The face behind
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 The face behind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mason Ashford
Member
Mason Ashford
Punten : 545
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t297-the-ashford-boy https://pokemon-journey.actieforum.com/t298-mason-s-pokedex

The face behind Empty
BerichtOnderwerp: The face behind   The face behind Emptydo aug 07, 2014 8:40 pm

Hellow guys!

De meeste van jullie ken ik wel, maar toch stel ik me even voor. Mijn naam is Nathalie en ik ben 17 jaar, woonachtig in the middle of nowhere, ook wel bekend als Friesland. Ik woon dan in het 'stadje' Sneek, of eigenlijk in een dorpje ernaast Ysbrechtum, maar dat zegt waarschijnlijk niemand hier iets.
Ik RPG intussen alweer 3 jaar en 9 maanden, en ben voornamelijk actief op Warrior Cats. Op Wolf Story heb ik ook zo'n 2 en een half jaar gezeten, en daar stond ik vooral bekend als Ceylen.

Ik heb huisdieren ja, vier katten bij mijn moeder, waarvan één kittens heeft, en daar nu nog twee thuis zijn, één is al weg. We hebben twee rode katers, Rogan en Idris, ik heb mijn eigen main coon genaamd Cailin, en onze zwarte moeder kat Kyra. Verder hebben we nog een konijn, dancer, maar die is voornamelijk van mijn zusje.
Bij mijn vader thuis hebben we drie katten, twee zwart-witte, broer en zus van elkaar; Night (kater) en Spooky (poes). De derde kater is van mijn zusje, genaamd Remi. Bij mijn vader hebben we nog een hoop vissen, maar die zijn ook allemaal van mijn vader.

Ook heb ik wel wat hobby's, en dat zijn; tekenen (Voornamelijk dieren), verhalen schrijven, lezen, RPG'en, zingen, chillen met mijn vrienden, en sporten. Het sporten betekend eigenlijk iets meer dan een hobby voor mij, zelf beoefen ik de sport Karate en is het mijn wens ook om daar in veel verder te komen. Zelf doe ik al kleine wedstrijden als clubkampioenschappen en hoop ik elke karate examen mee te kunnen doen.

Zijn er nog vragen?

Nathalie. x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The face behind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In your face
» In your face
» New face
» The face I came to know is missing
» Face Down +Danique

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Introduce Yourself-
Ga naar: