Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Party night [Cecille Skarsgárd]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2015 1:16 am


Roxy scheen het verhaal toen wel te begrijpen – dat maakte Cecille er althans uit op, want ze liet een begrijpend geluid horen en knikte toen een aantal keer met haar hoofd. Vervolgens luisterde het meisje aandachtig naar wat de blondine te vertellen had, waardoor ze het gevoel kreeg dat ze met een redelijk open persoon te maken had en dat was zo verlichtend. Roxy was vast een persoon waar ze goed bevriend mee kon raken als ze vaker een avondje gingen stappen, had ze zo het idee. De zwartharige lachte om haar opmerking en scheen het overigens ook met haar eens te zijn; iedereen zou gewoon lesbisch zijn voor Ellen Page.

Toen ze vroeg of de jongedame serieus was, liet die weten dat ze dat ook echt was. Gelukkig kreeg ze ook nog een uitleg, al was Cecille het niet geheel met de keuze eens. Desondanks kon ze het wel respecteren en liet ze dat blijken ook. “Huh, dan verschillen we daar toch wel in... Ach, ieder zijn eigen ding, niet?” reageerde ze met een scheve glimlach. Vervolgens nam ze weer een slok van haar drinken. Natuurgeluiden had ook wel wat, maar het was niet per se haar smaak. Zij hoorde liever de geluiden van de stad – muziek, zang... Het geschreeuw van iemand die om drie uur ’s nachts wakker werd gemaakt door het plotselinge gejengel van die muziek. Cecille hield van veel verschillende geluiden, dus het idee dat alles opeens stilviel door haar toedoen... Dat wilde ze niet aan haar broek hebben hangen, zeg.

Haar metgezel moest erom lachen en stemde ermee in toen ze Cecille’s mening had gehoord. Gelukkig maar, dus Roxy bleek ook geen vies persoon te zijn. Oké, dat was zij wel, maar ook zij kende haar grenzen. Misschien de zwartharige ook wel. Niet dat ze zoiets hoefde te weten, want hoewel de blondine erg pervy kon zijn, was ze de tijd die ze in Kalos had besteed toch wel wat volwassener geworden. Daar gaf ze Sara de schuld van, al kon het natuurlijk ook liggen aan het feit dat ze nu echt op haar eigen benen stond in plaats van die van haar ouders. Yara leek immers ook al wat meer gegroeid te zijn in tegenstelling tot Johto.

Roxy zou er voor gaan. Robotarmen en al. Ze twijfelde wel, merkte de blondine, maar toen ze de beredenering hoorde, moest ze wel even lachen. “Als ik niet vroeg opstond voor m’n training, dan was ik hetzelfde,” vertelde ze. De zwartharige ging er toen verder op in en Cecille luisterde ernaar, zodat ze haar eigen keuze daarop kon aanpassen als ze dat nodig vond. “Hm, daar heb je een punt... Ik denk dat ik er maar niet voor ga dan. ‘k Wil m’n vriendin niet echt pletten,” grinnikte ze. Roxy bestelde toen nog een drankje, waarbij ze de barman bij naam noemde – al kon dat ook een bijnaam zijn, maar Cecille was niet slim genoeg om dat in te zien. Zeker niet na het drinken van zoveel drank. Nadat ze haar drankje had gekregen, stelde ze weer een vraag aan de blondine waar die eigenlijk niet over na hoefde te denken. “Deal!” zei ze meteen. Oké, ze was geen echte gamer, maar ze wilde eigenlijk wel zien hoe goed ze eruitzag als ze een jongen was geweest. Dat, en het maakte voor haar toch niet uit welk geslacht ze had, want ze was bi. Ah... Maar Sara was lesbisch, dus dan had ze waarschijnlijk geen vriendin meer...? “Nee, wacht, no deal! No deal!” Die stomme spellen waren dat helemaal niet waard. “Ik ga liever voor de liefde!”

Nu ze haar fout recht had weten te zetten, was het weer haar beurt om een vraag te verzinnen. Cecille moest lang nadenken erover, voornamelijk omdat het niet meer helemaal helder ging door de hoeveelheid alcohol die ze al binnen had gekregen. “Oké, oké,” begon ze toen, waarbij ze al gevaarlijk met haar glas zwierde. Het goedje bleef er nog net inzitten, dus ze knoeide gelukkig niks van de kostbare drank die erin zat. “Win je liever de loterij,” vervolgde ze. “OF leef je liever twee keer zo lang?”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptydi jul 14, 2015 2:11 pm

.

Blijkbaar stond de blondine iedere ochtend vroeg op, iets waar de zwart harige veel respect voor had. Het maakte in haar leven niet zo veel uit hoe laat ze ging slapen en hoe laat ze opstond. Zelf had ze geen plannen of doelen in het leven en niemand had haar ergens nodig. Maar de blondine vond de punt dat Roxy had gemaakt een goeie, echt wat haar punt wist ze niet meer. Maar het ging iets over mensen of pokémon pletten, aangezien ze het niet wou doen. Omdat ze haar vriendin niet plat wou hebben. Iets wat ze goed kon begrijpen, maar ergens was het ook nog wazig voor haar. Ze had veel meer moeten eten voor dat ze ging drinken, want de alchol begon al flink aan te slaan bij haar, iets wat ze niet wou. Maar goed wat heb je tegen alchol te zegen, helemaal niks net zoals je niks tegen het leven kon doen.

De blondine was in eerste instantie eens met haar deal, waar door de zwart harige instemmend ja begon te knikken. Maar toen ze opeens van deal begon te wisselen keek ze nog al verbaasd. De reden van mevrouw goudlokje was blijkbaar het feit dat ze voor de liefde ging, ze rolde even haar ogen. “Als ze je echt leuk vind, vind ze je als man zijnde ook leuk,” reageerde ze terug. “Je mag blij zijn dat de deals niet echt uit komen, want anders was je nu al een man,” vervolgde ze verder.

Het duurde nogal lang voor dat bandana vrouw weer een vraag stelde, ongeduldig begon ze met haar benen heen en weer te wiebelen. Waardoor ze een beetje druk begon te voelen. Iets waar ze niet echt zin in had, ze liet haar hoofd even achter over hangen en keek nu naar het plafond. Wat eigenlijk niet veel spannender was wat er voor haar gebeurde. Ze hoorde de blondine langs haar weer praten dus ze richtte haar hoofd weer naar haar toe, en luisterde aandacht naar de vraag gesteld werd. Ah ze begon nu andere vragen te stellen aan haar, iets wat ze wel interessant vond. “Ah dat is geen moeilijke lotto natuurlijk! Dan kan ik nog iets leuks van me leven maken,” vertelde ze tegen de blondine.

Ook nu begon Roxy zo’n zelfde vraag te bedenken al gauw had ze er een “Oke Cecille,” ze werd even stil en sprong op en ging voor de blondine staan. “Ik herinner je naam weer je hete Cecille toch? Toch?” begon ze eerst enthousiast te vragen aan haar. Ze had nooit verwacht dat ze haar echte naam zou onthouden, ook herrinerde ze weer dat ze vrolijk samen tooste. “aaaaaaai! “ schreeuwde ze vol enthousiaste en hief haar glas weer om te toosten.

Nadat gebeurd was bleef ze nog even voor de blondine staan en zei “alleen maar drinken of alleen maar eten?” en keek haar intens aan.

starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptywo jul 15, 2015 12:29 am


Roxy vertelde haar een belangrijk detail; maar Cecille wist niet of ze het volledig ermee eens was. “Well, nu ze me kent, ja,” gaf ze eerlijk toe. “Maar als ik ervoor al een jongen was? Ik betwijfel of het zo werkt.” Sure, zij was biseksueel. Voor haar maakte het absoluut niet uit wat voor een geslacht een persoon was. Maar er was toch verschil tussen een jongen en een meisje, had ze gemerkt. Er was ook verschil in de transcommunity. Niet iedereen dacht zo makkelijk over de geslachten als zij en ze zou het gewoon respecteren als Sara haar niet had zien zitten vanwege dat extra lichaamsdeel daar beneden. Roxy had echter geen ongelijk. Mocht ze opeens besluiten een jongen te willen zijn, of plotseling een jongen zijn, had Sara dan een rede om haar te verlaten? Dat kon het meisje alleen zelf zeggen, vreesde ze. Cecille grinnikte echter wel om Roxy’s latere opmerking en knikte instemmend. Gelukkig niet, zeg. Stel je voor. Dan had ze robotarmen en was ze een jongensuitvoering van zichzelf.

Het was geen moeilijke keus, bleek, want ze reageerde al snel dat ze de lotto zou willen winnen. Cecille knikte instemmend. “Same! Wat is nou een paar jaartjes extra leven als je niet kan rondkomen en maar een zielig leventje hebt? Dan geniet ik liever met volle teugen en sterf jong,” sprak ze. Zij zou er dus ook voor gaan, net als Roxy. Goh, ze hadden nog best veel gemeen ook. Het werd met de minuut interessanter. Haar naam werd genoemd en ze keek op, haar handen rustend op haar schoot met het drankje erbij. Roxy sprong op van haar kruk, ging voor haar staan en kraamde toen uit dat ze Cecille’s naam weer herinnerde. De blondine knikte loom om aan te geven dat het klopte en was te aangeschoten om zich beledigd te voelen. Zeker niet omdat er getoast werd – dat sloeg ze nooit af. Al helemaal niet als ze daarna haar drankje naar binnen kon werken, wat ze dus ook deed zodra er getoast werd.

De volgende vraag werd gesteld zodra ze met een tevreden zucht het glas hard op de bar terugzette. Het was de bedoeling dat de barman dan hoorde dat haar glas leeg was en dat ze een nieuw drankje wilde, maar misschien deed ze het toch net iets te hard. Hij keek haar ietwat streng aan, maar gaf desondanks niet veel later een nieuwe Wodka. “Drinken!” riep Cecille. “Dan kan ik toch mijn favoriete eten hebben – alleen in drankjesvorm. En ik hoef nooit dorst te hebben!” sprak ze trots. Ah, wat was ze toch slim. Zelfs met alcohol op. Misschien was ze zelfs slimmer met alcohol op. “Oeh, mijn beurt! Mijn beurt!” Ze was ook enthousiaster met alcohol op. “Oké,oké. Verlies je liever je dominante hand of je... Euh... Dominante voet...?” Zei je dat zo? Ah, wat maakte het ook uit.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptydo jul 16, 2015 12:44 pm

.

De blondine was het ook met haar eens en vertelde dat wat een paar jaar extra leven, als je niet kan rondkomen. Dus ze leefde liever met volle teugen en dan jong sterven. Iets waar de zwart harige ook mee eens was. Ook merkte Roxy dat bandana vrouw waarschijnlijk ook niet zo breed in de kas zat, net zoals zij. Echt zin om daar naar te vragen had ze niet echt, aangezien het mis weer te casuele chit chat zou worden. Wat ze juist niet wou, ze hield hier van. Het was apart en absoluut niet standaard.

Nadat Roxy de naam van de blondine weer herinnerde en een toost had gedaan. Schrok de jonge dame zich rot, aangezien haar met gezel haar glas hard op de tafel zette. Het was een wonder dat het glas nog heel was, want het was namelijk al best een flinke klap. Nadat ze haar drinken weer had verteld ze dat ze voor drinken koos. Want ze kon van haar favorite eten drankjes maken, iets wat de zwart harige best slim vond. “Hmm ik zal het zelfde doen, als er geen fruit bestond,” vertelde ze “Want watermeloen enzo kan je voor genoeg vocht zorgen,” vervolgde ze, daarlangs hield de zwart harige ook niet van geprakt eten. Ze moest er niet aan denken aan vloeibaar gebak. De blondine werd erg enthousiast nadat ze merkte dat zij weer een vraag mocht stellen. Roxy kon er om lachen en hielt haar lach ook helemaal niet in. Toen ze de vaag binnen kreeg van de blondine keek ze verward “Heb ik een dominante voet?” vroeg ze. Ze wist wel dat er een dominante hand en oog bestond, maar voet? “Ugh ik denk hand, want dan kan ik nog makkelijk weg rennen,” vertelde Roxy met een moeilijk gezicht. Hmm oke oke “Een tas stelen van een oude vrouw, of tegen 10 kinderen zonder ouders vertellen dat kerstmis niet door gaat,” vroeg ze aan het meisje. Ze vond het een interessante vraag, zelf zou ze liever een tas stelen want dat doet ze toch altijd bijna.


starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyza jul 25, 2015 10:31 pm


Roxy zou hetzelfde hebben gedaan als er geen fruit bestond. Het kostte Cecille enige moeite om dat te ontcijferen, want wat daar de betekenis van was... Niemand wist het. Tot ze zich besefte dat er in fruit een hoop vocht zat en het was gezond. De blondine schudde echter met haar hoofd. “Nah, je hebt ook smoothies enzo,” reageerde ze, zich totaal niet realiserend dat Roxy een heel andere rede had om voor eten te kiezen. Zo ver dacht ze al niet meer na – kon dat al niet meer, omdat ze nu zo snel alcohol naar binnen werkte. Ze lachte wel vermaakt toen Roxy verward vroeg of ze een dominante voet had. “Als het goed is wel,” grijnsde Cecille droogjes naar haar. De zwartharige koos voor haar hand en de blondine kon niet anders dan instemmen. “Dat is wel handig ja... En je kan je evenwicht dan niet verliezen,” opperde ze bedachtzaam. Bovendien was zij een kickbokser, dus had ze haar voeten wel nodig. “Same.”

Voor de vraag die haar vervolgens werd gesteld, had ze geen bedenktijd nodig. “De kids,” beantwoordde ze resoluut en iets serieuzer dan eerst. “Stelen van een oud vrouwtje is zielig en smerig,” vervolgde ze met een ietwat kwade frons. “Die kids overleven heus wel een jaartje zonder kerst. Ik koop ze wel een cadeautje op een ander tijdstip van het jaar.” Ze wuifde met haar hand om aan te geven dat het geen probleem moest zijn, want ze had genoeg ervaring met kinderen om te weten hoe ze het moest brengen. Cecille nam weer een flinke teug van haar drinken en dacht na over haar volgende vraag, al begon ze nu toch wel de danskriebels te krijgen nu ze die muziek zo hoorde. Leuke liedjes, lekkere beat. Met die alcohol op had ze het gevoel dat ze de hele nacht door kon dansen, zo energiek was ze. “Tegen een Hitmonlee vechten of tegen een Hitmonchan?” vroeg ze toen abrupt aan Roxy. “Ik zou ze allebei nemen. Kan ze makkelijk aan!” Cecille nam een vechtershouding aan – dat probeerde ze althans, maar ze verloor bijna haar evenwicht al op de kruk en schoot in de lach. Wat was ze toch een idioot.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2015 5:08 pm

.


Het duurde nogal een aardig tijdje voor dat de blondine reageerde op de vraag dat Roxy haar stelde, iets wat helemaal niet uit maakte. Ze kon het goed begrijpen, alchol doet namelijk dat soort dingen met je. Maar blijkbaar koos ze voor de kids, iets dat ze niet verwacht had van de blondine in tegen deel zelfs. Ze vond namelijk stelen van oudjes smerig, en kinderen konden blijkbaar wel een jaartje zonder kerst. En dan zou ze een kado kopen voor een ander tijdstip van het jaar. “Hmm ik zou wel voor een oudje stelen, omdat ik weet hoe rot het is om geen kerst te vieren als kind. So wie so om nooit van je leven kerst te vieren,” vertelde ze. “Ik had liever dat ze dan van ouderen stalen, dan dat ze kerst afnamen van mensen,” vervolgde ze nog even verder. Door dit begon ze zich nogal te herinneren hoe rot ze zichzelf voelde toen ze kind was en iedereen om haar heen kerst vierde. Maar zij niet, omdat ze maar een zielig straat kindje was. Ze kreeg nooit een cadeautje ook niet op haar verjaardag, naja de enigste kado wat ze kon krijgen was een gestolen stuk taart. Maar daar had ze ook altijd maar geluk mee moeten hebben. Ze zuchtte even en pakte haar drinken en goot het zo na achteren, en keek de bar man aan. Gelukkig begreep hij haar en vulde het direct weer in, nadat het gevuld was teugde ze hem weer naar achteren. De man keek haar raar aan en zei draaide met haar hand, als teken dat hij het maar weer moest vullen.

De blondine haalde haar gelukkig uit de gedachte ze vroeg haar namelijk voor welke pokémon ze zou kiezen. In eerste instantie begreep Roxy haar niet, want ze dacht dat het twee de verschillende pokémon waren. De reactie van de blondine kon ze wel om lachen, ze was blij om te zien dat ze zo veel plezier had. “Hmm ik zou ze ook beiden nemen, durf te wedden dat ik sterker dan jou ben, vooral nu,” zei Roxy plagerig tegen de roze harige. Ze staarde even naar het plafond, en het viel haar op dat er allemaal band shirts en festival shirt er aan hingen, iets wat ze best een slim en grappig idee vond. Of het brand veilig was wist ze niet maar goed.

“Oke oke Wil je met Jasmine op de magische tapijt, of zou je Cinderella mee nemen naar het bal,” vroeg Roxy aan de blond harige. “Ik zou zeker voor Jasmine gaan, kan ik overal heen waar ik wil. Hoe heerlijk zou dat zijn, daarlangs kan ik mis aan de blauwe geest komen,” vertelde ze dromerig. Terwijl ze dacht aan de wensen dat ze zou vragen aan de blauwe geest in de lamp, en hoe ze ‘s avonds op het tapijt ligt kijkend naar de sterren terwijl ze aan het vliegen zijn,
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptydi aug 18, 2015 5:29 pm


Cecille staarde verbijsterd toen ze het antwoord van Roxy hoorde. Vervolgens keek ze ongelovig uit haar ogen en uiteindelijk verscheen er een kwade frons op haar voorhoofd. Ze liet een ongeamuseerde snuif horen en lachte geforceerd. “Je realiseert je toch wel dat cadeautjes altijd kunnen worden gegeven zonder een slap excuus van een man met een gigantische baard, right?” Kerstmis was niks bijzonders. Een stom bijgeloof. Sure, Cecille hield van kerst, maar dat kwam omdat ze dan samen kon zijn met haar naasten en cadeautjes kon geven. Dat kon elke dag van het jaar. Het kon zelf worden georganiseerd. “Maar jij vindt dat belangrijker dan oudere mensen, die al een shitload aan dingen hebben meegemaakt in hun leven en het laatste beetje wat ze hebben waarschijnlijk nog willen delen met hun kinderen en kleinkinderen.” Ze knarste inmiddels met haar tanden en deed een poging het meisje niet meteen een klap te willen verkopen. Dat ging nogal lastig met die alcohol in haar systeem. “Dus als jij oud bent, dan kan een snotjoch wel van jou stelen om kerst te redden. Is wel eerlijk, toch?”

Het duurde even voor ze gekalmeerd was en weer een slok van haar drinken nam. Het glas belandde met een klap op de bar, waardoor de man die erachter werkte, even opschrok van het geluid. Cecille had er geen oog voor. Die was te druk bezig met de zwartharige naast haar. Roxy vond het kennelijk nodig om nog erger op haar zenuwen te werken door op te merken dat ze waarschijnlijk sterker was dan de blondine. Cecille klampte krampachtig het glas in haar hand vast, knijpend in het voorwerp en proberend zo te kalmeren. Het werkte niet en het verbaasde haar eigenlijk dat het glas niet brak in haar greep. De vraag die werd gesteld, ging volledig aan haar voorbij. “Oh ja?” vroeg ze op een gevaarlijke toon. Haar wenkbrauwen stonden omlaag in een kwade frons, terwijl haar mondhoeken in een wel heel brede grijns waren opgetrokken. Dat ze wellicht angst aanjoeg bij omstanders kreeg ze niet eens mee. In plaats daarvan sprong ze op van haar kruk, glas al lang en breed achtergelaten op de bar. “Bewijs dat dan maar, punker!”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyza aug 22, 2015 10:15 am

.

De opmerking dat de zwart harige maakte viel niet goed bij bandana vrouw. Ze vertelde dat cadeautjes altijd gegeven konden worden, zonder slap excuus zonder man met een nep baard. Roxy zuchtte en schudde met haar hoofd “Dat zeg je om dat je een beter leven hebt gehad dan ik,” begon ze “Jij hebt niet je hele leven op straat gewoond, waarschijnlijk ken je zelfs je ouders. Ik daar in tegen heb me hele leven op straat gewoont en nu nog steeds, nooit van me leven heb ik een kado gekregen. Met geluk kreeg ik een oud bedorven stuk taart op me verjaardag uit een vuilnisbak,” vervolgde ze verder. “Ja dat vind ik inderdaad
belangrijker,” reageerde Roxy geïrriteerd en vel terug. “Het is me leven om van mensen te stelen, als ik dat niet doe was ik al lang dood. Niet dat iemand het kan schelen dat ik dood neer zou vallen, want niemand zou me missen,” begon ze verder en ate haar drankje op, de neiging om boos het cafe uit te stromen was groot bij de zwart harige. Maar op de een of andere manier wou ze haar avond niet verpeste, ze had zo’n goede band met bandana vrouw. “Die snotjoch mag alles van me stellen, want heb toch niks. Tenminste de snot joch mag het proberen,” beantwoorde ze de vraag van de blondine.

Na een zware discussie gehad te hebben en Roxy er uit floepte dat ze waarschijnlijk sterker was dan de blondine. Kreeg ze nu een gevecht voor haar neus aan geboden, zuchtend sprong ze van de bar kruk. Maar wiebelde meteen al een beetje naar links en rechts “dammit” dacht ze bij haar zelf. Als ze nou minder gedronken had kon ze goudlokje zeker aan hebben. “Punker?” zei ze lachend “Nou Biker ik hoop dat je motor op slot staat, anders word een lange rit naar huis,” zei ze tegen de blonde met een brede grijns en probeerde in gevecht houding te staan.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2015 10:11 pm


Wat? Zij had een beter leven? Roxy kende haar niet eens! Natuurlijk, zij had hier en daar een beter leven als ze het zo hoorde, maar om het zo te brengen? Nee, daar stond Cecille absoluut niet voor over. “Denk je nou echt dat ik geen shitleven achter de rug heb? Ja, ik had een dak boven m’n harses, maar dat heb ik te danken aan familievrienden. Als die er niet waren, dan was mijn eigen familie op straat gezet. Cadeautjes heb ik ook niet altijd gehad en dat kon me ook geen reet schelen, zeker niet als we elke maand op het randje moesten leven en net rond konden komen,” beet ze de zwartharige toe. “Als je me nu probeert te manipuleren met je zielige verhaal, dan ben je aan het verkeerde huis. Yeah, ik vind het inderdaad zielig dat je je ouders blijkbaar niet hebt gekend of dat je alles zelf hebt moeten doen, maar ga er niet van uit dat niemand anders door de hel en terug heeft moeten gaan!” Dat laatste siste ze tussen haar tanden door van pure woede, want als ze terug moest denken aan al die baantjes die ze had gehad, alleen al om haar ouders te kunnen ondersteunen...

Om nog maar te zwijgen van de smerige mensen die ze tijdens haar werk had moeten leren kennen. Meerdere keren werd er misbruik van de situatie gemaakt. Gelukkig was ze niet op haar mondje gevallen en kon ze ook kickboksen uitoefenen, anders was ze een wel heel ongelukkig meisje geweest. Roxy wist nog niet eens half van de dingen die zij had meegemaakt en toch stopte het meisje haar bij de rest van de mensheid. Bij de mensen die het niks konden schelen. Bij de mensen die alleen maar aan geld konden denken, terwijl zij niet anders kende dan elke maand hard te moeten werken voor haar spullen. De feestjes waar ze heenging werden meestal gesponsord door de rijkeluiskinderen. Die betaalden de drank en Cecille zoop het op.

De zwartharige nam haar uitdaging aan. Ze werd voor biker uitgemaakt en dat vatte ze toch wel op als een compliment, ondanks de negatieve betekenis van de woorden. Haar mondhoeken krulden omhoog tot een gevaarlijke grijns en ze tilde ook haar handen op om een gevechtshouding aan te nemen. Vervolgens deed ze een stap naar voren om uit te halen, maar ze verloor haar evenwicht en struikelde voorover. “Djävlar,” siste ze tussen haar tanden door. “Wacht even, opnieuw.” Cecille kwam overeind alsof er niks gebeurd was, maar toen ze recht stond en haar houding weer aan had genomen, schoot ze keihard in de lach. Jep, de alcohol kwam in werking.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 4:44 pm

.

Blijkbaar had de blondine inderdaad ook geen makkelijke jeugd gehad, de inschatting van Roxy was dus weer eens flink verkeerd geweest. Ze had namelijk verwacht dat Cecille rijke ouders had die konden permitteren om een motor voor haar te kopen als ze dat wou. Maar blijkbaar hadden vrienden van haar ouders haar gered iets waar de blondine blij mee mocht zijn. Misschien was het verstandig om op een neutrale bui eens naar elkaar verhalen te luisteren. Aangezien ze toch best veel gemeen hadden en daardoor misschien wel vrienden konden worden. Zo ver het mogelijk was voor een Team Rocket lid bevriend te worden met een normaal persoon. Roxy besloot er niet verder op in te gaan het was beter als ze haar mond hield. Ze was blij dat ze deze keuze gemaakt had, aangezien ze nu oog in oog stond met de blondine voor een gevecht. De eerste aanval van haar ging een beetje mis, echt een serieus gevecht kon je het ook niet meer noemen. Aangezien ze lachte om haar fouten, eerlijk is eerlijk Roxy kon er ook best wel om lachen. Roxy zuchtte en zei “Is dat serieus alles wat je in huis hebt.” Ze ging wat breeder staan en zei “Watch and learn,” wankelend met een vuist kwam ze de kant van de blondine op en sloeg langs haar hoofd en viel op de blondine. Zij raakte de grond, maar ze was te druk bezig om haar omgeving weer stil te zien, aangezien alles draaide. Dus ze wist niet zeker of ze Cecille had mee genomen of niet.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptydi aug 25, 2015 5:29 pm


Of dat alles was wat ze in huis had. Cecille gromde laag, maar was lang niet zo op haar tenen getrapt als eerder. Het klonk zelfs een beetje geamuseerd, omdat ze net had staan lachen om haar eigen stommiteiten. De blondine hoefde niet eens moeite te doen om de stoot te ontwijken en dat was maar goed ook, anders was ze haar eigen evenwicht weer verloren en was ze waarschijnlijk op de grond gevallen. Niet dat dat veel had uitgemaakt, want Roxy viel tegen haar op en hoewel ze haar voeten verplaatste, kreeg ze het toch voor elkaar om omlaag te worden getrokken door de zwartharige. Cecille vloekte een aantal onverstaanbare woorden bij elkaar en kwam met een plof op de vloer van het cafeetje terecht, Roxy half boven op haar. Een aantal van hun ledematen lagen in elkaar verwikkeld. “Ga van me af, mafkees!” riep ze, proberend boos te klinken, maar het verliet met een hele hoop giechels haar mond. Het had dus niet de gewenste klank. De blondine probeerde recht te komen, maar dat ging een stuk moeizamer dan ze origineel had gedacht.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2015 1:30 pm

.

Eindelijk kreeg ze haar haar omgeving weer helder te zien en stond alles weer stil soort van. En merkte gauw dat ze op de blondine lag, ook vanwege het feit dat ze zei dat ze er af moest. Maar dat ging nogal lastig, want net zoals goud lokje schoot zij ook in de lach. Ze lachde zo hard at ze op een gegeven moment van haar af rolde en op haar rug lag op de grond. Dit was echt een rotzooi het was een wonder dat ze de bar nog niet uit gegooid werden, misschien kwam het omdat ze nog niet betaalt hadden. Tenminste Roxy kon niet herinneren dat ze iets betaald had. Roxy probeerde op te staan, na veel pogingen en tegen haar zelf te vloeken stond ze eindelijk over eind. Ze voelde zich zelf nu als een echte dronke piraat, ze draaide terug naar de blondine en stak haar hand uit. “Arhh mate take my hand and let’s try it again,” zei ze tegen Cecille op een piraten toon.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyzo aug 30, 2015 6:40 pm


Het gelach van Roxy reikte al snel haar oren en dat zorgde ervoor dat zij ook harder begon te lachen. Het feit dat ze op haar rug lag, hielp ook niet bepaald mee in het kalmeren van haar lachspieren. Voor ze het wist voelde ze het meisje echter van haar afrollen, maar daarvoor in de plaats kwam dat pijnlijke, zeurende gevoel in haar buikspieren. Een teken dat ze die teveel aanspanden, al kon ze het niet echt helpen door haar lachkick. Dat Roxy een poging deed om op te staan, kreeg ze niet mee. Cecille was te druk bezig met kalmeren – iets wat haar na een aantal pogingen zelf al lukte. Niet veel later kwam de hand van Roxy in beeld, die naar haar werd uitgestoken om overeind te worden getrokken. “Aye aye, Cap’n,” probeerde ze met eenzelfde accent, terwijl ze haar hand in die van de zwartharige liet glijden en zich half overeind trok. Ze liet zich ook half overeind trekken. Eenmaal staand op beide voeten, keek ze Roxy strak aan. Vervolgens grinnikte ze weer.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyvr sep 04, 2015 2:41 pm

.

Roxy begon weer te lachen vanwege het feit dat de blondine in piraten taal terug praten. Op de een of andere manier klonk het grappig. Gelukkig pakte Cecille haar hand en kwam ze door middel van de kracht dat Roxy nog had naar boven toe. Toen ze eenmaal weer stond liet ze haar hand los en lachte ze met haar mee. In plaats dat Roxy probeerde te herinneren waar ze mee bezig waren, voor dat ze op de grond lagen begon ze te dansen. De dj had een lekkere beat op gezet, waar ze wel op los kon gaan. Ze pakte de hand weer van de blondine zo dat ze ene beetje mee begon te bewegen op de beat. Tijdens het dansen kreeg ze enorme behoefte aan sigaret dus ze pakte een peuk en deed het in haar mond. Terwijl ze aan het dansen was zocht ze ook naar een aansteker, maar te vergeefs kon ze die juist niet vinden. Met de peuk in haar mond schreeuwde ze tijdens het dansen op de beat “Heeft iemand een vuurtje?”
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Emptyma sep 07, 2015 10:03 pm


Toen Roxy begon te lachen, kon Cecille het ook niet laten om weer te beginnen met grinniken. Waarom wist ze niet, ze deed het maar gewoon omdat het wel grappig aanvoelde. En het was fijn, dus dat was ook een pluspunt. Wat nog fijner was, zeker voor dronken Cecille, was het feit dat haar gezelschap de muziek had opgemerkt en begon te dansen. Haast automatisch begon de blondine mee te doen en de bewegingen van Roxy hielpen daar enorm bij. Voor haarzelf danste ze op de maat mee, maar voor omstanders zag het er misschien niet zo soepel en sexy uit als ze bedoeld had. Uiteindelijk wist ze zich los te wurmen uit Roxy’s hand en probeerde ze op die manier gewoon met het meisje mee te dansen – tot die een sigaret in haar mond stopte en om een vuurtje vroeg. De barman oogde hen waarschuwend, maar daar had Cecille geen erg in. In plaats daarvan tikte ze de jongen naast haar aan om zijn aandacht te trekken.

Hij draaide zich bruusk om, maar toen hij zag wie zijn aandacht wilde hebben, verscheen een haast ziekelijk, vriendelijke glimlach op zijn gezicht. “Ey maat, heb je misschien een aansteker voor mijn bestie hier?” Ze wees met haar duim, dat nogal wiebelig ging, naar Roxy. Vervolgens kreeg ze een vreemde blik toegeworpen, maar hij haalde uiteindelijk zijn aansteker tevoorschijn. “De boetes zijn voor jullie hè?” merkte hij op. Cecille haalde haar schouders hiervoor op. “Ik rook niet. Geen boete voor mij,” grijnsde ze schaapachtig. Vervolgens keek ze Roxy weer aan. “Als ze je pakken, dan ga je er echt voor boeten,” sprak ze op een onheilspellende manier tegen het meisje, maar dat effect werd teniet gedaan door haar uit de hand gelopen giechels. Hey, als ze dronken was, dan was ze tien keer zo grappig!
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party night [Cecille Skarsgárd]   Party night [Cecille Skarsgárd] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party night [Cecille Skarsgárd]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» What did I do - Cecille Skarsgard
» Me is sorry [Cecille Skarsgard]
» Cecille Skarsgård
» Could it bi? [+Cecille Skarsgard]
» here we go again [Cecille Skarsgard]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Laverre City-
Ga naar: