|
| You've got to be kidding me | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me zo feb 22, 2015 11:59 am | |
| Rose was redelijk opgelucht dat het echt niet aan haar lag. Seven had er zo te horen ook last mee. Ze keek opzij naar de Zebstrika. Ze moest eerlijk toegeven dat de Pokémon er ook wel trots uitzag. Ze nam aan dat het bij Blaye gewoon zo was dat hij soms zijn vrijheid miste, hoewel Rose hem zo veel mogelijk vrijheid probeerde te geven door hem uit zijn Poké Ball te laten zo nu en dan. Haar blik gleed opzij naar de Pokémon, maar deze besloot om zich niet te bemoeien met het gesprek en zich gewoon afzijdig te houden. Oké dan. Trouwens, geen van haar Pokémon wilden zich echt bemoeien met het gesprek. Ze keek weer naar voren toen Seven over haar Spheal begon. Ze zette grote ogen op toen de Pokémon tevoorschijn kwam. Oh… wat vreselijk schattig! ‘Oh, die is leuk,’ zei ze glimlachend tegen Seven. Ze hoorde Zippo zachtjes snuiven naast zich, maar besteedde er geen aandacht aan. Het was een leuke, blauwe, ronde Pokémon met schattige kraaloogjes. ‘Is hij water-type of ook iets anders?’ vroeg ze, gezien ze er wel vrij zeker van was dat het water-type was. Niet dat alle blauwe Pokémon per se water-types moesten zijn… hoewel. Ze wist het niet zeker. De meeste water-types die ze had gezien waren blauw. Haar Horsea bijvoorbeeld. Oh ja, een Psyduck. Die was niet blauw. ‘En is dit zijn eerste evolutie?’ Ze keek nieuwsgierig naar de ronde, schattige Pokémon. Eerlijk gezegd had ze nog nooit een Spheal gezien en wist ze er dus ook niet veel van. |
| | | Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me wo feb 25, 2015 10:53 am | |
| “If you're going to die, do it on your own.” Rose leek haar Spheal wel leuk te vinden. Het was een schattig rond ding, dat geen vlieg kwaad leek te doen. Daar gingen de meeste dan de fout in met Snow, hoewel hij het nooit kwaad bedoelde als hij weer eens wat uitgevreten had. De ander vroeg haar of hij water type was en Seven knikte. "Water en ijs," antwoordde ze. Vervolgens werd haar gevraagd of dit zijn eerste evolutie was. "Dat klopt. Hij heeft nog twee evoluties, maar ik denk dat we het bij Spheal houden, hé Snow," zei ze terwijl haar blik even naar haar pokémon schoot. "Klein als ie is, heeft ie genoeg ongelukken veroorzaakt in het verleden en ik wil niet weten wat ie zou kunnen aanrichten als ie ook nog wat groter was," vervolgde ze. Nee, dat waren risico's die ze liever niet nam en bovendien vond ze hem prima zoals hij was. Een Spheal zijn paste bij zijn karakter.
|
| | | Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me za feb 28, 2015 4:50 pm | |
| Toen Seven bevestigde dat dit inderdaad zijn eerste evolutie was, keek Rose weer naar de Pokémon. De meeste Pokémon waren nog schattig in hun eerste evolutie. Daarna werden ze stoerder. Er waren ook Pokémon die geen evolutie hadden, zoals Heracross. Ze grinnikte op de woorden van Seven. Zij wilde juist wél dat haar Pokémon zouden evolueren en groter werden. Dan zouden ze sterkere aanvallen leren en zou ze meer kans maken om het goed te doen tegen een gym. Ze was zelfs vrij enthousiast over de komende evoluties van haar Pokémon. Haar Horsea zou een prachtige Kingdra kunnen worden, haar Charmeleon een Charizard, haar Storm een Jolteon en haar Beedrill… wel, die bleef een Beedrill omdat hij al geëvolueerd was toen ze hem had gevangen. ‘Maar gaat dat dan niet lastig worden als je het tegen gyms moet gaan opnemen van een hoger niveau?’ vroeg ze nieuwsgierig aan Seven. Een voorevolutie kon wel sterk zijn als dat nodig was, maar ze was benieuwd of ze niet nog altijd zwakker waren dan hun uiteindelijk evoluties. ‘Ik ga al mijn Pokémon gewoon laten evolueren. Ik droom van een groot en sterk team. En natuurlijk dat ik alle acht badges haal.’ Ze glimlachte. Ze moest echter niet te veel gaan dromen, want ze had er nog niet eens één. Als ze die eerste zou halen, zou het allemaal veel makkelijker worden. |
| | | Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me di maa 03, 2015 8:47 pm | |
| “If you're going to die, do it on your own.” "Daar bedenk ik wel wat op. Ik train ze zo goed als ik kan, leer ze alles wat ze mogelijk kunnen leren en dan zien we wel hoe veel het nog uitmaakt dat hij niet geëvolueerd is," legde Seven uit. Oh ze was zeker van plan om haar team goed sterk te maken, alleen twee ervan zouden niet evolueren. Als haar band maar goed genoeg was en ze er genoeg tijd in zou steken dan kwam het wel goed. Bovendien had ze geen eenzijdig team, dus ze konden elkaars zwakke punten aanvullen. "Het is niet dat ik niet van een sterk team droom, maar ik denk dat 40 kilo aan Snow wel genoeg is. Hij heeft iemand al eens bijna van het leven beroofd, dus dat risico neem ik niet," voegde ze er vervolgens aan toe. Nee, Snow nog groter hebben, dat was niet de meest slimme zet die ze kon maken. Misschien handiger voor Gym battles, maar daar bleef het ook bij.
|
| | | Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me wo maa 11, 2015 4:50 pm | |
| Rose gaf een kort knikje op Seven’s woorden. Ze had wel gelijk. Misschien konden Pokémon die niet geëvolueerd waren op de een of andere manier ook hun steentje bijdragen. Misschien was het niet eens een vereiste om je Pokémon te laten evolueren. Misschien was een goede band met ze hebben al genoeg. De tijd zou het leren. Misschien zou ze Seven na een tijdje weer tegenkomen en dan kon ze het nog eens vragen aan haar. Ze grijnsde toen Seven vertelde dat haar Spheal bijna iemand van het leven had beroofd. Niet omdat dat echt grappig was, maar omdat er een ideetje bij haar opkwam. ‘Misschien kun je hem Body Slam leren?’ opperde ze. ‘Zo kan hij zijn gewicht goed gebruiken in gevechten, ook al is hij klein.’ Ze had geen idee hoe veel andere Pokémon wogen, maar ze had het idee dat een Spheal van 40 kilo een Beedrill makkelijk kon breken. Ze had het gevoel dat Blaye niet zo heel zwaar was, maar daar kon ze zich ook in vergissen. ‘Ik denk dat ik voor Storm de aanval Thunderbolt ga leren. Het lijkt me een zeer effectieve aanval, zeker voor tijdens een gymgevecht. En bovendien leert een Jolteon ook weer andere sterke elektrische aanvallen, maar voor nu zou het wel handig zijn.’ Ze zou later wel uitzoeken hoe ze aan Thunderbolt kwam, maar voor nu was het het voornaamste dat ze geld spaarde voor een Thunderstone te gaan kopen en dat ze haar Pokémon trainde op een goed level. De rest kwam vanzelf wel, toch?
OOC: Vooral niet laat of zo xD
|
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: You've got to be kidding me | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |