Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd wo aug 05, 2015 10:57 pm
Ragya Airon,
Calling with Floyd Sólstik
Nu je het zo stelt, jij in combinatie van plezier en andere lijkt me ver gezocht. Maar misschien een clown? Mensen zijn bang voor clowns *grinnik* Dat is al heel wat..
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd wo aug 05, 2015 11:02 pm
Calling ragyading
Een clown moet mensen kunnen laten lachen, en ballonnen uitdelen, kinderen trauma's voor het leven bezorgen hoort daar niet bij.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd wo aug 05, 2015 11:23 pm
Ragya Airon,
Veel kinderen denken daar anders over. Zelfs veel volwassenen. Niet dat ik in die beschrijving wat engs kan vinden maar goed.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd wo aug 05, 2015 11:28 pm
Calling ragyading
Maar ik zal in ieder geval wat aanpassen, ik wil geen attractie zijn voor het vermaak van anderen maar ook niet voor mijn eigen vermaak. Ik ben helemaal blij met mijn status binnen Team Rocket dus ik ga nog lang geen andere baan kiezen.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd do aug 06, 2015 12:51 pm
Ragya Airon,
Daar had ik een foldertje van gehad. Jammer genoeg stinkt het me te veel en ga ik niet zo'n hesje aan doen. Vuurspuwen is spannender.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd do aug 06, 2015 4:45 pm
Calling ragyading
Hm...wat is nog spannend...nee ik weet niks anders dan dat. Misschien moet je maar rekken vullen in één of andere winkel, moet vast even spannend zijn als vuurspuwer.