Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Bullets flying trough the air do apr 30, 2015 11:52 pm
August de Seedot---
Na de laatste keer begin ik goed te twijfelen aan jou. En toen besefte ik, jij hebt me getroost na het ongeval met Sachi, kuste me en brak Lubbock's hart. Misschien was ik maar beter bij Lubbock gebleven, hij was tenminste geen Seedot. Dan begin je zo tegen me te doen en dan ja, dan breekt dat mijn hart nog meer. Ik heb problemen, August, meer dan dat je denkt. Mentaal, fysiek, emotioneel en op vlak van relaties. Ja dan word het me teveel. Ben je nu blij?
Onderwerp: Re: Bullets flying trough the air do apr 30, 2015 11:55 pm
August Norwood is online
Ik had je inderdaad nooit moeten kussen toen. Ik had je bij die Lubbock moeten laten. Blijkbaar hecht jij toch geen waarde meer aan herinneringen, want niet alles aan wat hij hadden was zoals jij het nu zegt. Zoals je al zegt, hij was geen Seedot. Dan zegt deze Seedot goodbye Tawnee.