PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS] Empty
BerichtOnderwerp: PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS]   PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS] Emptyma aug 29, 2016 6:58 pm

Hallo iedereen c:

Ik zoek dus topics voor al mijn karakters. Wat er zo specifiek is aan deze TS? Ik ga (proberen om) alle topics zélf te maken en telkens als een 1K zodat ik per geopende post tien punten kan verdienen en zodat ik mijn doelen voor de trainers sneller vooruit kan helpen, want met twee punten per vier topics ben je aan het einde van de dag niet veel...

Dus jullie horen het goed: ik zal de post steeds maken en het zal een 1K worden (de beginpost). Jullie zijn NIET verplicht om met een 1K terug te reageren, een post van 200 of 300 of hoe veel woorden dan ook volstaat voor mij!

Dan nu de accounts:

1. Gavin Castle - Hoenn & Kalos

Gavin is een complex karakter. Tijdens zijn reis door Hoenn heeft hij veel mensen leren ontmoeten en hoewel hij nors begonnen is met zijn reis, hebben anderen hem laten inzien dat ware vriendschap bestaat. Gavin is dan ook met een selectief aantal mensen bevriend geraakt en is daardoor al wat losser geworden, maar kan nog steeds om vrij kleine dingen boos worden (opvliegerig) en kan een gevecht met iemand beginnen wanneer hij te veel uitgedaagd wordt. Als hij je beter kent en hij bevriend met je raakt, gaat hij voor je door het vuur.

2. Soul Storm - Hoenn & Kalos

Soul is een vrij sarcastisch aangelegd persoontje. Hij reageert voornamelijk met sarcasme en jaagt daardoor vaak mensen op de stang. Hij heeft een vrij botte manier van reageren wanneer iets hem niet aanstaat en is vrij goed in zijn mening geven zonder daarbij rekening te houden met de gevoelens van anderen. Hij reageert vaak kalm op stresserende situaties en heeft momenten dat hij echt droge humor heeft.

3. Shark Stone - Kalos

Shark is net als Soul vrij sarcastisch aangelegd, maar is wel vriendelijker dan de twee bovengenoemde. Hij behandelt jou eigenlijk zoals jij hem behandelt. Als hij zich niet op zijn gemak voelt durft hij wel eens zijn stekels op te zetten en hij is zeer bruut in zijn Pokémon-gevechten. Ook wanneer iemand het met hem aan de stok heeft zal hij geen genade hebben en zal hij alles doen om die persoon te breken.

4. Caden Lakefall - Hoenn

Caden heeft niks, maar dan ook echt helemaal NIKS weg van de vorige drie karakters. Hij is één grote lolbroek die constant in de problemen raakt en overal de lol wel van inziet. De enige momenten dat hij een beetje serieus kan zijn is wanneer hij een Quest doet of wanneer zijn concentratie vereist wordt bij een spannende situatie zoals bij een gymgevecht, maar zelfs dan kan hij zijn lollige momenten hebben. Deze jongen is vriendelijk naar anderen toe en is sociaal in omgang.

Ben je geïnteresseerd in één van de vier? Laat het me dan zeker weten! c:

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
PUNTEN, 1K, PUNTEN EN NOG EENS 1K! [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eens moet de eerste keer zijn [Rolo]
» Zullen we dat derde gevecht ook maar eens doen dan?
» Punten
» Punten Transfer
» Punten verdienen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Pokémon center :: Search board-
Ga naar: