Member Mason AshfordPunten : 545
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Mason's Pokédex vr aug 08, 2014 1:31 am | |
|
Mαѕoɴ'ѕ Poĸédeх Welkom in mijn Pokédex!
Hier zal ik neer zetten welke pokémon ik heb, en welke pokémon ik tegengekomen ben!
Ik hoop dat je nog iets kan opsteken van wat ik heb en tegen zal komen! Veel plezier!
Groetjes Mason Ashford!
thanks deb
Laatst aangepast door Mason Ashford op zo dec 28, 2014 4:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Icon : | Onderwerp: Re: Mason's Pokédex vr aug 08, 2014 1:32 am | |
|
Poĸéмoɴ Hij kan de kleinste veranderingen in de lucht en het land zeer nauwkeurig gewaarworden en zo natuurrampen voorspellen. Hoewel Absol zelden afdalen in gebieden bevolkt door mensen, is de reden van hun komst altijd om de mensen te waarschuwen voor naderende catastrofes. Absol zeer eerder stille en toeziende Pokémon. Ze hebben meestal een voorkomen van intelligentie en sereniteit bij zich, maar kunnen agressief en vijandig worden wanneer ze slecht behandeld worden. Absol kunnen zeer sterke tegenstanders zijn in gevechten en zijn in staat aanval met perfecte precisie uit te delen.- Looks:
Absol is een vierpotige katachtige Pokémon. Zijn donkerblauwe tot grijze lichaam is bedekt in witte vacht, met een kraag rond zijn nek en borst, en een bosje op de top van zijn hoofd, versierd met een blauw-zwarte ovaal. Hij heeft een katachtig gezicht, een zeisvormige staart en sikkelvormige hoorn langs de zijkant van zijn hoofd. Zijn slanke en katachtige lichaam maakt hem geschikt voor het leven in de bergen. Zijn brede, cirkelvormige voeten beschikken over elk drie klauwen, en stekels komen uit de hielen van zijn achterpoten en de ellebogen van zijn voorpoten. Zijn hoofd stelt het Yin-Yangsymbool voor. Name: Eddy Pokémon kind: Absol Classification: Disaster Pokémon Type:Weaknesses: Fighting - Bug - Fairy Gender: Male Level: 22 Potential: 1 - Attack moves:
- Lv. --: Scratch ||
Hard, pointed, and sharp claws rake the target to inflict damage.
- Lv. --: Feint ||
An attack that hits a target using Protect or Detect. It also lifts the effects of those moves.
- Lv. 04: Leer
The opposing team gains an intimidating leer with sharp eyes. The opposing team's Defense stats are reduced.
- Lv. 09: Taunt ||
The target is taunted into a rage that allows it to use only attack moves for three turns.
- Lv. 12: Quick Attack ||
The user lunges at the target at a speed that makes it almost invisible. It is sure to strike first.
- Lv. 17: Razor Wind ||
A two-turn attack. Blades of wind hit opposing Pokémon on the second turn. Critical hits land more easily.
- Lv. 20: Pursuit ||
An attack move that inflicts double damage if used on a target that is switching out of battle.
Naam: Flame Type: Fire/Flying - Fletchinder Zwakte punten: Water - Rock - Electric Geslacht: Female Level: 17 Potential: 1 - Aanvallen:
- Lv. --: Growl
- Lv. --: Tackle
- Lv. 6: Quick attack
- Lv. 10: Peck
- Lv. 13: Agility
- Lv. 17: Ember
Naam: Strike Type: Grass - Treecko Zwakte punten: Bug - Fire - Flying - Ice - Poison Geslacht: Male Level: 11 Potential: 1 - Aanvallen:
- Lv. --: Leer
- Lv. --: Pound
- Lv. 06: Absorb
- Lv. 11: Quick Attack
words/morelyrics/ notes/??
thanks deb
Laatst aangepast door Mason Ashford op vr aug 15, 2014 10:00 pm; in totaal 5 keer bewerkt |
|
Icon : | Onderwerp: Re: Mason's Pokédex vr aug 08, 2014 1:34 am | |
|
Eɴcoυɴтered Poĸéмoɴ - - -
words/morelyrics/ notes/??
thanks deb |
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Mason's Pokédex | |
| |
|