Put on a Show [open]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Put on a Show [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emanuel Baldwin
Member
Emanuel Baldwin
Punten : 392
Age : -
Icon : Mudkip

Put on a Show [open] Empty
BerichtOnderwerp: Put on a Show [open]   Put on a Show [open] Emptyzo aug 16, 2015 6:27 pm

Put on a Show [open] 309iis7
Just make it Quick
- I am a busy man -

Het plein was een goede plek om te staan en je act op te voeren. Het was centraal, veel bezocht en altijd bezaaid met mensen (waaronder voornamelijk toeristen) die maar al te graag wilde zien wat Lumiose City allemaal te bieden had. En voor deze vroege middag was dat deze jongeman.
Nadat Emanuel al de zoveelste show in zijn leven waar hij random objecten van mensen uit zijn zak tevoorschijn toverde (met alle hulp van zijn pokémon, maar niemand hoefde dat te weten) had afgesloten, was het tijd om wat persoonlijker te worden. Voor zijn volgende 'act' zou hij iemand naar zich toe moeten trekken, want mensen hielden ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan en om te horen hoe geweldig ze waren. Die paranormale geesten acts deden het altijd goed, want er volgde vrijwel altijd meer mensen die óók wilde.

"Sinds ik hier ben voel ik al een erg sterke aanwezigheid van de andere kant, als jullie me allemaal goed begrijpen," sprak de jongeman tegen zijn publiek. "Er zijn hier meerdere personen die een entiteit met zich meedragen. En geen positieve. Wellicht dat ik een paar van jullie kan helpen om deze kwade wezens weg te jagen. Ze zorgen namelijk voor negatieve effecten zoals vermoeidheid en angstaanvallen. Is er iemand die zich als vrijwilliger hiervoor zou willen aanmelden?" Emanuel draaide langzaam rond, loerend naar de mensen die allemaal een beetje besluiteloos bleven staan. Maar natuurlijk, het eerste schaap moest altijd over de dam geholpen worden. "U misschien, mijn heer? Of wellicht de beeldschone jongedame die daar staat? Ja, u daar, wees maar niet verlegen, u mag zeker gezien worden!" Plots greep hij iemand die vlak bij hem stond bij de onderarm met een stevige greep. Doelwit vastgesteld. "Of u, wellicht?" Een charmante glimlach sierde Emanuel zijn lippen. "Wilt u niet verlicht worden?"

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Put on a Show [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Show me an open door
» Let's show 'm!
» Breeder Show
» Breeder Show
» Breeder Show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: