|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 12:56 am | |
| Ik wil voor de volgende gym sowieso een Charizard hebben en dan Aerodactyl (als ik m kan vangen!!) en/of Scizor minstens op lv25, dus ik denk dat ik nog wel even bezig ben, aangezien ik eigenlijk ook wat TM's wil gebruiken.
Maarmaarmaar.. Congrats. >D
|
|
| |
Member Abigail PagePunten : 353
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 12:58 am | |
| Wowowowo, Charizard, dan ben je echt OP voor die gym hahaha x'D Succes met die missie! >D
You go Babs, leer m een lesje! >c |
|
| |
Member Axel VyzarjiPunten : 161
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:02 am | |
| Zo, verder met mn post voor die Houndour >D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:03 am | |
| - Abigail Page schreef:
- Wowowowo, Charizard, dan ben je echt OP voor die gym hahaha x'D
Succes met die missie! >D
You go Babs, leer m een lesje! >c In deze gym had ik een lv25 Charmander & lv19 Scizor. Dus ja. Sowieso is Charizard zelf niet echt goed tegen die gym (behalve tegen Amaura), dus dat zit wel oke. Het is meer dat ik Charmeleon niet zo te gek vind.. XD |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:06 am | |
| Lilium is met jou in die mening :'D Ik hoop voor je dat je de Aerodactyl vangt tho c: |
|
| |
Member Abigail PagePunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:07 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Abigail Page schreef:
You go Babs, leer m een lesje! >c In deze gym had ik een lv25 Charmander & lv19 Scizor. Dus ja. Sowieso is Charizard zelf niet echt goed tegen die gym (behalve tegen Amaura), dus dat zit wel oke. Het is meer dat ik Charmeleon niet zo te gek vind.. XD Oh xD Ik doe t gewoon met 3 levels verschil [i like to live dangerous yes 8) ] Naja, heeft je karakter wel meteen iets om over op te scheppen en belangrijker, mega draak om op te vliegen o3o |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:09 am | |
| - Abigail Page schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Abigail Page schreef:
You go Babs, leer m een lesje! >c In deze gym had ik een lv25 Charmander & lv19 Scizor. Dus ja. Sowieso is Charizard zelf niet echt goed tegen die gym (behalve tegen Amaura), dus dat zit wel oke. Het is meer dat ik Charmeleon niet zo te gek vind.. XD Oh xD Ik doe t gewoon met 3 levels verschil [i like to live dangerous yes 8) ] Naja, heeft je karakter wel meteen iets om over op te scheppen en belangrijker, mega draak om op te vliegen o3o Ja, ik bedoel.. Het is Aiden. Met een Charizard aan zijn zijde kan hij nog meer meisjes bang maken! @ Babs: Maar ik denk dat ze liever een Charmeleon dan een Charizard heeft? Terwijl die van Aiden probably heel vrolijk blijft, dus het wordt zo'n te enthousiaste Charizard als hij een bekende ziet. :3: Thanks, tho. Jij mot die ninetales ook. Shiny Ninetales is pwetty |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:11 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Abigail Page schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Abigail Page schreef:
You go Babs, leer m een lesje! >c In deze gym had ik een lv25 Charmander & lv19 Scizor. Dus ja. Sowieso is Charizard zelf niet echt goed tegen die gym (behalve tegen Amaura), dus dat zit wel oke. Het is meer dat ik Charmeleon niet zo te gek vind.. XD Oh xD Ik doe t gewoon met 3 levels verschil [i like to live dangerous yes 8) ] Naja, heeft je karakter wel meteen iets om over op te scheppen en belangrijker, mega draak om op te vliegen o3o Ja, ik bedoel.. Het is Aiden. Met een Charizard aan zijn zijde kan hij nog meer meisjes bang maken!
@Babs: Maar ik denk dat ze liever een Charmeleon dan een Charizard heeft? Terwijl die van Aiden probably heel vrolijk blijft, dus het wordt zo'n te enthousiaste Charizard als hij een bekende ziet. :3: Thanks, tho. Jij mot die ninetales ook. Shiny Ninetales is pwetty Touché x'D Gewoon weg ermee dan (A) En ja ;x; I like it so much. It can't escape now ;A; Je kan 't Ninetales, stay in the ball. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:29 am | |
| Sowieso dat ze dan een keer een topic moeten, of daarvoor nog, waarbij hij achter haar angst komt. Dan kan ik pret hebben.
& ik duim voor je u-u
Nu even true blood kijken tho. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 1:30 am | |
| |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 9:07 am | |
| Ik ben doodop xD Gisteren zoveel awesome dieren gezien en ik.. <3 Ik hou van dieren <3 Ik heb de leeuwen en tijgers zien pitten, een ijsberende tijger gezien -waarschijnlijk omdat hij wilde eten- en die zelfs horen brullen, een luipaard zien lopen en de jachtluipaarden zien liggen, ik heb hyena's gezien en wilde honden en mijn dag kan niet meer kapot want ik heb me rot gelachen om die fantastische, nieuwsgierige giraffen (als je erheen gaat, raad ik je aan om de bus van het kongo restaurant naar de ingang te nemen, het is zo awesome xD Die giraffen hebben er een gewoonte van gemaakt om aan de auto's te likken whaha) |
|
| |
Member Miku AyanoPunten : 424
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:15 am | |
| Awesome Linn! Je was dus naar Beekse Bergen zie ik? xD
Ik ben vandaag trouwens de hele dag weg, mn zusje is jarig en we gaan karten en lasergamen. :3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:22 am | |
| Goedemorgen c: Veel plezier Maaikerd ;D |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:24 am | |
| Ja Beekse Bergen indeed :3 En veel plezier ^-^ |
|
| |
Member Milianna HightowerPunten : 312
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 07, 2014 10:40 am | |
| Zo, ik kom net van het ziekenhuis af en bleek dat ik vandaag alleen een gesprek moest hhoudt, zijn een par onderzoekjes gedaan en op 2 september hoor ik de uitslag en er word waarschijnlijk een nieuwe afspraak gemaakt. Ik zal later l ik weer thuis ben het verder uittleggen :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|