|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Alex BeaumontPunten : 52
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:11 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Hoe meer de hond op een wolf lijkt, hoe meer ik ze leuk vind <3
ik hou dus echt niet van die te doorgefokte (door mensen) honden ^^' no offence, maar ja heel veel mensen vinden het helaas schattig en mooi.... Doorgefokte honden zijn geen pretje. Ik hou van honden, maar het brengt nare ziektes met zich mee ;-; |
|
| |
Member Caitlynn RiotPunten : 408
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:12 pm | |
| #Rolo: Ik vind katten eig nog leuker dan honden ^^ |
|
| |
Member Tyler DixonPunten : 385
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:13 pm | |
| Ah, dat. Ja, ben zelf ook meer van dit soort types. Beetje statige hondjes <3 _ <3
Ik ben zelf geen kattenmens. ^^" |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:15 pm | |
| Mhm ik heb niet zoveel honden gehad to be honest :') Wel een paar dieren tho. - Spoiler:
Doggies: Lives (Rottweiler) -> Toen ik nog heel klein was, fantastische hond. Roan (Rottweiler) -> Hebben mijn ouders gekocht nadat Lives dood ging, maar hebben hem niet veel later weggegeven aan iemand anders i.v.m. tijd tekort en dat er nog een kindje aankwam. Scruffy (Kruising) -> Nu 11 jaar
Katten: Reno (Ragdoll) -> Gestorven toen hij 10 maanden oud was aan FIP. Ziva (Ragdoll) -> Wordt in mei 5 jaar. Zoia (Ragdoll) -> Wordt in mei 5 jaar.
Bunny (Konijn) -> Is zeven geworden Bunny (2) (Konijn) -> Weggegeven omdat ik toch geen konijn meer wilde (aa') Stip (Konijn) -> Konijn van mijn zusje, ook weggegeven. Harry (Hamster) -> Gestorven toen hij 1 was, zo ongeveer.
En een aantal vissen die het niet lang hebben volgehouden.
Miep, na de hond die we nu hebben krijgen we er geen meer tho, mijn ouders willen er geen meer hebben >c En gezien mijn hond al 11 is zal dat niet zo heel lang meer duren of we zijn hondloos hier. |
|
| |
Member Caitlynn RiotPunten : 408
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:17 pm | |
| Mijn ouders willen wel 'n hond ('n labrador), maar ze werken de hele dag van 8 tot 7 en zouden gewoon geen tijd hebben voor het beest. Dus dat is iets voor als ze op pensioen gaan, haha xD |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:18 pm | |
| - Luciano Sacks schreef:
- Werken met een hele andere versie van GIMP dan je gewend bent is echt zwaar krot T^T
Je faceclaim is zoooooo leuk <3 |
|
| |
Member Tyler DixonPunten : 385
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:18 pm | |
| Mijn ouders zeiden na 't gedoe met Sook en Posh dat we nooit meer een hond namen. Twee maanden later is er een pup op komst xD
Nya, ik heb in een héél goed pension stage gelopen, dus ik weet ook waar we onze honden heen doen als we op vakantie gaan. Mensen brengen hun hond daar gewoon omdat de hond erheen wil XD |
|
| |
Member Dawn GriffinPunten : 426
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:19 pm | |
| Ik heb vier katten gehad, maar dat is 't ~
EDIT;; Iemand een topic met Dawn? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:21 pm | |
| Ik ben een honden en kattenmens, al zei ik voordat ik katten was dat ik nooit een kat wilde. Totdat ik met mijn lieve ragdolls te maken kreeg hihi. |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:22 pm | |
| Ik heb huisdieren gehad die niet iedereen ff zou nemen in ieder geval :P vroeger hadden we 2 Jack Russels, nu weer, 2 zusjes en 1 uit het asiel ^^
ik ben ook meer een hondenmens, maar ik vind idd Ragdolls en Noorse boskatten enzo wel heel mooi :) |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:25 pm | |
| Ik was vroeger zwaar allergisch van katten. Heb op t pension wel in kattenkamers gestaan, maar heb er altijd een licht blijfweg-gevoel bij gehouden, al kunnen ze nog zo lief zijn XD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:26 pm | |
| Desondanks dat mijn eerste kat en trauma heeft opgeleverd met zijn ziekte en het feit dat ie is gestorven met pas tien maanden .. heb ik echt super veel plezier aan mijn twee schatjes nu ;D
Tutu: Nou ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet altijd zo heb op een normale kat, want euh, die kunnen vrij onvoorspelbaar zijn. Maar Ragdolls doen geen vlieg kwaad, die slaan dus niet opeens uit het niets naar je en krabben je niet uit het niets opeens :') en ze zijn heel aanhankelijk, niet honden die naar je luisteren. |
|
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:27 pm | |
| - Dawn Griffin schreef:
- Ik heb vier katten gehad, maar dat is 't ~
EDIT;; Iemand een topic met Dawn? Ik zou wel willen c: |
|
| |
Member Luciano SacksPunten : 437
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:28 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Luciano Sacks schreef:
- Werken met een hele andere versie van GIMP dan je gewend bent is echt zwaar krot T^T
Je faceclaim is zoooooo leuk <3 Thanks! dat vind ik nou ook -w- |
|
| |
Member Yara CelicaPunten : 477
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:32 pm | |
| Oh man jullie met jullie honden verhalen en huisdier verhalen. Nu wil ik ook weer een hond of een huisdier. Word tijd dat ik een huisje vind. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|