Lost and Found.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Lost and Found.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lisanna Soleil
Member
Lisanna Soleil
Punten : 386
Gender : Female ♀
Age : 16 years old
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t100-lisanna-soleil https://pokemon-journey.actieforum.com/t110-lisanna-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Lost and Found.   Lost and Found. Emptyvr jul 25, 2014 4:03 pm

lisanna soleil
how an angel dies

{ & Elisia Frost }
Met een zaklamp scheen ze voor zich uit in een poging te zien waar ze heen ging. Artemis de Lucario liep voor haar uit, zijn donkere oogjes oplettend rondkijken. Het beschermen van zijn Trainer was het allerbelangrijkste voor hem, en toen Lisanna deze grot binnengegaan was, was hij uit zijn Pokébal gesprongen en weigerde hij er terug in te gaan. Blijkbaar dacht hij dat er misschien gekke dingen konden gebeuren hier en wilde hij zorgen dat Lisanna niet gewond of verdwaald raakte. Maar eigenlijk was ze wel een beetje verdwaald. Alles hier leek zo veel op elkaar, dat ze geen idee meer had waar de ingang was en of er ook een uitgang was. Ach, zo lang ze maar met haar Pokémon was, vond ze het helemaal prima! En daarnaast had ze nog twee snoeprepen dus kon ze nog heeel lang in deze grot blijven!

Ze stond tot haar enkels onder water en het zand kriebelde tussen haar tenen. Lisanna had haar schoenen maar uit gedaan, anders zouden die helemaal doorweekt raken! Plotseling hoorde ze een plons achter haar en met een zacht gilletje draaide ze zich geschokt om. Artemis keek direct om toen haar geluidje zijn oren bereikte en haastte zich terug om vóór zijn Trainer te gaan staan, als een soort schild. Toen Lisanna echter zag dat het gewoon een ander mens was, lachte ze nerveus. Oh, wat was ze geschrokken! Ze legde haar hand geruststellend op Artemis' arm, die even naar haar opkeek maar toen knikte en opzij stapte. "H-Hallo daar! Sorry, ik schrok een beetje," zei ze voorzichtig en een vriendelijke glimlach verscheen om haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptyza jul 26, 2014 12:56 am



Wow, al die boten, al die mensen. Dit was echt een soort Canalave city! Elisia kwam vaak in Canalave city, haar oma woonde er, dus ze kwam er vaak klusjes doen. Het was leuk hier hetzelfde terug te zien. Het voelde vertrouwt. Met een glimlach keek ze om zich heen. Een ietwat oudere man kwam naar haar toe, waarna Elisia hem vragend aankeek. “Ben jij een trainer?” vroeg die toen, al klonk het niet nieuwsgierig. Langzaam knikte Elisia, benieuwd wat zijn bedoeling was. “Dan weet ik een leuke plek voor je,” legde hij uit. Hoe kon hij weten dan ze niet van hier kwam? Ze fronste eventjes, want dat was wel vreemd. “Ik zie je gewoon denken, hoe weet die man dat ik hier niet vandaan kom,” lachte hij, waarna Elisia ietwat geschrokken naar achteren liep en haar ponyta uit haar pokéball gooide. “W-wat hoe weet u dit allemaal?” vroeg ze ietwat geschrokken en ze zag dat de man nu nog harder begon te lachen. Wat dit leuk? Chantal keek naar de man, ging beschermend voor Elisia staan alsof de man plotseling een Diamond uit een bal haalde om haar plat te stampen. Hij schudde zijn hoofd en lachte. “Die blik in je ogen vertelde dat je hier nog nooit geweest bent.”
Meteen kwam er een kleine glimlach op het gelaat van Elisia. Kon je haar zo goed inschatten dan? “Eh oké,” was echter het enige wat haar mond verliet. Ze keek afwachtend naar de man. “De Azure bay,” sprak hij vriendelijk, al vond hij het blijkbaar nog steeds grappig, want de grijns was niet van zijn gezicht te slaan. “Eh oké bedankt,” sprak ze vriendelijk, maar twijfelend. Ze keek op haar kaart. Azure bay.. Meteen zette ze haar reis voort naar de Azure bay, al twijfelde ze of ze wel durfde, want die waterpokémon waren wel heel eng, de meeste. Ze verliet het dorpje en volgde de route naar de Azure bay. Na een tijdje wandelen keek het meisje nieuwsgierig naar het water, een grot was zichtbaar. Was dit waar de man het over had? Ineens dook er een Remoraid op voor het meisje, die meteen haar Ponyta terug in haar bal stuurde. “Ie!” gilde ze geschrokken. Wat een eng beest! Ze pakte de pokéball van Dusty. “Dit is wat je zo graag wilt,” fluisterde ze angstig en ze drukte op het knopje. De blitzle kwam uit zijn bal en keek meteen alert naar de Remoraid, die Watergun op de blitzle afstuurde. Die snoof woedend. “Tackle!” riep Elisia, nog steeds in shock. Ze zag de vrolijke uitdrukking op het gelaat van de blitzle. Die stoof meteen op de Remoraid af, maar die verdween in het water. “Dusty, kom mee!”
Zo hard als ze kon verdween ze de grot in, haar blitzle volgde haar gehoorzaam. Een geïrriteerde zucht verliet zijn bek. Waarschijnlijk woedend omdat de Remoraid een soort van opgegeven had, of eerder de aanval had ontweken. Ze rende zo snel als ze kon de donkere hallen door. Ze zakte ineens een kleine diepte in en met een plons viel ze in het water.  Ze hoorde enkele geluiden. “Dusty?” vroeg ze zachtjes. "H-Hallo daar! Sorry, ik schrok een beetje," zei een meisjesstem. Was dit een of andere geest of was dit een echt meisje? “Hallo!” sprak Elisia dus maar opgewekt, al klom ze gauw het water uit. Wat nou als er enge pokémon in zaten.. “Sorry, ik kan je niet helemaal goed zien, waar ben je?” vroeg ze voorzichtig, al wende haat ogen sneller aan de duisternis dan verwacht. Ze zag een figuur staan, met een bijzondere pokémon, al was die ook wel een beetje eng. Nog steeds moest ze diep adem halen, aangezien die Remoraid wel echt heel eng was. Ze sloeg haar armen om haar blitzle heen, die zachtjes snoof. “Ik ben Elisia,” sprak het meisje vriendelijk tegen het nog onbekende meisje. “En ik geloof dat ik best wel verdwaald ben.”

Lisanna Soleil
653 words
x
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisanna Soleil
Member
Lisanna Soleil
Punten : 386
Gender : Female ♀
Age : 16 years old
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t100-lisanna-soleil https://pokemon-journey.actieforum.com/t110-lisanna-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptyza jul 26, 2014 7:40 pm

lisanna soleil
how an angel dies

Een meisjesstem begroette haar opgewekt terug. Een glimlach verscheen op Lisanna's gezicht, hoewel de dame tegen wie ze sprak dat niet kon zien. "Ah, s-sorry! Ik heb een zaklamp, wacht even," sprak Lisanna. Wanneer had ze haar zaklamp uit en in haar tas gedaan? Hmm. Ach, ze graaide toch maar door de iet wat rommelige inhoud van haar tas, terwijl het meisje zich voorstelde en toegaf dat ze verdwaald was. Lisanna keek even op naar waar ze dacht dat het meisje stond, een bezorgde blik in haar ogen. "Oh nee! Verdwaald? Dat is niet zo best! Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik hier nu ben, maar ik weet zeker dat mijn Pokémon, Artemis, ons hier wel uit kan krijgen!" sprak ze met haar zilveren stemmetje. "Oh, ik ben trouwens Lisanna. Leuk je te ontmoeten!" Ah, daar was haar zaklamp! Ze haalde het ding uit haar tas en klikte het aan. Even moest de Breeder knipperen en terwijl haar ogen aan het licht wende, scheen ze in het rond. "En dit is Artemis, één van mijn Pokémon. Hij is heel lief," stelde ze ook haar Pokémon voor en ze bescheen de Lucario even voordat ze weer verder zocht. Ah, daar! Een meisje stond met haar armen om een prachtige Pokémon heen. Ze had bruin haar, blauwe ogen en zag er vriendelijk uit. "Uwaaah ~ Wat een mooie Pokémon! Heeft hij... of zij ook een naam?" vroeg ze enthousiast terwijl ze haar Pokédex tevoorschijn haalde en die op de Pokémon richtte. Ooh, een Blitzle? Volgens de stem die uit haar Pokédex kwam, waren Blitzles elektrische Pokémon. Aha! Wat interessant. Het meisje had dus een elektrische Pokémon. Lisanna vroeg zich af of het meisje, Elisia, nog andere mooie Pokémon had. Dus besloot ze het maar te vragen. "En -- en is dat je enige Pokémon?" kwam er opgewekt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptyma jul 28, 2014 8:40 am



"Ah, s-sorry! Ik heb een zaklamp, wacht even," sprak een meisjesstem, die vriendelijk klonk. Elisia zag wat beweging, een vorm van een persoon en een pokémon, maar dat was het ook weer. Het meisje leek wat door haar tas te rommelen, zoekend naar haar zaklamp. "Oh nee! Verdwaald? Dat is niet zo best! Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik hier nu ben, maar ik weet zeker dat mijn Pokémon, Artemis, ons hier wel uit kan krijgen!" sprak het meisje. Artemis? Elke pokémon was dat? Elisia wist wel dat ze haar pokédex kon gebruiken, al deed ze dat toch nooit. “Oh fijn!” zuchtte ze glimlachend, een beetje opgewekt dat ze de grot waarschijnlijk nog wel uit kwam, al wilde ze liever nog langer hier blijven dan opnieuw voor de Remoraid te staan. "Oh, ik ben trouwens Lisanna. Leuk je te ontmoeten!" sprak het meisje opgewekt en Elisia knikte, waarna ze haar armen om haar blitzle gooide, die zachtjes snoof. “Leuk je te ontmoeten Lisanna!” sprak Elisia vrolijk, het meisje scheen wat rond het haar zaklamp. Elisia keek meteen naar de pokémon van het meisje. “Je zaklamp werkt goed,” glimlachte ze vriendelijk. "En dit is Artemis, één van mijn Pokémon. Hij is heel lief.”
Elisia glimlachte. Ze pakte toch maar even haar pokédex uit haar tas. Ze richtte haar pokédex op de pokémon, wat een Lucario bleek te zijn. Vecht- en staaltype, vertelde de stem van haar pokédex. Interessant.. “Mooie pokémon!” sprak ze meteen opgewekt. “Heb je nog meer pokémon?” vroeg ze vriendelijk, kijkend naar de Lucario. Zodra de blitzle de pokémon zag begon hij te trekken, zoals gewoonlijk. "Uwaaah ~ Wat een mooie Pokémon! Heeft hij... of zij ook een naam?" sprak het meisje opgewekt, waardoor er een brede glimlach op het gelaat van Elisia kwam. Ze wachtte even met antwoorden tot Lisanna klaar was met haar pokédex. “Bedankt!” sprak ze vriendelijk, een brede glimlach sierde haar gelaat. “Dit is Dusty, een hij,” glimlachte ze breed. Dusty keek snuivend naar Lucario. “Hij is zoals altijd een beetje in een open bui, elke pokémon moet van dichtbij gezien worden,” lachte ze, kijkend naar de blitzle, die twijfelend voor het water stond, snuffelend. "En -- en is dat je enige Pokémon?" vroeg Lisanna. Elisia schudde meteen haar hoofd en haalde een andere pokéball uit haar tas. Ze drukte op het knopje, een blauwe straal kwam uit de pokéball. “Ik heb nog een ponyta, Chantal,” glimlachte ze breed. “Ze is mijn eerste pokémon, gevonden toen ze zwaar gewond was, in Sinnoh!” vertelde Elisia vriendelijk, haar hand streek even over de schouder van de ponyta, die twijfelend naar het water keek, net als de blitzle, die nog altijd voorzichtig aan de rand van het water stond, met zijn neus in het water geduwd, maar hij haalde zijn neus snel omhoog en keek met grote ogen naar het water. Elisia lachte eventjes, maar lichtte al snel haar focus weer op Lisanna. “Waar kom jij vandaan, als ik vragen mag?” vroeg ze nieuwsgierig, kijkend naar Lisanna.

Lisanna Soleil
502 words
x
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisanna Soleil
Member
Lisanna Soleil
Punten : 386
Gender : Female ♀
Age : 16 years old
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t100-lisanna-soleil https://pokemon-journey.actieforum.com/t110-lisanna-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptydi jul 29, 2014 2:07 am

lisanna soleil
how an angel dies

Het meisje merkte vrolijk op dat Lisanna's zaklamp goed werkte, wat het meisje deed giechelen. Wat een grappig compliment om te geven! Ze had nog nooit zo'n compliment gekregen, maar het was wel een heel leuk complimentje! Misschien moest zij zelf ook vaker opmerken dat zaklampen goed werkte... Vervolgens maakte het meisje een complimentje over Artemis, wat ook een grote glimlach op Lisanna's gezicht deed verschijnen. Ze vroeg vervolgens of Lisanna zelf nog meer Pokémon had, maar de brunette wachtte totdat Elisia haar eigen vraag beantwoord had. Elisia stelde haar Pokémon voor als Dusty, en blijkbaar was het een mannetje. Ahh, Dusty was zo'n mooie naam! Het paste perfect bij zo'n mooie Pokémon! De naam was dan ook heel anders dan Artemis, een naam die Lisanna ooit in een van haar boeken had gelezen. Ze had de naam onthouden en toen ze de naamloze Riolu een naam moest geven, had ze voor deze gekozen. Ze was een echte boekenwurm, die Lisanna, en dat was ook wel te merken. Nadat Elisia Dusty voorgesteld had, liet ze een andere Pokémon tevoorschijn komen. Nieuwsgierig wees Lisanna de zaklamp op het wezentje. Ohhh, ook al zo mooi! Ze stelde de Pokémon voor als Chantal de ponyta. Dus dit vlammende wezen was een ponyta, gaaf! Kort vertelde Elisia hoe ze aan haar Chantal gekomen was en een fronsje verscheen op Lisanna's gezicht. Zwaar gewond? Oh nee! Maar het meisje sprak opgewekt en alles leek goed te gaan met de ponyta nu, dus al snel werd de frons vervangen door een glimlach. "Artemis was ook zwaar gewond toen ik hem vond. Of nou ja, toen hij mij vond. Ik verzorgde hem en toen hij eenmaal beter was, wilde hij blijven!" sprak Lisanna en ze legde haar hand op de vacht van haar dierbare Lucario. "Ik heb ook nog een Audino genaamd Cherry. Ze was eerst van mijn moeder, maar toen die te overlijden kwam werd Cherry mijn Pokémon." Er was iets van verdriet te horen in haar stem toen ze over haar moeder sprak, maar toen ze Cherry's Pokébal uit haar tas viste en het wezen vrij liet, verscheen er weer een vrolijke glimlach op haar porseleinen gezichtje. "Ga maar hallo zeggen, Cherry, Artemis!" zei ze tegen haar Pokémon, en ze gaf ze een zacht duwtje in de richting van de twee aarzelende Pokémon. Ze keek toen weer naar Elisia om haar volgende vraag te beantwoorden. "Ah, ik heb een huisje in de Rewinding Forest, in Snowbelle City. Maar ik wil graag de hele regio zien, dus ben ik vaker onderweg dan thuis!" Ze moest eigenlijk weer eens terug naar huis om de plantjes water te geven... Misschien dat één van de vriendelijke Water Type Pokémon het voor haar bijgehouden had in haar absentie... "En waar kom jij vandaaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisia Frost
Member
Elisia Frost
Punten : 455
Gender : Female ♀
Age : 14 years
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t101-elisia-frost https://pokemon-journey.actieforum.com/t102-elisia-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptydo jul 31, 2014 12:01 am



"Artemis was ook zwaar gewond toen ik hem vond. Of nou ja, toen hij mij vond. Ik verzorgde hem en toen hij eenmaal beter was, wilde hij blijven!" sprak het meisje. Elisia knikte glimlachend. “Hij ziet er nu goed uit!” sprak ze vriendelijk, ze keek even – natuurlijk vanaf een afstand want hij was groot en dus best wel een beetje eng – naar de pokémon. "Ik heb ook nog een Audino genaamd Cherry. Ze was eerst van mijn moeder, maar toen die te overlijden kwam werd Cherry mijn Pokémon." Vertelde Lisanna toen. Oh, dat moest vast rot zijn.. “Oh, dat spijt me voor je,” sprak ze zachtjes, terwijl ze naar de grond keek. Ze hoorde wat geluiden en zag dat het meisje een pokéball tevoorschijn haalde, waarna ze een pokémon eruit liet komen. Ze zag er al weer wat vrolijker uit – gelukkig maar want Elisia wist nooit hoe je iemand goed moest troosten en maakte het meestal erger. "Ga maar hallo zeggen, Cherry, Artemis!" sprak het meisje toen. Blitzle zette voorzichtig een stap in het water, maar leek nog altijd bang te zijn van het water dat eerder aan zijn neus gehangen had. Ze glimlachte eventjes. Haar ponyta ging sowieso het water niet in. “Het water is ook zo eng hé?” sprak ze lachend. De Blitzle snoof eventjes en zette dapper zijn volgende poot in het water.
Elisia had het meisje gevraagd waar ze vandaan kwam, uit interesse. Eerlijk gezegd wilde ze ook weten of die pokémon daar ook vandaan kwamen, aangezien Lucario uit Sinnoh kwam, wist ze. "Ah, ik heb een huisje in de Rewinding Forest, in Snowbelle City. Maar ik wil graag de hele regio zien, dus ben ik vaker onderweg dan thuis!" sprak ze toen. Elisia knikte eventjes, met een glimlach zoals altijd. “Cool!” sprak ze opgewekt. “Is Snowbelle City zeker besneeuwt?” vroeg ze fronsend, al kwam ze er achter dat het flink dom klonk. “Oh eh sorry voor de domme opmerking,” sprak ze lachend. Soms kon ze zich echt heel dom voordoen. "En waar kom jij vandaaan?" vroeg het meisje toen. “Ik kom van Sinnoh! Uit Eterna City,” glimlachte ze toen. “En ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik hierheen gegaan ben, maar het is hier wel leuk,” sprak ze glimlachend. Ze had al aardig wat mensen gezien, ook al aardig wat pokémon. Ze keek naar Blitzle, die steeds dichterbij de Lucario kwam, met een blik van ‘wauw.. jij moet echt heel sterk zijn! Ik vind je cool’. Hij murmelde wat woordjes en keek nieuwsgierig naar de Lucario. Hij zal zich wel voorstellen en naar zijn naam vragen, of zo. “Hoe lang heb je jou pokémon al?” vroeg ze nieuwsgierig, waarna ze haar voor haar ogen gezakte haren even uit haar gezicht streek.

Lisanna | 457 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisanna Soleil
Member
Lisanna Soleil
Punten : 386
Gender : Female ♀
Age : 16 years old
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t100-lisanna-soleil https://pokemon-journey.actieforum.com/t110-lisanna-s-pokedex

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Emptyma aug 04, 2014 9:59 pm


Het meisje zei kort dat het haar speet van Lisanna's moeder en de woorden werden beantwoord met een kort knikje, maar lang bleef de jonge Breeder er niet bij stilstaan. Ze moest niet blijven hangen in het verleden, maar de toekomst inkijken en het heden in volle vlagen meemaken. Dat was belangrijk, vond ze. Elisia sprak vervolgens lachend tegen haar Blitzle en merkte op dat het water wel heel eng was. In tegenstelling tot Lisanna's Pokémon, leken Elisia's Pokémon niet zo fan van het water. Zelf vond Lisanna het wel leuk. Het water koelde haar voeten en zo haar hele lichaam en ze hield van de golfjes die langs en tegen haar enkels golfde. Elisia vroeg vervolgens of Snowbelle City besneeuwd was. Dit verwarde Lisanna lichtelijk, maar vervolgens vulde een lach die klonk als duizenden klokjes de grot. Niet een ha-ha-wat-ben-jij-dom lach, hoewel de vraag toch wel een beetje dom geklonken had, meer een lach omdat ze zo verward was geweest. Elisia verschuldigde zich toen vlug, maar Lisanna gaf toch antwoord. "Nee hoor, niet veel meer dan in de rest van Kalos. Hoewel het wel een van de koudere steden is. Of nou ja, dat vind ik," zei ze rustig en een glimlach sierde haar lippen.

Elisia antwoordde toen Lisanna's eerdere vraag en vertelde dat ze uit Sinnoh kwam. Lisanna had veel over de Regio gelezen, maar was er helaas nog nooit geweest. Ooit zou ze er heen gaan. Al die geweldige Pokémon, ze moest en zou ze ontmoeten! Elisia vertelde ook dat ze eigenlijk niet wist waarom ze naar Kalos was gekomen, maar dat het een leuke regio was. "Ik ben blij dat je het leuk vind!" zei Lisanna. Als iemand die in de regio geboren was, zou je denken dat zij het niet zo bijzonder vond. Maar ze vond de regio geweldig. Het leek alsof er oneindig veel plekken waren om te bezoeken, dus Lisanna zou nog wel even zoet zijn.

Toen Elisia vroeg hoelang Lisanna haar Pokémon al had, glimlachte ze opgewekt. "Ummm... Nou ja, Cherry was dus eerst van mijn moeder, dus haar ken ik al heel lang, maar ze is nu ongeveer drie jaar van mij. Lucario is nu al twee jaar van mij, denk ik. Anderhalf, zo iets. En jij? Hoe lang ken jij Chantal en Dusty?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Lost and Found. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost and Found.   Lost and Found. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost and Found.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost and [not so] found.
» Lost And Found
» Lost.. or found?
» Lost And Found || & Sara
» This is probably called the 'Lost Hotel' because you get lost easily. [&ICARUS ALIS]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City :: Azure bay :: Sea Spirit's Den-
Ga naar: