Follow me down to the riverside
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Follow me down to the riverside

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Xavier Yuraki
Member
Xavier Yuraki
Punten : 541
Gender : Male ♂
Age : 22
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t425-xavier-yuraki https://pokemon-journey.actieforum.com/t429-xavier-s-pokedex#5754

Follow me down to the riverside Empty
BerichtOnderwerp: Follow me down to the riverside   Follow me down to the riverside Emptydo aug 21, 2014 5:53 pm


'Nee!' Riep Xavier terwijl hij langs de rivierbedding achter Cubone aan rende. 'Ook jij moet in bad net zo goed als Arcenine!' Het had geen enkele nut om achter Cubone aan te rennen. Hij zou altijd sneller zijn of op een andere manier proberen om tussen de vingers van Xavier te verdwijnen. Na een aantal keer een poging gedaan te hebben gaf Xavier het op en bleef hij even stil staan. Hij zuchtte zachtjes terwijl hij in een vlugge beweging Cubone weer vast gegrepen had. Hij hield de Pokémon dicht tegen zijn borst. Zijn witte shirt was kletsnat geworden en Cubone probeerde er als nog tussen vandaan te komen. Cubone maakte allemaal zielige jammer geluidjes om Xaver een schuld gevoel geven en om eerlijk te zijn werkte dat heel goed. Xavier von dhet helemaal niet leuk als Cubone dat soort geluiden opzetten. Hij wist wel waarom Cubone niet in bad wilde, het was veel leuker om gewoon vies te zijn. Nou niet in het woordenboek van Xavier. Hij wilde dat zijn Pokémons schoon waren zodat ze er mooi uit zagen. Jammer genoeg dacht Cubone daar nog wel eens anders over. Een klein zacht lachje kwam uit de mond van Xavier toen hij Cubone weer mee terug nam naar Arcanine. Die was gelukkig een stuk makkelijker. Die was al een stuk verder de rivier in gelopen. Je zou toch eerder verwachten dat Arcanine zo moeilijk zou doen over water. Hij was tenslotte een vuur Pokémon.

Xavier nam geen risico's meer en hij stapte verder het water in. Hij ging in het water zitten en klemde Cubone tussen zijn benen. Cubone maakte allemaal zielige geluidjes en probeerde zijn botje naar het hoofd van Xavier te gooien. Maar elke keer ving Xavier het botje op en stopte hij die terug in de klauwtjes van Cubone. 'Je bent een huil baby wist je dat.' Zei Xavier plagend. Hij kietelde Cubone op zijn buikje en die relaxte meteen. Eindelijk had hij de Pokémon stil en kon hij rustig het kopje schoonmaken. Xavier maakte een kommetje van zijn hand en liet rustig het water over het schedeltje van Cubone glijden. 'Zie je nou wel dat het water hartstikke leuk is.' Zei Xavier met een glimlach. Hij waste de klauwtjes en als laatste liet hij water over het buikje en de rug lopen van Cubone. Net zo lang totdat alle modder van hem af was.

Het duurde niet lang totdat Cubone en Arcanine allebei helemaal schoon waren. Nu was het alleen Xavier nog die totaal onder de modder zat en een warrige haarbos had. Maar veel kon hij er nog niet aan veranderen omdat Cubone nu had besloten nog niet het water uit te willen. Xavier liet de Pokémon maar gewoon even gaan in het water en droogde ondertussen Arcanine af. Maakte zijn gezicht schoon en probeerde nog enigszins zijn haar terug in model te brengen. Jammer genoeg was dat een mislukte poging. Hij trok zijn witte shirt recht en toen hij zag dat die helemaal onder de bruine en zwarte vlekken zaten trok Xavier hem maar gewoon uit. Dan kon hij beter met ontbloot bovenlijf lopen dan met een shirt die heel erg vies was. Zeker toen hij Cubone weer uit het water moest halen en weer het zelfde stuk moest rennen. Met een handdoek ging hij achter Cubone aan probeerde sneller te zijn dan het kleine monster dat overal naar toe rende. 'Cubone kom hier!' Riep Xavier tegen de Pokémon. Geen enkel moment dacht Cubone er aan om terug te rennen naar hem.
Xavier bleef even stil staan om op adem te komen. Waarschijnlijk hadden vele voorbijgangers ontzettend moeten lachen als ze hem zagen rennen achter Cubone aan. Maar Xavier kon wel zeggen dat hij het alles behalve grappig vond op dit moment. Hij veegde het water van zijn gezicht af en probeerde nog een poging. 'Nu heb ik je!' Zei Xavier triomfantelijk terwijl hij boven op Cubone sprong en hem gevangen hield in de handdoek.

Maar dat was niet het enige wat Xavier gevangen had in zijn handdoek. Er lagen onder de handdoek nog een paar voeten die vast zaten aan een paar benen en als Xavier omhoog keek zag hij dat hij ook een persoon had aangevallen met zijn handdoek. 'Ow god.' Mompelde hij zachtjes. Hij wikkelde Cubone snel in de handdoek en trok die naar zijn borst. 'Het spijt me echt vreselijk.' Mompelde Xavier zachtjes terwijl hij Cubone wat droog wreef in zijn handdoek. Hoe vaak was het hem wel niet over komen dat Cubone hem in de problemen had gebracht.


Open c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Follow me down to the riverside
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't follow the dark
» Don't Follow The Light [+Jason Moore]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: