|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:53 pm | |
| #Zelda: *gniffel* Oké, we doen het eerlijk; Link en Zelda mogen me Regendruppel noemen. Beter? :'D
#Roos (Rolo & Doos): *Deep sigh* Oké, dan kan ik succesvol zijn, maar het geeft mij weinig vertrouwen als ik het schooljaar al op deze rotte manier begin en nog vele maanden moet. Ook had ik al vorig jaar RPG'en een lagere prioriteit gegeven, wegens school, maar het is degelijk een bron vol ontspanning voor mij. Tenzij ik enorm veel moet bijposten... Hehe. Het is gewoon even fijn dan eens iets uit te kunnen typen met plezier dan voor een programma of een mail betreft school. Al denk ik echter dat ik toch je raad maar zal volgen - al is het voor een deel- en enkel met één a twee accounts dan rustig bij probeer te posten. Verder bedankt voor jullie optimisme, want dat kan ik nu echt wel gebruiken.
|
|
| |
Member Kasper DavisPunten : 484
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 11:00 pm | |
| REGENDRUPPEL: Heyooo positief blijven! Het is nu even bikkelen en zo, maar uiteindelijk heb je het achter de rug en kan je weer adem halen en was het het waard. Ik weet heel goed hoe kút (not today, word filter...) en demotiverend het kan zijn om een crappy start te hebben, maar dat je nu even een dipje hebt betekend niet dat het hele jaar zo zal zijn. Houd je hoofd hoog, doe je best en je zult er profijt van hebben! Go Olga! Ik zal je aanmoedigen, cheerleader style~
~~ Ik wil plotseling enorm graag een karakter van een ander forum hierheen halen. En het erge is dat ik al ongeveer weet wat voor soort team ik voor hem wil. Help D: |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 11:06 pm | |
| - Kasper Davis schreef:
Als Aethan ace wordt kunnen hij en Kasper ace buddies worden~ Mag Lori ook bij de ace-club? :D @Olga; Als het je ontspant is het ook zeker niet de bedoeling om er helemaal mee te stoppen! Sterker nog, het is heel belangrijk om jezelf af en toe een pauze te gunnen. Ik zou niet weten hoeveel werk jouw opdrachten zijn, maar anders is het misschien ook een idee om voor de volle 80% er voor te gaan in plaats van 100%? Die 100% kost absurd veel tijd om te halen en 80% is ook voldoende om een goed cijfer mee te halen. Het is zelfs bewezen dat die laatste 20% in details gaan die er over het algemeen eigenlijk niet zo veel toe doen. Voor de rest, laat je vooral niet kisten door dingen waar je niks aan kan doen. Gebeurd is gebeurd, en je mag je er natuurlijk zwaar Cloyster om voelen, maar laat het alsjeblieft niet je beeld van jezelf verpesten of iets dergelijks. Ik heb er de volle 100% (ja, nu wel) vertrouwen in dat je het kan. Verlies zelf dat geloof niet! |
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 11:14 pm | |
| #Zelda: *Ging stuk om bijnaam* Volgende keer dat we meeten moeten we de hele tijd naar elkaar referen met de prachtige old school bijnamen. <3
#Zelda&Doos: Nou, kost flink wat tijd en ik vind het persoonlijk nogal moeilijk. Het is zelfs op het punt gekomen dat ik haast iemand anders zijn code bijna helemaal over genomen heb, maar het scheelt dat de docent 'toevallig' mijn bslb begeleider is. Zo kan ik makkelijker aan geven dat ik er weinig tijd voor had en daarom later aan begon. Of ik nog voor de 80% kan gaan? Ik betwijfel of dat ook zo werkt met droge code, maar ik begrijp volkomen wat je bedoeld hoor. Op dit punt ben ik ook van plan er niet té veel ver te stressen en dus rustig er iets meer tijd over te gaan doen. Morgen ga ik ook waarschijnlijk gewoon rondvragen of iemand mij met de opdracht wilt gaan helpen én ga ik de docent benaderen van het vak waar ik de tentamen van had. Eens zien of ik wat tips kan krijgen :') Nogmaals, ty Poképeeps C': |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 11:21 pm | |
| There we go! Je bent succesvol aan het plannen om eraan te werken en dat verdient ook wat complimentjes. Zover was ik twee jaar niet eens gekomen man, dus ik ben oprecht trots op je dat je stappen onderneemt om verder te kunnen. Wat mij betreft ben je dus héél succesvol bezig nu, zelfs als je zelf het tegenovergestelde denkt c: |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 12:15 am | |
| En ik ben klaar met schoolwerk x.x Morgen om 7:15 de bus halen dus no way dat ik genoeg slaap krijg maar in ieder geval is mijn onderzoek helemaal klaar :') |
|
| |
Member Ravenna DreyarPunten : 602
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 12:41 pm | |
| PJ is trying to tell me something x'D |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 12:47 pm | |
| - Ravenna Dreyar schreef:
- image
PJ is trying to tell me something x'D Eh wtf??? xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 12:54 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Ravenna Dreyar schreef:
- image
PJ is trying to tell me something x'D Eh wtf??? xD Ik hoop dat mijn computer gewoon noped |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 1:36 pm | |
| Wtf man. XD Misschien even je add-ons checken op reclamevirussen?
EDIT: Cache schoonmaken zou overigens ook kunnen helpen helpen. ;o |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 2:24 pm | |
| En toen was Aiden weer n breeder. K had genoeg aan Stace&Karma qua Rangers, want dit werd wat te veel. :'D En stiekem vind ik shows leuk en wil ik meer shit voor 'm nu en ja. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 5:30 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Wtf man. XD Misschien even je add-ons checken op reclamevirussen?
EDIT: Cache schoonmaken zou overigens ook kunnen helpen helpen. ;o Dat is het niet, het was namelijk een filmpje dat net bij mn youtube suggesties stond en nu heb ik nameless plaatjes omdat ik dat net opzocht op google https://gyazo.com/50c702695915e8cdea7c981b37b2aa44 Ik denk dat mijn computer gewoon gee nzin heeft x'D Want dit doet ie dus alleen op pj andere rpgs heb ik geen probleem en ook alleen m'n deviantart doet heel raar. |
|
| |
Member Caitlynn RiotPunten : 408
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 8:21 pm | |
| En ik heb Caitlynn's gympost al gemaakt. Nu wat puntjes sparen en Electra evolueren zodat ik 'm online kan zetten xD |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 8:23 pm | |
| Ik ben net begonnen aan het schrijven van Floyd zijn 2de gym, maar mis nog een groot aantal punten, dus het dringt allemaal niet ^^
Ondertussen ook weer aan het nadenken om toch een broer te zoeken voor Floyd...moet misschien maar een zoek topic aanmaken ofzo |
|
| |
Member Caitlynn RiotPunten : 408
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 25, 2015 8:26 pm | |
| #Lisa: Ik heb het anders aangepakt. Ik heb gewoon m'n Pokémon geleveled met welke ik m'n battle doe en dan doe ik de rest later wel. Ik had nog maar twintig puntjes nodig, maar meh xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|