| Van de regen in de Drips. [OPEN] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Benneth TritonPunten : 314
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] di apr 05, 2016 12:35 pm | |
| Benneth beantwoorde de high five. Dankjewel. Ik vond het super spannend. de adrenaline gierde door mijn lijf. En wat vet dat Bella evolueerde! Dat was hel onverwacht. Maar ze leek enorm plezier te hebben gehad in ons gevecht. Dat was even wennen want zo ken ik haar nog niet. Maar jij hebt vast al veel gevechtservaring. Jij en Swinub hebben een sterke band en goeie technieken zeg! En hoe je je omgeving in je voordeel gebruikte. dat was geweldig! Benneth realiseerde zich dat hij uitzinnig met zijn armen stond te zwaaien om zijn woorden kracht bij te zetten onder het houden van zijn fanatieke monoloog, zo hyped was hij. Hij kalmeerde zichzelf en bracht zijn handen naar zijn zij. Hij vervolgde bedeesd: dus... nou... eh... dankjewel. Zullen we naar het Pokecenter gaan? Ik denk dat zowel Swinub als Bella daar wel aan toe zijn. |
|
| |
Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] di apr 05, 2016 1:31 pm | |
| Super tof. De high five werd beantwoord en een uitbarsting van vreugde volgde, met de nodige armbewegingen. "Ja ze is een doorzetter, dat moet ik haar nageven. Daar mag je trots op zijn." Hij kreeg een beetje een blosje bij het krijgen van het complimentje. Normaal had hij alleen maar complimenten over zijn muziek gehad, maar nog niet over hoe hij vocht. Dat was eigenlijk wel eens leuk om te horen. Dat gaf hem wel wat meer vertrouwen in zichzelf. "Dankje. We doen ons best." En hij eindigde met een knipoog. "We gaan naar het Pokémoncentre op één voorwaarde." Hij pauzeerde even dramatisch. "Als ze daar ook chocomelk verkopen." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] di apr 05, 2016 7:58 pm | |
| De automatische deur van het Pokemon Center gleed met een zacht gesis open. Benneth liep naar binnen. Oh was was het hier lekker warm. Snel liep hij naar de balie. Gelukkig was er niemand voor hem. Zuster Joy stond al klaar. "Hallo, welkom in het Pokémon Center. Waar kan ik je mee helpen?" Goededag zuster, ik wil graag mijn Pokémon laten genezen. Vooral Bella heeft hard gevochten vandaag. Wigglyfuff legde een houder voor de Pokéballs op de toonbank en Benneth legde ze erin. Hij bleef ernaar kijken totdat Wigglytuff ermee door de klapdeuren naar achteren verdween. Het voelde toch een beetje vreemd zonder zijn vrienden aan zijn zijde. Hij liep naar een van de banken, zette zijn tas neer en haalde zijn beurs tevoorschijn. Terwijl Jean-Pierre zijn zaken ging afhandelen zou hij alvast chocolademelk gaan kopen. Hij liep richting de uitgang.
Laatst aangepast door Benneth Triton op di apr 05, 2016 10:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Icon : | |
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] wo apr 06, 2016 1:11 pm | |
| Hij zag hoe Benneth voor hem uit liep en zijn Pokémon al liet helen. Jean-Pierre besloot om precies hetzelfde te doen en stond de Pokéball van Swilly even af, zodat hij geheeld kon worden. Hij ging er van uit dat Benneth, die naar een bank toe liep, bleef wachten op hem. Maar schijnbaar was Benneth naar de uitgang gelopen en had hij een ongelukje veroorzaakt bij een Granbull. "Oh nee!" Dacht hij. "Een lid van de 'deal with it' Granbull Brigade!" De Granbull gromde zelfs naar de jongen. "Even samenvatten. Benneth's Pokémon zijn verwond en die Granbull wilt vechten. Wat doen we nu?" En het enige dat hij kon bedenken was het zeggen van het volgende: "Kijk uit Benneth! Die Granbull boeit het niet wat je van hem vind!" Tja, dit was ook maar een paniekreactie. Het ging een beetje te snel om een goede oplossing te vinden. Jean-Pierre being Jean-Pierre. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] wo apr 06, 2016 7:57 pm | |
| Benneth draaide pakte de tweede warme chocolademelk uit de automaat en draaide zich om. Daarbij botste hij tegen iets groots en roze aan. Uit een van de bekers klotste een plens gloeiend hete drank. Benneth wilde zich net verontschuldigen toen de Granbull een kreet van pijn slaakte. De geknoeide drank was op zijn poot gevallen. Granbull wendde zich tot Benneth en gromde luid. Sorry Granbull, ik had je niet gezien. Wil je misschien een kopje chocolademelk? Pas op, het is erg warm Hij stak het nog volle bekertje naar voren. Dit leek Granbull echter alleen nog maar kwader te maken. Het bekertje viel kletterend op de grond toen Granbull het uit zijn handen sloeg. Granbull ik vind het niet leuk dat je zo tegen me doet. Granbull wierp hem een blik toe die alleen maar kon worden omschreven als 'lekker boeiend'. Hij hoorde Jean-Pierre roepen: Kijk uit Benneth! Die Granbull boeit het niet wat je van hem vind! Goh daar was ik ook al achter. Maar als die pestkop een gevecht wil kan hij een gevecht krijgen. Pas toen realiseerde hij zich dat al zijn Pokémon bij zuster Joy waren. Uh-Oh. Hij moest snel iets verzinnen om tijd te rekken. Intussen was Granbull door zijn knieën gezakt zodat ze op gelijke hoogte zaten en Roar-de in zijn gezicht. Benneth schrok maar wist voordat hij wegrende Granbull's hippe zonnebril van zijn neus te grissen. Misschien konden ze hem lang genoeg bezighouden zodat hij een Pokémon terug kon krijgen of iemand kwam helpen? Granbull zette de achtervolging in. In paniek gooide Benneth de zonnebril weg... richting Jean-Pierre. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 12:10 pm | |
| Het leek Benneth niet te lukken om het roze gevaarte te bedaren. Benneth vond de Granbull maar een pestkop, en Jean-Pierre vond dat hij gelijk had. Benneth griste de zonnebril van de Granbull weg en zette het op een lopen. Waarna hij het voorwerp naar Jean-Pierre wierp. Hij ving het op. Klom op de toonbank en sprong over de Granbull, die op hem af rende, heen. Hij sprintte naar buiten met de zonnebril in zijn hand. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 5:00 pm | |
| Granbull keek niet meer om naar Benneth. De roze bullebak rende achter Jean-Pierre aan naar buiten. Dit was zijn kans! Zuster Joy liep net achter de balie, waarschijnlijk om te kijken wat al dat rumour was. Zuster, een boze Granbull is net achter mijn vriend aan naar buiten gerend. Zijn mijn Pokémon al genezen? "Alleen je Venonat. Ik zal hem direct gaan halen" Enkele minuten later kwam ze op een drafje terug. "ga maar snel, voordat je vriend wat overkomt. Benneth rende door de uitgang, om zich heen kijkend of hij JP en Granbull zag. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 5:31 pm | |
| Hij stond buiten het Pokémoncentre en moest snel iets verzinnen voor de Granbull hem te pakken zou krijgen. Hij rende zo hard als hij kon vooruit, maar uit de bosjes en van achter de boom vandaan met allemaal een zonnebril op. Een Wooper en een Croagunk om precies te zijn. "Oh oh." Zei hij vlug en rende de andere kant weer op. Maar daar stond de Granbull op hem te wachten. Zelfs al had hij drie Pokémon, het zou onmogelijk zijn om ze allemaal tegen die deal with it gang te laten vechten. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 5:44 pm | |
| Benneth rende het plein voor het Pokémon Center op. Daar stonden niet alleen Granbull en JP maar ook nog twee andere Pokémon. Zij hoorden aan de zonnebrillen te zien bij Granbull. Dreigend liepen de Pokémon op JP af. Ze stonden om hem heen toen Benneth toesloeg. Evelyn, doe supersonic! Wooper leek onaangedaan door het hoge gekrijs maar de rest... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 7:42 pm | |
| Ineens hoorde Jean-Pierre een raar geluid achter zich. En het was alsof hij niet meer recht op zijn benen kon staan. Hij draaide soort van. Hij zette rare stappen en kon niet meer echt alles helder zien. Een beetje draaierig liep hij tegen een boom op en er viel een dennenappel op zijn hoofd. "Auw." Zei hij. "Was dat Supersonic?" Vroeg hij terwijl hij bijna op de grond viel. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] do apr 07, 2016 11:25 pm | |
| De Supersonic had precies het effect waar hij op had gehoopt. Er heerste chaos alom toen Granbull een Bite aanval deed maar in het gewei van Wooper beet. De kleine water pokémon krijste luid en schudde zijn kop heen en weer in een poging Granbull zover te krijgen los te laten. Intussen lag Croagunk op de grond met zijn handen over zijn oren. Benneth rende nar voren en pakte JP's hand. Kom op, snel wegwezen voordat ze doorhebben wat er is gebeurd. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] vr apr 08, 2016 6:02 pm | |
| Nog verschrikkelijk duizelig voelde hij iemand zijn hand pakken. Wat er precies gezegd werd kon hij niet helemaal verstaan. Iets over een snelweg. Ondertussen waren de gangleden bezig met hun confusion. Toch wel handig dat die Venonat dat kon. En nog voordat ze bij de ingang van het Pokémoncentre kwamen kwam Jean-Pierre uit zijn verwarring. "Wat doen we als ze terugkomen?" Zei hij terwijl hij de zonnebril op zette. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] vr apr 08, 2016 6:59 pm | |
| Ik denk dat we geen keuze hebben. We moeten die pestkoppen een lesje leren en... Zijn zin werd onderbroken door een straal water die Venonat deed kermen van de pijn toen deze haar raakte. Oh nee, Wooper was achter ze aangekomen! In de verte zag Benneth de Granbull and Croagunk de verwarring van zich af schudden. Ze hadden niet veel tijd. Wooper zette nog een aanval in met Water Gun maar Benneth was hem voor Evelyn, Disable! Wooper tuitte zijn mond maar de verwachtte waterstraal bleef uit. Totaal verbaasd bleef Wooper stilstaan. Nu JP! Dit is onze kans. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] vr apr 08, 2016 7:28 pm | |
| "Onze kans? Onze kans voor wat? vechten. Dat zal het wel zijn." Hij liet Mimi uit haar Pokéball komen. En met een brul maakte de Charmeleon duidelijk dat ze er klaar voor was. "Doe Ancient Power!" De Charmeleon hield haar klauwen naar voren en er vormde zich een blauwe gloed om. Een paar rotsen kwamen uit de grond vandaan. Ook eentje van onder de Wooper. En Mimi stuurden de rotsen, ook die met de Wooper erop, richting de rest van de gang. De rotsen ploften neer op de groep Pokémon. "Keigoed!" |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Van de regen in de Drips. [OPEN] | |
| |
|
| |
|