Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyvr apr 17, 2015 2:41 pm




We could be
immortals
Even dacht Lori dat het meisje een lange lijst ging geven van dingen die ze al wist. Dat viel echter heel erg tegen, want het enige wat ze wist was dat Lori agender was en dat ze zelf meisjes mooi vond. Of dat betekende dat ze er ook echt op viel of dat dat gewoon een toevoeging was om het te laten klinken alsof ze meer wist, wist Lori niet zeker. Ze zag Ayako er eigenlijk wel voor aan om er zoiets aan te plakken om die reden.
Of het nou zo was of niet, Lori had veel uit te leggen. Ze begon door haar keel te schrapen. “Oké, goed, ik neem aan dat je weet dat mensen met een geslacht geboren worden, toch? Man en vrouw zijn het bekendst, en dan worden er ook nog wel eens tussengevallen geboren.” Lori nam een paar tellen pauze om Ayako de tijd te geven het te begrijpen en misschien te reageren. “Je biologische geslacht ligt aan X en Y chromosomen. Vrouwen hebben twee keer een X, en mannen een X en een Y. Tussengevallen hebben XXY of nog weer iets anders. Daar weet ik eerlijk gezegd niet super veel van, want ik ben gewoon geboren als meisje.”

“Naast biologisch geslacht heb je ook nog als welk geslacht je je voelt. De meeste mensen voelen zich het geslacht waarin ze geboren zijn, maar dan heb je ook nog mensen die zich als het tegenovergestelde voelen, dus een jongen die zich een meisje voelt of een meisje die zich een jongen voelt. Ook zijn er mensen die zich bij beide geslachten thuis voelen, tegelijk of om de dag, of juist bij geen zoals ik. Dat valt allemaal onder transgender. Mensen die zich laten opereren om meer op een ander geslacht te lijken worden transseksueel genoemd.” Wat een hoop informatie. Voor Lori rolde het van haar tong zonder problemen, maar ze kon zich voorstellen dat het voor iemand anders moeilijk te bevatten was. “Als ik te snel ga of als je vragen hebt, moet je het zeggen.” Lori voelde zich net een leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2015 2:11 pm

Toen Lori hen keel schraapte, ging Ayako iets rechter zitten en keek ze met een serieuzere blik naar de zwartharige. Nu ging het komen, de uitleg waar ze al zeker drie minuten op had zitten wachten! Het begon over de meest bekende geslachten; jongen en meisje. Aya knikte, wetend wat dat inhield en denkend dat ze daar geen uitleg over nodig had. Het waren immers simpele concepten, aangezien het er al vanaf kleins af aan was ingegoten. Toen Lori echte begon over chromosomen, moest Ayako beter haar best doen bij het in zich opnemen van de informatie. Wat een moeilijke woorden, zeg! Maar ze lette op. Ze wilde dit namelijk weten. En het zou onbeschoft zijn als ze dat niet zou doen. De vraag hoe die tussengevallen dan genoemd werden, hield ze voorlopig even in haar achterhoofd. Dat kon ze zo wel stellen, toch? Bovendien wilde ze niet een uitleg in de rede vallen. Ook dat zou onbeschoft zijn. Lori vertelde dat ze niet veel afwist van de tussengevallen, want ze was immers geboren als meisje. De brunette knikte begrijpend. Dus mensen konden zich als een ander geslacht voelen, ondanks waar ze mee geboren waren, huh? Aya dacht toen even na. Voelde zij zich anders? Nee. Zij voelde zich gewoon een meisje. Ze had wel bepaalde ‘jongenstrekjes’ hier en daar, maar dat was niet overheersend. Bovendien hadden haar ouders haar al verteld dat het heel normaal was om te hebben. De kijk op geslachten van de maatschappij was volgens hen achterhaald.

Er waren mensen die geboren werden als jongen, maar zich een meisje voelden. En vice versa. Maar je had ook mensen die zich beide geslachten voelden en je had mensen zoals Lori, die zich tot geen enkel geslacht wilde benoemen. Gelukkig vroeg de zwartharige al snel of ze vragen had en Ayako knikte weer, dit keer enthousiast, aangevend dat ze die inderdaad had. “Hoe noem je die andere geslachten dan? Of valt het allemaal onder transgender?” Ze keek even verward. “Heb jij je laten opereren?” Aya fronste. Lori zag er qua gezichtscontouren inderdaad uit als een meisje, maar daar moest je goed voor kijken. “Ken je meer mensen met andere geslachten?” De vraag klonk in ieder ander hun oren wellicht een beetje dom. Iedereen had geslachten. Maar Ayako nam aan dat Lori wel wist wat ze bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyzo apr 19, 2015 1:24 pm




We could be
immortals
Ayako had een paar vragen. Lori luisterde aandachtig, en dacht goed na over de antwoorden die ze moest geven. Het leek er op dat wat ze al had uitgelegd duidelijk was, want Ayako herhaalde geen van de stukjes die ze verteld had. Mooi zo. “Voor zo ver ik het begrijp valt het er wel onder, ja, maar het heeft wel elk zijn eigen naam. Twee geslachten hebben wordt bigender genoemd. De mensen die het ene moment het ene geslacht zijn en het andere een ander zijn genderfluid. Je hebt nog veel meer termen, omdat niet iedereen zich thuis voelt in de meest bekende termen, maar die ken ik ook lang niet allemaal.” De volgende vraag was of Lori zich had laten opereren. Ze glimlachte, ondanks dat de vraag niet bepaald grappig was. “Nee, ik vind het wel best zo. Ik laat toch niemand in m’n broek en een binder werkt goed genoeg om mijn borsten te verbergen, die toch al niet zo groot waren.” Een ander had dit misschien te persoonlijke informatie gevonden, dus ze hoopte dat Ayako er niet ongemakkelijk van werd. “Mijn beste maatje is genderfluid. Die voelt zich dus de ene dag een meisje en de andere een jongen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptywo apr 22, 2015 11:05 pm

Lori liet er geen gras over groeien en beantwoordde al snel Ayako’s vraagjes stuk voor stuk. Het viel allemaal onder de transgender term, maar de benamingen waren voor elk geslacht wel weer anders. Dit verwarde de brunette een beetje, maar ze begreep het al een stuk beter toen elke naam van elk geslacht werd uitgelegd. Bigender, genderfluid en agender was wat ze tot nu toe erbij had geleerd. Lori bekende toen dat ook zij niet alle termen kenden. Hm. Waren het er zoveel dan? Aya keek vol bewondering naar de persoon die naast haar zat. Was het niet moeilijk om met een ander geslacht te leven? De zwartharige vertelde haar toen dat zij zich niet geholpen wilden laten worden aan de lichamelijke kenmerken van haar biologische geslacht. Wat er met ‘in m’n broek’ werd bedoeld, begreep ze echter niet helemaal. “Huh? Wie wil er dan in je broek?” vroeg de brunette dan ook verward, alsof ze zojuist een grote grap had gemist. Als laatste vertelde Lori dat hun beste maatje genderfluid was. “Dat is... De ene dag jongen en de andere meisje, toch?” probeerde Ayako haar nieuwe kennis uit. Een trotse glimlach wist zich op haar gezicht te werken. Die verdween echter toen ze terugkwam op de vraag die ze zonet in gedachte had. “Is het niet moeilijk?” vroeg ze. “Een ander geslacht.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptywo apr 29, 2015 11:22 am




We could be
immortals
Lori grinnikte toen Ayako het grapje niet begreep. Wat een onschuld. Dat moest beschermd worden. Ze legden een hand op het hoofd van het meisje en aaiden er een enkele keer overheen. “Dat zal je later nog wel een keer begrijpen. Een ander mag dat aan je uitleggen.” Ayako had goed opgelet, want ze wist meteen te noemen dat genderfluid het afwisselen van geslacht per dag was. “Klopt,” reageerde Lori met een knik en een glimlach. Als laatste kwam er nog een vraag. Of het niet moeilijk was om een ander geslacht te hebben. “Soms,” reageerde Lori bedachtzaam. “Mensen begrijpen vaak niet wat je geslacht is, of vertellen je dat het niet bestaat. Ze gaan er van uit dat je bent wat ze zien. Veel mensen geloven niet dat agender een ding is, zeker als ze weten dat ik niks aan me heb laten veranderen. Dan zeggen ze dat ik gewoon een vrouw ben omdat ik zo geboren ben.” Lori zuchtte. Ja, er kwamen meteen een aantal gevallen in hen op waarbij ze te maken hadden gekregen met transfobie. Gelukkig was Ayako meer begripvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyvr mei 01, 2015 6:34 pm

Later begrijpen? Een ander mocht dat uitleggen? Teleurgesteld zette Ayako een pruillipje op, hoewel het lichamelijk contact erg gewenst was. Hmpf. Was dat weer zo’n ‘dat begrijp je wel als je ouder bent’ ding? Want dat werd onderhand ontzettend flauw en irritant. Er iets van zeggen deed Ayako echter niet. Misschien dat Kaoru zoiets wist. En anders haar ouders vast wel. Toen ze gelijk kreeg van Lori, beurde ze echter meteen weer op. Ze was wel slim. Af en soms. Of was het af en toe? Ach, het zou ook wel. Lori vertelde toen de kijk van de maatschappij op de verschillende geslachten, waardoor Aya’s kleine grijnsje van haar gezicht afviel. Was het echt zo slecht? “Wat een stel Shuckles,” opperde ze kwaad fronsend. Hoe durfden mensen elkaar zo dwars te zitten? “Lori is Lori,” voegde ze eraan toe, alsof ze net de meest belangrijke statement van de eeuw maakte. Ayako kruiste haar armen en keek de persoon voor haar aan met een vastberaden blik in haar ogen. “En de mensen die daar een probleem mee hebben, die moeten eerst maar langs Goku en mij!” Ze hief haar armen in een hoek van negentig graden om haar spierballen te showen, terwijl haar Treecko zichzelf een klap voor zijn voorhoofd verkocht. Was ze weer bezig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 5:07 pm




We could be
immortals
Het was prachtig om te horen dat Ayako zo gefrustreerd raakte van de queerfobie waar Lori over had gesproken. Ze konden het niet helpen om er even om te grinniken, hoewel ze het meisje eigenlijk een halt toe moest roepen. Alhoewel, zolang ze zich niet agressief tegen mensen begon te gedragen kon het eigenlijk geen kwaad. Lori kon ook behoorlijk boos worden om queerfobie, dus wat dat betreft lagen de twee op één lijn. De zwartharige uitte het alleen een stuk minder.

Ze herinnerden zich plots iets wat de brunette eerder had gezegd. Iets over meisjes mooi vinden. Nu het gesprek over genders wel zo ongeveer afgesloten was, zag Lori niet in waarom ze het niet zouden kunnen vragen. “Zeg, Ayako?” begonnen ze, “Je zei net iets over meisjes mooi vinden. Hoe mooi vind je meisjes dan eigenlijk?” Wat een subtiele vraag. Misschien niet de slimste manier om de brunette aan te spreken, maar uiteindelijk zou Lori vast wel te weten komen wat ze zich afvroegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptydi mei 19, 2015 5:56 pm

Ayako had de pets wel gehoord toen Goku zichzelf een facepalm had gegeven, dus had ze haar aandacht even op hem gericht om hem moed in te spreken haar te helpen die mensen tegen te gaan. De Treecko rolde enkel met zijn ogen en knikte slechts een keer naar Lori om te laten merken dat hij inderdaad niemand met hen liet sollen, maar hij was niet van plan om anderen daadwerkelijk in elkaar te slaan. Ayako ook niet en dat wist hij, maar hij kon het niet helpen dan geïrriteerd ervan te raken. De brunette gaf vervolgens nog een korte speech aan haar pokémon over hoe verkeerd het was om anderen niet naar hun wensen te behandelen. Pas toen ze haar naam weer hoorde vallen van Lori’s kant, stopte ze abrupt met waar ze mee bezig was en richtte ze haar blik op de ander. Over de vraag die werd gesteld hoefde ze eigenlijk niet eens na te denken. “Supermooi!” reageerde ze enthousiast. Ze realiseerde zich echter dat het offensief naar Lori kon zijn. “Maar jij bent ook mooi, hoor! Ik vind je schoenen cool.” Ze keek omlaag en staarde even naar Lori’s voeten om te benadrukken dat ze die dingen echt cool vond. “Maar ik vind meisjes leuk,” herpakte ze het vorige onderwerp schouderophalend. Nonchalant erover was ze zeker, zelfs al was dat niet altijd een slimme aanpak. “Mam zei dat het wel eens kon voorkomen en dat ik er niet raar door was ofzo. Wel om andere dingen.” Ze grinnikte. Ja, raar was ze zeker wel eens een keer. Eén enkele keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyzo mei 24, 2015 5:24 pm




We could be
immortals
Supermooi. Dat enthousiasme was duidelijk, maar het antwoord niet echt. Al helemaal niet toen ze er aan toevoegde dat Lori ook heel mooi was. Ze waardeerden het compliment, natuurlijk, maar het bracht hen wel een beetje in de war. Toch grijnsden ze een welgemeende “dankjewel,” die alleen maar meer gemeend werd toen ze ook nog een compliment op hun schoenen kregen. Daar konden ze wat mee. “Ja, ze zijn gaaf, hè?” reageerden ze terwijl ze één voet optilden om zelf ook een betere blik op hun schoenen te kunnen werpen. Ze waren niet eens duur geweest. Lori was één van die slimme mensen die in de opruiming langs de duurdere zaken gingen, zodat ze goede spullen kregen voor een redelijk prijsje.

Het volgende was wel een duidelijk antwoord. Ayako vond meisjes namelijk leuk, en als ze het zo verwoordde dan begreep Lori het wel direct. Ze knikten dan ook als reactie. “Het is ook niet raar,” zeiden ze vervolgens. “Het wordt alleen raar gevonden door sommige idioten en ik kan niet wachten tot dat de wereld uit is.” Helaas kon dat nog jaren duren. Sterker nog, Lori verwachtten het niet binnen de eerstvolgende eeuw. “Gelukkig bestaan er mensen zoals jij en ik die overal voor open staan.” Ze glimlachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyma mei 25, 2015 8:42 pm

Lori bedankte haar voor het compliment en merkte op dat ze inderdaad gave schoenen hadden. Ayako knikte enthousiast, want in alle eerlijkheid was ze er best jaloers op. Met haar kleine postuur moest ze vaak zelfs zoeken bij de kinderafdeling en dat terwijl ze al veertien was. Soms was het best beschamend, zulke kleine voetjes en korte beentjes. Maar ach, de brunette had ermee leren leven. Zo zagen mensen haar alleen maar als een onschuldig ding, terwijl ze in feite toch wel flink wat gevechten zou kunnen winnen als ze wilde. Mits ze er ook echt op focuste. En diep nadacht. Toen Ayako vertelde over haar voorkeur naar geslacht, merkte Lori op dat het inderdaad niet raar was, maar dat het raar werd gevonden door idioten. “Ik ook niet...” voegde ze aan de woorden van Lori toe. Zelf had ze er niet echt last van wat er achter haar rug om werd gezegd, maar ze kon zich voorstellen dat het voor zo iemand als degene die voor haar stond toch wel wat hard aankwam soms. Toen laatstgenoemden echter vertelden overal voor open te staan, begonnen Ayako’s ogen enthousiast op te lichten. “Ook een gevecht?” vroeg ze aan hen. “Ik wil nog wat oefenen voor ik de gym uitdaag!” Dat kon ze altijd wel gebruiken, niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2015 3:33 pm




We could be
immortals
Op een of andere manier wist Ayako het gevecht over open staan om te draaien naar een uitnodiging om een gevecht te houden. Lori fronsten hier even op, maar besloten er in mee te gaan. “Sure, waarom ook niet?” reageerden ze met een kleine glimlach. Ze stond op van het bankje en stapte naar hun Pokémon toe, die een spel met elkaar (en als Rolo het er mee eens is met de Pokémon van Ayako) waren begonnen. Het had te maken met over Josh heen springen en als Lori het zo goed zag dan ging het om wie de gekste sprong kon bedenken. Het verbaasde hen dat Taylor meedeed, want echt springen deed de Shuppet niet. Niet dat Lori daar erg in had. Hun Pokémon moesten doen wat ze leuk vonden.
“Enig voorkeur voor tegen wie je wil strijden, of krijg ik de vrije keuze?” Lori leek het eigenlijk wel leuk om een Treecko tegen Treecko gevecht te houden, maar vechten met Taylor was ook altijd leuk. Ze gaven de keuze aan Ayako omdat zij overal zo enthousiast mee was, dat ze dachten dat zij het vast ook wel leuk vond om haar eigen gevecht te bepalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2015 8:01 pm

Lori had geen bezwaar tegen een gevecht en Ayako juichte bijna enthousiast. Zich omdraaiend naar haar pokémon net als Lori had gedaan, zag ze dat die een spel met elkaar aan het doen waren. Goku bleef, zoals gewoonlijk, aan de kant staan en keek toe, maar de rest scheen wel mee te doen. Het leek erop dat het om de gekste sprongen maken ging – iets waar Gouenji wel goed in was, vond ze zelf. Toen ze de vraag kreeg welke pokémon tegen wie moest vechten, dacht ze lang na over haar antwoord. Treecko versus Treecko was misschien wel leuk... Maar Azula hield ook van vechten en Gouenji met Chiara moesten ook ervaring krijgen. Dus ze besloot Chiara maar te nemen. Eens zien of ze haar eigen partner kon verslaan... Een soort van. “Wat dacht je van Eevee tegen Treecko?” stelde ze enthousiast voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 5:25 pm




We could be
immortals
Lori wachtte met een kleine glimlach af wat het jongere meisje voor keuze zou maken. Inschatten of ze de vrije keuze kreeg of niet kon ze niet echt, want dit meisje was best wel onvoorspelbaar in haar ogen. Het antwoord kwam al snel: Eevee tegen Treecko. Lori nam aan dat ze Patrick bedoelde, want zelf hadden ze geen Eevee. “Prima,” reageerde ze. Ze stapte richting het clubje Pokémon en sprak die van zichzelf toe. “Pat, zin in een gevechtje?” vroeg ze met een grijns. Hij keek hen aan en knikte. Ze kenden zijn karakter nog niet heel goed, maar hij leek hen wel een vechter. “Top. De rest kan aan de kant gaan zitten.” Ze wenkten hun Treecko om mee te komen en liepen vervolgens een stukje van de rest af, om ruimte te maken om te vechten. Patrick ging een stuk van Lori af staan. “Wil jij beginnen?” vroeg de donkerharige toen ze vonden dat ze op een goede plek stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayako Hasegawa
Member
Ayako Hasegawa
Punten : 201
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2015 2:50 am

Lori scheen het een goed idee te vinden – of nou ja, ze hadden er in ieder geval geen problemen mee. Terwijl de zwartharige bezig ging met hun pokémon, draaide Aya zich ook naar de hare toe, waarop ze Chiara aansprak. “Zin in een gevechtje?” vroeg ze aan de Eevee. Die leek wat twijfelend toe te geven, maar dat kwam voornamelijk omdat Chiara niet echt van pijnigen hield. Zolang het maar voor de lol gebeurde en niet voor serieuze verwondingen, was de bruine pluizenbol altijd van de partij. “Top!” reageerde Ayako enthousiast, waarna ook zij met haar pokémon plaatsnam aan de tegenovergestelde zijde van Lori. Toen kwam de vraag of zij wilde beginnen en de brunette nam een vastberaden, serieuze houding aan. “Oké!” riep ze naar de overkant op eenzelfde toon. Vervolgens balde ze haar handen tot vuisten en hief ze die omhoog. “Chiara, begin maar met een Quick Attack!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lori Campbell
Member
Lori Campbell
Punten : 213
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 27 years
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1863-lori-campbell https://pokemon-journey.actieforum.com/t1884-lori-s-pokedex#34752

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 12:18 pm




We could be
immortals
Ondanks dat ze wat leek te twijfelen stapte de Eevee toch naar voren. Lori keek haar inschattend aan. Het leek hen geen heel sterke Pokémon, maar ze waren zich er van bewust dat dat heel anders uit kon pakken. De eerste aanval die opgedragen werd was een Quick Attack. Een normaaltype aanval, maar eentje die lastig te ontwijken was als de afstand tussenbeide klein was. Lori kon hier op een leuke manier op inspelen. “Counter met je eigen Quick Attack, Patrick!” De Treecko nam een tel om zich klaar te maken en rende toen zelf ook op de Eevee af. Hij deed dit echter anders dan zelfs Lori had verwacht, want in plaats van direct op de tegenstander af te rennen boog hij af zodat hij haar miste. Vervolgens maakte hij een draai op zijn poten en probeerde hij haar van achteren te raken. Lori fronste, niet zeker of ze het eens waren met zijn techniek, maar toch lieten ze hem zijn gang gaan. Als het mis ging kon hij er van leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]   Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't Believe Me, Just Watch [+Lori Campbell]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lori Campbell
» just texting {Lori Campbell}
» The Kids Aren't Alright [+Lori Campbell]
» Ordering Human Food[+Lori Campbell]
» watch out! [ open!! ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Rustboro City-
Ga naar: