Just like my sister~ - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Just like my sister~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyza jul 25, 2015 9:03 pm

Ze waren beide naar de kamer gelopen waar er massages gegeven werden. Het was een aparte kamer waar twee van dat soort speciale bedden stonden waar je op kan liggen als je gemasseerd werd. Riddle was zelf al eerder op een van de bedden gaan zitten en luisterde naar de blondine hoe ze sprak dat ze elkaar al vier jaar kende, oke die had ze niet aan zien komen. Ze vertelde hoe ze elkaar in Kanto hebben leren kennen, oke dan. Het verraste haar ook dat ze elkaar in Kanto hebben leren kennen, zijzelf was daar nooit geweest though. "Ah oke..." sprak ze simpel, ja ze zat hier echt met gemixte gevoelens. En oke misschien was ze wel hartstikke jaloers, maar mocht dat ook? Nathan was gewoon heel belangrijk voor haar, waarschijnlijk ook voor Tawnee, maar voor haar toch wel iets belangrijker. Tawnee moest gewoon oppassen dat ze niks verkeerds zou doen wat haar niet aan stond, anders kon ze nog wel heel erg pissig gaan worden. Echter toen ze haar mond weer open wilde trekken kwamen er twee masseuses binnen, een van hen begon meteen met een begroeting en een uitleg en dat ze moesten gaan liggen. Riddle ging dus vervolgens maar liggen op haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyza jul 25, 2015 9:09 pm

"Ah oke..." Klonk er even van de roodharige, waardoor ze even kort schuin wegkeek. Okay dan. Hm, geen goed onderwerp om op te staren misschien? Tja, Tawn wist het zelf ook niet goed. Toen er echter twee vrouwen binnen kwamen en de uitleg deden, deed ze gewoon wat vroegen. Okay, nu voelde ze zich wel lichtjes schuldig. Okay... Dan niet Nathan. Oh uhm... "Hiro was de naam toch van je Mightyena?" Vroeg ze, om misschien een beetje een vrolijkere sfeer te brengen tussen de twee. Ondertussen begon de masseuse met de massage... Okay Arceus, ze moest hier aan wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyza jul 25, 2015 9:26 pm

Het was even stil tussen de twee, maar toen de dames binnen kwamen, gingen ze beide liggen. Riddle wist verder ook niet zo goed wat te zeggen over Nathan, want like ja, dit hele gebeuren was voor haar ook nog steeds vreemd enz. Na ja misschien moest ze ook weer niet te wantrouwend doen of jaloers, maar ja ze kon het niet helpen op het moment. Daar lagen ze dan ook met z'n tweeën op de bedden. De dames begonnen vervolgens met hun massages. Riddle zuchtte even, om te ontspannen, echter hoorde ze de stem van Tawnee weer waardoor ze haar ogen opende. Ze kon haar echter niet aan kijken, aangezien ze met haar hoofd in zo'n gat lag. De vraag was dat Hiro, Hiro heette, ja dat was zeker Hiro. Ze grinnikte even "Ja, zeker" sprak ze waarna ze even aan haar Mightyena dacht. "Ik heb hem al sinds ik heel erg jong was, we zijn dus samen opgegroeid zeg maar" sprak ze verder "Maar welke pokémon heb jij eigenlijk in je team?" vroeg ze maar gewoon uit nieuwsgierig om het gesprek gaande te houden. Ondertussen genoot ze van de massage, ja dit was echt super fijn voor haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyza jul 25, 2015 9:35 pm

"Ja, zeker" Ja dus, dat had ze mooi kunnen onthouden... Van die ene keer dat ze even botsing hadden met elkaar's bek. "Ik heb hem al sinds ik heel erg jong was, we zijn dus samen opgegroeid zeg maar" Ah, dat was fijn. Tawn had ook zo'n Pokémon, Sachi. "Maar welke pokémon heb jij eigenlijk in je team?" Uhm. "Mneme ken je al," zei ze even met een klein lachje. "Uhm ik heb nog een Metagross die Saiko noemt, een shiny Charmeleon die Maybel noemt...." Kort stopte ze even toen ze even niet tegen het gevoel kon. Na enkele tellen leek dit echter wel over te zijn. "Sachi is mijn Glaceon," vervolgde ze toen. "Ik heb haar al van toen ik ook klein was, gekregen als ei van... Uhm... Lionell... Uhm, mijn adoptiebroer," kort sloot ze haar ogen weer. Lion zorgde altijd goed voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyzo jul 26, 2015 1:12 pm

Ze had gesproken dat ze Hiro dus al van jongs af aan had, samen opgegroeid en alles. Vervolgens had ze maar een vraag terug gekaatst. Nu ze er zo over nadacht moesten ze elkaar echt beter leren kennen, ze waren notabene zussen. Ze sprak dat ze Mneme al kennen, ja dat was de Mantike. Ze vervolgde dat ze nog een Metagross had genaamd Saiko, een Shiny Charmeleon genaamd Maybel, nice. Even was ze stil waardoor Riddle eigenlijk even op wilde kijlken, maar ze werd zowat drug geduwd door de masseuse, oke dan niet. De blondine ging echter snel weer verder met haar verhaal. Sachi was haar Glaceon, mooie namen allemaal. Echter sprak ze verder dat ze haar ook al vanaf ei af aan had, maar die gekregen had van haar adoptiebroer, Lionell? Oo wauw ze had ook nog een adoptiebroer gehad. "Mooie namen" begon ze dan maar "Wel fijn dat je ook al zolang een maatje hebt" sprak ze met een grote glimlach, al kon de blondine haar gezicht niet zien. "Na ja je kent Hiro in ieder geval, daarnaast heb ik Croc, die heb je op het strand wel gezien" ze stopte even, ja dat was niet de meest geweldige ontmoeting ever. "Maar goed dan heb ik nog een Ampharos genaamd Fluffy, een Charmeleon genaamd Andraste, een Totodile genaamd Kiro, hem heb je toen in de hot springs gezien en als laatst heb ik nog mijn Eevee genaamd Kyra" sprak ze geamuseerd. Ja, ze was erg blij met haar pokémon team, zeker als ze straks allemaal geëvolueerd waren, dan had ze best wel een nice team wat ook wel initmiderend over kwam. Ze voelde zich enorm veilig met haar pokémon namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyzo jul 26, 2015 1:42 pm

"Mooie namen" was het eerste dat haar zus zei, waardoor ze toch even een klein lachje kreeg op haar gezicht. "Bedankt," klonk er even. "Wel fijn dat je ook al zolang een maatje hebt" Het hele verhaal van Sachi was een stuk lastiger en ook een stuk dramatischer... Dat zou ze nu niet vertellen. Het was iets meer persoonlijker. "Na ja je kent Hiro in ieder geval, daarnaast heb ik Croc, die heb je op het strand wel gezien" Even moest ze haar ogen sluiten. Juist ja, het strand. Ze zou er nog eens over moeten spreken. Over die angstaanvallen van haar. Uh... "Maar goed dan heb ik nog een Ampharos genaamd Fluffy, een Charmeleon genaamd Andraste, een Totodile genaamd Kiro, hem heb je toen in de hot springs gezien en als laatst heb ik nog mijn Eevee genaamd Kyra" Kort lachte ze even. "Wat een leuk team," klonk er even. Ondertussen begon de vrouw wat lager te masseren, waardoor ze zich kort ongemakkelijk voelde, maar al snel ontspande. De massage was nu al even bezig... Het ergste deel vond ze nog steeds de schouders... Ugh. "Ik heb ook nog een heleboel Pokémon geboxt... Maar door die val ben ik de meeste vergeten," klonk er even lichtjes. Yeah, ze wilde ze heel graag allemaal ontmoeten... Maar ergens was ze ook bang dat ze extreem eng waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyzo jul 26, 2015 1:56 pm

Ze kreeg een bedankje om haar compliment waardoor ze eventjes licht moest grinniken. Ze had zelf vervolgens haar eigen team maar opgenoemd, ze moesten elkaar toch op een of andere manier leren kennen, waarom dan niet meteen met hun eigen pokémon. Ze kreeg zelf echter ook een compliment terug, dat ze een leuk team had "Hetzelfde" sprak ze eventjes grinnikend. Ook bij haar begon de vrouw lager te masseren, maar Riddle vond het alleen maar fijn en wennen was dus zo gebeurd en inderdaad de schouders waren wel altijd een ramp, zeker als ze dan ook nog in je nek kwamen, brrrrr, daar kreeg ze altijd van die rillingen van. Ze sprak dat ze nog een heleboel pokémon in haar box had, maar dat ze door die val de meeste is vergeten. Riddle was eventjes stil "Ooo dat is wel vervelend, na ja in het Pokémon Center kan je volgens mij wel zien wie het zijn zonder ze echt in levende lijven te zien" sprak ze, mocht ze nog een andere angstaanjagende pokémon hebben zoals Kido. "Maar... wat weet je eigenlijk allemaal nog?" sprak ze, doelend op het feit dat ze van die klif gevallen was en dus veel vergeten is. Ze vroeg zich sowieso af hoe ze zoiets voor elkaar kreeg en dat ze nog leefde was helemaal een wonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Emptyzo jul 26, 2015 2:03 pm

Ze moest even lichtjes grinniken om "hetzelfde", maar reageerde er verder niet echt op. Ze konden zo verder gaan met bedankjes. Dat zou niet zo handig zijn. "Ooo dat is wel vervelend, na ja in het Pokémon Center kan je volgens mij wel zien wie het zijn zonder ze echt in levende lijven te zien" vertelde ze, waardoor ze even lichtjes knipperde. Hm. "Maar... wat weet je eigenlijk allemaal nog?" Kort slikte ze. "Ik weet nog redelijk wat, maar het probleem is dat ik niet weet wat ik wel nog weet en wat ik niet weet," ok, dat klonk ingewikkeld. "Het voelt gewoon aan alsof er iets hoorde, maar het vind niet plaats in mijn herinneringen... Soms komt er wel wat terug tho," zei ze even. "En soms, vergeet ik dingen gewoon..." klonk er even. "Daarvoor moet ik echt nog terug naar een dokter," Want doordat ze was vergeten wat Nath als vriend voor haar betekend, had ze hem bijna vermoord. Niet zo slim dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Just like my sister~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just like my sister~   Just like my sister~ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just like my sister~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hey, Soul Sister
» {Found} Big Brother/Sister Figure
» The sister chat {Cecille Skarsgard)
» Hey, Soul Sister [+Yara Celica]
» My sister? +Elisia Frost & Vivienne Williams

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Shalour City-
Ga naar: