Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 11:47 am
Haar blik gleed een beetje van links naar rechts, ze nam de omgeving opnieuw in zich op. ‘Hopelijk gebeurd dat niet voor we hier weg zijn of komen we die kerel niet tegen,’ Klonk er na haar grinnikende opmerking. Daar had hij een punt en ze knikte even instemmend. Uhu, dat zou wel handig zijn ja. En tja, als ze hen vonden kon ze nog altijd gebruik maken van Saiko of Kido... Of misschien zelfs alleen Sachi om hier weg te geraken. Wie wist wat ze konden brengen. Mensen waren namelijk makkelijk aan de kanten getost. ‘Ik denk trouwens dat ik dit nog niet gevraagd heb, maar wat is je rang binnen in het team?’ Even keek ze naar hem en ze schudde haar hoofd. "Dat heb je nog niet gevraagd," klonk er even als bevestiging. "Maar Agent," klonk er even kalmpjes van haar af. Ze zuchtte even en keek kalm op toen een zuster hen even schuin aankeek. Ze lachte even schuin en keek snel terug naar Floyd, waarna ze hem kalm volgde. Gelukkig volgde het kind hen niet en stelde ze geen vragen. Daarom zuchtte ze even opgelucht.
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 12:09 pm
Strong rule the weak
We came to battle baby We came to win the war. We won’t surrender Till we get what we're lookin for. We can turn you on Or we can turn on you. We're blowing out our speakers There goes the neighbourhood. A little scissor happy Little misunderstood. We're all survivors somehow. We just broke out the pack And I don't need no dogtag. My name is on my back. And you better get me home Before the sun comes up. We stand together. No we're not afraid. We'll live forever.
Het was ergens een opluchting dat ze zei dat hij het nog niet gevraagd had. Ze vertelde hem echter ook dat ze Agent was en daarbij trok hij even zijn wenkbrauw op. Ach het zou hem niet moeten verbazen. Hij had Ciro ook moeten trainen om hem klaar te maken voor een promotie. Een joch dat net zoals het meisje minderjarig was, of zij leek in ieder geval toch minder jarig. Het zou hem dus niks moeten verbazen. ‘Dan moet je toch al een tijd in het team zitten,’ sprak hij. Het wandelen met krukken had hij wel onderschat. Moeilijk was het niet want hij was nog geen enkele keer gevallen en dat hield hij liefst zo, maar het was vermoeiend. Zowel voor zijn benen als voor zijn armen.
That's how it has always been.
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Rang : Agent
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 12:18 pm
Hij trok een wenkbrauw op... Naja, hij wist niet eens wat ze kon, dus die reactie zag ze wel aankomen. Mensen onderschatten haar teveel... Echt veel te veel. Daarom lachte ze enkel een keer en keek ze hem strak aan. Yeah. Ze mocht er misschien jong en onschuldig uitzien, maar vanbinnen was ze een stukje ander, een heel stuk. ‘Dan moet je toch al een tijd in het team zitten,’ Ze grinnikte even keek kalm voor zich uit. "Nog niet zo lang om eerlijk te zijn," klonk er even van haar. "Een paar maanden misschien, geen idee," zei ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Misschien kwam het omdat ze twee level 100 Pokémon had, misschien was het omdat ze zo soepel Pokémon stal... Of misschien was het iets anders, geen idee wat het was en dat kon haar eigenlijk ook weinig schelen, want ze had de rang en ze zou ze ook behouden. Ze zou enkel stijgen en niet meer zakken, dat zou ze doen.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 12:30 pm
Strong rule the weak
We came to battle baby We came to win the war. We won’t surrender Till we get what we're lookin for. We can turn you on Or we can turn on you. We're blowing out our speakers There goes the neighbourhood. A little scissor happy Little misunderstood. We're all survivors somehow. We just broke out the pack And I don't need no dogtag. My name is on my back. And you better get me home Before the sun comes up. We stand together. No we're not afraid. We'll live forever.
Ze zat ook nog niet heel lang in het team en toch was ze in rang gestegen naar Agent. Ze was zeker niet gestegen van wegen een mooi kopje want daar bereikte je niks mee. ‘Wat maakt je dan zo speciaal?’ vroeg hij haar. Het kon geen kwaad om meer te weten over je team genoten, zelfs al hadden ze dezelfde rang als jij. Later kon het altijd eens van pas komen als er een bepaalde missie zou zijn die met twee of meerdere moest worden volbracht. Het was dan goed om de sterke en zwakke plekken van je andere leden te weten zodat je wist op wie je kon rekenen en eventueel wist wie kon kon inschakelen.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 12:36 pm
Opnieuw had ze haar aandacht gericht op wat er voor hun afspeelde, een gang met mensen die heen en weer liepen, zo heen en weer... Ze moest er een beetje om lachen, gewoon een kleine glimlach, geen idee waarom precies, het gebeurde gewoon. ‘Wat maakt je dan zo speciaal?’ Bij die vraag keek ze even verbaasd naar de ander, maar na een tijdje grijnsde ze toch even en keek ze al snel terug voor zich. Even sloot ze hara ogen en dacht ze kort na... Ze had eigenlijk werkelijk geen flauw idee. Misschien was het dit, misschien was het dat, het was te zien wat men in haar zag hm. Even opende ze haar ogen terug en kalm keek ze naar Floyd. "Daar ben ik niet geheel zeker van," klonk er even van het blondje. "Misschien omdat ik twee Pokémon van het hoogste level heb?" klonk er even nadenkend van haar. Daarna haalde ze haar schouders op. "Kan ook iets anders zijn," klonk er even. Yeah, daar was ze niet zo zeker van.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 1:12 pm
Strong rule the weak
Dus ze had twee pokémon van het hoogste level. Dat was niet iets wat je iedere tegen kwam en Floyd moest toegeven dat het daar wel mee te maken kon hebben. Ach, sowieso hadden ze veel meer aan Agents dan aan die Grunts die goed waren om kleine zaakjes af te handelen. Zoals koffie halen, dat konden die heel goed. ‘Sterk Team moet je dan hebben,’ zei hij rustig. Ondertussen hadden ze wel de lift weten te bereiken en drukte hij op het knopje om naar beneden te gaan. Het enige wat ze nog moesten doen was wachten tot dat de lift er was zodat ze konden in stappen, naar beneden konden gaan en dan konden ze het ziekenhuis eindelijk verlaten.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 1:25 pm
‘Sterk Team moet je dan hebben,’ Even keek ze naar hem. Daarna haalde ze haar schouders op. Naast Saiko en Kido had ze nog Sachi die level 60 was en de rest was level 50. Ze zou dus nog moeten richten op die kleintjes. Daarbij zag ze Duncan niet echt als haar Pokémon aangezien ie niet van haar was en dus niet haar probleem was. Even zuchtte ze toen ze bij de lift waren en Floyd op de knop duwde. "En hoe zit het met jou?" besloot ze dan maar te vragen. Hij zat waarschijnlijk al een heel stuk langer in de organisatie en was daarbij vast ervaren... Ofzo. De deuren van de lift schoven open en Tawn zette een stap naar binnen waarna ze even kalmpjes op de knop drukte naar de gelijksvloer. Daarna keek ze terug naar hem, wachtend tot meneer naar binnen zou komen en natuurlijk ook wachtend op een antwoord van hem.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 3:49 pm
Strong rule the weak
Terwijl dat de deur van de lift geopend werden vroeg het meisje hoe dat het met hem precies zat. ‘Agent voor het moment,’ sprak hij terwijl dat hij naar binnen ging en bijna meteen tegen de zijkant van de lift ging aanleunen. Zijn voet plaatsten hij voorzichtig neer op de grond maar zetten er geen druk op. Het was gewoon zodat hij niet heel de tijd zijn been omhoog moest houden. ‘Maar promotie moet voor één van de dagen zijn. Moest nog een missie voltooien en nadien als het een succes is zou ik normaal mijn promotie moeten krijgen,’ sprak hij kalm. Wat was hij blij dat de opdrachten met Ciro gedaan waren. De jongen zou vast van de situatie geprofiteerd hebben.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 5:15 pm
‘Agent voor het moment,’ Klonk er voordat hij ook naar binnen kwam en zich zowat tegen de muur van de lift liet vallen. Hm... Hij had dus duidelijk last eh. Rust zou zeker nodig zijn de komende dagen, dat zag ze nu al en ze kende niks van dokterstuff. Maar goed, hij was een agent, ook fijn om te weten. Grunts waren meer... Uhm... Naja, er werd meer op hen neergekeken, dat was het. ‘Maar promotie moet voor één van de dagen zijn. Moest nog een missie voltooien en nadien als het een succes is zou ik normaal mijn promotie moeten krijgen,’ Ze knikte even lachend naar hem. "Dus ik neem aan dat je ook redelijk speciaal moet zijn," klonk er even terwijl ze hem aan bleef kijken. De deuren sloten zich en het ding begon te zakken. Even staarde ze van Floyd naar het ding dat de verschillende verdiepingen aangaf. "Naja, ik wens je alvast veel succes," klonk er even kalm van haar. Je wist nooit wat er kon gebeuren eh.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 5:24 pm
Strong rule the weak
Het deed zeker niet slecht om even te kunnen leunen en zo het gewicht weer wat te verspreiden. Lang ging het echter niet duren want de lift al al haast beneden maar het was mooi voor hoelang het duurde. ‘Ik zit gewoon al een redelijk lange tijd in het team, en ik ben niet minder jarige zoals sommigen onder ons,’ met een schuin oog keek hij even naar Tawnee. Oh ja, zij viel er zeker ook onder en dat zou niet snel veranderen, zelfs niet door hem even naar het ziekenhuis te brengen. ‘Het zal vast een mooi zicht zijn als ik daar zo binnen kom,’ zei Floyd met een klein gebaar naar het gips rond hem been. Gaf een geweldige indruk. De deur van de lift werd ondertussen geopend en aan de andere kant zat er een oudere man in een rolstoel die de lift in moest. Na even een blik te werpen op de nummer van het verdiepen ging Floyd de lift uit aangezien ze er waren.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 5:45 pm
De nummertjes schoven voorbij, een voor een... Hm. ‘Ik zit gewoon al een redelijk lange tijd in het team, en ik ben niet minder jarige zoals sommigen onder ons,’ Klonk er en kalmpjes keek ze naar hem. Leeftijd hm. Naja, over een maandje was ze 17 en dan nog een jaartje wachten en hoe lang duurde een jaar? Niet zo lang, het vloog toch altijd voorbij. Tegen die tijd zou ze wel iets gedaan kunnen hebben, niet waar? Ze knikte echter een keek begrijpelijk. Hij was dus meerderjarig, uh yeah, duh. Maar hoe oud hij precies was kon ze niet echt inschatten, jammer. ‘Het zal vast een mooi zicht zijn als ik daar zo binnen kom,’ Klonk er even en ze keek hem kort aan. Een gebaar naar zijn been en ze grinnikte kort. "Ik denk dat mensen je zullen nastaren, zo'n prachtig zicht," klonk er even licht sarcastisch van haar. Echter gingen de deuren open en nadat er iemand naar binnen ging, besloot Floyd naar buiten te gaan. Het blondje volgde hem simpel. "Hopelijk woon je niet te ver," klonk er even met een zuchtje van haar. Want anders zou het nog lastig kunnen worden.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 6:02 pm
Strong rule the weak
Floyd keek het meisje aan wanneer dat ze zei dat mensen hem zouden na staren. Zou hem niet verbazen maar dat zou het niet veel uit maken. Zoals hij kon negeren wat mensen zei kon hij ook negeren hoe mensen keken. Het was niet moeilijk iemand volledig te negeren. ‘Ik bedoelde vooral dat het een zicht zal zijn als ik zo bij Allison binnen kom.’ Hun relatie was op sommige momenten niet altijd de beste en ondanks dat ze hem vertrouwden wilde dat niet zeggen dat hij haar beste vriend was. Ze zou het maar al te leuk vinden. Ondertussen begaf hij zich maar richting de uitgang. ‘Enkele straten achter de basis, geen idee hoe ver dat vanaf hier is,’ zei hij. Floyd kwam nooit in het ziekenhuis dus wist ook niet hoe ver het ongeveer was.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 6:08 pm
‘Ik bedoelde vooral dat het een zicht zal zijn als ik zo bij Allison binnen kom.’ Even knikte ze weer een keer begrijpend. Ah tja. Ze snapte nooit wat mensen tegen Allison hadden. Tawn had geen slechte ervaringen met de vrouw en ze had daarbij echt wel nog veel te denken aan haar. Haar key stone had ze zo van haar gekregen en zoal de promotie als de toegang tot het team had ze zo van haar gekregen. Ze was zo openhartig, toch in haar ogen dan. ‘Enkele straten achter de basis, geen idee hoe ver dat vanaf hier is,’ Klonk er nadat ze zowat had gevraagd of ie niet ver woonde. Even knikte ze begrijpend. Nu ze toch bijna bij de uitgang waren zou het een stuk sneller gaan... Toch? "Wil je dat ik een taxi regel?" klonk er even. "Het is toch nog een redelijk stuk van de basis," moest ze even bekennen waarna ze even naar buiten stapte en daar even bleef staan om schuin naar hem te kijken.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child vr aug 28, 2015 7:29 pm
Strong rule the weak
Blijkbaar was zijn huis verder weg dan hij had gehoopt, naja zijn appartement. Normaal gezien zou het zeer goed te doen zijn te voet maar op het moment was het misschien beter om de taxi te nemen zoals Tawnee voorstelde. ‘Geen slecht plan,’ bekende Floyd. Wanneer ze dan ook buiten waren bleef hij dan ook staan omdat dat de beste plek zou zijn om te gaan wachten. ‘Maar je bent dus ook nog van plan om mee naar mijn huis te gaan?’ zei hij terwijl dat hij Tawnee aan keek. Zo ja dan had ze zichzelf zowaar bij hem thuis uitgenodigd.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Don't you worry my child zo aug 30, 2015 2:02 pm
‘Geen slecht plan,’ Even knikte ze naar hem, ergens wel blij dat hij eindelijk toegaf. Naja, wie zou er zich wel aan overgeven hm? Toen ze even rondkeek om te kijken of ze er een kon fixen of moest bellen, hoorde ze echter weer iets van de ander. ‘Maar je bent dus ook nog van plan om mee naar mijn huis te gaan?’ Even keek ze naar hem, voor een tijdje, waarna ze even knikte. "Gewoon, om zeker te weten dat je daar veilig toekomt en niet terug naar het ziekenhuis moet gaan," klonk er even simpel. Tja. Als hij viel ofzo kon zij ingrijpen, ze kon nog altijd weggaan. Dat vond meneer vast fijner en zij ook. Maar goed, het was nu zo en men zou er niks aan kunnen veranderen. Toen ze naar een taxiding liep, tikte ze even tegen het raampje aan. Deze liet het zakken en kalm keek de gast naar haar. Na een kort woordje te voeren keek ze even naar Floyd en legde ze een hand op het voertuig. "Instappen, kom op," klonk er even.