The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

The one that got dissapointed [Manolo of Alex]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo apr 19, 2015 8:13 pm

// the one that got disappointed //
Hij zou het dan maar stiekem moeten doen. Manolo lachte om de opmerking, geen spijt hebbend van deze ontmoeting. Nee, hij had mensen ontmoet die vele malen erger en saaier waren dan Jun. Hij was juist blij deze knul tegen het lijf te hebben gelopen. De vraag die hij van Jun naar zich toe kreeg geworpen, daarentegen, was niet echt een vraag die hij had verwacht. Niet in de zin van dat het een rare vraag was, maar in de zin van dat het te normaal was. “Ik ben eenentwintig,” beantwoordde Manolo de vraag, ergens verwachtend dat Jun ook zou vertellen hoe oud hij was. Daarom besloot hij het maar interessant te houden door niet simpelweg ‘en jij’ te vragen. In plaats daarvan dacht hij na over een compleet andere vraag. De jongeman kwam uit bij familie, zich afvragend of Jun net als hem een broer of zus had. “Enig kind of heb je broers of zussen?” vroeg hij daarom ook niet veel later. Misschien had de blonde jongen meer geluk. Misschien moest hij niet het huis onderhouden om geld te verdienen voor zijn ouders. De tweeling zat immers nog in hun groeiende jaren en hun studie was erg duur. “Ik heb zelf een oudere broer en nog een jongere broer en zus. Die laatste twee zijn een tweeling,” vertelde hij maar. Om de één of andere rede hield hij het nu niet voor zichzelf. Ach, zolang Jun maar niet naar zijn baan vroeg, zag hij het nut er niet van in om te liegen. Zo simpel was hij dan wel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Icon : Mudkip

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 03, 2015 12:46 pm

.

Jun was blij dat hij om de opmerking kon lachen. Dit zou nog wel een leuke middag worden inderdaad, beter dan hij had verwacht. Ergens dacht hij zelf alleen maar aan om een leuke middag met zijn pokémon te hebben. Maar hij had beter getroffen, hij kwam een jongen tegen wat er goed uit zag .En ook nog eens niet veel moeite deed over het flirtte, in tegen deel zelfs hij deed soms mee. De jongen vertelde dat hij eenentwintig was, waardoor Jun automatisch terug reageerde “Je bent een jaar ouder dan mij. Ben namelijk twintig.” Manolo reageerde ook met een simpele vraag terug, iets wat de jongen absoluut niet erg vond. Misschien was dat inderdaad ook een betere begin dan meteen moeilijke en persoonlijke vragen te stellen. “Ik ben enigskind,” antwoorde Jun. Waarna hij daarna luisterde naar het antwoord van de bruin harige. “Dus nog best een grote gezin dan,” reageerde Jun terug. “Heeft me altijd al wel leuk gevonden een broer en zus hebben, vind jij het fijn? Of had je liever anders gehad?” vroeg hij verder over dit onderwerp. Hij vond het manier van vragen stellen wel fijn. Dat ze niet steeds de “en jij” vragen naar elkaar stelde. Maar misschien was het ook al slim om al een andere vraag te stellen. Of zou hij dan te veel vragen stellen, agh hij merkt het vanzelf als Manolo er niet mee eens was. “Maar waar woonde je dan eerst met je familie?” vroeg hij. “Zelf kom ik uit Eterna City, dat ligt in Sinnoh. Mijn ouders hebben daar een fokkerij,” antwoorden hij alvast.
starship ranger becky , @ atf

Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 10:58 pm

Jun vertelde zelf twintig te zijn, dus slechts een jaartje jonger dan Manolo. Hm. Ergens had hij dat niet verwacht, want hij vond de blonde jongen wel een baby-face hebben, maar zo laag had hij de leeftijd nou ook weer niet ingeschat. Er waren immers mensen die er ontzettend jong uitzagen, maar een vrij hoge leeftijd hadden. Jun vertelde ook enigskind te zijn, dus het probleem van te weinig geld kende hij vast niet. “Dat klopt,” reageerde Manolo op de reactie dat het een vrij groot gezin was. Met z’n zessen thuis was niet niks, zeker wanneer er brood op de plank moest komen. “Mweh, je leert er sowieso mee leven,” ging de jongeman toen verder. “Af en toe kon ik de tweeling wel de nek omdraaien en veel van de band met m’n oudere broer is niet echt overgebleven, maar we zorgen wel voor elkaar.” Het was waar. Soms had hij een hekel aan zijn gezin, maar op het einde van de dag kon hij er wel van op aan dat hij met open armen werd ontvangen, zeker wanneer er iets aan de hand was. Daarom schonk hij ook zijn geld aan het huishouden. “Misschien dat ik de inkomsten wat hoger had gewild, maar voor de rest vind ik het wel prima zo,” voegde hij als laatste aan het onderwerp toe.

Jun was nog niet klaar met zijn vragen. Dit brak de regels van hun spel, maar erg vond Manny het niet. Regels waren er immers om gebroken te worden en hij had er al best veel gebroken. “Ik kom uit Kanto,” beantwoordde hij de vraag. “Lavender Town om precies te zijn. Dat lugubere dorpje met de Pokémon Tower.” Veel verhalen gingen rond over die toren, zelfs buiten de regio. Het zou hem in ieder geval niks verbazen als Jun er het één en ander van had gehoord. “Een fokkerij, huh? Wil je je ouders achterna?” vroeg hij vervolgens. Eterna City kende hij niet echt, maar dat was ook niet per se relevant. Voor nu.    
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 8:48 am

.

De jongen bevestigde Jun’s vermoeden al, door middel te zeggen dat het klopte dat hij een groot gezin had. Het begrip groot gezin had hij namelijk nooit gekend, alleen een groot gezin wat bestond uit pokémon. Maar dat was ook niet lastig als je ouders fokkers waren, en ook veel pokémon daar door zelf hadden. Ook kwamen er natuurlijk pokémon langs voor een tijdje bij hun, maar de sfeer vond hij nooit verkeerd. Soms miste hij het zelf en kan hij ook niet wachten tot dat hij zijn eigen fokkerij heeft. Hij vertelde dat je er wel aan wende, en dat hij de tweeling in hun gezin, soms wel de nekken van wou omdraaien. Iets wat Jun wel meer heeft gehoord van grote gezinnen. Tenmisten waar meer dan een kind in het gezin was. Jun vond het best naar om te horen dat Manolo vertelde dat de band met zijn grote broer verwatert was. Iets wat hij zelf zonde vond, maar ergens ook kon begrijpen. Op een dag ging je toch ieder zijn eigen weg. Wat hem wel weer goed deed was om te horen, dat ze nog steeds wel voor elkaar zorgde. Iets wat natuurlijk heel belangrijk was, ook al zag je elkaar niet iedere dag. Op zijn opmerking dat hij liever de inkomsten, misschien wat hoger kon. Daar had Jun namelijk ook nooit last van gehad. De fokkerij van zijn ouders liepen namelijk storm, en daarlangs leefde ze ook gewoon normaal. En alles behalve over de top. Jun knikte maar steeds op zijn opmerkingen, want veel wist hij er ook niet veel over te zeggen. Hij kon wel tegen de jongen zeggen “Ow wat erg,” en dingen zoals “Hoe kwam het dan dat de band tussen jou en je broer verwaterd waren?” Maar denk niet dat de jongen op medelijden zat te wachten.

Gelukkig vond Manolo het niet erg dat Jun meer vragen had gesteld, iets waar hij best opgelucht over was. De jongen vertelde dan ook dat hij uit Kanto kwam en dan het plaatsje Lavender Town. Zonder de woorden van luguber dorpje, wist Jun ook heel goed waar de bruin harige het over had. Hij kende het dorp, zijn vader was daar ook eens heen geweest. En kwam ook heel bang terug, vanwege het gebeuren in de toren daar. Zelf zou Jun waarschijnlijk er niet zo bang voor zijn, geest pokémon vond hij ergens wel lief. De meeste mensenzouden hem daar voor gek verklaren, maar dat deed hem niks. Nu de jongen vertelde waar hij vandaan kwam, begreep hij ook hoe hij aan zijn Gastly kwam, maar mis kon hij dat beter na vragen zo. “Ja het liefste wel, ben al druk aan het kijken en plannen voor me eigen fokkerij,” vertelde Jun. “Oftewel ik ben een Breeder,” vervolgde Jun verder. Nu hoopte hij ergens dat Manolo automatisch op reageerde wat hij zal zijn. “Heb je je Gastly dan ook in Lavender Town gevangen?” was dit keer de vraag van Jun.

Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 1:52 pm

Jun gaf aan inderdaad in de voetsporen van zijn ouders te willen treden met een eigen fokkerij. Ook vertelde hij dus een breeder te zijn. Manolo keek opzij, zijn bruine ogen eventjes op de blonde jongen gericht. Nu verwachtte hij zeker dat Manny ook zijn specialiteit ging prijsgeven, of niet? “Interessant. Dus ik kan verwachten dat je me pokémon probeert te verkopen als ik je mijn nummer geef?” grijnsde de bruinharige naar de ander. Hij propte zijn handen soepel in zijn zakken. “Ik heb zelf niet echt een keuze gemaakt. Het spreekt me alle drie niet genoeg aan daarvoor,” gaf hij nonchalant toe, zijn schouders ophalend. “Misschien dat ik de badges wil verzamelen, maar dat zou dan puur en alleen voor het vermaken van mijn pokémon zijn.” Manolo had eigenlijk geen idee of Hades wel van vechten hield, maar Hephaestus deed dat in ieder geval wel. Hestia niet, dus die zou hij dat dan ook niet snel aan doen.

Jun vroeg of hij Hades had gevangen in Lavender Town. Eigenlijk niet, maar het was een goede smoes om te gebruiken. “Jazeker,” loog Manolo dan ook tussen z’n tanden door. “Ik maakte een kleine wandeling door de Pokémon Tower in m’n eentje en toen kwam Hades me de stuipen op het lijf jagen.” Geamuseerd keek hij even naar zijn Gastly, die zijn ogen rolden en zich toen van zijn trainer afwende. “Het lukte hem niet, maar het lukte mij wel om hem te vangen.” Hades had het verhaal al veel te vaak gehoord. Soms dan was het een soort alternatief iets, maar het kwam altijd op hetzelfde neer. Hij wilde de jongeman laten schrikken en kreeg het dan te bezuren. Niks aan dat hele verhaal klopte, maar dat konden ze trainers niet aan hun neus hangen, natuurlijk. Wekte teveel argwaan. “Welke pokémon heb jij eigenlijk?” vroeg Manolo toen aan Jun. Hij was toch wel een beetje nieuwsgierig.
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyza mei 09, 2015 12:15 pm

Jun Lee schreef:
.

Manolo reageerde dat hij zijn keuze interessant vond, en maakte ook een opmerking, waardoor Jun zijn opmerking ook moeilijk voor zich kon houden. Dus ook terug reageerde met “Wees maar niet bang, zal je eerder iets anders verkopen,” vertelde hij dan ook met een grijns op zijn gezicht. Nee Jun wou geen breeder worden, dat mensen hopeloos belde om zijn pokémon aan te bieden. Hij wachten gewoon geduldig af, en zou af wachten op mensen dat met een aanbod kwamen. Of een vraag of hij het zou willen breeden voor hun. De bruin harige vertelde dat hij nog niet echt een keuze had gemaakt, aangezien alle drie hem wel enorm aansprak. Iets wat Jun wel kon begrijpen, sommigen mensen vonden het ook moeilijker om keuzes te maken dan anderen. Ook vertelde hij dat hij misschien badges wou verzamelen, maar dan deed hij het alleen voor de vermaak van zijn pokémon. Iets waar de blond harige niet helemaal mee eens zal zijn, maar het was de keuze van de jongen. En daarlangs was er nog aan het over nadenken wat ook al scheelde. Voor de blond harige voelde het meer dat Manolo nu gewoon aan het rond reizen was, iets wat hij ook wel had willen doen. Maar waarschijnlijk al gauw op uit gekeken zou zijn. “Dus eigenlijk reis je gewoon rond?” vroeg Jun voor de zekerheid.

De bruin harige begon het verhaal te vertellen, hoe hij aan zijn Gastly kwam. Terwijl hij het aan het vertellen was, keek Jun hem aan. Aangezien hij het wel een boeiend verhaal vond. Soms gaf een vlugge blik op de weg, om te kijken of hij nergens tegen aan zal lopen. Gelukkig gebeurde hij niet en had hij het verhaal goed kunnen volgen. Ergens vond hij het wel een grappig verhaal, en had hij eigenlijk het gezicht van de Gatsly willen zien, toen Manolo niet van hem schrok. “Grappige ontmoeting,” reageerde Jun geamuseerd. De blond harige dacht even na of hij meteen het hele verhaal er bij zal vertelen, hoe hij zijn pokémon gekregen had. Of gewoon simpel houden en vertellen wat hij gewoon had. Hij besloot met het laatste en begon zijn pokémon op te noemen “Nou ik heb op dit moment 5 pokémon,” begon hij. “Mime jr., Sylveon, Teddiursa, Growlithe en een Torchic,” vervolgde hij verder. Ergens begon Jun zich nu ook af te vragen, of Manolo nog andere pokémon had langs zijn Gasyly. Maar daar zou hij anders vanzelf wel achter komen. Ze liepen rustig door.

Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 12:05 am

De jongen vertelde hem geen pokémon aan te willen smeren, maar wel wat anders. Manolo schoot meteen in de lach. “Nou, dan weet ik waar ik jou voor kan bellen, hè?” reageerde hij met dezelfde grijns van Jun. Iemand die zoveel flirtte als deze blonde knul had Manny al erg lang niet meer in zijn leven gehad en ergens voelde het wel... Verfrissend. Toen hij zijn verhaaltje had gedaan over zijn keuzes, kreeg hij de vraag of hij dan gewoon rondreisde door Kalos. Hij knikte automatisch. “Zoiets wel ja,” begon hij bedenkelijk. Eigenlijk was Manolo vooral in Lumiose te vinden, maar met Hestia aan zijn zijde kon hij zowat overal heen, mits het in de regio was dan. Dat meldde hij echter niet. De kans was groot dat Jun hem dan tegen kwam tijdens één van zijn opdrachtjes en Manolo wilde dat zo lang mogelijk uitstellen. Niemand hoefde van hem te weten dat hij van Team Rocket was.

Het was een grappige ontmoeting. De jongeman grijnsde scheef, want daar was hij het wel mee eens. Het verhaal, dat hij uit zijn duim gezogen had, was erg geestig. “Zou je kunnen zeggen dat het geestig is?” merkte hij op. Die woordgrap was gewoon zonde om te laten liggen. Hades rolde met zijn ogen, maar het scheen hem in ieder geval ook een beetje te vermaken. Jun vertelde daarna welke pokémon hij bij zich had en Manny floot even onder de indruk. “Mime jr., Sylveon en Torchic zie ik niet elke dag,” reageerde hij. “Je hebt een aardig vol team dan.” Zelf had hij op het moment één pokémon minder dan Jun. “Buiten Hades heb ik nog een Abra, Gabite en een Togepi.” Oké, misschien moest hij niet zo nonchalant vertellen dat hij een Togepi had, maar de jongeman had geen oog voor de standaard stereotypes. Ja, hij was een man. Een man met een zwak voor schattige dingen. Waarom zou hij dat moeten verbergen?
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 10:37 am

.

Gelukkig kon de jongen zijn grap wel waarderen, iets wat Jun eigenlijk ook niet anders had verwacht. Aangezien hij tot nu toe wel tegen zijn flirt gedrag kon. Echt verder op ging hij niet, misschien ging hij dan iets te snel voor hem. Wat hij juist niet wou, daarlangs wou hij ook niet dat hij verkeerd over hem dacht . Jun was daarlangs helemaal nog niet op zoek naar een relatie. Maar voor one night stands stond hij som wel voor open. Vooral met zo'n mooi persoon als Manolo. De jonge man knikte en vertelde dat hij inderdaad aan het reizen was. Jun was onder de indruk, ergens ook wel jaloers. Hij zou ook wel gewoon lekker willen reizen, en geen zorgen willen hoeven maken om dingen. Maar helaas heeft hij iets om handen nodig. Natuurlijk heeft hij wel geluk van breeden, dat hij ook veel reist en ziet. En de meeste gekken plekken zou moeten bezoeken, om aan een pokémon te komen. Of misschien om er een af te leveren. Dus helemaal jaloers hoefde hij nou weer niet te zijn op de bruin harige.

Om de woordgrap van Manolo, lach Jun helemaal dubbel. Hij had niet verwacht dat hij een grappen maker zal zijn, vooral niet met woordgrappen. “Goeie,” zei hij lachende. “Had niet verwacht dat je zo'n grappenmaker was,” vervolgde hij verder, terwijl hij probeerde te stoppen met lachen. Toen de bruin harige zijn pokémon weer opnieuw begon op te noemen was hij even verward. 'torchic'? Had ik die genoemd? Bedacht hij bij zichzelf, als dat zo was. Dan had hij zich een beetje versproken. Iets waar Jun al lichtelijk voor begon te schamen. “Sorry, denk dat ik me versproken heb,” begon hij beetje aarzelend. “Met Torchic bedoelde ik Togepi,” vervolgde hij al gauw verder, terwijl hij even naar de grond keek. De jongen vertelde dat nog welke pokémon hij nog meer had. Wat al gauw pokémon waren wat je op donkere plekken vond. Behalve Abra vond je soms buiten, maar Gabite en Gastly, vond je als het goed is meestal in groten, of spook torens. “Nice dan zijn we brogepi's,” zei Jun. In de hoop dat zijn woordgrap ook werkte, in zijn hoofd klonk het beter. Maar misschien vond woordgrappen meester Manolo het maar niks.
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 3:46 pm

Jun begon te lachen om Manolo’s woordgrap en vertelde toen dat hij het niet verwacht had. Manny snoof geamuseerd en propte zijn handen in zijn broekzak, zijn schouders nonchalant ophalend. “Dat doen de meeste niet,” vertelde hij. Misschien omdat hij er zo nors uitzag, misschien omdat hij vrij vaak een ongeïnteresseerde blik in zijn ogen had. Manolo had geen idee, maar zo erg vond hij het nu ook weer niet. De blonde jongen verontschuldigde zich vervolgens en vertelde dat hij zich versproken had. Jun had geen Torchic, maar een Togepi. “Ah, nou, die zie ik wel elke dag. Ongeveer,” reageerde de jongeman soepel. Verspreken was menselijk. Zelf had hij er ook wel eens last van. Brogepi’s. Opnieuw moest de bruinharige erom lachen. Goh, het niveau was inmiddels wel erg gezakt met die woordgrappen, maar daar kon hij eigenlijk alleen maar van genieten. “No bromo,” merkte Manny droog op nadat hij was uitgelachen, al moest hij wel nog even nagrinniken om zijn eigen grap.

Het gebied was inmiddels al veranderd van een druk stadje naar een rustige, rotsachtig gebied. In de verte was de ingang van de grot al te zien – dat gokte hij tenminste, want hij zag een inkeping tussen de rotsen en dat leek vrij veel op een doorgang. “Kijk eens aan,” begon Manolo, waarop hij wees naar de ingang. “Daar hebben we de grot al.” Hij was eigenlijk wel benieuwd naar welke pokémon daarbinnen zouden zitten en of hij er eentje wilde hebben. Heph was tot nu toe de enige die hij zelf gevangen had, maar verkeerd had die overwinning zeker niet gevoeld. Wie weet vond Jun wel een leuke pokémon. “Ben benieuwd welke pokémon we gaan zien,” sprak de jongeman dan ook hardop.
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 4:08 pm

.

De jonge man vertelde dat de meeste mensen niet verwachten dat hij een grappenmaker kon zijn. Veel deed het hem blijkbaar niks, aangezien hij met zijn armen in zijn broekzaken zit, en zijn schouders op haalde. Gelukkig deed de jongen ook niet moeilijk over het feit dat Jun zich versproken had. Iets wat hij ook niet verwacht had dat de bruin harige het zal doen. Maar gelukkig kon hij ook lachen om zijn woord grap. Iets wat een goed gevoel gaf aan de blond harige. Jun liet ook weer een kleine gniffel los, vanwege het feit dat Manolo zei 'no bromo'

Op eens begon de jonge man te zeggen dat hij ergens naar moest kijken. Echter wist hij niet waar, maar gauw kwam hij er achter dat hij de ingang van de grot bedoelde. En grote opluchting ging door Jun's lichaam heen. Want hij was ergens bang dat hun verkeerd waren gelopen. Maar zijn instinct bleek blijkbaar gelijk te hebben. Iets waar de blond harige natuurlijk blij mee was. “Hmm ja ik ook. Eigenlijk ben ik nog nooit in een grot geweest,” reageerde Jun terug. “Waarschijnlijk zullen we een Onix en Machop tegen komen,” vervolgde de jongen na denkend. Dat waren twee pokémon wat hem het logisch leek wat hij nu zou kunnen vinden. Waarschijnlijk kwam hij voor zich zelf niks tegen om te vangen, maar misschien deed Manolo dat wel. Aangezien Jun zich wou focussen op Fairy en Normal
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 4:53 pm

Het duurde even, maar Jun keek dan eindelijk naar de grotingang waar Manolo naar wees. Hij vertelde ook wel nieuwsgierig te zijn naar wat er in de grot te vinden was, maar dat het waarschijnlijk op Onix en Machop neer zou komen. De bruinharige knikte instemmend, want dat waren nou eenmaal de meest logische keuzes voor een grot. “Misschien ook wel Geodude of Zubat, maar ik heb eigenlijk geen idee of je die hier ook zo in overvloed tegenkomt,” reageerde hij. “In Kanto wel. Vooral Zubat. Die krengen vind je overal in grotten. Het is gewoon niet grappig meer.” Oké, Crobat waren wel leuke pokémon om te hebben, maar Zubat? Golbat vond hij ook maar niks. Niet dat hij daadwerkelijk van plan was om specifiek naar iets te zoeken. Als hij iets tegenkwam dat hij wilde hebben, dan ving hij het en anders niet.

Manolo besloot toen dat het weer tijd was om terug te switchen naar de vragen, want hij was nog lang niet uitgevraagd. Het koste hem enige moeite om weer wat uit zijn mouw te schudden, maar op een gegeven moment had hij de smaak weer te pakken. “Waar denk je het eerste aan als je wakker wordt?” besloot hij te vragen. “In het algemeen bedoel ik dan,” voegde hij eraan toe. Waar dacht hij eigenlijk aan? Niet iets bijzonders, in ieder geval. “Meestal denk ik dat ik verder wil slapen.” Ja, dat was het wel. Af en toe een missie als hij die moest uitvoeren, maar verder?
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 5:50 pm

.

De bruin harige knikte over de gok, op wat voor pokémon ze zouden tegen komen. En voegde er zelf nog bij dat ze misschien nog een Geodude en Zubat zouden tegen komen. Jun knikte ook instemmend terug op zijn antwoord. Dat waren inderdaad nog twee pokémon wat je vaak tegen kwam in een grot. Manolo vertelde dat er in Kanto veel Zubats in de grot waren, blijkbaar zoveel dat je er op een gegeven genoeg aan had. Was Jun even blij dat hij dan niet vaak in groten ging, daarlangs was hij ook nog nooit in Kanto geweest.

De blond harige was bijna vergeten dat ze inderdaad omste beurt vragen naar elkaar stelden. Maar gelukkig was de bruine harige het natuurlijk niet vergeten. En vroeg dus ook, waar Jun als eerste aandacht als hij wakker werd. Wat best een goeie en lastige vraag was. Hij moest er even over nadenken. Het konden twee dingen zijn, wat voor ontbijt hij zal nemen, of het feit hoe lekker het bed lag. Echt een besluit kon hij niet maken dus besloot hij maar beiden te vertellen aan de jonge man. “Geen idee eigenlijk,” begon Jun “Of het is dat het bed lekker ligt, of het feit wat ik zal eten als ontbijt,” vervolgde hij tensloten verder. Blijkbaar was het bij Manolo dat hij meestal verder wou slapen, iets wat hij wel had verwacht van hem. Nu was het natuurlijk weer Juns beurt om een vraag te stellen. Hij dacht even na wat hij kon vragen, ook een aparte of misschien een persoonlijke. “Waar mee mag ik je wakker maken laat in de nacht?” vroeg Jun terug. Nu hij dit aan hem had gevraagd, moest hij natuurlijk zelf ook nadenken aan en antwoord. Ergens had hij de neiging dat Manolo hem altijd wel wakker mocht maken. Maar dat zal misschien verkeerde indruk geven van de jongen. Hij besloot dus dan maar safe te spelen en voor een lekkere knuffel te gaan. “Mij kan je wel wakker maken met een goeie knuffel vol liefde,” vertelde Jun. Want tijdens de knuffel kon je namelijk weer in slaap vallen met het persoon, dat je aan het knuffelen was.

Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2015 10:34 am

Jun moest daar schijnbaar even over nadenken, want er viel een korte stilte tussen de twee. Manolo wachtte geduldig op een antwoord, zijn blik naar voren op de grot gericht. Toen de jongeman echter met een antwoord kwam, gleden zijn amberkleurige ogen naar de blonde knul door. Hij grinnikte even. “Heel soms wil dat ook nog wel eens bij me voorkomen,” merkte hij op. Vooral het eerste. Dat was dan ook wel eens de doorbraak om langer te blijven liggen. Arceus, wat hield hij van slapen. Hij wilde het nog wel eens meer dan een halve dag doen. Jun vroeg toen waar hij Manolo voor kon wakker maken ’s nachts en daar moest hij zelf even over nadenken. Toen hij die van Jun hoorde, snoof hij geamuseerd. “Ik weet niet zeker of dat mijn nummer één is, maar als iemand daar echt behoefte aan heeft, dan mag dat van mij,” reageerde hij op de opmerking. Vervolgens fronste hij bedenkelijk, zoekend naar een antwoord op Juns vraag. “Heel eerlijk?” begon hij, waarop hij zijn blik terug op de blonde jongen vestigde. “Ik hou van dansfilms. Daar kun je me wel voor wekken.” Jep, daar was het. Zijn guilty pleasure. “Maar tegen niemand zeggen, oké? Ik heb een reputatie hoog te houden,” vulde hij als laatste aan, een knipoog gevend aan Jun. Niet dat de meesten hem hier daadwerkelijk kenden.
Jun Lee
Member
Jun Lee

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2015 12:35 pm

.

Als opmerking over zijn eigen vraag, kreeg hij van Manolo te horen dat het iet zijn nummer een was. Maar als iemand behoefte aan had dat het dan mocht van hem. ”Hmm wat heeft die gene dan geluk die dat dan mag doen” ging er door Jun's hoofd om. Maar het echte antwoord van de bruine harige had de jongen niet verwacht. “Echt dansfilms?” vroeg hij een beetje verward. “Maak je maar geen zorgen, jouw geheim is veilig bij me,” reageerde Jun terug met een knipoog. “Maar ben je dan ook een goede danser of dat dan weer niet?” vroeg Jun als vervolg op het antwoord van Manolo. Jun had veel film genres verwacht, vooral als het actie was of horror. Had hij niet vreemd op gekeken, maar dans films had hij juist niet verwacht bij de jongen. De blonde jongen kende gelukkig wel een paar dansfilms, maar niet allen. In de meeste kwam er veel romantiek voor, wat kon betekenen. Dat misschien de bruin harige ook nog eens een romanticus kon zijn. Terwijl hij in gedachte was gezonken even, liepen ze de grot in. Al gauw zag Jun de mooie stenen wat licht gaven en glitterde. Hij was inderdaad nooit in zo'n mooie grot geweest. Zijn mond viel open en er kwam een “wauwwww,” geluid uit. Zijn voeten wisten even niet goed of hij nou moest door lopen of voor eeuwig stil moest blijven staan.
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2015 10:34 pm

Manolo vond het altijd wel amusant om mensen hun reacties te zien op iets wat ze totaal niet verwacht hadden. Zoals het feit dat hij van dansfilms hield. Die zag Jun zeer zeker niet aankomen. De verwarring was in zijn stem te horen, maar Manny deed niet anders dan rustig instemmend knikken. Toen de blonde knul vertelde dat hij zich geen zorgen hoefde te maken, omdat zijn geheim veilig was, glimlachte hij naar Jun. “Daar hou ik je aan,” reageerde hij met een grijns op de jongeman zijn knipoog, waarna hij zelf een knipoog gaf. Om de vraag of hij een goede danser was, moest hij even lachen. Hoe hij het geleerd had, wist niemand, maar Manolo had best goede moves. Al zei hij het zelf. “Jazeker, van kijken leer je behoorlijk veel,” vertelde hij aan Jun. “Maar het beste is het zelf proberen.” Al die keren dat hij een beweging na probeerde te kopiëren van een film of serie... Of wanneer er weer eens een nieuwe danstrend was komen opzetten. Manny kende vrij veel danspasjes. “Hoezo, ben jij een danser dan?” stelde hij de wedervraag aan Jun. Zoiets wilde hij eigenlijk vermijden, maar het was eruit voor hij er erg in had.

Tijdens hun gesprek, betraden de twee de grot waar ze al een tijdje naartoe aan het wandelen waren. Jun was duidelijk onder de indruk, maar Manolo kon zijn enthousiasme redelijk bedwingen. Zo enorm geweldig waren grotten nou ook weer niet voor hem; al moest hij toegeven dat de verschillende soorten stenen samen wel een mooi geheel maakten. “Ben je zo onder de indruk?” vroeg Manny aan zijn metgezel, terwijl hij haast de ander voorbij liep. Hij haalde zijn hand uit zijn zak en legde zijn arm nonchalant om Jun heen. “Kom, een stuk verderop is het vast nog beter.” Hier bij de ingang was het immers maar... De ingang.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] - Pagina 2 Empty

The one that got dissapointed [Manolo of Alex]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie is Manolo nou weer? [Manolo Suarez+ ?]
» Where am i?[+Manolo]
» ... Well, muk. || &&' Manolo
» {Manolo} Playground
» Manolo's Work Log

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum