|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Alana BouvierPunten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za jan 10, 2015 9:08 pm | |
| Aantal punten: 38 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Claire McLeod Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ren Hidoh Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [21:01:18] Bo~ / Simbo / BOPPER: Wilt iemand de 78 punten van Trevor of de 38 punten van Claire? Ik ga denk ik toch niks meer met ze doen xd [21:01:29] Denise: ik wil wel c:
Aantal punten: 38 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Trevor Wilkshire Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Tawnee Aguna Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [21:01:18] Bo~ / Simbo / BOPPER: Wilt iemand de 78 punten van Trevor of de 38 punten van Claire? Ik ga denk ik toch niks meer met ze doen xd [21:02:08] Bonbon: Ik wil ook mezelf [21:02:09] Bonbon: pls [21:02:13] Bonbon: want jij bent mezelf XD
Aantal punten: 38 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Trevor Wilkshire Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Vivienne Williams Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [21:01:18] Bo~ / Simbo / BOPPER: Wilt iemand de 78 punten van Trevor of de 38 punten van Claire? Ik ga denk ik toch niks meer met ze doen xd [21:02:01] »♥Quinty♥«: Of ik, voor Viev :'D
Aantal punten: 2 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Trevor Wilkshire Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Danique Lane Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [21:03:27] Chrissy: omg gimme 2 points :C [21:03:38] Bo~ / Simbo / BOPPER: Oke xD [21:03:53] Chrissy: hahahhaha [21:03:55] Chrissy: omg cool [21:03:57] Chrissy: thanks
|
|
| |
Member Cayla RussPunten : 455
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 11, 2015 4:54 pm | |
| Aantal punten: 45 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Cayla Russ Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Allison Lenier Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Ik denk dat het geen probleem is.
|
|
| |
Member Eliot WrightPunten : 295
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 11, 2015 5:27 pm | |
| Aantal punten: 23 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Eliot Wright Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Athena Stark Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Skype~ |
|
| |
Member Thys WilsonPunten : 432
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 11, 2015 7:03 pm | |
| Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Thys Wilson Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Aleks Grimm Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Mondeling akkoord ivm fokken etc. |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer ma jan 12, 2015 2:57 pm | |
| |
|
| |
Member Leroy NightePunten : 399
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 18, 2015 8:58 pm | |
| Aantal punten: 40 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Lubbock Nighte Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Tawnee Aguna Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Skype(call) |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | |
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer vr jan 23, 2015 1:45 pm | |
| Aantal punten: 35 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Seven Farron Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Renier Laroche Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Is via pm etc. gegaan. Haar deel van de opbrengst van ons nestje. |
|
| |
Member West AustinPunten : 465
Rang : Student Ranger
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za jan 24, 2015 9:37 pm | |
| Aantal punten: 60 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lubbock Nighte Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Free points~ |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer ma jan 26, 2015 5:47 pm | |
| Aantal punten: 50 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Floyd Duncan Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Aiden Stark Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Lisa: Is het goed als ik die 50 punten voor de Blastoisinite in een trade plaats nu? c: Anita: Ja is top
In ruil dus voor Blastoisinite van Aiden ^_^ |
|
| |
Member West AustinPunten : 465
Rang : Student Ranger
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer di jan 27, 2015 12:14 pm | |
| Aantal punten: 15 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Alyss Timer Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lynn Xavier Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: De helft van de kosten van de Daycare, over pb afgesproken c: |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Punten Transfer | |
| |
|
| |
|