| Your lies keep you alive +Tawnee | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee vr feb 13, 2015 11:08 pm | |
|
Ze keek even naar hem toen ze zijn reactie zag. Unova, maar duidelijk geen fijne ervaring voor de jongen. Ze keek even bezorgd, maar zuchtte dan even zachtjes en keek even zijdelings naar haar Charmander, die ook het ongemak van Nathan leek op te vangen. "Dus uh... Ben je een trainer?" zei ze dan maar snel. Misschien.... Naja... Nee dat moest ze maar vergeten.
|
|
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee za feb 14, 2015 10:04 am | |
| Nathan knikte bij de vraag dat hij een trainer was ”Jep, al heb ik natuurlijk nog geen badge, daar zijn mijn Pokémon nog niet sterk genoeg voor.” hij stopte even voor een kleine adempauze ”En jij?” werd de vraag kort daarna terug gekaatst, gelukkig waren ze in welk geval wel van het vorige onderwerp af.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 10:17 am | |
| ”Jep, al heb ik natuurlijk nog geen badge, daar zijn mijn Pokémon nog niet sterk genoeg voor.” Ze knikte even naar hem. Nog geen maand geleden had ze nog niet eens naar een gym durven kijken. Nu had ze al twee badges in haar handen, hoe raar het ook klonk. ”En jij?” Ze zuchtte even. "Ja ik ben ook een trainer en ik heb al twee badges," zei ze met een klein lachje op haar lippen. Met haar Aggron en Krokorok was het vaak niet zo moeilijk om dingen uit de weg te ruimen. Nuja... Meestal dan toch. "Heb je eigenlijk nog andere Pokémon buiten Abby?" Vroeg ze vervolgens.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 11:22 am | |
| Dat was niet bepaald veel, twee badges maar in vergelijking van waar de groenharige was, eigenlijk juist wel weer veel. ”Ik heb nog drie andere Pokémon; een Charmeleon, zoals je al wist, Axew en Fennekin.” een vrolijk geluidje klonk van Abby, terwijl deze nieuwsgierig richting de shiny variant van haar liep en een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht. ”En jij dan?”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 1:10 pm | |
| ”Ik heb nog drie andere Pokémon; een Charmeleon, zoals je al wist, Axew en Fennekin.” Wel meteen keek ze verrast op. "Dat zijn geweldige Pokémon!" Gaf ze toe met een kleine lach. Daarna liet ze haar hand even over de handschoen aan haar rechterhand glijden en trok ze deze wat meer op. Ze had een jas aan, ze moest dus geen langs handschoenen aandoen. Ze staarde er even kort naar, maar keek op bij de vraag van de groenharige. "Een Krokorok, Beldum en Eevee," zei ze terwijl ze hem recht aankeek. en ei, maar ei was geen Pokémon.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 1:16 pm | |
| De jongen kon twee van de Pokémon die de blondine opnoemde, de Eevee en Krokorok al zei de derde, die Beldum, de jongen echt helemaal niets. "Klinken als leuke Pokémon." sprak de jongen rustig, eigenlijk wist hij niet zo heel erg goed wat hij kon gaan zeggen... Waarom was hij nou zo 'creatief' daar in? Dus niet.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 7:02 pm | |
| "Klinken als leuke Pokémon." Ze keek hem even kort aan. Ja nee... Niet helemaal. Lawrence was wel leuk en Adelais ook... Maar Saiko was gewoon... Een stom ding... Ze durfde het zelf geen Pokémon te noemen, zo erg was het al gesteld. Ze zuchtte dan ook even zachtjes en keek hem kort aan. "Dus, wat was je eigenlijk aan het doen voordat May tegen je liep?" zei ze dan maar. Ze wist echter niks anders te zeggen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 7:20 pm | |
| wat hij aan het doen was? Tja, gewoon wat aan het rondlopen, voor zover zijn brein dat nog wist "Oh, niets bijzonders. Ik was hier nog niet geweest en misschien dat er hier wat interessants was." maar nee, deze plek was alles behalve intressant, het was gewoon zowaar uitgestorven.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 7:36 pm | |
| "Oh, niets bijzonders. Ik was hier nog niet geweest en misschien dat er hier wat interessants was." Ze grinnikte even zachtjes, oh wat wat klonk dat toch bekend in de oren. "Ik ken het, het komt echt te vaak voor dat je teleurgesteld wordt als je iets verwacht," zuchtte ze zachtjes terwijl ze even schuin keek naar de jonge shiny aan haar voeten. Soms... Soms ook niet... Ze lachte even zachtjes. Daarna keek ze terug op. "Dus ben je van plan binnenkort de gym uit te dagen? Je hebt een heleboel Pokémon die sterk zijn tegen bug," zei ze vervolgens.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee zo feb 15, 2015 8:33 pm | |
| Tawnee grinnikte even bij zijn antwoord, blijkbaar kwam het haar nogal bekend voor, dat werd duidelijker toen de blondine ging praten. "Dus ben je van plan binnenkort de gym uit te dagen? Je hebt een heleboel Pokémon die sterk zijn tegen bug," Nathan knikte zijn hoofd "Jep, maar eerst ga ik nog wel heel wat trainen voordat het zover is." Achilles en Agrona zouden eigenlijk wel sterk genoeg zijn maar het voelde gewoon prettiger om al zijn Pokémon ongeveer even sterk te hebben.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee ma feb 16, 2015 11:02 am | |
| Nathan knikte en ze keek even kort naar Maybel, die haar been nu echt hard aan het knuffel was. "Jep, maar eerst ga ik nog wel heel wat trainen voordat het zover is." Ze keek op en knikte begrijpelijk naar hem, ookal zou hij zeker winnen met zijn twee fire types, hij was duidelijk nog wat onzeker zo te horen. Ze knikte daarom begrijpelijk. Zijzelf zette altijd heel erg sterke Pokémon in, zoals Kido, Lawrence... Of... Haar gedachten leken sterk at te kappen bij het denken aan de derde Pokémon die tijd die lijst behoorde. Daarom lachte ze even kort, hopend de emotie die in haar zat weg te kunnen drijven. "Zullen we anders even samen trainen?" Stelde ze voor met een kleine lach.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee ma feb 16, 2015 11:24 am | |
| "Zullen we anders even samen trainen?" stelde Tawnee ineens voor met een kleine lach en er klonk iets verdrietigs in haar stem, al kon de jongen niet weten wat het was. Natan knikte vrolijk en stemde met haar voorstel in ” Oke!”
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee ma feb 16, 2015 12:17 pm | |
| De jongen knikte naar haar. ”Oke!” zei deze. Tawnee pakte de Pokéball van Saiko en gooide hem op. "Oké dan," zei ze met een kleine lach. Voor haar verscheen de Beldum, die levenloos staarde naar de groenharige. "Dit is Saiko, mijn Beldum," stelde ze het object voor aan hem. Object... Pokémon ding eigenlijk. De Pokémon reageerde niet, op niks. "Het heeft niet echt veel zin om iets te doen... Ik moet echt nodig met hem.. Haar beginnen," Ze kon nog steeds geen weg met het feit dat het geen geslacht had.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee ma feb 16, 2015 6:51 pm | |
| Kort na zijn antwoord werd een Pokéball opgegooid van Tawnee, waar een blauwe Pokémon uitkwam en deze werd voorgesteld als Saiko de Beldum. "Het heeft niet echt veel zin om iets te doen... Ik moet echt nodig met hem.. Haar beginnen," oke dan, een Pokémon die geen geslacht had, ook vaag zeg. De jongen pakte zeg de Pokéball van Agrona erbij, Abby zou nog wel heel wat meer training nodig hebben. Het ronde ding werd opgegooid en de Charmander werd naar zijn zijde gewenkt voordat het gevecht zou gaan beginnen ”Dit hier is Agrona.” werd de Charmeleon die ondertussen voor zijn neus stond voorgesteld.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee ma feb 16, 2015 8:51 pm | |
| Ze knikte naar hem. Oké, dan, een Fire Type. Ze wist heel goed dat de Beldum... Nuja... sterk was... Ofzo... Maar het enigste wat het kon was Take Down. Met andere woorden was ze gewoon gedoemd van het begin, maar goed dit ding moest ook iets doen. ”Dit hier is Agrona.” Stelde hij de Charmeleon voor. Tawn knikte. "Ik ga zo hard verliezen," zei ze op een mompelende toon, hopend dat hij haar niet kon horen. Ze grinnikte even en nam een stap terug. "Oké dan..." zei ze. "Take... Down?" Geen reactie... Geweldig...
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Your lies keep you alive +Tawnee | |
| |
|
| |
|