|
| Here comes this rising tide +Vivienne | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne za maa 28, 2015 4:01 pm | |
| Bij het horen dat Nathan ook een Charizard hard, moest ze eventjes glimlachen. Ze had echt al te veel mensen leren kennen die een Charizard in hun bezit hadden. Aiden, Lucia, Lilium en nu Nathan ook nog. En dan te bedenken dat hij er twee had, of nou ja, ook nog een Charmander. "Klinkt als een interessant team," zei ze met een glimlach. Een Joltik, die had ze nog niet zo vaak gezien, maar ze had het niet zo met spinnetjes, dus voor haar hoefde het niet. Toen de vraag terug gesteld werd keek ze op en grinnikte zachtjes. "Naast Fiora heb ik nog een Charizard, Garchomp, Absol, Houndoom en Volcarona in bezit en nog wat pokémons in mijn box, waaronder een Vaporeon," legde ze rustig uit. Ze had een team waarvan menige mensen niet zouden denken dat ze een Coördinator was, maar tot nu toe had ze er wel twee lintjes mee weten te winnen. En vijf badges, maar dat telde niet echt voor haar, ze gebruikte de gyms alleen maar voor punten ervaring op te doen voor haar pokémons en ze zo te kunnen trainen.
|
| | | Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne za maa 28, 2015 4:16 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Al kon de jongen de Pokémon die de brunette opnoemde niet allemaal precies uit zijn hoofd, had hij wel een vaag idee van hoe ze eruit zagen. ”Klinkt als een sterk team.” hij zou er liever nog niet achter willen komen, niet zelf door middel van een gevecht dan. Misschien later, wanneer hij een stuk sterker was. ”Ben je een trainer, of?” gewoon wat interesse tonen zou geen kwaad kunnen, leek de jongen in welk geval. notes notes notes robb stark
|
| | | Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne za maa 28, 2015 4:21 pm | |
| Vivienne grinnikte zachtjes toen Nathan zei dat het als een sterk team klonk. If he only knew, ze had al zo veel dingen weten te winnen met haar team. Ze glimlachte eventjes en vroeg zich af of ze haar pokémons eens zou showen, maar misschien was het beter om ze in hun pokéball te laten zitten. Als er ruzie uit zou breken zouden er grotere problemen ontstaan en daar had ze niet echt veel zin in. Nathan vroeg of ze een trainer was en ze schudde giechelend haar hoofd. "Nee, ik ben een coördinator. Momenteel in bezit van twee lintjes, maar daarnaast ook vijf gym badges," zei ze met een glimlach. "Ik doe een beetje van beide," legde ze daarna uit. "En jij? Wel een trainer, neem ik aan?" kaatste ze de vraag terug.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne za maa 28, 2015 4:31 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Hij had het zeker weten niet verwacht dat ze een coördinator was, niet met dat team in welk geval, ietwat verbaast knipperde hij met zijn ogen, juist ja. Twee lintjes en vijf badges, jeetje zeg. Was zijn vermoeden toch wel waar geweest, gelukkig maar dat hij geen ruzie met haar had. Zodra er werd gevraagd of hij een trainer was knikte Nathan ”Ja, ik heb een tijdje geleden pas mijn eerste badge binnen, al ben ik van plan om snel de tweede gym te doen.” Denise is die zelfs al aan het schrijven. notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne ma maa 30, 2015 12:14 pm | |
| De brunette grinnikte zachtjes en glimlachte. Ze vond het leuk om verwarring te schoppen met haar team, ze kwam zo niet over als een coördinator, terwijl ze met haar team toch echt al twee lintjes had gewonnen. "Ah, de tweede gym. Succes ermee, ik denk dat je het wel gaat halen met die Lucario van je," zei ze met een vriendelijke glimlach op d'r gezicht. Ze kon zich de tweede gym nog best goed herinneren, Fiora was toen geëvolueerd. De Gardevoir was ondertussen weer achter haar trainer gaan staan en hielt haar ogen gericht op de groenharige trainer en zijn Lucario. Vivienne vroeg zichzelf ondertussen af of een Lucario in haar team thuis zou horen, maar ze had al te veel verhalen gehoord over Lucario's die gek werden door de overvloed aan "aura". Maar toch, ze had een zwak voor die sterke pokémon.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne ma maa 30, 2015 3:33 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Er werd hem hem een glimlachje succes gewenst en dat het hem wel zou gaan Lugus, waarna Nathan kort glimlachte ”Bedankt.” hij was eigenlijk wel benieuwt naar de tweede gym, hoe het was, hoe het eruit zag en of het gevecht gemakkelijk zou gaan. ”Wat voor Pokémon gebruikt de gymleader eigenlijk?” misschien dat hij zich er dan wel wat gemakkelijker kon gaan op voorbereiden. Zijn blik gleed kort naar lugus, ergens twijfelde hij nog steeds of de groenharige de Aura Pokémon wel moest gaan mega evolueren, maar ach. Voor alles was een eerste kans, nietwaar? notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne wo apr 01, 2015 9:00 pm | |
| De brunette dacht eventjes terug naar haar gevecht met Grant en de pokémons die hij gebruikte. Het was het gevecht waarin Fiora in een Gardevoir evolueerde en het laatste gevecht dat ze Cypher nog had. "Fossiel pokémon, als ik 't me nog goed kan herinneren. Tyrunt en Amaura, twee pokémons die je niet zo snel tegen zult komen," zei ze zachtjes. Ze had nog best wel problemen gehad met die gym, maar wist gelukkig haar been stijf te houden en had het gevecht gewonnen. Ze glimlachte eventjes. "Met deze informatie, enig idee welke pokémon je gaat inzetten?" vroeg ze daarna, terwijl ze vrolijk heen en weer wiebelde.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne wo apr 01, 2015 9:28 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Kort leek Vivienne na te denken, om vervolgens te zeggen dat het fossiel Pokémon waren. Langzaam knikte hij, twee uitgestorven Pokémon dus, al zeiden de namen de groenharige natuurlijk nog niets, kon hij in welk geval zich een beetje gaan voorbereiden erop. Welke Pokémon hij zou gaan gebruiken ”Ik denk geoon dat ik het op Lugus ga houden en als hij het niet volhoudt... “ zijn stem zakte weg ”Dan zie ik het wel.” klonk er al snel van Nathan verder. notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne wo apr 01, 2015 9:32 pm | |
| Vivienne knikte voorzichtig en dacht eventjes na. "Ik denk dat je inderdaad een heel eind gaat komen met Lugus. Ik had toevallig het geluk dat Fiora in dat gevecht evolueerde en daarmee de Amaura wist te verslaan, aangezien mijn Tropius die ik toen nog had, al was uitgeschakeld," zei ze op een rustige toon. "Ben je van plan om alle gyms te gaan doen, hier in Kalos?" vroeg ze daarna. Zachtjes vervloekte ze haar eigen nieuwsgierigheid, ze moest echt d'r mond eens leren houden. "Trouwens, als goedmakertje, mag ik je trakteren op koffie? Ik heb echt een goede kop koffie nodig," stelde ze daarna met een grote grijns toe. Ze had al een paar dagen geen koffie meer gehad en begon het echt te merken nu.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne wo apr 01, 2015 9:43 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Hij verwachtte wel dat het hem prima zou gaan lukken met de Lucario, maar een plan B kan natuurlijk geen kwaad, zelfs al had de groenharige niet het idee dat hij die nodig had. Zodra er werd gevraagd of hij van plan was om alle gyms in Kalos ging doen knikte hij ”Ja, het lijkt me wel leuk om te gaan doen.” of hij koffie wou? Sure, een oppepper kon geen kwaad ”Tuurlijk.” sprak de groenharige met een glimlachje op zijn gelaat. notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne wo apr 01, 2015 10:02 pm | |
| Vivienne glimlachte. "Dan hebben we een gezamenlijk doel," grinnikte ze zachtjes. "Ondanks dat ik een coördinator ben, zijn er niet echt bijster veel contests in Kalos, daarom richt ik me ook heel erg op gyms. Vandaar ook dat ik meer badges dan lintjes heb," legde ze daarna rustig aan. Nu kwam ook omdat je sneller een badge kon winnen dan een lintje, maar de competitie was dan ook weer ontzettend anders. Toen de groenharige jongen instemde om mee te gaan drinken zetten ze een glimlach op haar gezicht. "Gezellig," zei ze met een vrolijke glimlach. Haar humeur was een heel stuk verbeterd nu en dat was duidelijk te merken. "Kom, ik weet nog wel een tentje hier in de buurt," zei ze vrolijk, waarna ze zich omdraaide en in een bepaalde richting ging wandelen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne do apr 02, 2015 8:09 am | |
| Just shut up when I drag you to hell Een gezamenlijk doel? Maar ze was toch een coördinator? Of lag het anders? Toen hij naar de uitleg van de brunette had geluisterd knikte de groenharige langzaam, oh, ineens verklaarde dat Vivienne’s eerdere antwoord wel ja. Ze sprak met een glimlach dat het gezellig zou zijn, haar humeur was een stuk beter geworden en dat scheelde weer voor hen beide. Zodra ze sprak dat ze wel een tentje wist knikte hij rustig, hij was nog nooit eerder eigenlijk in Geosenge Town geweest, dus hij had geen idee waar te zoeken. ”Kom je eigenlijk uit Kalos?” vroeg hij maar om geen awkward stilte te laten vallen. notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne do apr 02, 2015 11:24 am | |
| Vivienne glimlachte en had de neiging om Nathan gewoon bij de pols te pakken en mee te slepen, maar bedacht zich op het laatste moment dat dat misschien een beetje vreemd over kwam. Daarom bleef ze maar gewoon naast hem lopen en wees 'm af en toe de weg, of gaf aan dat ze een bepaald straatje in moesten slaan. "Nee, ik ben opgegroeid in Hoenn, in Fortree City. Maar ik ben al een paar maanden in Kalos en weet aardig mijn weg te vinden hier," legde ze op een rustige toon uit. Ze had geen zin om uit te gaan leggen dat ze geen idee had waar ze vandaan kwam en alleen met zekerheid wist te zeggen dat ze in Fortree City was opgegroeid. "En jij?" vroeg ze daarna aan Nathan. De brunette bleef staan bij een klein, knus uitziend zaakje en opende de deur. "Kom je? Kunnen we binnen verder praten," zei ze daarna, terwijl ze de deur voor hem open hielt.
|
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne do apr 02, 2015 2:38 pm | |
| Just shut up when I drag you to hell Hoenn dus, eigenlijk zou de groenharige daar ooit heen moeten gaan, zelfs al was het enkel voor een korte vakantie. Aan de verhalen die hij over de regio had gehoord zou hij bijna gaan denken dat het gewoon een tropisch paradijs was, maar het waren enkel verhalen en soms kan het er erg anders uitzien in realiteit. Zodra de vraag werd terug gekaatst glimlachte hij even ”Kanto.” begon zijn stem ”Ik ben opgegroeid in Fuchsia City.” het zou de groenharige wel goed doen om er ooit achter te komen waar hij precies vandaan kwam, maar eerst waren er andere dingen te doen. Kort later kwamen ze voor een vrij leuk uitziend zaakje te staan en de brunette hield de deur open ”Bedankt.” klonk er van Nathan terwijl hij naar binnen stapte. notes notes notes robb stark |
Icon : | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne ma apr 06, 2015 9:13 pm | |
| Kanto, interessant. Ze had er verhalen over gehoord, maar was er nog nooit geweest. Terwijl ze de jongen naar binnen volgde en aan een tafeltje ging zitten, besloot ze er maar over door te vragen. "Hoe is het in Kanto? Ik ben er nog nooit geweest, alleen in Hoenn, Sinnoh en nu Kalos," zei ze met een grinnik, terwijl ze de kaart van de tafel pakte en deze open sloeg. Haar ogen gleden over de kaart. Ze had werkelijk geen idee wat ze wilde hebben, de meeste koffies hier klonken zo lekker. Toch bleef haar blik hangen op één bepaalde koffie en ze gaf de kaart door aan Nathan. "Ik weet al wat ik neem, kijk jij maar," zei ze daarna vriendelijk, terwijl ze haar handen in elkaar vlocht en rond keek.
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Here comes this rising tide +Vivienne | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |