|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Cecil WalkerPunten : 402
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:03 pm | |
| Olga: Oh wow, die bijnaam heb ik al eeuwen niet meer gehoord :'). Ze noemen me tegenwoordig Linnie als ik al een bijnaam krijg c: naast de mooie 'Linnie the Pooh' van een jaar terug
En oh, ik zou wensen dat ik ook succesvol was man. Was het maar makkelijk om te leren, fotografisch geheugen - ik zou er een moord voor doen :'D |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:06 pm | |
| Maar jullie zijn ook intelligent en geen cijfer die het tegendeel kan bewijzen. Een cijfer is maar een cijfer. Dat zegt niets over hoe slim je bent want je wordt niet overal op getest. Jullie zijn wel succesvol, maar misschien op andere vlakken dan op school c:
|
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:09 pm | |
| @Luca, vorige pagina; Oh ja, naar Kalos x'D I'm used to have a char in Kalos, to travel to Hoenn and not the other way around xD |
|
| |
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:22 pm | |
| #Link: Mss moet ik Selma ook weer Zelda gaan noemen *wbw*
En atm. ben ik in niets heel succesvol; buiten het project. Ik loop achter met een zeer belangrijk vak door al dat leren, en om meer 'bij' te zijn moet ik binnen drie dagen een heel programma volledig af hebben. Als dat mij al lukt kan ik rustig ademhalen, maar werkelijk waar... Op dit punt wil ik in mijn bed rollen en gewoon urenlang als een baby janken. Het hielp niet dat ik na de tentamen met twee mensen sprak bij wie de toets goed gegaan was en ze het 'makkelijk' vonden. Voelde me heerlijk dom, maar ja, ze zijn ook van een andere opleiding... Echt.. morgen moet ik volop aan de slag met het project en tevens dat belangrijke vak met deze... rothumeur en frustraties. Het helpt niet dat ik ook wil gaan bijposten. Het is gewoon teveel.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:27 pm | |
| Succesvol hoef je niet alleen op school te zijn. Dat ben ik ook niet en toch heb ik al wat dingen bereikt buiten school om - doelen die ik zelf heb opgesteld om zelf te behalen. Ik durf te wedden dat jij die ook hebt gesteld en gehaald, al is het maar om een keertje bij te posten ofzo (dit is een heel random en klein voorbeeld, maar je kan wel succesvol zijn op een rpg). Jij doet aan Judo, right? Banden behalen staat gelijk aan succesvol zijn in die vechtsport, neem ik aan c: |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:32 pm | |
| Overigens, als het je echt te veel wordt is het misschien slim om juist bepaalde dingen van je prioriteitenlijst af te schrappen. Als je je zo naar voelt over het niet halen van je vakken, lijkt het me geen slecht idee om de RPG op een lager pitje te zetten, al is het maar voor 3 dagen. Het is een hobby en geen verplichting, en hoewel ik het met Rolo eens ben dat cijfers op school je intelligentie niet bepalen, kan ik me heel goed voorstellen dat het niet fijn voelt om bepaalde vakken niet te halen. Bijposten kan altijd nog. Die toetsen kan je inhalen of ophalen door later een goed cijfer te halen. In bed gaan liggen kan ook een goed idee zijn, want als je goed uitgerust bent presteer je de volgende dag weer beter. Het komt allemaal wel goed, en hoewel het misschien niet morgen alweer op rolletjes loopt, komt het vanzelf. Dat beloof ik. c: |
|
| |
Member Johnny ThornPunten : 162
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:34 pm | |
| Echt, zodra ik meer tijd heb, ga ik misschien Johnny ook weer actief maken <3 Hij speelt wel leuk, maar zijn angst voor homofobie maakt het lastig :') |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:38 pm | |
| - Johnny Thorn schreef:
- Echt, zodra ik meer tijd heb, ga ik misschien Johnny ook weer actief maken <3 Hij speelt wel leuk, maar zijn angst voor homofobie maakt het lastig :')
Dan eh hoop ik dat hij Sara's ouders nooit ontmoet :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:40 pm | |
| - Tiffany Marchetti schreef:
- Johnny Thorn schreef:
- Echt, zodra ik meer tijd heb, ga ik misschien Johnny ook weer actief maken <3 Hij speelt wel leuk, maar zijn angst voor homofobie maakt het lastig :')
Dan eh hoop ik dat hij Sara's ouders nooit ontmoet :'D Hij's weggelopen thuis, heeft zijn broertje Jace en zijn moeder achter gelaten omdat zijn vader niet kon handelen dat zijn oudste zoon gay was :') Dus tja, dan krijg je dat hè |
|
| |
Member Aethan MonteiroPunten : 425
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:42 pm | |
| Ik twijfel nog zo hard over Aethans sexuality tho. Aan de ene kant zie ik hem heel erg als asexueel, maar aan de andere kant ook weer niet.. ;A; moeilijk moeilijk~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:44 pm | |
| - Aethan Monteiro schreef:
- Ik twijfel nog zo hard over Aethans sexuality tho. Aan de ene kant zie ik hem heel erg als asexueel, maar aan de andere kant ook weer niet.. ;A; moeilijk moeilijk~
*whispers* Demiseksueel |
|
| |
Member Kasper DavisPunten : 484
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:45 pm | |
| - Averill Stanwick schreef:
- #Link: Mss moet ik Selma ook weer Zelda gaan noemen *wbw*
ಠ_ಠ ~~
Ik snap Johnny's haar niet. |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:46 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Aethan Monteiro schreef:
- Ik twijfel nog zo hard over Aethans sexuality tho. Aan de ene kant zie ik hem heel erg als asexueel, maar aan de andere kant ook weer niet.. ;A; moeilijk moeilijk~
*whispers* Demiseksueel Ik ben een heel groot voorstander van characters met mijn seksualiteit (en alles op het ace spectrum tbh). Als je besluit dattie ace is ben je mijn held. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:47 pm | |
| - Kasper Davis schreef:
- Averill Stanwick schreef:
- #Link: Mss moet ik Selma ook weer Zelda gaan noemen *wbw*
ಠ_ಠ ~~
Ik snap Johnny's haar niet. Hij heeft een matje in zn nek :') - Hier kan je het iets beter zien:
|
|
| |
Member Kasper DavisPunten : 484
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do sep 24, 2015 10:48 pm | |
| Als Aethan ace wordt kunnen hij en Kasper ace buddies worden~
Q: -staring intensifies- Waarom :U |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|