[Found] Mischievous little brother
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Found] Mischievous little brother

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tyson Brown
Member
Tyson Brown
Punten : 297
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Alolan Meowth
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6491-tyson-brown https://pokemon-journey.actieforum.com/t6492-tyson-brown-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6610-tyson-s-work-log#132828

[Found] Mischievous little brother Empty
BerichtOnderwerp: [Found] Mischievous little brother   [Found] Mischievous little brother Emptyzo okt 01, 2017 3:07 pm

Oké dus ik zoek naar een jonger broertje voor Tyson, er staat niet zo heel veel vast voor hem dus een groot deel van zijn karakter mag bepaald worden door wie hem uiteindelijk bespeelt.
Naam: Chester Brown
Leeftijd: 13/14
Faceclaim: Kokichi Oma (van Danganronpa V3) (mag veranderd worden)
Van zijn personaliteit staat weinig vast, behalve dat hij iemand is die graag anderen voor de gek houdt, maar niet met slechte bedoelingen.
Chester is de zoon van Maribelle en Otto Brown, die beiden vaak op het toneel gestaan hebben als actrice en acteur. Zijn oudere broer, Tyson, gaat met het acteren misschien iets te ver... Wat Chester zelf van acteren vind mag bepaald worden door de persoon die hem zou komen te spelen, maar het is wel iets dat zo'n beetje in de familie zit.
Alles wat niet in het bovenstaande lijstje staat mag zelf bepaald worden door degene die hem uiteindelijk komt te bespelen.

Enkele avatars van Chester's "headcanon FC" omdat ik geen zelfbeheersing heb:
[Found] Mischievous little brother MK5TAZh [Found] Mischievous little brother EjVCxxg [Found] Mischievous little brother 5P06hhv
[Found] Mischievous little brother MhZFQos [Found] Mischievous little brother XrjWv70 [Found] Mischievous little brother ONn8rfg
+ bonus evil faces for whatever reason
[Found] Mischievous little brother S00HruS [Found] Mischievous little brother 0VrYVYq

Ik vraag geen volledige karakterkaart hier of zo, maar een beetje informatie over welke kant je met Chester op wil is wel handig voor mij, maakt het kiezen hopelijk iets makkelijker als er meerdere aanmeldingen komen.


Laatst aangepast door Tyson Brown op do okt 05, 2017 10:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darian Ramsey
Member
Darian Ramsey
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 30 Years
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Banette

[Found] Mischievous little brother Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Found] Mischievous little brother   [Found] Mischievous little brother Emptyma okt 02, 2017 6:29 pm

I hate myself for this, but I want this, the ideas are killing me T^T

Name: Chester Brown
Stage Name: Chester King
Age: 14 Years
Type: Coördinator

Family: Maribelle Brown (Mom); Otto Brown (Dad); Tyson Brown (Big Bro)
Pokémon Team: Mostly Ghost/Psychic types, exact pokémons have not been decided yet.

Appearance: Een slanke jongen met een opvallend bleke huis. Hij heeft donker paars haar wat alle kanten op piekt en niet in model te krijgen is. Hij heeft een kinderlijk gezicht met violetkleurige ogen. Chester draagt over het algemeen witte kleding met een checkers sjaal rond zijn nek.

Personality: Chesters persoonlijkheid is een beetje tricky om uit te leggen. Opgroeien in een gezin waar acteren centraal stond zorgde ervoor dat er een paar dingen zijn waar hij opvallend goed in is. Hierdoor kan Chester opvallend goed acteren en is een uitzonderlijk goede leugenaar. Hij is goed in mensen om zijn vinger heen winden en aan een lijntje houden, zonder dat iemand er achter komt dat het daadwerkelijk gebeurd. Hij gebruikt deze talenten dan ook om dingen te saboteren en banden te slaan met derde partijen. Maar zijn liefde voor acteren zorgt er ook voor dat hij goed is in zijn coördinatieschap en graag nieuwe optredens wil ontwikkelen. Daarin is hij nog duidelijk een kind, maar over het algemeen is hij opvallend volwassen voor zijn leeftijd.

Ideas: ik heb een kleine verhaallijn uitgedacht voor Chester, waar Tyson ook een rol in speelt C:
-
Door zijn vermogen om iedereen voor te liegen en aan een lijntje te houden, komt Chester in aanraking met Team Rocket. Hij zal zich niet actief aanmelden bij de organisatie, maar vind het wel interessant hoe 't van binnen uit werk. Hij zal dan ook aangeven dat hij ze wilt joinen en zodoende van binnen uit informatie vergaren. Chester zal niets doen met de informatie, het boeit hem namelijk helemaal niets, maar hij probeert gewoon zo dicht mogelijk bij de leiding te komen zonder Team Rocket te joinen.

De reden waarom Tyson hier in zit is omdat het me leuk leek als zijn grote broer achter zijn plannen komt en 'm either tegenhoud of helpt, keuze ligt bij jou C:

Het is maar een idee, alles kan nog anders lopen ^^'

Motivation: I. Adore. Kokichi Oma <3 Ik vind de Faceclaim geweldig, het idee erachter amazing en hoe langer ik dit aan het uitstellen was, hoe meer ideeën zich vormde voor Chester ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Found] Mischievous little brother
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Found} Big Brother/Sister Figure
» [GZ] Looking for a brother
» Big Brother, joh!
» [HF] Brother Love
» Brother lift me

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Pokémon center :: Search board-
Ga naar: