|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Hans GlückPunten : 220
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za aug 12, 2017 8:14 pm | |
| Aantal punten: 1 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Hans Glück Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Alex Beaumont Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Kado. 1 point for number 1. |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | |
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za aug 12, 2017 8:37 pm | |
| Aantal punten: 10 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Sara Sweets Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lyan Hyauki Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Betaling voor de Ice Gem ;) |
|
| |
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer wo sep 13, 2017 8:43 pm | |
| Aantal punten: 1 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Lynn Xavier Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Claudia LeblancBewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Levelen op een punt na niet halen suckt alsjeblieft |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
| |
Member Hiroshi NakashimaPunten : 180
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za sep 30, 2017 10:58 am | |
| Aantal punten: 50 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Hiroshi Nakashima Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Caraphernelia AglæcaBewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: - Spoiler:
[28-9-2017 8:21:07] Tomas: Uhm vraagje ga jij nog wat met Fae doen op pj?xD [28-9-2017 8:40:52] Cristina: Hmm hoezo [28-9-2017 9:45:06] Tomas: Dan wilde ik vragen of ik me eevee terug mocht kopen [28-9-2017 10:12:10] Cristina: Sure [28-9-2017 10:12:17] Cristina: Voor hoeveel had ik gekocht toen [28-9-2017 10:59:52] Cristina: Oh sure [28-9-2017 11:00:01] Cristina: Doe de punten maar naar cara als t kan [28-9-2017 11:22:23] Tomas: 50 dacht ik [28-9-2017 21:19:20] Tomas: 50 punten ja kheb het ff opgezochtxD [18:44:37 | 18:44:54 bewerkt] Tomas: ik zet de transfers wel op als ik de punten heb, goed? [19:06:37] Cristina: isgoed
|
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo okt 08, 2017 1:27 pm | |
| Aantal punten: 70 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Sara Sweets Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Riley NyaBewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Oh shit waddup!! Aantal punten: 70 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Sara Sweets Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lynn XavierBewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Here come dat friendship!! Aantal punten: 70 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Sara Sweets Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Cecille Skarsgård Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo okt 08, 2017 1:28 pm | |
| |
|
| |
Member Elias SkarsgårdPunten : 215
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za okt 21, 2017 4:11 pm | |
| Aantal punten: 10 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Elias Skarsgård Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Claudia LeblancBewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: |
|
| |
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer do jan 18, 2018 2:10 pm | |
| Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Dominique Lane Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Tawnee Aguna Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Voor de breed something went wrong there(A) |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
| |
Member Caraphernelia AglæcaPunten : 208
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za jan 20, 2018 9:09 pm | |
| Aantal punten: 35 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Caraphernelia Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Malakaj Lovett Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: A special thankyou x3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Punten Transfer | |
| |
|
| |
|