon in het dagelijkse leven nodig, wat zou betekenen dat hij niet meer zo kundig was als voorheen. Zou dat op zijn tijd dan ook weer beter gaan? Misschien met bepaalde therapieën. De fysio, bijvoorbeeld. Een lage grinnik verliet haar mond toen hij aan haar vroeg of het echt ging. “Ik bedoel, niet honderd procent. Daarom kwam ik hierheen,” vertelde ze. Vanuit haar ooghoek zag ze de serveerster op hen af komen en herinnerde zich waarom ze ook alweer hierheen was gekomen. Eén drankje, vertelde ze zichzelf. Eén biertje.

Onder het toeziend oog van Dahlia bestelde ze ook niet meer dan dat. Cecille was al haast vergeten dat ze oorspronkelijk eerst een drankje wilde hebben en voelde nu hoe droog haar keel wel niet was. Nadat de jongedame was vertrokken, richtte de blondine haar lila ogen weer op haar vriend. “Blijkbaar dacht ik meteen bij het ontwaken dat ik naar Sara moest. Ik ben het ziekenhuis uit geslopen en heb het op de één of andere manier naar ons hotel gered,” vertelde ze verder. Cecille grijnsde schaapachtig en haalde haar schouders op. Zo ernstig was het dus ook weer niet geweest. Niet zoals dat van Nathan, in ieder geval. “Het was het misschien niet helemaal waard. Ze dwong me terug te gaan naar het ziekenhuis en die nacht heb ik niet veel geslapen, maar hey, zo heb ik wel schuld af kunnen betalen.” De blondine herinnerde zich op het moment nog steeds niet veel van de gevechten. Af en toe kwam er in een kleine flits iets naar boven en daar hield het bij op.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 12:03 am

De blondine leek blij te zijn dat hij haar zusje niet had ontmoet, niet dat hij of Nathan nou bepaald de beste personen waren om mee om te gaan, vooral niet met jongere mensen. Absoluut niet eigenlijk. Hij glimlachte licht bij haar woorden. "Nee, dat is inderdaad niet geweldig dan." Hij mocht misschien niet weten hoe haar zusje was, maar uit was hij had gehoord, was zij nogal wat onschuldig, geen womder dat ze hem van haar weg wou laten. Bij zijn woorden over dat het waarschijnlijk tot nog zeker een half jaar kon gaan duren voordat de wond geheeld was, werd er een grimas getrokken, nog net niet schreeuwde ze het verbaast uit. "Ik voel het ja, op meerdere manieren. Het is ook zeg maar dat het hoe dan ook vreselijk veel pijn doet, maar het is ook raar, want ik voel letterlijk nu lucht gewoon over de spieren daar." prettig was wel zeker erg anders, om het maar even zo simpel te gaan zeggen. Door de pijn leek het wel voor zich te spreken dat bepaalde bewegingen gewoon niet gemaakt konden worden, niet zonder dat hij er of teveel last van had, of het gewoon niet lukte. "Ik zal je het zicht er wel van besparen, denk niet dat je zoiets wilt zien." klonk er met nog een poging tot wat droge humor. Al was het jammer genoeg niet echt iets om over te gaan lachen. Misschien dat hij ook wel trouwens nooit meer somige bewegingen maakte, puur omdat hij het in dat halve jaar niet meer kon en het zichzelf deels afgeleerd zou hebben. Zucht. Blijkbaar ging het toch niet helemaal honderd procent, maar anders kwam ze hier blijkbaar dus niet. "Ik zou zeggen dat je geen reden nodig hebt voor een drankje, maar als je wou gaan stoppen is die toch wel wat beter." klonk hij licht geamuseerd. Zodra de serveerster bij hun tafel was gekomen, bestelde Cecille als eerst een biertje, waarna hik gewoon weer ging voor een Irish coffee. Bij haar verhaald, fronste hij licht. "Ook handig van je, maar gelukkig dat je het tot daar had kunnen gaan redden, stel voor wat er anders gebeurd kon zijn." nee, dat was wel een stuk minder prettig voor haar, dat kon hij nu al gaan raden. Echter moest hij bij de rest van haar woorden kort grinniken, ja, dat kon ook nog. "In well gevak had ze wel even voor je gezorgd." sprak hij wat geamuseerd.
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 2:08 pm

Hij was niet beledigd. De jongeman was het er zelfs mee eens. Cecille’s grijns werd ietsje breder toen ze merkte dat hij haar opmerking niet verkeerd opvatte. Die verdween als sneeuw voor de zon zodra hij over zijn wond vertelde en de blondine het al voelde zonder dat ze er ervaring mee had. Nou ja, die had ze wel een beetje, maar dat lag toch anders. In haar geval lag het niet aan kogels, maar aan sporten. “Well, ik zou je kunnen aanraden om een massage te nemen, maar ik weet niet of dat in jouw geval helpt,” reageerde ze semi-serieus. Een voorzichtige glimlach stond op haar gezicht om aan te geven dat ze het deels ook als grapje bedoelde, maar in haar ervaring hielp een massage wel met het ontspannen van haar spieren en verdween het gevoel gemakkelijker dan wanneer je het met rust liet. Toen Nathan haar vertelde haar het uitzicht te willen besparen, grinnikte ze zacht. Dahlia rolde met haar ogen, duidelijk niet heel geamuseerd van de opmerking. “Thanks. Ik heb denk ik voorlopig genoeg bloed en stuff gezien,” sprak de blondine, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Helaas was ze geen agent, dus eigenlijk was het dat niet.

Cecille knikte instemmend. “Yeah, dat vind ik ook normaal gesproken, maar…” Ze dwaalde af. Geen prettige herinneringen. Ze had echt in een alcoholist kunnen veranderen en iedereen van haar af kunnen duwen. Dat was absoluut niet wat ze had gewild. De blondine kuchte ongemakkelijk in haar hand en ging anders zitten. Ander onderwerp. “Gelukkig had ik m’n pokémon bij me,” beredeneerde ze, zodat Nathan ietwat gerustgesteld kon zijn. “Die hebben er soms een handje naar om uit zichzelf tevoorschijn te komen.” Ze had geen flauw idee wanneer het was begonnen, maar ze was er eigenlijk wel blij mee. Dahlia was haar waarschijnlijk te hulp geschoten als het mis was gegaan. Cecille’s brede grijns keerde terug toen Nathan vertelde dat Sara haar tenminste even verzorgd had. “Ja, voor zover ze dat kon wel.” Misschien was het dan toch wel de moeite waard geweest.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 10:00 pm

Bij zijn woorden over haar zusje, was de blondine al breed aan het grijnzen, enkel verdween deze even snel dat die was gekomen bij zijn woorden over de wond. Tja, prettig was een ander verhaal. Bij haar woorden dat ze hem aanraadde voor de massage, grinnikte de jongeman kort. "Nou, als het ging werken, sign me up." sprak hij wat grappend. Waarschijnlijk zelfs dan nog steeds niet, hij was er niet echt het persoon ervoor om dat soort dingen te gaan doen. Nee, helemaal niet eigenlijk. Hij vroeg zich af, zou het laatste dat hij had gesproken, het stuk in het engels dan vooral, nog wel eigenlijk te horen zijn? Hij hoorde het vast wel van de blondine als dit niet het geval was. Trouwens, het deed nu zelfs pijn, nu hij gewoon letterlijk zijn schouder stilhield. Laat staan als iemand het nog half wou gaan mishandelen dan. Nee, dat zou absoluut geen leuke ervaring voor hem worden. Ze was blij met dat hij haar het lelijke zicht bespaarde, ze had al genoeg bloed en dat soort dingen gezien. Kort knikte de groenharige. "Ja, snap ik wel dan." zelf.. Zelf had hij er vaak genoeg mee te maken, en dan was het al zeker niet allemaal van hemzelf. Het was maar goed dat niet veel mensen van dit soort dingen wisten, dat kon niet geweldig zijn immers, vooral niet voor hem. Met zijn woorden werd ingestemd, of alhoewel, dat was iets dat ze normaal vroeger zou gaan doen, nu niet meer. Er werd enkel geknikt door hem, ze wouden er beiden geen woorden meer vuil aan maken, iets wat erg begrijpelijk was wel. Onderwerp switch, veel beter nu. Blijkbaar had ze toen, zodra ze uit het ziekenhuis was ontsnapt, wel haar Pokémon mee. "Gelukkig maar zeg, anders had het nog erger kunnen aflopen." hij had daar niet op die manier ervaring mee, maar wel meerdere momenten was hij dankbaar voor diens Pokémon.
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2016 11:37 am

Een positieve reactie kwam, al kon Cecille niet meteen helemaal ontcijferen wat er als laatste werd gezegd. Nathans accent was veel dikker dan ze had verwacht en daarom had ze moeite met zijn Engelse woorden te verstaan. De rest ging nog wel, maar dat kennelijk niet. De blondine voelde zich meteen schuldig; bang dat ze hem zou beledigen als ze liet merken dat zijn accent sommige dingen onverstaanbaar maakte en besloot uiteindelijk om er niks van te zeggen. In plaats daarvan grijnsde ze alleen maar. Nathan had gegrinnikt voor hij de woorden had gesproken en zijn toon was positief geweest, wat betekende dat het enigszins als een grapje was bedoeld en ze daar wel om kon glimlachen. Toch? De ongemakkelijkheid liet ze meteen weer varen door haar aandacht bij het volgende onderwerp te houden. Hij snapte haar beredenering en was opgelucht om te horen dat het goed was afgelopen. “Vertel mij wat,” lachte Cecille instemmend. Ze keek Dahlia even aan. “Als het niet voor mijn pokémon was… Wel, misschien zou ik hier niet eens zitten.” Alleen de Lucario had haar al vaker uit de brand geholpen dan ze graag zou willen toegeven. De blondine schonk haar dan ook een dankbare glimlach.

Terwijl Cecille voor een kort moment was verzonken in herinneringen naar voorvallen waarin haar team haar had geholpen, kwam de serveerster terug met hun bestelling. Een biertje en een Irish Coffee. Pas nu viel het de blondine op dat Nathan dit had besteld en ze legde dan eindelijk de connectie tussen de koffie en zijn accent. “Iers, huh?” grijnsde ze naar hem. Toen haar glas voor haar werd neergezet bedankte ze de jonge vrouw. Een vriendelijke, dankbare glimlach was haar antwoord hierop, wat Cecille meteen over de streep trok om straks een kleine fooi te geven. Dat mocht immers ook wel eens gebeuren.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2016 12:41 pm

Er had niet iets geklonken van haar, dus de groenharige nam maar gewoon aan dat ze het verstond. Simpel als wat. Hij had van sommige mensen wel eens gehoord, dat als hij sprak terwijl het accent heel duidelijk was, het net klonk alsof hij dronken was. Wat hierop was geantwoord 'misschien was hij dat wel'. Maar nee, toen voor de verandering eens niet. In welk geval leek de blondine te glimlachen om zijn woorden, dus vast wel dat het goed zat. Maar blijkbaar zou zij hier zonder haar Pokémon niet eens zitten. "Maar.. Je zit hier nu, dus het is wel beter afgelopen, hm?" het was eigenlijk amper een vraag, eerder iets van een bevestiging. Niet veel later, toen het even stil was geweest tussen de twee, kwam er een serveerster langslopen met hun drankjes. De bier voor de blondine, voor hem de Irish coffee. Eentje die hij dan ook aannam en even de serveerster netjes bedankte. Torn ging zijn aandacht weer naar Cecille, welke hem vroeg dat het dus Iers was. Het was niet moeilijk om voor dit soort dingen een grijns op zijn gezicht te laten toveren, hij gaf het toe, Eric was vrij trots op zijn taal. "Is fíor sin." werd er in de eerste insatantie beantwoord, al realiseerde hij toen even dat ze niet eens zou kunnen weten wat het betekende. "Dat klopt." Verbeterde hij zichzelf, al whad het wel even geduurd, direct van Iers naar Nederlands vertalen ging niet altijd even soepel namelijk. Ondertussen nam de groenharige een slok van het dampend hete goedje, niets beters dan gewoon hete, bittere koffie. Of nouja, er waren wel veel goede dingen, maar dit kwam in de buurt van de top met wat lekker was.
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2016 3:20 pm

Ze zat hier nog. Cecille grijnsde. Blijkbaar was het glas dus toch half vol bij Nathan. Zo bekeek ze het ook veel liever. Al vond ze dat het glas altijd helemaal vol was, want lucht was immers ook een substantie, als je het haar vroeg. “Yep!” reageerde de blondine dan ook opgelucht. “En daar ben ik anderen heel erg dankbaar voor.” Cecille had altijd het gevoel dat zij de held moest uithangen en dat wilde ze ook, maar ze vond het niet erg om hulp te aanvaarden in zulke situaties. Haar lesje had ze wat dat betrof ook wel geleerd. Yara was toen heel duidelijk geweest… Ze ging bovendien ook veel liever uit in stijl. Met een betekenis.

Nathans reactie verwarde haar heel erg. Euh, wat? Ze gokte dat het Iers was, maar wat het betekende mocht Mew weten. Hij scheen zich te realiseren dat Cecille het niet begreep – wat vast heel gemakkelijk van haar gezicht was te lezen, want ze kon zo’n sterke verbazing niet onderdrukken – en vervolgde al snel in de taal die ze beide spraken. De blondine begon meteen te grinniken. “En hier dacht ik dat Zweeds voor de meesten al verwarrend klonk,” grijnsde ze naar hem, waarop ze een slokje van haar drinken nam. Het goot als boter naar binnen. Cecille kon het dan ook niet laten om een tevreden zuchtje te laten ontsnappen. Dat had ze wel even gemist. Dahlia scheen het te waarderen dat de blondine eindelijk weer eens kon relaxen, ondanks dat het met alcohol gebeurde. Een klein glimlachje stond op haar snoet, al moest je heel goed kijken om die te kunnen zien.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2016 4:33 pm

Bij zijn woorden werd er opgelucht geantwoord, iets dat hij dan ook wel volkomen kon gaan begrijpen. Ook was ze er anderen nog steeds dankbaar voor, hierop werd kort geknikt. Zelf gingen zijn gedachten naar de tijden dat Nathan in zo een tijd had gezeten, waarin hij ook zijn Pokémon echt nodig had gehad. Het mocht niet zo super vaak zijn geweest, eigelijk wel maar shut up, maar die tijden waren alsnog niet helemaal geweldig geweest. Hij was dan ook bijna helemaal in zijn gedachten weggezakt, tot ze was begonnen over de taal. Zijn eerste reactie leek ze dan ook absoluut niet te konnen verstaan, iets wat heel erg duidelijk te zien was aan haar vreselijk verwarde gezicht. Het was ergens best grappig hoe te zien, hoe personen verschillend op de taal reageerden, maar over het algemeen wel verward was. Tja, Iers, of hoe het anders heette 'Irish-Gaelic'. Er zat zelf maar weinig verschil in als je het hem vroeg. Hij fronste even geamuseerd bij haar woorden. "Ja? Op wat scheldwoorden heb ik 't nooit gehoord." niet dat hij ze ooit normaal zou kunnen nazeggen. Misschien Nathan, als deze er een beetje zijn best indeed uiteraard. Samen met de hete kop in zijn hand, leunde hij iets achterover in het stoeltje, het zat verrassend genoeg best lekker zo. Ach, het was geoukkig niet dat er hier van die stalen stoelen waren. Arceus, hoe kon iemand daarop trouwens zitten? Dat zat toch niet normaal?
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2016 10:04 pm

Hij had alleen maar scheldwoorden gehoord. Cecille grinnikte zacht. “Ook een paar van mij, zeker?” Ze herinnerde zich wel dat ze best vaak vloekte in gevechten en ook in het bijzijn van Nathan. De blondine schudde vervolgens zacht met haar hoofd. “Ingen ko på isen,” sprak ze met een vloeiende tong tegen de jongeman. Ze grijnsde. “Het, euh,” vervolgde ze. Letterlijk betekende het dat er zich geen koe op het ijs bevond, maar het werd heel anders gebruikt. “Betekent geen zorgen.” Hakuna mattata, toch? Het werd in ieder geval voor zulke situaties gebruikt – haar ouders, en dan met name Lena, zei het wel vaker tegen haar.
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyza sep 10, 2016 9:52 pm

Bij haar woorden greens de groenharige, om even te knikken. "Voornamelijk wel ja." en toen was het dan ook wel weer dat het maar amper opgepakt kon gaan worden, vooral omdat zijn aandacht destijds bij andere dignen zat. Dit was iets dat namelijk bijna enkel had geklonken in de gevechten die hun twee met elkaar hadden gehad. Niet veel later klonk er wat sn de blondine in het Zweeds, iets waardoor hij kort zijn wenbrauwen ophaalde. Euh, vertaling? Zelf leek ze er ook niet helemaal makkelijk uit te komen, maar toch klonk het. Geen zorgen dus. Oh kon hij die ook maar hebben, en dan niet enkel nu eigenlijk. Alsnog knikte hij geintereseerd, "Het klinkt wel anders dan 'k had verwacht." sprak hij naar halve waarheid. Tja, eigenlijk had de jongeman niet eens moeten weten wat er te verwachten viel hiervan. Was zoiets wel niet eigenlijk met alle talen? Dat je geen idee zou hebben hoe ze klonken, tot iemand anders het sprak die er dan ook echt vloeiend in was?
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyzo sep 11, 2016 12:26 am

Voornamelijk van haar. Cecille kon nog net de neiging weerstaan om te zuchten. Natuurlijk, ze had moeten weten dat ze niet altijd op haar woorden lette. Niet zonder jonge oortjes in de buurt. “Heh, oeps…” merkte ze droogjes op, terwijl ze een zachte grinnik liet ontsnappen. Dat was niet haar bedoeling geweest. Maar hey, het luchtte haar wel altijd op om te schelden. Dat was positief. Nathan vond Zweeds schijnbaar anders klinken dan hij had verwacht. Cecille lachte vermaakt. “Zo voel ik me altijd bij het Frans,” vertelde ze. “Al ben ik vooral heel erg verward als ik dat in Kalos hoor.” Ze herinnerde zich nog wel de eerste keer dat ze Sara vloeiend Frans hoorde spreken. “Sara praat ook altijd zo snel. Ik heb één woord pas gehoord en ze is dan al een zin verder.”
Nathan Malone
Member
Nathan Malone

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 12:06 am

Blijkbaar leek ze er niet heel blij mee te zijn ermee dat de scheldwoorden die ooit bekend waren geweest voornamelijk van de blondine waren gekomen. "Niet erg hoor, heb ik nog wel vaker meegemaakt, best grappig eigenlijk." de andere minder vakere keren was terwijl Eric bezig was op MeTube, videos kijkend van PewDieCake. Jammer zeg, dat het humor daar zo slecht was geworden. Bij haar woorden knikte hij instemmend. "Dat was ook eigenlijk vooral ook voor mij toen ik Nederlands voor het eerst hoorde, maar ook Frans ja." blijkbaar kon haar vriendin Frans praten, iets waarbij hij om Cecille's woorden kort grinnikte. "Ja, dat gebeurd nogal vaak hier. 'K kan nog steeds geen enkel woord Frans." hij was al blij genoeg ermee trouwens dat Eric überhaupt Nederlands kon, dat maakte het meeste immers wel makkelijker.. Tot het op lezen aankwam, maar daar sprak hij niet over. "En jij trouwens? Of enkel wat matig?" vroeg hij wel nog, misschien dat zij namelijk wel wat van de taal kon, maar dan ook echt goed bedoelde hij.
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 4:42 pm

Nathan gaf gelukkig aan dat hij het zelf ook niet erg vond. Cecille had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar ze waardeerde de bevestiging in woorden toch wel. Ze hoorde het veel liever rechtstreeks van iemand als die zich ongemakkelijk voelde door haar gedrag. De jongeman begon vervolgens over het Nederlands, maar dat hij haar probleem met het Frans ook wel herkende. “Nederlands ging verbazingwekkend gemakkelijk,” reageerde ze met een glimlach. “Sommige woorden lijken heel sterk op het Zweeds en ik ben er verder ook gewoon mee opgegroeid.” In welke regio zou Nathan eigenlijk zijn opgegroeid als hij de taal zo moeilijk vond? Cecille wilde het graag weten, maar haar aandacht ging meer naar de groenharige zijn volgende vraag. Een brede, gevaarlijke grijns sierde haar lippen bij de herinnering aan Sara’s reactie op de woorden die ze meteen als antwoord eruit floepte. “Voulez vous coucher avec moi?” grapte ze. De blondine kon het niet laten om te lachen en schudde haar hoofd. “Ik kan het niet echt. Gebroken woorden, misschien, vanwege Sara.”
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Lost and [not so] found.   Lost and [not so] found. - Pagina 2 Empty

Lost and [not so] found.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost And Found
» Lost and Found.
» Lost.. or found?
» Lost And Found || & Sara
» This is probably called the 'Lost Hotel' because you get lost easily. [&ICARUS ALIS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Mossdeep City-
Ga naar: