Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 2:58 pm
August
Yeah, I guess so xD Ik ga der wel uithoren als ik in Kalos ben huehue. Nee geintje, ik zal dat niet doen hoor haha. Ik ben wel benieuwd hoe Kalos eruit ziet hoor, ben er nog nooit geweest xD Dan kan ik zien uit welke mooie regio mijn Litleo komt ^^
Member
August Norwood
Punten : 212
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 3:16 pm
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 3:26 pm
August
Ik zit te denken dat ik rond Lumiose blijf hangen, lekker centraal enzo. Heb al bij een hotel een kamer gehuurd daar dus mja xD
Member
August Norwood
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 3:32 pm
August Norwood is online
Nice. Ik hang de laatste tijd ook wel vaak rond in Lumiose, of rond het kustgebied. Ben namelijk vanplan om binnenkort de tweede gym uit te dagen, so yeah.
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 3:45 pm
August
Oh gezellig~ Waarschijnlijk ga je er sneller doorheen dan ik haha. Aangezien jij al bijna voor je tweede gym gaat en ik nog niet eens aan mn eerste ga beginnen :')
Member
August Norwood
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 3:47 pm
August Norwood is online
Nja, m'n team is gewoon al heel goed getraind. Met nog wat extra training kunnen ze zelfs de derde gym aan denk ik :'D
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 4:01 pm
August
Hier 3, 4 als je Litleo meetelt die zich als een baby gedraagt xD Ik heb Vaporeon, Pidgeotto, Litleo, Zorua, Pachirisu & Heracross. De laatste 3(4) zijn allemaal baby pokémon x'D
Member
August Norwood
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. ma maa 02, 2015 3:09 pm
August Norwood is online
Schattig team heb je dan! Mijn team kan je niet bepaald schattig noemen. De enige die daarbij in de buurt komt is dan mijn Rapidash, Epona. Al neigt die eerder naar het elegante toe haha~
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. wo maa 04, 2015 2:46 pm
August
Nah, valt wel mee xD George(vaporeon) is narrig, Pidgeotto komt bijna niet in de buurt van iemand anders dan mij, Leon de Litleo die is wel schattig, Zorua die is ook schattig, maar haar eigen vader (george) mag haar niet zo. Pachi is ook een schatje en Hugh... Is Hugh xD
Rapidashes zijn cool man! Ik vind het echt pracht pokémon, je hebt geluk met zo'n mooie pokémon (: