|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member August NorwoodPunten : 212
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:46 pm | |
| August isse niet een player :‘( |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
| |
|
| |
Member North SummerPunten : 394
| - Lubbock Nighte schreef:
- (Hopelijk ben ik in het echt niet zo slecht met relaties onderhouden als op RPs xD (Maar ik denk dat het wel een beetje zo is omdat ik faal in vriendschappen "maken" en onderhouden :C ))
Je moet het niet te scherp op jezelf afwegen. Ik denk niet dat het eraan ligt dat je inactief bent geworden of dat je erin 'faalt', zoals je zelf denkt. Een relatie is gewoon een hoop... shit xD #Chanel: Allebei wel denk ik (ik ben onschuldig) |
|
| |
Member Leroy NightePunten : 399
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:48 pm | |
| - North Summer schreef:
- Lubbock Nighte schreef:
- (Hopelijk ben ik in het echt niet zo slecht met relaties onderhouden als op RPs xD (Maar ik denk dat het wel een beetje zo is omdat ik faal in vriendschappen "maken" en onderhouden :C ))
Je moet het niet te scherp op jezelf afwegen. Ik denk niet dat het eraan ligt dat je inactief bent geworden of dat je erin 'faalt', zoals je zelf denkt. Een relatie is gewoon een hoop... shit xD
#Chanel: Allebei wel denk ik (ik ben onschuldig) Yeah, maar ik ben gewoon niet echt een "goede vriendin" :/ Also, nieuwe ava voor Lub :/ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:50 pm | |
| - Lubbock Nighte schreef:
- North Summer schreef:
- Lubbock Nighte schreef:
Je moet het niet te scherp op jezelf afwegen. Ik denk niet dat het eraan ligt dat je inactief bent geworden of dat je erin 'faalt', zoals je zelf denkt. Een relatie is gewoon een hoop... shit xD
#Chanel: Allebei wel denk ik (ik ben onschuldig) Yeah, maar ik ben gewoon niet echt een "goede vriendin" :/ Ik denk dat dat wel meevalt. Hoe meer je een beeld gaat scheppen van jezelf hoe je denkt dat je bent, hoe meer je gaat geloven dat het echt waar is. Terwijl je, als je een rondvraag zou doen bij je omgeving, misschien zou ontdekken dat mensen (vrienden en zo) juist heel positief op je reageren ;) Ik ken je niet echt, maar ik voel me zeker niet slecht bij je of zo of verveeld (: Edit: Klikje voor wie wilt (: |
|
| |
Member Tsugumi InoriPunten : 275
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:53 pm | |
| Marieke haal jezelf alsjeblieft is niet zo naar beneden! Hoe meer je dat doet, hoe meer mensen juist zichzelf afstand van je gaan houden.... dit klinkt misschien heel lullig, maar ik weet hoe het is... en ik weet ook dat het absoluut geen zin heeft om alleen maar negatief te doen heel de tijd, dat gaat je helaas nergens bij helpen en het brengt jezelf nog meer omlaag tot op het punt dat je net zoals mij beland in iets waar je absoluut niet wilt zijn, namelijk manieren bedenken om niet meer te leven..... dus alsjeblieft
@North, wat???? :'D |
|
| |
Member Leroy NightePunten : 399
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:55 pm | |
| - Tsugumi Inori schreef:
- Marieke haal jezelf alsjeblieft is niet zo naar beneden! Hoe meer je dat doet, hoe meer mensen juist zichzelf afstand van je gaan houden.... dit klinkt misschien heel lullig, maar ik weet hoe het is... en ik weet ook dat het absoluut geen zin heeft om alleen maar negatief te doen heel de tijd, dat gaat je helaas nergens bij helpen en het brengt jezelf nog meer omlaag tot op het punt dat je net zoals mij beland in iets waar je absoluut niet wilt zijn, namelijk manieren bedenken om niet meer te leven..... dus alsjeblieft
@North, wat???? :'D In dat geval zit ik al net zo laag als jij |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:57 pm | |
| Jongens, ik wil niet de boeman uithangen, maar ik denk dat dit niet echt de plaats is om het over dit soort dingen te hebben. En ik denk dat jullie beiden, als jullie je echt zo voelen, misschien een vertrouwenspersoon nodig hebben om daarover te praten. Sorry als ik scherp uit de hoek kom trouwens c:
#Chanel: Heb je 'n PM daarover gestuurd op Riddle c: |
|
| |
Member Tsugumi InoriPunten : 275
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 8:59 pm | |
| @North, ik zit 'daar' niet meer, heb een psychiater en al gehad en het gaat nu goed, heel goed zelfs, daarnaast heb ik vertrouwenspersonen genoeg~
Ik zal ff lezen :P |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:02 pm | |
| Laten we het onderwerp inderdaad maar weer verzetten. Zou er iets zijn, dan staat mijn inbox open. :p Maar ik denk niet dat dit iets is om hier aan de vlaggenmast te gaan hangen, daar zijn andere plaatsen voor. (zo weet ik toevallig dat jullie beiden skype hebben, haha.) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:04 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Laten we het onderwerp inderdaad maar weer verzetten. Zou er iets zijn, dan staat mijn inbox open. :p
Maar ik denk niet dat dit iets is om hier aan de vlaggenmast te gaan hangen, daar zijn andere plaatsen voor. (zo weet ik toevallig dat jullie beiden skype hebben, haha.) Dat geldt trouwens ook voor mij. Ik kan misschien geen effectieve hulp bieden, maar ik kan wel een luisterend oor bieden als dat nodig is (: |
|
| |
Member Layla AkiyoPunten : 406
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:05 pm | |
| O M G van wie is dat nieuwe account met Levi als faceclaim??? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:06 pm | |
| - Layla Akiyo schreef:
- O M G van wie is dat nieuwe account met Levi als faceclaim???
Ik dacht eerst van de persoon die ook Ezekiel speelt, maar nu ben ik niet zeker meer xD |
|
| |
Member Jayce FaiPunten : 417
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:07 pm | |
| Same here, zal hopelijk iets van hulp kunnen bieden. Ik was vroeger ook niet veel beter qua vriendschappen, dus heb degelijk wat ervaring betreft de kwestie, maar ik raad je wel aan om je hart te luchten bij iemand die je vertrouwt, zoals een ouder of een van de hierboven gereageerde mensjes. |
|
| |
Member Fay VaynePunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo maa 15, 2015 9:08 pm | |
| - Layla Akiyo schreef:
- O M G van wie is dat nieuwe account met Levi als faceclaim???
Levi? Haha, heb ik gemist. Stiekem heb ik zin die Mystery Starters uit te proberen, en dan zo'n derp account te nemen dat veels te veel pokémons krijgt, help ;^; |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|