Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: {Found} Big Brother/Sister Figure ma aug 15, 2016 1:06 pm
no notes
Sorry, dit karakter draait me 'n beetje om de sociale contacten.
Naast leeftijdsgenoten, zoek ik voor Leysa ook nog naar een grote zus/broer, een soort mentor. Iemand die haar de basics kan leren, misschien zelfs verder nog wat helpen kan. Iemand waar ze een beetje tegen op kan kijken en waar ze trots haar verhaal bij kan doen als iets gelukt is. Dit persoon hoeft heus niet fluffy te zijn, zelfs een grote asshat kan t zijn, zolang zij er tegenop kan kijken en af en toe enige erkenning krijgt, ben ik een tevreden mens. Het trainertype maakt me dan ook niet uit. :>
Eisen: » Kunnen af en toe samen een topic doen (ik hoef echt niet dagelijks 10 posts, maar eens per week zou toch fijn zijn..) » Sterkere Pokémon dan Leysa! (Dus het liefst toch wel aardig wat boven 50?) » 16+