Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip ma apr 04, 2016 10:39 pm
new text from: Flippy
Nee, is genoeg hoor.
Van wie dan? De Cupidohaas, de geweldadige pyromanische trio Denise, Olga en Jamie?
... Hoe verdeel je ondergoed over dr-Muk it, wil het niet weten.
Vliegt meer ondergoed voorbij, bijna zin om 'it's raining boxershorts' te zingen. Ik werd niet vanochtend wakker om dit weervooruitzicht te krijgen maar dat het wisselvallig zou zijn met... sokken had ik wel verwacht.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo apr 06, 2016 10:50 pm
O, bedoel je games, zoals GTA en Goat simulator? Hmm, thanks!
Nou, nu je het zegt, ik kan het verkopen voor veel geld en daarmee een hele hoop vlees kopen. Hmm, goed idee.
Ga ik nodig hebben, zeker als ik haar tegen de zevende gym wil gebruiken.
Ik snap trouwens wel haar koppigheid, gezien ik haar op een absurde manier kreeg. Niet via Black Market, niet gestolen, niet gevangen en zelfs niet Pokémartplaats. Nope, veel absurder.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip do apr 07, 2016 9:34 am
Wat zou ik anders halen?
Psychic type had ik gehoord maar dat hoeft niet te betekenen dat ze push overs zijn.
Ho, hold your Rapidash! Dat heb ik niet gedaan...
Het begon met een lunch in het hoofdkwartier en ik hoorde hét drietal praten over... Wil je niet eens weten. Ze begonnen echter vervolgens over Mega Pokémon te babbelen en dat ze voor een missie een Mega stone moesten stelen. Uit verveling achtervolgde ik ze en onderging de meest verschrikkelijke onderwerpen waar ze het over hadden tijdens het stelen. Maar goed, ze hadden een steen weten te verkrijgen: een Salamencite. Het probleem was echter dat het gekoppeld was aan de ketting van een rasechte Salamence.
Ik kwam snel uit de voeten maar het drietal had mij gespot en eiste dat ik ze hielp. Dus, ik heb ze 'geholpen' door de Salamence woester te maken met een Flamethrower. Het geval kwam echter recht op mij en op tijd wist het drietal haar af te remmen. Een heel gevecht volgde wat je enkel in cartoons ziet en toen.. viel er iets uit de rugtas van één van hen: een manga. De Salamence kreeg het voorwerp tegen haar gezicht aan en uit pure angst was ze naar mij gaan: ik zat half te kokhalzen. Helaas wilden ze hun missie tot een goed einde brengen maar ik en Grenade vluchtten direct, samen met de Salamencite.
Ik bedoelde een kamer, eigenlijk. Dat wordt in Kalos een studio weleens genoemd. Al is een échte studio ook geen slecht idee. Mijn eigen radio bijvoorbeeld, CiroRadio FM. Klinkt goed.
Klopt, ik heb geen zin om met een wannabe draak tegen een echte draak te moeten vechten.
... Jij hebt het makkelijk, ik moet wel als ik blut ben. Anders ga ik langs dat rode restaurant in Lumiose of naar Cincinno's.