Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip do maa 03, 2016 9:37 pm
new text from: Flippy
Jajaja...
Geloof me als mammoet-schaatsen een ding wordt met tig fans als ze er net wat indrukwekkender uit zien. Al hebben ze al hun charmes door hun vlijmscherpe slagtanden.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip zo apr 03, 2016 10:08 pm
Ik heb zo mijn momenten.
... En in de tussentijd kan ik dat ook zeggen over mijn Pokémon: Musket weigerde vlees als lunch dus had hij een snoepwinkel bestormd.
Als Larvitar was hij al een zoetekauw... phieuw, gelukkig is er geen festival verder te bekennen met genoeg zoetigheid op zak. Anders denk ik dat jouw shiny Flygon en die Tyranitar de enige bezoekers zullen zijn.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip ma apr 04, 2016 10:25 pm
Wat een liefde.
En... 'ooit' pas, en enkel wurgen? Wauw... frenemy's zijn is best fijn dan.
Ehm, Flippy... ik zou eens naar buiten komen, ik heb al een vermoeden wat Revolver deed.
Ze moest even je ondergoed luchten in het openbaar. Werd hoogstens tijd, en... waarom heb je een roze tussen zitten met een gespierde... afschrikwekkende Luvdisc erop?