Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo feb 24, 2016 9:21 pm
new text from: Flippy
Het ging écht per ongeluk!
Mijn moeder liet mij amper in de buurt van vuur... Oke, dat klopt niet helemaal: ik zat vaak bij onze open haard als kleuter. En op mijn verjaardagen stal ik altijd de kaarsjes van anderen en blies ze voor hen uit.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo feb 24, 2016 9:37 pm
Wat dan? Mijn docent van toen?
Nou, ik denk dat het vuur mij dan gevonden zou hebben. Zelfs in een aquarium zou ik zelfs een brand weten te stichten. Zonder ook maar iets gedaan te hebben.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo feb 24, 2016 9:52 pm
Begrijpelijk, en dan nog de vraag of hij niet flauwvalt bij de herinneringen aan mij.
Was een energiek kindje, namelijk. Heel soms té energiek.
Simpel. Ik loop door het aquarium en een persoon knalt tegen mij op en dan knalt een Pokéball open. De rest is wel duidelijk en enkel in het geval van Musket volgen de vlammen later na een Hyper Beam.
Nu ik mij bedenk... Een klap kan er ook voor zorgen dat mijn aansteker aan gaat. Dus da's ook een optie.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo feb 24, 2016 10:06 pm
Heh, écht spectaculair? Dat gaat niet als ik niets doe wat ik dus net aannam.
Ik zou dan beginnen door het filtersysteem aan te steken en na de explosies en het overvloedige water, zal de boel vast elektrocuteren. Daarna volgt er een geweldige explosie! En dat is nóg zonder een Pokémon.
Op zulke momenten zijn die scheikundige-en natuurkundige wetten leuk.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip wo feb 24, 2016 10:22 pm
Weet je wat?
Ik zal het eens een keer doen en dan stuur ik je een filmpje van op goed? Zou ook eigenlijk geweldig filmmateriaal zijn voor een James Bond film, eigenlijk. Al de explosies en knallen op de achtergrond. Oja, de doden die hier en daar liggen. Ge-WELD-ig.
Onderwerp: Re: Santa Olga. +kip do feb 25, 2016 10:43 am
Oh, klinkt als een goed idee ja!
deal.
Voor zover ik uit mn hoofd weet, zijn er twee quests die we samen kunnen doen. Mega Stones ophalen en de prijs daarvan verlagen, of rangers tegenhouden met een vracht die binnenkort zou moeten aankomen.