Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. do feb 26, 2015 8:16 pm
August
Aha, toen ik met der sprak was het nog ene Lubbock ofzo die ze 'misschien' leuk vond. Jeetje ik heb al te lang niet meer met haar gesproken haha xD Geen zorgen, het enige wat ik doe met je vriendin is haar een knuffel geven die ik haar beloofd had. Verder dan dat zal ik niet gaan XD
Member
August Norwood
Punten : 212
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. do feb 26, 2015 8:19 pm
August Norwood is online
Ach, het is allemaal gewoon een beetje ingewikkeld geweest de afgelopen tijd~
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. do feb 26, 2015 9:34 pm
August
Wat dan? Ik heb der al een tijdje niet meer gesproken ;x;
Member
August Norwood
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. do feb 26, 2015 10:15 pm
August Norwood is online
Well.. Volgens mij had ze eerst iets met Lubbock -not sure tho- maar met haarzelf ging het helemaal niet zo goed. Toen kwam ik d'r weer eens tegen en van het een komt het ander als je snapt wat ik bedoel~ Lubbock betrapte ons, was boos en vervolgens niks meer van hem gehoord, voor zover ik weet dan.
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. do feb 26, 2015 10:23 pm
August
Oh jeetje... Ik snap dan niet waarom ze mij dan niet even een bericht stuurt :/ Ik bedoel, ik ben van helemaal niks ingelicht :c Nu voel ik me een beetje buitengesloten *cries*
Member
August Norwood
Icon :
Onderwerp: Re: I always mess this things up.. vr feb 27, 2015 2:55 pm
August Norwood is online
Naja, ze zal d'r redenen wel hebben neem ik aan ;D