Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 12:53 pm
UnknownTexting...
Jup, op bezoek bij een friend, was best leuk~ Drogon? Een van je Pokémon? Hahaha, Tawnee is de naam, 16 jaar oud, trainer en laatst dat ik checkte was ik nog een wijf. Ik heb heel wat pokémon haha, Glaceon, Metagross, Krookodile, Vespiquen en ga zo maar door~ En jij, met wie heb ik het genoegen?
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 12:59 pm
← Unknown✆ ∶
• • •
En jij, met wie heb ik het genoegen?
nou fijn om te horen!
aangenaam, taw~ ik ben annie, ik ben je senpai want ik ben al 17. ben ook een wijf en ik heb drie Pokémon: Hip Hop de hoppip, Pepe de ducklett en de eerder genoemde drogon, mijn spliksplinternieuwe deino. hij is een schatje.
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 1:37 pm
Annie SenpaiTexting...
Aangenaam Annie senpai~ Dat klinken echt als een paar hele leuke Pokémon~ Vooral Deino, die zijn zo schattig~ Oh, die waren een eitje. Helemaal geen probleem mee gehad haha~
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 1:47 pm
← Taw Taw Motherfucker✆ ∶
• • •
Oh, die waren een eitje. Helemaal geen probleem mee gehad haha~
annie senpai. eindelijk voel ik me gewaardeerd.
ja hoor, ze zijn ieder erg, eh, uniek. drogon is wel een handje vol tho, maar hij stal mijn hartje het moment dat ik hem zag <33
ik ga wel meer nodig hebben dan dat hoor, taw. de eerste gym, bijvoorbeeld? wat was het? welke pokémon werden er gebruikt? wat zijn tips en tricks die me kunnen helpen?
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 1:51 pm
Annie SenpaiTexting...
Hehehe Oh daw, das wel een erg rakend verhaal, ik heb bijna al mijn Pokémon van uit het ei of vanaf baby haha Bug types, een uhm Vivillon en een Surskit denk ik. En uhm ik weet het niet, ik heb die gym voor de levellimieten gedaan met mijn Aggron, die gewoon alles sloopte, einde verhaal.
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 2:23 pm
← Taw Taw Mothafucka✆ ∶
• • •
Bug types, een uhm Vivillon en een Surskit denk ik. En uhm ik weet het niet, ik heb die gym voor de levellimieten gedaan met mijn Aggron, die gewoon alles sloopte, einde verhaal.
Onderwerp: Re: let's play a game ; [ closed ] do aug 13, 2015 2:34 pm
Annie SenpaiTexting...
Uhm ja... Bij de eerste gym mag je maar max level 30 Pokémon inzetten. Bij de tweede is dat 45 en bij de derde 50... Dan gaat het iedere keer per 10 levels omhoog per gym.