The one that got dissapointed [Manolo of Alex]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 The one that got dissapointed [Manolo of Alex]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyza apr 04, 2015 8:20 pm

.


Jun had wel zin om de strand op te gaan zoeken. Als die het goed was, was er een klein stukje strand achtig iets bij Ambrette Town. Ook zag die ergens in een reis informatie gids, dat er een mooie cave in de buurt was. En ook een aquarium, iets waar Jun ook wel benieuwd naar was. Hij wist niet zeker of hij alles in een dag ging doen, maar er naar heen reizen kon nooit geen kwaad. Misschien kwam die nieuwe gezichten tegen. En hopelijk natuurlijk nieuwe pokémon waar hij nog van kon leren.

Hij begon zijn reis er naar toe vanuit Santalune. Gelukkig was die vroeg vertrokken, zodat die aankwam rond de na middag. Voor dat die door liep naar het strand en het water. Ging hij naar een ijsco tent, waar hij een ijsje haalde. Terwijl het genieten van het ijsje liep hij naar beneden naar het stukje strand. De blonde jongen vond het wel een mooi uitzicht, hoe je van boven op het water kon kijken. Maar er ook recht voor kon staan.
Toen die eenmaal beneden was keek die wel teleurgesteld om zich heen. Echt een grote strand was het nou ook niet, je had een klein idee van een strand. Maar niet waar Jun stiekem op hoopte, maar goed gelukkig wist hij dat er nog een cave te zien was hier, en een aquarium. Wel jammer, want Jun had wel zin in een leuk strand dagje met zijn pokémon. Maar voor dit liet hij zijn pokémon lekker in hun bal zitten, terwijl hij weer via de anderen kant omhoog ging.

De jongen was uit eindelijk omhoog gekomen, maar nu werd het een zoek toch naar het aquarium. In de hoop dat die lang open was vandaag. Zo niet werd het maar een uitje voor de volgende dag, aangezien hij van plan was om hier en dag of twee te verblijven. Hij keek even om zich heen of hij iets van een bordje kon vinden.


starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyza apr 04, 2015 9:41 pm

// the one that got disappointed //
Ambrette Town. Dat was zijn huidige bestemming. Waarom? Het aquarium had wel interessant geklonken in zijn oren. Misschien gaf het hem een idee van welke waterpokémon hij in z’n team wilde en dan was het alleen nog maar een kwestie van het vinden van de pokémon. Manolo had bij Arceus geen idee wat hij verder van plan was; of hij het dan wilde vangen of stelen, maar dat zag hij dan wel. Met Hades aan zijn zijde liep hij nonchalant met zijn handen in zijn zakken door de straten van Ambrette. Hij was het aquarium zojuist gepasseerd, maar dat kwam omdat er nogal een erg lange rij te zien was en hij had geen zin om daarop te wachten. Dus besloot hij even ergens anders heen te lopen en daar een tijdje te spenderen, in de hoop dat de drukte dan wat was afgezwakt tegen de tijd dat hij er weer terug naartoe ging.

“Waar wil je heen, Hades?” vroeg de jongen aan zijn pokémon. De gasbol dacht even na, maar kwam uiteindelijk bij de conclusie dat hij geen idee had wat hier allemaal te beleven was. Manny merkte aan de blik van zijn pokémon dat hij geen antwoord op zijn vraag ging krijgen. “Er is een strand. Daar kunnen we wel heen,” stelde hij voor. Het leek in eerste instantie geen aanlokkelijk aanbod voor Hades –want hij had niet echt veel aan het strand – maar aangezien er niks anders te beleven was, vond hij het niet erg. Het werd echter anders dan ze hadden verwacht, want het strand was vanaf hier al erg klein en Manolo wist niet of hij de moeite wel wilde doen om naar beneden te lopen. Gelukkig besloot afleiding zich op zijn pad te tonen in de vorm van een blonde knul, die zo te zien net van het strand af kwam. Sociaal als hij was, stak de bruinharige jongeman zijn hand omhoog. “Yo,” begroette Manny de vreemdeling. “Geen idee of je ergens heengaat, maar ik zoek wat tijdverdrijf. Zin om ons te vermaken?” vroeg hij, vervolgens wijzend met zijn duim naar de Gastly naast hem.    


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 2:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyza apr 04, 2015 9:55 pm

.

Terwijl Jun aan het rond kijken was zag hij in de verte een jonge met half bruin haaren ook licht getint. De blondine jongen lachte, en zijn grijns werd alleen, maar groter toen de jongen begon of hij hem wou vermaken. Natuurlijk wou Jun deze jonge man wel vermaken. Hoe kon hij nou deze kans afslaan. Hij liep richting de jongen toe en zei “Hallo,” en zag toen de mooie bruine gouden ogen van de jongen. Hij moest proberen om er niet al te lang in te staren, ook zag hij de sproetjes nu van de jongen. Iets wat Jun altijd wel schattig vond bij mensen, sproetjes onder hun ogen. “Dus waar mee kan ik je vermaken, “grapte hij. Terwijl hij een vriendelijke glimlach gaf aan de jongen.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyza apr 04, 2015 11:21 pm

// the one that got disappointed //
De blonde jongen begroette hem en nam Manolo vervolgens in zich op. Hij wist eerlijk gezegd niet wat hij van het staren moest denken, maar het liet hem in ieder geval niet zo ongemakkelijk voelen als de rest van de mensheid, al vroeg hij zich wel even af of dit kwam vanwege zijn geslachtsoriëntatie. Manny besloot er maar niet al te diep op in te gaan en vestigde zijn aandacht op de woorden van de blonde knul. Nonchalant haalde hij zijn schouders op. “Geen idee. Ben je van hier? Misschien weet je wel een leuke plek om rond te hangen.” Een café of iets bijvoorbeeld. Al moest het natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk. De enige rede dat hij echt naar het aquarium kon, was omdat de entree gratis was. “Zonder al teveel geld te besteden, het liefst,” voegde Manolo er nog aan toe. Straks kwam de jongen aanzetten met iets verschrikkelijk duurs en dat kon hij niet permitteren. De jongeman besefte zich algauw dat de blonde knul gewoon blonde knul voor hem was, dus besloot hij zich maar voor te stellen. “Ik ben trouwens Manolo,” begon hij, vervolgens wijzend naar zijn Gastly. “En dat is Hades.”


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyzo apr 05, 2015 11:56 am

.

De bruin harige vertelde dat hij het Aquarium wel op zijn buik kon schrijven. Want blijkbaar stond er een enorme lange rij er voor. Wat voor hem betekende dat het alleen maar een goed iets was. Als er een rij voor iets stond, dan moest het wel goed zijn. Maar hij kon de jongen ook wel begrijpen dat die geen zin had om in een rij te staan. Daarlangs had Jun er ook niet echt veel zin in om er in te staan. “Ow dat wist ik helemaal niet, eigenlijk was ik opzoek naar het Aquarium,” antwoordde hij “Is maar goed dat ik jou dan ben tegen gekomen,” zei hij met een vriendelijke lach. Eigenlijk wou hij hem ook weer een knipoog geven, maar gelukkig kon hij hem nog in houden. Blijkbaar vond de jongen zijn voorstel van dat hij ging betalen niet echt een goed voor stel. Iets wat Jun wel kon begrijpen de meeste mensen vonden dat niet fijn. Maar hij deed het graag uit beleefdheid.

Manolo sprak hem terug aan met zijn naam en stelde voor om eerst naar de Glittering Cave te gaan. En als ze daarna nog zin hadden, tot ze dan als nog naar het aqaurium konden gaan. Jun vond het een goed idee en zei “ja is goed, klinkt gezellig.” Om de volgende opmerking wat de bruin harige maakte, kon Jun wel om lachen. “Wees maar niet bang, als ik je nu al in je onderbroek wou zien. Vroeg ik wel of je wou gaan zwemmen,” reageerde hij terug. Hij liet een korte stilte vallen en zei “Maar nu we er toch over hebben, kunnen we nu ook nog gaan zwemmen,” hij gaf er nu nog expres een knipoog er achter aan. Want nu was Jun wel benieuwd hoe Manolo hier op zal reageren. Daarlangs zou Jun het ook niet echt erg vinden om de jongen in zijn onderbroek te zien. Aangezien de jongen er ook al goed uit zag met kleding aan.
starship ranger becky , @ atf


Laatst aangepast door Jun Lee op ma apr 06, 2015 1:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyma apr 06, 2015 1:39 am

// the one that got disappointed //
De blonde vreemdeling bekende niet echt van hier te zijn en ergens stelde het Manolo wel teleur, maar in een stad als deze had hij moeten verwachten dat er veel toeristen op afkwamen, zeker wanneer er een groot aquarium te vinden was waar je gratis in kon. Zijn aandacht werd getrokken door de laatste bestemming die de knul opnoemde, waarop hij nonchalant met zijn hand wuifde. “Schrijf die laatste maar even op je buik,” begon hij droog. “Er staat een rij van hier tot aan Vaniville Town om daar naar binnen te kunnen. ‘k Wilde er ook heen, maar ik bedacht me toen ik die rij zag.” Nee, dat was echt geen pretje. Wachten vond hij prima, maar niet op die manier. Bovendien had hij dan alleen Hades gehad om hem bezig te houden en hoewel hij best lol kon trappen met zijn Gastly, belandde hij liever niet in de problemen. Op het aanbod dat de vreemdeling voor hem zou betalen om wat anders te doen, keek Manny hem verbaasd aan. “Ben je gek?” reageerde hij meteen op een toon die niet meteen grappend was bedoeld. Het was eerder vrij serieus. Was die knul met hem aan het flirten? Als dat echt het geval was, dan was de jongen bereid hetzelfde te doen, zelfs al was hij op het moment niet echt op zoek naar een vaste relatie.

De vreemdeling stelde zich vervolgens voor als Jun. Een vrij korte naam, maar daardoor erg makkelijk te onthouden. Mooi. “Wat dacht je hiervan, Jun,” begon Manolo vervolgens. “We gaan eerst naar de Glittering Cave en als we nog energie over hebben, dan kunnen we wel naar het Aquarium. Deal?” Hij keek vragend naar de jongen, zijn wenkbrauw opgetrokken in een vragende frons, terwijl hij geduldig op een antwoord wachtte. “Dan hoe jij niks te betalen en heb ik niet het gevoel dat je mijn broek uit wilt hebben.” Dit keer sprak hij het wel luchtig en grappend uit naar Jun. Misschien zelfs uitdagend als je goed genoeg luisterde.  


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyma apr 06, 2015 1:13 pm

.

De bruin harige vertelde dat hij het Aquarium wel op zijn buik kon schrijven. Want blijkbaar stond er een enorme lange rij er voor. Wat voor hem betekende dat het alleen maar een goed iets was. Als er een rij voor iets stond, dan moest het wel goed zijn. Maar hij kon de jongen ook wel begrijpen dat die geen zin had om in een rij te staan. Daarlangs had Jun er ook niet echt veel zin in om er in te staan. “Ow dat wist ik helemaal niet, eigenlijk was ik opzoek naar het Aquarium,” antwoordde hij “Is maar goed dat ik jou dan ben tegen gekomen,” zei hij met een vriendelijke lach. Eigenlijk wou hij hem ook weer een knipoog geven, maar gelukkig kon hij hem nog in houden. Blijkbaar vond de jongen zijn voorstel van dat hij ging betalen niet echt een goed voor stel. Iets wat Jun wel kon begrijpen de meeste mensen vonden dat niet fijn. Maar hij deed het graag uit beleefdheid.

Manolo sprak hem terug aan met zijn naam en stelde voor om eerst naar de Glittering Cave te gaan. En als ze daarna nog zin hadden, tot ze dan als nog naar het aqaurium konden gaan. Jun vond het een goed idee en zei “ja is goed, klinkt gezellig.” Om de volgende opmerking wat de bruin harige maakte, kon Jun wel om lachen. “Wees maar niet bang, als ik je nu al in je onderbroek wou zien. Vroeg ik wel of je wou gaan zwemmen,” reageerde hij terug. Hij liet een korte stilte vallen en zei “Maar nu we er toch over hebben, kunnen we nu ook nog gaan zwemmen,” hij gaf er nu nog expres een knipoog er achter aan. Want nu was Jun wel benieuwd hoe Manolo hier op zal reageren. Daarlangs zou Jun het ook niet echt erg vinden om de jongen in zijn onderbroek te zien. Aangezien de jongen er ook al goed uit zag met kleding aan.
starship ranger becky , @ atf


ooc: het klopt dat de vorige post precies deze post is. Ik in plaats van quote edit. Dus me vorige post is kwijtos. /huilt
Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyma apr 06, 2015 10:37 pm

// the one that got disappointed //
Jun was origineel op zoek geweest naar het aquarium. Manolo knikte op de jongen zijn woorden, scheef grijnzend op het soort van indirecte compliment dat hij had gekregen. “Ja, eigenlijk wel ja,” reageerde hij. Wat moest de mensheid toch zonder hem, niet? Manny verwachtte eerlijk gezegd wel een knipoog, maar meer dan een glimlach kreeg hij niet. Het was wel duidelijk dat Jun een echte flirt was, al kon hij zo één, twee, drie niet eruit afleiden of de jongen überhaupt wel doorhad dat hij met een transgender knul stond te praten. De blonde jongen stemde in met zijn idee en Manolo’s ego was weer even gestreeld, want hij had een goed idee gehad. Hij lachte om de volgende opmerking van Jun, al werd hij toch een stukje serieuzer toen het aanbod zelf ook wat serieuzer stond. Hij grinnikte echter nog na, voor hij daadwerkelijk zijn mond open deed om antwoord te geven op het voorstel.

“Bedankt, maar nee bedankt,” begon de getinte jongen. Hij wisselde even een blik uit met Hades en richtte toen zijn ambergekleurde ogen terug op Jun. “Ik ben niet zo’n groot fan van zwemmen, omdat ik dan mijn meidenlichaam weer moet bekijken.” Zou dit genoeg zijn om te laten merken dat hij trans was? “Operaties zijn zo duur, snap je? En om met deze binder aan te zwemmen... Dat is een negatief, meneer,” voegde hij eraan toe. Hij grijnsde breed, aangevend dat hij het niet erg vond om dit te bekennen of om het erover te hebben. En mocht de jongen vies van hem worden, dan zocht hij wel weer iemand anders op om zijn middag mee te besteden. Zo simpel ging het namelijk bij hem. “Bovendien heb ik geen zwemspullen bij me.” Naakt zwemmen vond hij niet erg, maar of hij dat zo snel met een vreemde zou doen? Dan moest toch minstens wel één dinertje zijn geweest.


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptywo apr 08, 2015 7:33 pm

.

De getinte jongen sloeg zijn aanbod van zwemmen af. Iets wat Jun wel kon begrijpen en ook niet erg vond. Hij vond het al leuk zat om samen met de jongen naar de Glittering Cave te gaan. En misschien later op de dag nog naar het Aquarium. Ook vertelde de bruin harige dat hij niet echt zo van zwemmen hield, blijkbaar had de jongen een meiden lichaam. “wacht meiden lichaam?” dacht hij. Was hij met een transgender aan het flirten. Niet dat het voor de blonde jongen een probleem zal zijn. Aangezien hij op alle soorten mensen viel en ook mee flirte, want iedereen was mooi. En iedereen verdiende liefde in zijn ogen. Daarlangs was het belangrijk voor hem dat mensen aardig waren en een goed karakter had. Zijn vraag of hij transgender was werd hem al gauw beantwoord, zonder dat hij het zelf hoefde te vragen. Aangezien de jongen zelf vertelde dat operaties best duur waren, en hij het ook niet fijn vond om met de binder aan te zwemmen, wat hij om had. Dit bedacht Jun zich iets, wou Manolo zich liever als man of vrouw gezien worden. Hij zelf gok op man, maar hij kon het beter na vragen. “Ik begrijp dat je het niet fijn vind. Dapper van je dat je het zo tegen me durft te zeggen,” begon hij eerst “Maar voor dat we verder gaan, wil ik iets zeker weten. Vind je het liever als ik je man of vrouw zie en noem,” vervolgde hij verder. Hij bleef de jongen begrip vol aan kijken en was even vergeten dat Manolo ook vertelde dat hij geen zwem spullen bij zich had.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptydo apr 09, 2015 8:24 pm

// the one that got disappointed //
Manolo had veel reacties verwacht, maar het commentaar dat hij dapper was juist niet. Hoezo was hij dapper? Kon hem het wat schelen wat anderen van hem zeiden, zolang hij zelf maar gelukkig was en met zichzelf kon leven. Voor hij kon bekomen van die verbazing, vroeg Jun waarmee hij aangesproken wilde worden. “Nou, hoe zie ik er nou voor je uit?” reageerde hij, een kleine grijns rond zijn lippen. Hij spreidde zijn armen en keek de blonde jongen afwachtend aan. “Ik vind mezelf trouwens niet zo heel dapper. Ik weet gewoon hoe ik mensen hun mening van me af moet zetten,” vervolgde hij, zijn grijns van zijn gezicht verdwenen en een serieuze blik in zijn ogen. Nee, als hij echt moest luisteren naar anderen, dan had hij al lang en breed make-up op en een rokje aan. Bah. Niks voor hem. Dat anderen het wilden vond hij prima, maar hem niet gezien. De jongen besloot de aandacht weer op iets anders te plaatsen, want hoewel hij zijn ervaringen graag deelden, kon dat ook onderweg naar de grot waar ze heen wilden. “Niet om het één of het ander, maar weet jij de weg naar die Cave van je? Onderweg beantwoord ik al je vragen.” Hij grijnsde weer naar Jun en wachtte af op een antwoord, want hij wilde nu toch eigenlijk wel vertrekken.        


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyzo apr 12, 2015 10:01 am

.

Op de vraag wat Jun stelde over hoe hij aangesproken wilt worden. Kreeg hij een vraag terug over hoe hij er uit zag. De bruin harige gaf een grijns en spreidde zijn armen. Voor Jun zag hij er uit als een jongen. “Als een aantrekkelijke jonge man,” reageerde Jun op zijn vraag over hoe hij er uit zag. Daarna vervolgde Manolo over dat hij zich niet dapper vond. En dat hij wist hoe hij niets van de mening van anderen moest aan trekken. De jongen keek nu serieus, iets wat Jun wel kon begrijpen. Het was namelijk niet voor iedereen makkelijk om zich te verlossen. De blonde jongen vond het altijd fijn om dit soort mensen tegen te komen. Hij vond het fijn om te zien dat ze durfde te zijn wie ze wou zijn. De blonde jongen knikte als teken dat hij het begreep. Blijkbaar wou de jongen richting de Cave, aangezien hij vroeg of Jun de weg er naar toe wist. En dat hij onderweg al zijn vragen wou beantwoorden. “Ik gok dat ik de weg wel weet ja,” reageerde hij terug. Op de opmerking dat hij al zijn vragen wou beantwoorden moest hij nog even over nadenken. Echt veel vragen wist hij nooit te stellen aan mensen. “Laten we het dan zo doen, we stellen omste beurt een vraag naar elkaar. Vind ik wel zo eerlijk,” reageerde Jun terug met een vriendelijke glimlach. Hij wou de jongen namelijk niet te veel van last zijn met zijn vragen. “Oke zullen we dan maar richting de Cave, het blijkt er heel romantisch te zijn. Dus je mag nog van gedachte veranderen,” grijpt hij met een knipoog.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyma apr 13, 2015 9:54 pm

// the one that got disappointed //
Manolo kon niet anders dan in de lach schieten toen Jun een antwoord gaf op zijn vraag. “Zo zie ik mezelf ook graag, ja,” grinnikte hij als reactie. “Fijn dat anderen dat ook zo vinden.” Zijn mondhoeken krulden op tot een plagerige grijns en hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Misschien dat vandaag toch nog leuker ging uitpakken dan Manny in eerste instantie gedacht had. Hij had het in ieder geval naar zijn zin met de blonde jongen en hij bleek een goede luisteraar te zijn, want hij onderbrak z’n verhaal over moed niet. Ja, hij mocht deze knul wel, zelfs al leek het een regelrechte charmeur. Maar dat vond Manolo ook niet erg, want een vaste relatie was alles behalve wat hij op het moment zocht. Dat liep voorheen al in de soep, dus had hij het voor nu opgegeven. “Nou, leid de weg dan maar,” reageerde de jongen met een brede grijns, zijn tanden ontbloot. Op het voorstel hoefde hij niet eens na te denken, want dat was meer dan een prima voorstel. “Klinkt goed, klinkt goed,” sprak Manny. Hij kon op het moment niet meteen een vraag bedenken voor Jun, maar dat zou zo wel komen.

Wederom liet Manolo een lach klinken op de vraag van de blonde jongen. “Weet je zeker dat je er dan met mij heen wilt?” vroeg hij als wedervraag. Telde dat als zijn vraag voor deze ronde? Ah, stik, nou dan moest hij maar weer een rondje wachten. Vragen beantwoorden vond hij net zo leuk als ze beantwoord krijgen, dus wat dat betreft zaten ze wel gebakken. Zich beseffend dat hij er nog een grap bij kon gooien, richtte Manny zijn blik op zijn Gastly. “Hades kan heel jaloers worden, hoor.” De gasbol keek hem verward aan en als hij kon fronsen, dan had hij dat gedaan. Manolo begon meteen te grinniken. Wat was zijn pokémon toch af en toe een idioot. Kon niet eens de grapjes van zijn trainer begrijpen. “Zullen we dan maar?” begon de jongen zodra hij was uitgelachen. Alles leuk en aardig, maar hij was nu wel nieuwsgierig naar die grot.  


Laatst aangepast door Manolo Suarez op wo apr 15, 2015 3:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptydi apr 14, 2015 7:39 pm

.

Jun had goed geantwoord op hoe de jongen er uit zag. Aangezien de jongen positief op zijn antwoord reageerde en zijn wiebelende wenkbrauwen, was een duidelijk teken dat hij het niet erg vond dat Jun een flirt was. Alleen vroeg de blonde jongen het af, dat de bruin harige nou terug flirtte, vanwege dat hij flirt. Of dat hij hem ook wel zag zitten. Jun flirtte nooit in de hoop dat er een relatie uit kwam, het was gewoon iets eigens. En het deed mensen altijd goed als iemand complimenten gaf. Het scheelt al helemaal als mensen de complimenten echt menen. Maar misschien moest Jun maar er niks achter zoeken en gewoon een leuke dag te hebben. De jongen keek even welke kant hij op moest en dacht dat hij richting de bergen moest gaan lopen. Aangezien het een Cave was, en een Cave was meestal in een bergen. Hij was blij om te horen dat Manolo een goed idee vond om omste beurt een vraag aan elkaar te stellen. Tenslotte leerde je elkaar ook meteen beter kennen.

Ook Jun lachte op zijn opmerking “Tuurlijk weet ik dat zeker. Ben gek als ik deze aanbod afsla,” reageerde hij terug en gaf een verleidelijk lach. De volgende opmerking wat de bruin harige maakte moest Jun zeker om lachen. Voor namelijk door de reactie van zijn Gastly, ergens twijfelde hij of hij nu een hand moest vast pakken of een arm om de jongen heen moest slaan. Maar al gauw had de blondine als iets van “schijt er aan” en sloeg een arm om Manolo heen “Dan zal ik dit maar niet al te vaak te doen,” zei hij met een grijns. “Ja is goed volgens mij moeten we deze kant op,” zei Jun en wees naar de berg wanden toe. Hopelijk vonden ze onder weg ook nog een bordje, zodat hij een bevestiging had dat hij goed zat. Hij haalde de arm weer weg van de jongen en liep alvast langzaam aan.
 
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Manolo Suarez
Member
Manolo Suarez
Punten : 126
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 25
Type : Team Rocket
Rang : Vedetta
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2137-manolo-suarez https://pokemon-journey.actieforum.com/t2140-manolo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6628-manolo-s-work-log

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptywo apr 15, 2015 5:46 pm

// the one that got disappointed //
De jongen gaf zo’n lach aan Manolo dat hij even verward was wat het betekende. Hij wist onderhand dat Jun een echte flirt was, maar bedoelde de blonde knul er ook iets mee? Als hij zo doorging, dan kreeg het uiteindelijk wel een betekenis, al was het waarschijnlijk geen permanente. “Nou, dat ga ik niet ontkennen,” grijnsde Manny nog als reactie op de opmerking over Juns gekheid. Hoe gekker hoe beter, was het echter. Toch? Net op dat moment besloot de jongen een arm om hem heen te slaan. In eerste instantie schrok hij er inwendig van; lichaamscontact was hij niet echt meer gewend. Toch was het niet zichtbaar, want hij genoot er altijd wel van. Daarom sloeg hij de hand ook niet weg. “Ah, kijk, daar heb je het al,” begon Manolo, zijn ogen op Hades gericht. “Zie je die blik? Dat is eentje van pure haat.” Eerder pure verwarring, want die arme Gastly snapte er echt niks meer van. Waar had zijn trainer het over? Hij? Jaloers? Nooit van z’n leven. Zocht die kerel maar een ander slachtoffer voor zijn fratsen.

Jun wees vervolgens naar de bergen en vertelde dat het die kant op was, volgens hem. Manolo was nogal sceptisch over de ‘volgens mij’, maar besloot er verder niet op in te gaan, want Jun wist het waarschijnlijk beter dan hem. De jongen liet hem al los en begaf zich richting het gebergte, waarop Manny een laatste blik met zijn Gastly uitwisselde en achter de blonde knul aan liep. “Goed,” opperde hij zodra hij weer naast zijn metgezel liep. “Jouw beurt voor een vraag.” Zo werd het tripje naar de grot toch nog wat interessanter, niet waar? Anders was het maar zo saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Emptyvr apr 17, 2015 8:17 pm

.

Gelukkig reageerde Manolo goed op het feit dat Jun zijn arm om hem heen geslagen had. En ging verder over het feit dat zijn Gastly een jaloers type was. Hij had er over dat hij een blik toonde van pure haat. Je kon Jun veel wijs maken, maar door de daycare van zijn ouders. Wist hij wel wanneer een pokémon jaloers was, of een blik vol pure haat had. Hij liet de bruin harige maar in zijn waan. En vond het alleen maar leuk dat hij hem aan het plagen was. De blonde jongen kon er namelijk wel om lachen. “Hmm dan zal ik het maar steeds stiekem moeten doen,” reageerde hij terug. Terwijl hij een blik wierp op de jongen.

Tijdens het wandelen zei hij dat het zijn beurt was om een vraag te stellen. De blonde jongen dacht even na. Hij kon om de leeftijd van de bruin harige vragen, of vragen hoelang hij al uit de kast was. Het leek hem slimmer om eerst een leeftijd te vragen. “Dus hoe oud ben je?” vroeg Jun. Natuurlijk kon hij ook andere vragen stellen, zoals ‘Wat voor trainer ben je’ ‘Hoelang heb je je Gastly al’ ‘Heb je ook andere pokémon’ ‘Waar ben je geboren’ ‘Hoelang ben je al in Kalos’. Maar in zulke standaard vragen had hij nog geen zin in, misschien dat de bruine harige dat wou. Maar dat zal hij dan wel merken. Niet dat de vraag ‘Hoe oud ben je’ een standaard vraag was, maar het ging om het idee.

starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The one that got dissapointed [Manolo of Alex]   The one that got dissapointed [Manolo of Alex] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The one that got dissapointed [Manolo of Alex]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie is Manolo nou weer? [Manolo Suarez+ ?]
» Where am i?[+Manolo]
» ... Well, muk. || &&' Manolo
» {Manolo} Playground
» Manolo's Work Log

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town-
Ga naar: