Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptydi 8 sep 2015 - 9:02

Ayako keek vol vertrouwen naar hoe het gevecht uitpakte, er zeker van zijnd dat Chiara de frontale botsing wel aan kon en die zelfs kon overmeesteren. Er gebeurde echter iets anders; de Treecko boog zich van Chiara’s pad af en belandde zo achter de Eevee. Dit tot ieders verbazing. Het arme pluizenbolletje kon dit niet ontwijken en kwam daarmee als enige gevloerde uit deze korte strijd. Ze gaf zich echter niet gewonnen en stond op zonder veel problemen. Eén klap was echt niet genoeg om haar uit te schakelen. “Goed zo Chiara!” complimenteerde haar trainer haar. Het was een beetje verwarrend, maar de Eevee verwelkomde het hartelijk. “Doe je Sand Attack!” droeg Ayako haar op. Treecko’s moesten het van hun snelheid hebben en met een Sand Attack zouden ze dat voordeel kunnen omkeren. De Eevee trapte op een wonderbaarlijke wijze – ze waren immers in een stad, welke stad heeft er nou zand? – zand op richting de Treecko. “En doe nu je Swift!” Swift was een aanval die niet kon missen. Er waren teveel goudgele sterretjes om ze allemaal te kunnen ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptydo 17 sep 2015 - 17:50




We could be
immortals
Goed zo? De Eevee was toch geraakt? Whatever, ze waren in gevecht dus ze moesten hun hoofd er bij houden. De Sand Attack kwam lichtelijk onverwacht, maar Lori liet zich er niet door afleiden. “Ontwijk het Pat!” De Treecko deed wat van hem gevraagd werd, maar maakte een fout in zijn berekening waar het zand heen gegooid werd en kreeg daardoor alsnog een deel van de opgegooide hoeveelheid tegen zich aan. Het kwam gelukkig niet in zijn mond, want dat kon erg afleiden. Hij moest wel zijn rechter oog dichtknijpen en Lori meende te zien dat zijn traanvocht toenam, wat erg in hun nadeel kon werken. Behalve dat werd er ook nog eens een Swift op hen afgevuurd, een aanval die in principe niet te ontwijken was. De enige manier om dit te counteren was de sterren slopen, en laat Patrick nou net geen handige moves hebben om dat voor elkaar te krijgen. Tenzij….

Tenzij hij er tegen in ging met een Quick Attack, maar dat was niet te doen. Het zou alleen maar meer schade veroorzaken. Het beste wat ze konden doen was zo veel mogelijk sterren ontwijken en dan hun energie terug winnen. “Laat maar zien hoe atletisch je bent!” riep Lori. Patrick begreep het en begon als het ware tussen de sterren door te dansen. Helaas zag hij het niet goed door het traanvocht en werd hij toch meer geraakt dan Lori had gehoopt. Het maakte niet uit, want hij wist zich wel dichter naar de Eevee te verplaatsen en dat kon in hun voordeel werken. Zodra de sterrenstroom afnam ging Lori over op de tweede stap van haar techniek. “Mega Drain!” Nee, hij stond niet dichtbij genoeg om zeker te zijn van een rake aanval, maar het was het risico waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyza 26 sep 2015 - 22:58

De Sand Attack was niet helemaal raak, maar het was raak genoeg om te laten werken. Ayako juichte echter nog niet, want ze had het gevecht nog niet gewonnen, dus dat bewaarde ze voor wanneer ze wel had gewonnen. Zo arrogant was ze nog wel. De Treecko van Lori wist een aantal sterren van de Swift aanval ondanks alles wel te ontwijken, maar Aya moest toegeven dat zijn techniek ook erg slim was. Dansen zorgde ervoor dat je soepel tussen dingen door kon bewegen en dat was wat hij nu deed. Helaas voor hem was het, door zijn gesloten oog, niet soepel genoeg en werd hij wel geraakt door een flink aantal goudgele sterren. Mooi zo. Wacht, nee! Een Mega Drain? Daar ging hun harde werk! “Quick Attack!” Yep. De brunette stuurde haar pokémon er recht op af. Waarom? De Treecko was nu bezig met een aanval, dus Chiara’s energie werd nu toch wel afgetapt. Quick Attack was nu echter niet te ontwijken, vond ze, dus dan kon ze net zo goed meteen een aanval laten uitvoeren om die afgetapte energie weer teniet te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyma 5 okt 2015 - 14:21




We could be
immortals
Lori begreep dat Mega Drain een lastige aanval was om met een sprong te ontwijken, maar ze had niet verwacht dat Ayako er tegen in zou gaan door een Quick Attack te gebruiken. Het kostte Patrick te veel moeite om de aanval te stoppen en opzij te springen om hem dat op te dragen, dus kon de aanval beter zo lang mogelijk doorgezet worden voor hij geraakt werd door de Eevee. Hij knarste zijn tanden samen, maar hield het wel gemakkelijk vol en daar was Lori trots op. “Goed opgevangen, vriend! Laat maar zien wat voor schade wij kunnen aanrichten. Wat dacht je van Pound?” Een kort knikje kwam van de Pokémon en hij sprong omhoog. Een salto volgde, waarop hij met zijn staart naar beneden toe draaide in de val. Dit kon op twee manieren eindigen: De aanval raakte en Patrick kon zichzelf makkelijk wegduwen en weer staande komen, of hij maakte een instabiele val op de grond en kreeg zelf schade van zijn gemiste aanval. De Eevee stond dichtbij genoeg om een makkelijk doelwit te zijn, maar ze was net al heel snel geweest. Lori hoopte voor het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyvr 9 okt 2015 - 16:37

De klap werd geïncasseerd door de Treecko en Ayako kon alleen maar inwendig juichen. Tot zover ging het nog goed en leek het erop dat ze niet in een hoekje was gedreven. Dat bleek echter anders toen er een nieuwe aanval werd geroepen en Chiara te dichtbij stond om het te ontwijken. Tenzij... Misschien was ze snel genoeg met een Quick Attack, dus droeg Aya haar die vlug op. De Eevee begreep het en sprong vlug aan de kant voor de Pound. “Spring nu terug met Quick Attack en gebruik dan je Bite!” Chiara landde op vier poten, maar had geen tijd om te herstellen. Die nam ze in ieder geval niet, want ze sprong meteen terug naar de Treecko om haar tanden in hem te zetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyma 12 okt 2015 - 20:34




We could be
immortals
Damn, dat beest was snel. Zo snel dat het zelfs de Pound aanval van Patrick ontweek. Tijd om zijn snelheid te gaan trainen, blijkbaar, al had Lori het idee gehad dat dat altijd al goed was geweest. Niet dat ze de Treecko zo goed kende - ze had hem namelijk pas net overgekocht.
Met een frons keek ze toe hoe Patrick zichzelf op zijn staart opving, en hoewel het niet zo veel pijn deed als wanneer hij door de Eevee geraakt zou worden, leek hij het niet fijn te vinden. Het maakte het niet veel beter dat die kleine brunette alweer de aanval in ging. Pat had niet de tijd gekregen om zich echt te herstellen, maar misschien kon Lori daar gebruik van maken. “Duw jezelf weer omhoog!” riep ze, hopend dat zijn staart sterk genoeg was om hem de lucht in te werpen. Het kostte hem duidelijk moeite, maar hij was succesvol en dat deed de zwartharige goed. Die scherpe tanden waren iets waar ze voor moesten uitkijken. “Quick Attack!” Wat de tegenstander kon, konden zij ook. Op volle snelheid sprong Patrick op Chiara af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyzo 25 okt 2015 - 12:05

De Bite was niet alleen mis, maar werd zodanig ontweken dat Chiara zelf moest herstellen van het gebeuren. In die tijd kon de Treecko en zijn trainer uitgebreid gebruik maken van het moment en haar aanvallen. Dit gebeurde ook; een Quick Attack werd ingezet en omdat het zo razendsnel ging, had de arme Eevee de tijd niet om het te ontwijken. “Chiara!” Gelukkig kon de pokémon wel nog overeind komen, al klemde die haar kaken op elkaar, om verder te vechten. Treecko waren inderdaad erg snel en als Ayako wilde winnen, dan moest ze de snelheid van haar eigen pokémon testen... Of in ieder geval die snelheid compenseren. “Gebruik je Swift!” riep ze naar de Eevee. Man, wat was ze blij dat haar pokémon die aanval kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Emptyma 2 nov 2015 - 20:26




We could be
immortals
Patrick was niet de enige die snel was. Ook de Eevee had duidelijk een flinke snelheid, en als dat al niet door haar bewegingen bekend werd gemaakt, dan wel door de Swift aanval die nu werd opgedragen. Het aantal sterren wat op Patrick af kwam? Veel te veel. “Hou het tegen met Pound!” riep Lori lichtelijk wanhopig, wetend dat dit toch niet genoeg zou helpen. Met de Pound wist Patrick een hoop sterren kapot te slaan en zichzelf te hullen in prachtige glitters, maar zijn staartslag was al aan zijn einde en er kwamen nog veel meer sterren op hem af. Hij viel achterover op de grond en bleef daar kort liggen. Het kon toch niet dat hij al zo erg verzwakt was? Gelukkig stond de Treecko weer op, een – ironisch genoeg – vurige blik te zien in zijn ogen. “Absorb!” droeg Lori hem op. Als ze de energie van Chiara op wisten te zuigen, hadden ze nog een kans om te winnen. Anders kon het best zijn dat het na een volgende klap over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lori Campbell
» just texting {Lori Campbell}
» The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell]
» Ordering Human Food[+Lori Campbell]
» watch out! [ open!! ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Rustboro City-
Ga naar: