I hate myself for this, but I want this, the ideas are killing me T^T
Name: Chester Brown
Stage Name: Chester King
Type: Coördinator
Family: Maribelle Brown (Mom); Otto Brown (Dad); Tyson Brown (Big Bro)
Pokémon Team: Mostly Ghost/Psychic types, exact pokémons have not been decided yet.
Appearance: Een slanke jongen met een opvallend bleke huis. Hij heeft donker paars haar wat alle kanten op piekt en niet in model te krijgen is. Hij heeft een kinderlijk gezicht met violetkleurige ogen. Chester draagt over het algemeen witte kleding met een checkers sjaal rond zijn nek.
Personality: Chesters persoonlijkheid is een beetje tricky om uit te leggen. Opgroeien in een gezin waar acteren centraal stond zorgde ervoor dat er een paar dingen zijn waar hij opvallend goed in is. Hierdoor kan Chester opvallend goed acteren en is een uitzonderlijk goede leugenaar. Hij is goed in mensen om zijn vinger heen winden en aan een lijntje houden, zonder dat iemand er achter komt dat het daadwerkelijk gebeurd. Hij gebruikt deze talenten dan ook om dingen te saboteren en banden te slaan met derde partijen. Maar zijn liefde voor acteren zorgt er ook voor dat hij goed is in zijn coördinatieschap en graag nieuwe optredens wil ontwikkelen. Daarin is hij nog duidelijk een kind, maar over het algemeen is hij opvallend volwassen voor zijn leeftijd.
Ideas: ik heb een kleine verhaallijn uitgedacht voor Chester, waar Tyson ook een rol in speelt C:
-
Door zijn vermogen om iedereen voor te liegen en aan een lijntje te houden, komt Chester in aanraking met Team Rocket. Hij zal zich niet actief aanmelden bij de organisatie, maar vind het wel interessant hoe 't van binnen uit werk. Hij zal dan ook aangeven dat hij ze wilt joinen en zodoende van binnen uit informatie vergaren. Chester zal niets doen met de informatie, het boeit hem namelijk helemaal niets, maar hij probeert gewoon zo dicht mogelijk bij de leiding te komen zonder Team Rocket te joinen.
De reden waarom Tyson hier in zit is omdat het me leuk leek als zijn grote broer achter zijn plannen komt en 'm either tegenhoud of helpt, keuze ligt bij jou C:
Het is maar een idee, alles kan nog anders lopen ^^'
Motivation: I. Adore. Kokichi Oma <3 Ik vind de Faceclaim geweldig, het idee erachter amazing en hoe langer ik dit aan het uitstellen was, hoe meer ideeën zich vormde voor Chester ;-;