Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:25 pm
We hadden er al eens één (Troy) maar die is vroeg overleden wegens nog altijd onbekende ziekte en op het moment hebben we ook een teef van 't ras rondlopen, al lijkt deze helemaal niet op deze hond, haha. Maar dit pupje is show- en fokkwaliteit, dus dat wordt weer dat oneindige nastaren op straat als we met ons Troyke ook hadden.
Teefje van nu:
Ons Troyke:
Member
Caitlynn Riot
Punten : 408
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:27 pm
#Tutu: Zijn ook echt wel prachtige honden. Ik ben zelf vooral fan van herdershonden & husky's. Wel jammer van Troy though :c
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:33 pm
Ik ben zelf echt stapel op dit ras. Ze hebben zon ander karakter dan andere honden, zo meer... Hond. Echt een oerhond is 't, in hart en nieren hahaha. Al moet ik zeggen een liefde te hebben voor grote, sterke honden als de mastiffs, maar na het gedoe met Sook houden we t maar ff bij dit. Al zijn thais ook enorm sterk, maar geen 60 kilo xD
Member
Caitlynn Riot
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:38 pm
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:39 pm
Hey, da's een Mastino. Hieronder was mijn kind ^^"
Spoiler:
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=4PmpoUYsHAI
Dit is 't Thaise ras.
Member
Caitlynn Riot
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:57 pm
#Tutu: Ik heb vroeger een Shar-pei (weet niet precies hoe je het schrijft) gehad. Zijn best lelijk, maar ook super schattig & lief <3
Spoiler:
Deze leek 'n beetje op die wat ik had;D
Member
Dawn Griffin
Punten : 426
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:58 pm
Hihi ik hou zo van de combi tussen Dawns karakter en haar ava's xD Het is echt zo nope cx
Member
Aiden Stark
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 2:59 pm
Ik heb twee Sharpeis gehad, dus ik ben ermee bekend, haha.
Te veel honden gehad, Arceus. xD
Dit heb ik gehad:
?? (Golden Retriever) < Toen was ik héél jong Mick (Rottweiler) < Van mn pa, tot ik 8 was of zo Boyt (Sharpei zwart) < Overleden aan maagkanker Miley (Sharpei blond) < Ergens anders gehuisvest ivm jonge kinderen. Plaste & verhaarde gigantisch.
Mona (Mops) < Is nu 10. Senta (Ierse Setter) < Nu 9. Woont bij mn oom omdat die echt een hond nodig had om niet depressief te raken. Troy (Thai Ridgeback) < Zou nu 9 zijn. Overleden op 1½ Julie (Thai Ridgeback) < Still alive, is nu 9. Of wordt eind dit jaar 9. Volgens mij dat. Posh (Kruising) < 2½ maand terug overleden Sookie (Mastino) < 2½ maand terug overleden
Member
Caitlynn Riot
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:03 pm
#Tutu: Hoe lelijker de hond, hoe vriendelijker-ie is, haha (is soms echt waar) xD Nja, ik vind ze in principe niet echt zo lelijk. Ik kijk daar doorheen ;D
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:05 pm
Aiden Stark schreef:
Lynn Xavier schreef:
Tyler Dixon schreef:
GUYS GUYS GUYS. Het is officieeeeel!! Ik krijg mn pup in juli :D
AAAH!! Weet je ook al welke 't precies wordt 'n stuff?
Yep! We gaan m James noemen en in de spoiler staan wat fotos van mn beessie. ;3;. Klik is n filmpje van m <3.
Op de twee eerste foto's is 't de linker hond c:
Spoiler:
Ziet er zeker uit als 'n echte hond-hond, haha. Maar toch is 'ie schattig, vind ik. En die oortjes ;w;
Member
Aiden Stark
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:06 pm
Hond-hond? xD
Member
Caitlynn Riot
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:06 pm
Ben ik trouwens de enige die poedels geen leuke honden vind? xD (excuses voor diegenen die echt van poedels houden, maar ik vind ze echt... meh xD)
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:09 pm
Hoe meer de hond op een wolf lijkt, hoe meer ik ze leuk vind <3 ik hou dus echt niet van die te doorgefokte (door mensen) honden ^^' no offence, maar ja heel veel mensen vinden het helaas schattig en mooi....
Member
Luciano Sacks
Punten : 437
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:10 pm
Werken met een hele andere versie van GIMP dan je gewend bent is echt zwaar krot T^T
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo apr 12, 2015 3:10 pm
Anita: Het tegenovergestelde van 'n Chihuahua of Pekingees, zeg maar. xD