Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:02 pm
Calling Ragyading
Dat is zeer standaard. Ik denk ook dat ik één van de dagen zijn tong eens ga verwijderen. Het is net een vrouw, er blijft maar onzin uit zijn mond komen.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:06 pm
Ragya Airon,
Calling with Floyd Sólstik
. Voel me al bijna aangesproken. Kan me niet voorstellen wat heeft hij dan heeft gedaan om zo'n vriendelijk persoon als jezelf zover te krijgen
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:10 pm
Calling Ragyading
Gewoon leven en bestaan heeft ervoor gezorgd dat hem zo iets te wachten staat, en zijn domme bijnamen en domme acties. Maar ik weet het, ik ben de vriendelijkste persoon die je ooit in je leven zal tegen komen.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:19 pm
Ragya Airon,
. Echte bff's zo te horen, vast onafscheidelijk. Heb je hem dit ook al duidelijk gemaakt? Ik dacht dat je zo goed was in opvoeden, als je een driekoppige draak in bedwang kan houden moet zo'n klein ventje ook wel lukken. Het zonnetje in huis, geen twijfel over mogelijk.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:26 pm
Calling Ragyading
We zijn zo gehecht aan elkaar dat we zelfs samen werken, is dat niet fijn? Altijd bij elkaar zijn en gezellige momenten samen delen. Nee, ik heb veel liever honderd van die drie koppige draken dan 1 mormel als dat.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:45 pm
Ragya Airon,
. Hoeft jullie in ieder geval elkaar niet te missen. Ik ben heel blij voor je dat je zo'n goede band hebt met je collega. Eerste hulp bij opvoeding dan eens gaan kijken? Time outs geven ofzo. Een naughty chair instellen~
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd di aug 04, 2015 11:47 pm
Calling Ragyading
Ik zou me geen betere collega kunnen wensen. In die opvoedingstechnieken geloof ik niet. De harde aanpak is nog steeds de beste aanpak en daar leert hij het meeste en het snelste van.