Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:16 pm
Calling Ragyading
Zo moeilijk is het vast niet je te vinden, en zo iets vergeet ik niet. Vorige keer is dat vosje weg mogen rennen, maar geloof me als ik zeg dat je de volgende keer die vos van je niet meer terug zal zien als je mijn nummer niet verwijderd.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:24 pm
Ragya Airon,
Calling with Floyd Sólstik
. Dat is duidelijk. Dus ik kan aannemen dat je mn vos met rust laat als ik dit nummer verwijder? Goede deal. *mompelt* Alsof het zo belangrijk is dat je gaat controleren
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:28 pm
Calling Ragyading
Wees er maar zeker van dat ik dit controleer als ik je weer zie, niemand hoort mijn nummer te hebben zonder dat ik het wil.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:40 pm
Ragya Airon,
. Nou, is in ieder geval beter dan dood slaan~ Nu ik je nummer toch heb, en je toch zo gezellig bent -en ik Jacob nu niet kan bereiken om te werken- nog leuke dingen gedaan?
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:42 pm
Calling Ragyading
Dood slaan zorgt voor teveel plekken. En waarom zou jij willen weten of ik nog wat leuks gedaan heb?
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:54 pm
Ragya Airon,
. Omdat ik anders weer moet werken en ik geen zin heb om hier in m'n eentje te gaan staan. Daarbij word dit uitbetaald. Dus doe eens sociaal en ga kletsen. Zeg anders wat er allemaal slecht aan je week was als je dat liever wilt.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 1:57 pm
Calling Ragyading
Ha boehoe, moet je dan weer werken? Wat erg. *sarcasme* Maar nee, wat er goed of slecht gaat in mijn leven gaat je niet meteen wat aan. Ik ben niet zo 'sociaal' zoals jij wilt.
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 2:03 pm
Ragya Airon,
. Zegd degene die nu thuis zit en af en toe wat steelt. *zucht* Dan niet *noords scheldwoord* moeilijkdoener. Nog zin om verder wat te bekvechten als oude wijven over de HC?
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 2:06 pm
Calling Ragyading
Wat heb je eigenlijk met al dat gebrabbel in een andere taal?
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 2:09 pm
Ragya Airon,
. Dat is mijn hoofdtaal.. Ik kan dan wel Engels en Nederlands maar sommige woorden ken ik niet of zijn gewoon makkelijker in mijn eigen taal. Zoals schelden.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Working it out { Floyd ma aug 03, 2015 2:13 pm
Calling Ragyading
Dan scheld je behoorlijk veel als je het mij vraagt.