|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:29 pm | |
| Een kleine zucht kwam van Nathan zodra hij het antwoord van Tawnee hoorde, wauw. Droogheid op zijn best he. "Misschien zou je daarmee moeten stoppen?" hij wou geen dood op zijn geweten hebben, of eigenlijk. Nog niet. Liever nu nog niet, enkel waneer iemand hem extreem verveelde ofzo. Dan zou het hem niet zo heel veel uitmaken. Toch? Ach, wat maakt het ook uit.
|
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:31 pm | |
| Tuurlijk, ze was de droogheid zelve, dus wat had hij anders verwacht? Iets zoals een simpele ja zou niet voldoen aan de blonde. "Misschien zou je daarmee moeten stoppen?" Ze zuchtte even en kort gebaarde ze naar Law, waardoor de Krookodile stopte, ze staarde even kort, nog kort grijnzend naar de mannen. Ze hadden best geluk dat Nathan erbij was. lol. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:43 pm | |
| Er werd even gezucht door Tawnee "je mag door blijven gaan hoor, maar als je iemand vermoord is het niet mijn schuld." sprak de oudere jongen, alsof het de normaalste zaak in de wereld was. Maar was dat het ook niet, of raakte hij nou in de war met iets anders? Waarschijnlijk gewoon het laatste, verdorie.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:46 pm | |
| "je mag door blijven gaan hoor, maar als je iemand vermoord is het niet mijn schuld." Ze knikte even afwezig. "Naja, als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn," en ze keek nog even toe hoe de mannen al snel verdwenen en de gewonde meeslepten. "Oh ja, ik moest je nog wat vragen," zei ze, wat minder blij dan eerst. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:50 pm | |
| Er werd wat afwezig gereageerd door de blondine, waarbij hij even rolde met zijn ogen, juist ja. "Oh ja, ik moest je nog wat vragen," Nathan keek haar vragend aan. "Hm? Wat dan?" in welk geval was die horde random wilde mannen weg, wat wel weer scheelde.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:52 pm | |
| "Hm? Wat dan?" Ze knikte even kort naar hem. "Ik heb gehoord van een vriend, Jason, dat ik laatst dronken ben geweest en dat ik hem... Nuja, heb gezoend," zei ze. "En jij was erbij?" zei ze kort waarna ze de groenharig kort aankeek. Geweldig, dan had ze dus nog andere mensen erg aangedaan dus... Ofzoiets... wat had ze eigenlijk nog gedaan? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:56 pm | |
| Er werd gesproken dat ze dronken was en haar vriend Jason had gezoend, waarbij de jongen bij was. Waneer was ze niet dronken. "Ah, dus dat was Jason." ah, kijk eens aan. Wist Nathan dat ook weer. "Maar ja, ik was daar inderdaad bij." grinnikte de groenharige jongen. Als dat het enigste was dat ze wou weten, dat scheelde weer uitleggen. Of wat dan ook voor hem.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 7:59 pm | |
| "Ah, dus dat was Jason." Ze knikte. "Hij is terug naar Hoenn... Gevlucht," vertelde ze dan maar. "Maar ja, ik was daar inderdaad bij." Ze zuchtte even kort. "En wat heb ik nog allemaal gedaan daarna?" Vroeg ze daarna terwijl ze kort naar hem keek, het was haar nooit opgevallen, maar hij was best groot. Zucht. Weeral iemand groter dan haar. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:11 pm | |
| De jongen grinnikte even toen de blondine sprak dat hij was gevlucht naar Hoenn "Was je dan zo erg?" aan een kant kon hij haar niet zo voorstellen en aan de andere kant ook weer wel. "En wat heb ik nog allemaal gedaan daarna?" dat ze dat echt wou weten. Lichtelijk glimlachte Nathan "Eerst riep je dat je een defecte arm had, vervolgens gooide je jouw drank op de grond en ging er in liggen." sprak hij op een droge stem, al was de humor er wel in te vinden.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:13 pm | |
| "Was je dan zo erg?" ze zuchtte even toen hij lachte en ze schudde haar hoofd kort. "Hij doet de daar de gyms, maar ik denk dat ik hem nooit meer zal zien," Natuurlijk, voor wat ze ook van plan was, was dat ook maar beter zo. "Eerst riep je dat je een defecte arm had, vervolgens gooide je jouw drank op de grond en ging er in liggen." Stil staarde ze hem aan, met grote ogen. Juist ja... Oké... Wat... "Oké dan... Uhm... Oké..." murmelde ze zachtjes. was het zo erg geweest? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:20 pm | |
| Hij moest bijna in het lachen uitbarsten bij het zien van Tawn's reactie, waarna er zachtjes een verwarde oké werd gemurmeld. "Of je het geloofd of niet, dat was er echt gebeurd." hij zag er geen nut in om te liegen, dus meteen de waarheid vertellen zou een stuk makkelijker gewoon zijn, punt uit.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:22 pm | |
| "Of je het geloofd of niet, dat was er echt gebeurd." Ze knikte. Alsof hij om zoiets zou liegen. waarom zou die dodo dat doen? Niet echt slim dus. Ze zuchtte even. "Wel, dan is dat ook weer gebeurd," zei ze droogjes waarna ze kort omkeek en even naar de bij in haar armen keek. Ze bukte en plaatste het ei even op de grond waarna ze deze tegen haar benen liet steunen. "Even zien of het kan vliegen," murmelde ze toen ze terug overeind kwam. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:35 pm | |
| De jongen fronste even toen Tawnee ineens en ei op de grond neerzette, al kwam er al snel 'uitleg' met wat ze ging doen. "Even zien of het kan vliegen," zou dat wel handig zijn? Die abominatie bij was pas geboren, waarom verwachtte ze dat het ding nu al ging vliegen?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:38 pm | |
| Even zuchtte ze zachtjes en ze keek de kleine Pokémon aan, deze staarde terug met zijn drie paar ogen. Zes kraaloogjes. Iep, dit gaf haar de chills. Ze knikte even naar de jonge Pokémon. "Nou, wil je vliegen meisje?" zei ze zachtjes. even was het stil, waarna de bij een blij geluidje liet horen en met haar vleugeltjes begon te slaan, maar verder gebeurde er niet veel. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Let it derp vr apr 10, 2015 8:43 pm | |
| Er gebeurde niet bepaald veel zodra de bij probeerde te vliegen, wat voornamelijk enkel met diens twee vleugels slaan was. "Had je gedacht dat het al zo snel ging werekn?" vroeg Nathan droog, meestal ging het niet zo snel en dan was dit daar maar een duidelijk teken van.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Let it derp | |
| |
|
| |
|