Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip za dec 26, 2015 1:18 pm
new text from: Flippy
Dat zal hem teleurstellen, niemand vraagt echt naar hem... Buiten moi en mijn familie dan.
Hmm, welke TM zoal?
Zelf heb ik ook een kerstmuts gekregen, maar nog een... hoe kan je het noemen, een vrouwelijk wannabe Santa. Een energiek gevogelte die elk persoon presentjes geeft.
Beter dan dat kan ik het niet beschrijven.
Het erge was wel dat ze dacht dat mijn Banette een échte pop was, dus wilde ze bijna haar in een tas stoppen en aan de kinderen van de buren geven.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip za dec 26, 2015 2:37 pm
Pas op je woorden, het is wel de beste kip in heel Kalos!
Tegen de Water types, natuurlijk... Houden jouw Pokémon het verder wel uit met je varken? Iemand die ik kende is wel net zo impulsief als hem, nu ik mij bedenk.
Dat ik van kip houd, betekent niet gelijk dat ik ook van een rond fladderend en een kertzak vasthoudend vogel houd.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip zo dec 27, 2015 4:31 pm
Dan komt het toch goed, of niet dan?
Ja, maar de eerste keer was het nog per ongeluk gebeurd. Onze meester had aanstekers meegenomen en toen ik ermee begon te spelen vatte één van de lucifers vlam en.. De rest is geschiedenis.